Reforma de la sèrie 2000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Miquel »

Fran-Ikarus wrote:El 2013-2016 també continua circulant tal qual.
De moment, l'estat dels 2000 es el següent:
2001-2004: Reformat, passant les proves i/o acabant-se de muntar.
2005-2008: Reformant-se
2009-2012: Original, en servei.
2013-2016: Original, en servei.
2017-2020: Original, en servei.
2021-2024: Original i disseny de proves, en servei.
El metro de Barcelona amb motoristes!
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by 437.001 »

Miquel wrote:
Fran-Ikarus wrote:El 2013-2016 també continua circulant tal qual.
De moment, l'estat dels 2000 es el següent:
2001-2004: Reformat, passant les proves i/o acabant-se de muntar.
2005-2008: Reformant-se
2009-2012: Original, en servei.
2013-2016: Original, en servei.
2017-2020: Original, en servei.
2021-2024: Original i disseny de proves, en servei.
Crec que he vist el 2001-2004 o el 2005-2008 circulant a la L3, reformat i amb passatgers.
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by 437.001 »

Miquel wrote:Image

Vaja, com no hagin tornat així de preciosos (però amb dos cotxes més), ja se'ls poden posar per on ja sabeu :) Sempre ens quedaran els 2100 i els 500 per uns anyets més.
Almenys un dels 2100 ha estat pintat amb el disseny dels 3000 i 2000 reformats.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by fgc113 »

437.001 wrote:
Almenys un dels 2100 ha estat pintat amb el disseny dels 3000 i 2000 reformats.
D'això ja se n'ha parlat a http://transport.cat/viewtopic.php?f=45 ... start=1120
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Miquel »

437.001 wrote:
Miquel wrote:
Fran-Ikarus wrote:El 2013-2016 també continua circulant tal qual.
De moment, l'estat dels 2000 es el següent:
2001-2004: Reformat, passant les proves i/o acabant-se de muntar.
2005-2008: Reformant-se
2009-2012: Original, en servei.
2013-2016: Original, en servei.
2017-2020: Original, en servei.
2021-2024: Original i disseny de proves, en servei.
Crec que he vist el 2001-2004 o el 2005-2008 circulant a la L3, reformat i amb passatgers.
Jo no l'he vist, i oficialment TMB no ha dit res de res. De totes maneres, informo que hi ha un 3000 amb una il·luminació "nova" i quan et creues la llum es molt més blanca. Jo vaig pensar que era el 2001-2004 i no.
Cada dia agafo L3 i m'hi fixo si els trens son triples+dobles i ni rastre del 2001-2004. :?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Markitus
N4
N4
Posts: 48
Joined: Sunday 02/06/2013 19:06
Location: Sant Andreu de Palomar

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Markitus »

Sembla que avui ha començat a circular la primera unitat 2000 reformada (la primera de la sèrie). Un company m'ha enviat una foto del tren en qüestió a Catalunya. Potser avui a la tarda aniré a fer un cop d'ull a la L3 a veure si me la trobo.
Attachments
WhatsApp-Image-20160606.jpg
WhatsApp-Image-20160606.jpg (28.88 KiB) Viewed 15473 times
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by davroca5 »

Bona caçada!
Salut!
#volemL9
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Miquel »

Aviam si la pesco demà. Però m'ensumo que de moment només circularà a les hores vall durant els primers dies. De totes maneres, veig que duu 3 forats horitzontals sota la porta de cabina. :?
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Renfe445 »

Image
Hay leds encima de todas las puertas que avisan del cierre de puertas como en los 9000. Las puertas por la cara interior son similares a los 5000/6000 por la textura. Además como se puede apreciar han puesto dos luces de cortesía encima del extremo del coche como en los mismos. El fuelle queda bastante bonito. El único inconveniente son los asientos y a mi parecer las barras nuevas no quedan nada bien con las originales planas negras, que continúan estando al lado de las puertas y en los extremos que dan a las cabinas. También fuera cambiaron las luces de tirador de alarma accionado/puerta abierta/modo especial por unas idénticas a los 5000/6000.

Vamos, que la reforma que hicieron a los 3000 y 4000 comparada con esta, pues bueno, fue "esperpéntica".

Y perdón que la foto me saliera movida.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Miquel »

Amb quin torn circula? Tinc ganes de veure la destrossa amb el meus ulls! xD
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Renfe445 »

Miquel wrote:Amb quin torn circula? Tinc ganes de veure la destrossa amb el meus ulls! xD
No me acuerdo, pero estar está. :)
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Miquel »

Renfe445 wrote:
Miquel wrote:Amb quin torn circula? Tinc ganes de veure la destrossa amb el meus ulls! xD
No me acuerdo, pero estar está. :)
Doncs res, hora d'anar de caça al metro. Com ho trovaba a faltar :D
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Renfe445 »

Miquel wrote:Doncs res, hora d'anar de caça al metro. Com ho trovaba a faltar :D
Buena suerte! Y espero que sea el primero en venir!
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by davroca5 »

Ei, a simple vista no pinta malament. Jo aquesta tarda també aniré a caçar-lo :D
Salut!
#volemL9
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Miquel »

Torn 316. En uns minutets sortim de Trinitat Nova :D
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Renfe445 »

Yo pondría de nota un 70% :)
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Fran-Ikarus »

Si més no, els seients propers al túnel de comunicació seran més còmodes, gràcies a l'absència de la "rampa", que als 3000/4000 reformats... se suposa.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Miquel »

Aquí unes fotos:

Passadís: http://imgur.com/xSTaYbM
http://i.imgur.com/nvuV2pc.jpg

Detall de l'extintor: http://imgur.com/Brs3Nyl

S'ha mantingut el marc gris de l'indicador d'obertura de portes:
http://i.imgur.com/bnUhuZ0.jpg

Passadís des de fora:
http://i.imgur.com/1Esgwls.jpg

Seients i agafadors:
http://i.imgur.com/yR8b8fZ.jpg

Passadís per dins:
http://i.imgur.com/H2htCNE.jpg
http://i.imgur.com/kjjmHsE.jpg

Càmeres de seguretat:
http://i.imgur.com/kpp9X5O.jpg

Nou tipus d'espai per a PMR:
http://i.imgur.com/xFI8uuD.jpg

De fet, això és el que més els diferencia dels 3000/4000. Com que els 2000 no tenen 4 cotxes cabina, en els dos cotxes cabina han posat 2 espais PMR a banda i banda, per tant, han tret una fila de seients que ara són als MB1 i MB2. Deixant el primer cotxe amb més espai per transitar. Destacat que l'espai original a PMR segueix igual, per tant millor impossible. També han posat aquestes plaques pels agafadors de les cadires de rodes.

En general l'interior, llevat que sigui altre cop blau i tingui uns seients infumables està bé. Suposo que el fet que estigui net també ajuda (deu ser ara mateix l'únic tren net de la xarxa :emprenyat ). De l'exterior ja sabeu que opineu... si no hi ha el blanc immaculat que no comptin amb mi.

Com em sospitava, diferenciar un 2000R d'un 3000R pel frontal serà missió impossible a causa dels colors. Originalment si que es podia detectar molt bé quin era quin.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by Renfe445 »

Miquel wrote:Aquí unes fotos:

Passadís: http://imgur.com/xSTaYbM
http://i.imgur.com/nvuV2pc.jpg

Detall de l'extintor: http://imgur.com/Brs3Nyl

S'ha mantingut el marc gris de l'indicador d'obertura de portes:
http://i.imgur.com/bnUhuZ0.jpg

Passadís des de fora:
http://i.imgur.com/1Esgwls.jpg

Seients i agafadors:
http://i.imgur.com/yR8b8fZ.jpg

Passadís per dins:
http://i.imgur.com/H2htCNE.jpg
http://i.imgur.com/kjjmHsE.jpg

Càmeres de seguretat:
http://i.imgur.com/kpp9X5O.jpg

Nou tipus d'espai per a PMR:
http://i.imgur.com/xFI8uuD.jpg

De fet, això és el que més els diferencia dels 3000/4000. Com que els 2000 no tenen 4 cotxes cabina, en els dos cotxes cabina han posat 2 espais PMR a banda i banda, per tant, han tret una fila de seients que ara són als MB1 i MB2. Deixant el primer cotxe amb més espai per transitar. Destacat que l'espai original a PMR segueix igual, per tant millor impossible. També han posat aquestes plaques pels agafadors de les cadires de rodes.

En general l'interior, llevat que sigui altre cop blau i tingui uns seients infumables està bé. Suposo que el fet que estigui net també ajuda (deu ser ara mateix l'únic tren net de la xarxa :emprenyat ). De l'exterior ja sabeu que opineu... si no hi ha el blanc immaculat que no comptin amb mi.

Com em sospitava, diferenciar un 2000R d'un 3000R pel frontal serà missió impossible a causa dels colors. Originalment si que es podia detectar molt bé quin era quin.
Hombre, por el frontal se puede distinguir con las barras de al lado de la puerta de éste, y si no, se mira si después de la puerta lateral de la cabina hay una ventana o una puerta, jejej!
ManuFerrandiz_126
N4
N4
Posts: 51
Joined: Saturday 30/01/2016 12:23

Re: Reforma de la sèrie 2000

Post by ManuFerrandiz_126 »

A mi no hem disgusta tant,pensava que sería pitjor la veritat :) Aquesta vegada per a mi TMB ha encertat :plas ,la reforma dels 3000/4000 no tant,en especial m'ha agradat el passadis d'intercomunicació entre cotxes,ja que no tenen la rampa que hi ha les 3000/4000R,a part el "acordeón" *no se com dir-li* es mes al estil al d'un civia o un bus articulat,a més m'ha fet gracia que posessin els leds a cada extrem de cada cotxe,els seients...A veure si,incrementen capacitat,pero que voleu que us digui,aquestes Ut's no estaven dissenyades per tenir seients longitudinales,tal i com están dissenyades les 5000,6000 y 9000 que tenen més espai entre porta y porta (no se si m'explico) i per tant tenen barres separadores,pero en general la reforma esta bé,a més la pintura vermella del frontal...ja m'hi he acostumat i tampoc esta tant malament,de nota els hi possaría un 7.5
Ara si que les 2100 son les uniques amb l'interiorisme estándares"antic" de TMB
Gracies per les imatges ;)
Per cert,quantes 2000 corren per l'L3,de momento quantes están reformades o en el procés?
Last edited by ManuFerrandiz_126 on Monday 06/06/2016 19:17, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”