Autobusos de Lleida
Re: Autobusos de Lleida
Per fi han instal·lat una de les màquines de recàrrega de targetes que van anunciar per al desembre (concretament la del punt d'atenció al client de la plaça Sant Joan).
Quan hi he passat aquest mati encara no funcionava, però pel que sembla acceptarà pagament amb metàl·lic (bitllets i monedes) a més de targetes de crèdit.
Quan hi he passat aquest mati encara no funcionava, però pel que sembla acceptarà pagament amb metàl·lic (bitllets i monedes) a més de targetes de crèdit.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
4145 s'ha quedat tirat a la carretera de la caparrella fent la 10... a hores d'hora espera la grua...
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Autobusos de Lleida
El 4122 porta uns dies a la 3. Es pot saber que fan amb els autobusos?
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
El 4122 va rotan de linia... Si tenen mal manteniment i falten busos es normal... i espereu que ara que vindra l'estiu... aquest any al pas que anem tindran de deixar els articulats fent linia a pke estiu... i que no acabi pasant com a terrassa!bigcoaster wrote:El 4122 porta uns dies a la 3. Es pot saber que fan amb els autobusos?
Els busos nous al setembre potser estaran aqui...
Re: Autobusos de Lleida
Avui des de les 11 tenim al 4130 a la 11, minibús ko
La tòmbola d'assignacions: a la 8 (de les que menys gent porta segons la autopropaganda) 2 articulats. Sense cap ni peus
El 4159 (habitual de la 5) amb greus problemes de soroll a l'interior; barres i vidres tremolant i reberverant amb el motor al ralentí. Iveco style
I un dels 4 Urbino (el que sol caure a la 1) en "paradero desconocido"
La tòmbola d'assignacions: a la 8 (de les que menys gent porta segons la autopropaganda) 2 articulats. Sense cap ni peus
El 4159 (habitual de la 5) amb greus problemes de soroll a l'interior; barres i vidres tremolant i reberverant amb el motor al ralentí. Iveco style
I un dels 4 Urbino (el que sol caure a la 1) en "paradero desconocido"
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Autobusos de Lleida
Últimament m'he adonat que el 4122 i el 4128 fan un soroll com a motor elèctric quan estan aturats, com un xiulet tènue del motor. Sabeu de que és?
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Autobusos de Lleida
El Comú proposa reajustaments en el servei de bus per augmentar qualitat i usuaris sense incrementar el cost
Els autobusos de Lleida van perdre entre 2012 i 2015 1,7 milions de viatges, una baixada que va portar l’equip de govern a emprendre 2 grans modificacions en les línies d’autobusos de Lleida (2013 i 2014). El resultat és que han continuat caient els usuaris de pagament, i només l’increment desmesurat d’usuaris que viatgen gratuïtament (un 48%) ha permès maquillar el nombre d’usuaris globals en un servei que cada cop surt més car als ciutadans de Lleida. Des del Comú creiem que, sense cap cost afegit i de forma immediata, es pot millorar l’únic servei públic de transport que tenim a la ciutat.
Per fer més eficient el servei de bus hem elaborat una proposta fonamentada en l’assessorament de professionals del servei amb una experiència contrastada de més de 90 anys. La proposta la presentarem a la Comissió d’Urbanisme del mes de juliol per tal que sigui inclosa com a document de treball dins el pla de mobilitat de la ciutat.
Amb el mateix cost, millorarà el servei i s’aconseguiran més usuaris
• Sense cost afegit: aquesta proposta no suposa un canvi radical en el servei d’autobusos sinó que està realitzada tenint en compte la plantilla i vehicles actuals, i no suposa cap inversió extra a l’ajuntament.
• Rebaixa del cost per als usuaris de pagament: bitllet a un euro per promocionar els viatges de pagament, amb l’objectiu d’augmentar un 10% el nombre actual.
• Millora del servei: Disposar d’un servei d’autobusos efectiu i adaptat a la demanda dels usuaris. Això s’aconsegueix no pas amb una modificació substancial sinó amb una proposta rigorosa de reajustaments. Aquests petits canvis, sumats a la recuperació de tot allò que funcionava abans de les dos reformes, permetrà:
• • Més freqüència de pas: disposar d’un servei d’autobusos urbans amb la flexibilitat suficient per poder reforçar, en hores punta, les línies que així ho requereixin.
• • Major flexibilitat del servei en les hores punta
• • Garantir el compliment dels horaris perquè els usuaris recuperin la confiança a l’hora d’agafar l’autobús: fer horaris realistes, i evitar els incompliments en les hores punta, que generen impuntualitat i forcen als conductors a anar al límit de la velocitat permesa. Cal adequar la velocitat comercial, perquè els conductors no pateixin un major grau d’estrès inherent a la seva activitat, que repercuteix en la qualitat de conducció i per tant, també afecta directament els usuaris i la seguretat.
• • Millor servei als barris: amb petites modificacions de les línies actuals i la posada en marxa d’una nova línia a la Mariola.
• Més usuaris: si millorem el servei d’autobusos i el fem més efectiu, els ciutadans faran un major ús del servei públic, evitant la massiva circulació de vehicles privats i generant menys contaminació a la ciutat. L’objectiu a mig termini és recuperar el milió i mig de viatgers de pagament que s’han perdut.
• Aplicació immediata: seria una mesura d’urgència, per dur-la a terme en pocs mesos i ser incorporada posteriorment -amb les modificacions que es considerin necessàries- dins el pla integral de la mobilitat a la ciutat.
Les modificacions que proposarem a la Comissió d’Urbanisme per aconseguir aquests objectius es poden resumir en:
• Es mantenen sense canvis les línies 2, 3, 7 i 10.
• Es modifiquen les extensions de la línia 6: s’amplia la línia a Agrònoms fins a la rotonda del Punt Estrella; es racionalitzen els horaris de l’extensió al Tanatori; i s’elimina l’extensió del camí de Montcada.
• Es modifiquen els horaris, nombre de vehicles i trajecte de les línies 4, 5, 8, 9 i 11. La principal novetat que es contempla amb aquestes modificacions és el servei al polígon dels Frares i l’oferta de servei en sentit invers (línia 9).
• Eliminació d’un vehicle a la línia 1, cobrint aquest servei amb la nova línia 12.
• Creació d’una nova línia, línia 12, de servei a la Mariola.Tot plegat, implica només l’ampliació d’un vehicle en servei, tot passant dels 35 actuals a 36.Aquesta ampliació, però, no suposa noves inversions, sinó que es pot assumir amb la flota actualment disponible per part de la concessionària, que compta amb 46 vehicles.
Representació gràfica, mapes i Km: http://autobusosdelleida.cartodb.com/
Proposta completa: http://comudelleida.cat/wp-content/uplo ... da-1.0.pdf
http://comudelleida.cat/el-comu-proposa ... r-el-cost/
Els autobusos de Lleida van perdre entre 2012 i 2015 1,7 milions de viatges, una baixada que va portar l’equip de govern a emprendre 2 grans modificacions en les línies d’autobusos de Lleida (2013 i 2014). El resultat és que han continuat caient els usuaris de pagament, i només l’increment desmesurat d’usuaris que viatgen gratuïtament (un 48%) ha permès maquillar el nombre d’usuaris globals en un servei que cada cop surt més car als ciutadans de Lleida. Des del Comú creiem que, sense cap cost afegit i de forma immediata, es pot millorar l’únic servei públic de transport que tenim a la ciutat.
Per fer més eficient el servei de bus hem elaborat una proposta fonamentada en l’assessorament de professionals del servei amb una experiència contrastada de més de 90 anys. La proposta la presentarem a la Comissió d’Urbanisme del mes de juliol per tal que sigui inclosa com a document de treball dins el pla de mobilitat de la ciutat.
Amb el mateix cost, millorarà el servei i s’aconseguiran més usuaris
• Sense cost afegit: aquesta proposta no suposa un canvi radical en el servei d’autobusos sinó que està realitzada tenint en compte la plantilla i vehicles actuals, i no suposa cap inversió extra a l’ajuntament.
• Rebaixa del cost per als usuaris de pagament: bitllet a un euro per promocionar els viatges de pagament, amb l’objectiu d’augmentar un 10% el nombre actual.
• Millora del servei: Disposar d’un servei d’autobusos efectiu i adaptat a la demanda dels usuaris. Això s’aconsegueix no pas amb una modificació substancial sinó amb una proposta rigorosa de reajustaments. Aquests petits canvis, sumats a la recuperació de tot allò que funcionava abans de les dos reformes, permetrà:
• • Més freqüència de pas: disposar d’un servei d’autobusos urbans amb la flexibilitat suficient per poder reforçar, en hores punta, les línies que així ho requereixin.
• • Major flexibilitat del servei en les hores punta
• • Garantir el compliment dels horaris perquè els usuaris recuperin la confiança a l’hora d’agafar l’autobús: fer horaris realistes, i evitar els incompliments en les hores punta, que generen impuntualitat i forcen als conductors a anar al límit de la velocitat permesa. Cal adequar la velocitat comercial, perquè els conductors no pateixin un major grau d’estrès inherent a la seva activitat, que repercuteix en la qualitat de conducció i per tant, també afecta directament els usuaris i la seguretat.
• • Millor servei als barris: amb petites modificacions de les línies actuals i la posada en marxa d’una nova línia a la Mariola.
• Més usuaris: si millorem el servei d’autobusos i el fem més efectiu, els ciutadans faran un major ús del servei públic, evitant la massiva circulació de vehicles privats i generant menys contaminació a la ciutat. L’objectiu a mig termini és recuperar el milió i mig de viatgers de pagament que s’han perdut.
• Aplicació immediata: seria una mesura d’urgència, per dur-la a terme en pocs mesos i ser incorporada posteriorment -amb les modificacions que es considerin necessàries- dins el pla integral de la mobilitat a la ciutat.
Les modificacions que proposarem a la Comissió d’Urbanisme per aconseguir aquests objectius es poden resumir en:
• Es mantenen sense canvis les línies 2, 3, 7 i 10.
• Es modifiquen les extensions de la línia 6: s’amplia la línia a Agrònoms fins a la rotonda del Punt Estrella; es racionalitzen els horaris de l’extensió al Tanatori; i s’elimina l’extensió del camí de Montcada.
• Es modifiquen els horaris, nombre de vehicles i trajecte de les línies 4, 5, 8, 9 i 11. La principal novetat que es contempla amb aquestes modificacions és el servei al polígon dels Frares i l’oferta de servei en sentit invers (línia 9).
• Eliminació d’un vehicle a la línia 1, cobrint aquest servei amb la nova línia 12.
• Creació d’una nova línia, línia 12, de servei a la Mariola.Tot plegat, implica només l’ampliació d’un vehicle en servei, tot passant dels 35 actuals a 36.Aquesta ampliació, però, no suposa noves inversions, sinó que es pot assumir amb la flota actualment disponible per part de la concessionària, que compta amb 46 vehicles.
Representació gràfica, mapes i Km: http://autobusosdelleida.cartodb.com/
Proposta completa: http://comudelleida.cat/wp-content/uplo ... da-1.0.pdf
http://comudelleida.cat/el-comu-proposa ... r-el-cost/
Re: Autobusos de Lleida
Algunes coses tenen molt de sentit (per exemple el 6 a la rotonda del Punt Estrella) i d'altres no gens (treure bus a Vila Montcada o tornar a abusar de voltes al centre com l'antic model)
Allà vaig jo:
1- Un sol bus. Quan van més d'un les voltes son lentes
2- No la toco
3- No la toco
4- Un bus més. Estudiar sentit Pardinyes per Prat de la Riba i sentit Mariola per Av. Segre i Av. Madrid
5- Similar a la proposta del Comú, però fent-lo passar per Rambla Ferran, Príncep de Viana, per la baixada a la rotonda d'Av. Segre sota el pont i allí recuperar el recorregut sense tocar nombre busos d'ara
6- Tots els torns fins a la rotonda del Punt Estrella. De tornada, un torn per hora per Vila Montcada - Tanatori - Av. Pinyana; els altres directes per Rovira Roure
7- Igual que ara, amb un torn més
8- A Torrefarrera cada dia NO, que només portava aire quan hi anava. El diumenge (pel mercat) si.
Algun torn (demanat via intèrfon o similar des d'allí) enviar-lo fins a les Germanetes dels Pobres (hi ha bastant propera la rotonda amb Camí de Cunilàs per poder girar i tornar)
A la ciutat, per Corts Catalanes, Renfe, Estació autobusos, Rambla Aragó, Prat de la Riba i Alcalde Porqueres cap al barri, amb mínim un bus més
9- Això d'un bus en cada sentit no s'aguanta enlloc. Els dos en el mateix, millor freqüència i recuperar recorregut al polígon Els Frares, en un futur acostar-la al camí de Grenyana, on FGC té prevista la nova estació.
10- No la toco
11- Bona proposta, precisament perquè al Mercat del Pla s'hi entra per Sant Martí on un estàndard si que hi cap. Potser s'hauria de reduïr places d'aparcament en aquest carrer; i també fora la volta a Pardinyes (on ara porta bastant aire i la llarga regulació la marca i molt)
Això en quant a línies. Ara bé, fan falta més actuacions a la ciutat
- Arreglar ones semafòriques, sobretot al Passeig de Ronda i a Príncep de Viana
- Estuidar la utilització del "Distintivo Ambiental" recentment creat per la DGT
- Arreglar certs desperfectes en carrers (el bot del carril bus de Rambla Ferran amb Democràcia, per exemple)
PD: la màquina de recàrregues de Plaça Sant Joan ja funciona. S'agraeix poder pagar en efectiu (les anteriors només es podia paagr amb targeta bancària)
PD2: Ahir dia 15, continuava un Beulas dels nous (deconec si Cygnus o Aura) d'EixBus d'"okupa" a la cotxera. Era a fora, al costat del tren de rentat.
Allà vaig jo:
1- Un sol bus. Quan van més d'un les voltes son lentes
2- No la toco
3- No la toco
4- Un bus més. Estudiar sentit Pardinyes per Prat de la Riba i sentit Mariola per Av. Segre i Av. Madrid
5- Similar a la proposta del Comú, però fent-lo passar per Rambla Ferran, Príncep de Viana, per la baixada a la rotonda d'Av. Segre sota el pont i allí recuperar el recorregut sense tocar nombre busos d'ara
6- Tots els torns fins a la rotonda del Punt Estrella. De tornada, un torn per hora per Vila Montcada - Tanatori - Av. Pinyana; els altres directes per Rovira Roure
7- Igual que ara, amb un torn més
8- A Torrefarrera cada dia NO, que només portava aire quan hi anava. El diumenge (pel mercat) si.
Algun torn (demanat via intèrfon o similar des d'allí) enviar-lo fins a les Germanetes dels Pobres (hi ha bastant propera la rotonda amb Camí de Cunilàs per poder girar i tornar)
A la ciutat, per Corts Catalanes, Renfe, Estació autobusos, Rambla Aragó, Prat de la Riba i Alcalde Porqueres cap al barri, amb mínim un bus més
9- Això d'un bus en cada sentit no s'aguanta enlloc. Els dos en el mateix, millor freqüència i recuperar recorregut al polígon Els Frares, en un futur acostar-la al camí de Grenyana, on FGC té prevista la nova estació.
10- No la toco
11- Bona proposta, precisament perquè al Mercat del Pla s'hi entra per Sant Martí on un estàndard si que hi cap. Potser s'hauria de reduïr places d'aparcament en aquest carrer; i també fora la volta a Pardinyes (on ara porta bastant aire i la llarga regulació la marca i molt)
Això en quant a línies. Ara bé, fan falta més actuacions a la ciutat
- Arreglar ones semafòriques, sobretot al Passeig de Ronda i a Príncep de Viana
- Estuidar la utilització del "Distintivo Ambiental" recentment creat per la DGT
- Arreglar certs desperfectes en carrers (el bot del carril bus de Rambla Ferran amb Democràcia, per exemple)
PD: la màquina de recàrregues de Plaça Sant Joan ja funciona. S'agraeix poder pagar en efectiu (les anteriors només es podia paagr amb targeta bancària)
PD2: Ahir dia 15, continuava un Beulas dels nous (deconec si Cygnus o Aura) d'EixBus d'"okupa" a la cotxera. Era a fora, al costat del tren de rentat.
-
- N7
- Posts: 460
- Joined: Monday 29/09/2008 17:48
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Re: Autobusos de Lleida
Alguna de les propostes es poden aguantar. D'altres no. No es lògic separar Pardinyes de Mariola creant dos linies q facin voltes a la ciutat. Eliminar Vila Montcada un error pero si allargar recorregut fins Punt Estrella ja que s'ha creat una zona comercial i lúdica important. I si està clar que caldria pujar vehicles en linies con la 7 i 20 per exemple.
Re: Autobusos de Lleida
Unanimitat dels grups polítics per a reordenar les línies d’autobusos urbans de Lleida
Tots els grups municipals de la Paeria han donat suport a la Comissió informativa de polítiques de la gestió i promoció de la ciutat i la sostenibilitat a la proposta d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem per reordenar les línies d’autobusos urbans, ampliar horaris i adequar les parades de bus per millorar el servei.
En concret, ERC-Avancem ha demanat la reordenació de les línies L-4, L-7 i L-8 i l’ampliació de les freqüències dels vehicles per disminuir el temps d’espera dels usuaris a les parades, així com la incorporació d’almenys tres vehicles a la L-20 en les hores punta del dies laborables. A més, la proposta també inclou l’adequació d’una desena de parades d’autobús del polígon i millorar la seguretat i l’accessibilitat a les parades de “Sanitat”, “Doctora Castells/Estudi General” i al carrer Baró de Maials.
[...]
http://www.holalleida.com/unanimitat-de ... de-lleida/
No he trobat el text de la proposta, però al web d'ERC hi ha aquest article:
El grup municipal d’ERC-Avancem demana reordenar les línies de bus, ampliar els horaris i adequar parades
El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem insta el Govern de la Paeria a reordenar les línies d’autobusos urbans, ampliar horaris i adequar les parades de bus per millorar el servei. El grup republicà presenta una bateria de propostes a la Comissió informativa de polítiques de la gestió i promoció de la ciutat i la sostenibilitat del mes de juny que se celebrarà aquest dijous.
En primer lloc, ERC-Avancem reclama que es reordenin les línies L-4, L-7 i L-8 i s’ampliïn els horaris de pas dels vehicles per disminuir el temps d’espera dels usuaris a les parades.
En concret, el grup proposa que la L-7 disposi d’un cotxe més de dilluns a divendres laborable, donat que és una de les línies cohesionadores de la ciutat, així com a les tardes dels diumenges i festius. Pel que fa a la L-8, caldria millorar la puntualitat i els dissabtes es podria suprimir el viatge fins a l’IES Manuel de Montsuar. A més, s’haurien d’incorporar almenys tres vehicles a la L-20 en les hores punta del dies laborables pel seu alt índex d’ocupació.
Així, Esquerra també insta l’equip de Govern a adequar les parades anomenades “Sanitat” i “Doctora Castells/Estudi General” per tal que l’ergonomia dels busos permeti la seva utilització de forma segura per a les persones usuàries i s’eviti l’aparcament indegut per part dels vehicles privats.
D’altra banda, ERC-Avancem denuncia que les plataformes d’algunes parades són curtes i no permeten un ús eficaç i per això demana que s’adeqüin les quatre parades del bus del carrer Baró de Maials.
Per últim, el grup republicà reclama que s’adeqüin una desena de parades de bus del polígon, una actuació que ha d’incloure senyalització, una plataforma fixa i una plataforma elevadora, paperera, punt de llum i rampa d’accés a la parada, així com un perímetre per evitar que aparquin cotxes al costat. A més també demana que es faci un pla de manteniment de totes les parades del polígon.
http://locals.esquerra.cat/lleida/artic ... raris-i-ad
Tots els grups municipals de la Paeria han donat suport a la Comissió informativa de polítiques de la gestió i promoció de la ciutat i la sostenibilitat a la proposta d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem per reordenar les línies d’autobusos urbans, ampliar horaris i adequar les parades de bus per millorar el servei.
En concret, ERC-Avancem ha demanat la reordenació de les línies L-4, L-7 i L-8 i l’ampliació de les freqüències dels vehicles per disminuir el temps d’espera dels usuaris a les parades, així com la incorporació d’almenys tres vehicles a la L-20 en les hores punta del dies laborables. A més, la proposta també inclou l’adequació d’una desena de parades d’autobús del polígon i millorar la seguretat i l’accessibilitat a les parades de “Sanitat”, “Doctora Castells/Estudi General” i al carrer Baró de Maials.
[...]
http://www.holalleida.com/unanimitat-de ... de-lleida/
No he trobat el text de la proposta, però al web d'ERC hi ha aquest article:
El grup municipal d’ERC-Avancem demana reordenar les línies de bus, ampliar els horaris i adequar parades
El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem insta el Govern de la Paeria a reordenar les línies d’autobusos urbans, ampliar horaris i adequar les parades de bus per millorar el servei. El grup republicà presenta una bateria de propostes a la Comissió informativa de polítiques de la gestió i promoció de la ciutat i la sostenibilitat del mes de juny que se celebrarà aquest dijous.
En primer lloc, ERC-Avancem reclama que es reordenin les línies L-4, L-7 i L-8 i s’ampliïn els horaris de pas dels vehicles per disminuir el temps d’espera dels usuaris a les parades.
En concret, el grup proposa que la L-7 disposi d’un cotxe més de dilluns a divendres laborable, donat que és una de les línies cohesionadores de la ciutat, així com a les tardes dels diumenges i festius. Pel que fa a la L-8, caldria millorar la puntualitat i els dissabtes es podria suprimir el viatge fins a l’IES Manuel de Montsuar. A més, s’haurien d’incorporar almenys tres vehicles a la L-20 en les hores punta del dies laborables pel seu alt índex d’ocupació.
Així, Esquerra també insta l’equip de Govern a adequar les parades anomenades “Sanitat” i “Doctora Castells/Estudi General” per tal que l’ergonomia dels busos permeti la seva utilització de forma segura per a les persones usuàries i s’eviti l’aparcament indegut per part dels vehicles privats.
D’altra banda, ERC-Avancem denuncia que les plataformes d’algunes parades són curtes i no permeten un ús eficaç i per això demana que s’adeqüin les quatre parades del bus del carrer Baró de Maials.
Per últim, el grup republicà reclama que s’adeqüin una desena de parades de bus del polígon, una actuació que ha d’incloure senyalització, una plataforma fixa i una plataforma elevadora, paperera, punt de llum i rampa d’accés a la parada, així com un perímetre per evitar que aparquin cotxes al costat. A més també demana que es faci un pla de manteniment de totes les parades del polígon.
http://locals.esquerra.cat/lleida/artic ... raris-i-ad
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
El que tindrien de fer a part de arreglar les parades del centre i del poligon es... amb parades on parin mes de 2 linies fer la parada mes llarga i col-locar dos punts de parada com fa barcelona actualment per tal de potenciar la velocitat comercial...
Els semafors coordinar-los amb el bus per tal que agafi els minims amb vermell...
Totes aquestes millores estan molt be... pero la flota es la que es... aquestos dies sol cal veure les avaries als busos... els solaris no paren de petar dia rere dia...
La sol-lucio per la linia 7 seria posar amb funcionament la 77 que es fes amb articulats... seria una linia com la 7 pero limitada de la bordeta a la zona de nova balafia...
La linia 4 de les 7 del mati fins les 8 de la tarda totes les expedicions per gardeny i amb un bus mes.
La 8 caldria posar un recorregut mes atractiu... perque l'actual a determinades hores porta aire... tambe podria reforçar la 20...
La 20 tindria de tenir el tercer bus com l'antiga L2...
Els semafors coordinar-los amb el bus per tal que agafi els minims amb vermell...
Totes aquestes millores estan molt be... pero la flota es la que es... aquestos dies sol cal veure les avaries als busos... els solaris no paren de petar dia rere dia...
La sol-lucio per la linia 7 seria posar amb funcionament la 77 que es fes amb articulats... seria una linia com la 7 pero limitada de la bordeta a la zona de nova balafia...
La linia 4 de les 7 del mati fins les 8 de la tarda totes les expedicions per gardeny i amb un bus mes.
La 8 caldria posar un recorregut mes atractiu... perque l'actual a determinades hores porta aire... tambe podria reforçar la 20...
La 20 tindria de tenir el tercer bus com l'antiga L2...
Re: Autobusos de Lleida
Pel que he vist només funciona quan l'oficia està oberta, a les altres hores la tapen amb el paper de 'no funciona'.albe6 wrote:PD: la màquina de recàrregues de Plaça Sant Joan ja funciona. S'agraeix poder pagar en efectiu (les anteriors només es podia paagr amb targeta bancària)
Re: Autobusos de Lleida
Ja han instal·lat (i posat en marxa) la màquina de recarregar targetes a les oficines de la plaça Espanya.
D'altra banda avui ha petat el 4150 que fa la L2 i ens han fet canviar de bus als qui hi anaven dins.
D'altra banda avui ha petat el 4150 que fa la L2 i ens han fet canviar de bus als qui hi anaven dins.
-
- N7
- Posts: 460
- Joined: Monday 29/09/2008 17:48
- Location: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Re: Autobusos de Lleida
I la tartana del 4122 rodant tot el sant dia a la 3.. será que no hi ha busos a cotxeres parats ara que fan menos serveis al ser juliol.. En fi... Esperaran que peti del tot ja per jubilar-lo en pic arribin els nous...
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
Aquestos dies no circulen els articulats... exepte diumenge a la 8...sergilleida wrote:I la tartana del 4122 rodant tot el sant dia a la 3.. será que no hi ha busos a cotxeres parats ara que fan menos serveis al ser juliol.. En fi... Esperaran que peti del tot ja per jubilar-lo en pic arribin els nous...
Ara la flota es la que hi ha... els solaris una porqueria sempre averiats... els citaros tambe estan fets caldo... els ivecos ni parlem... els que estan millor son els articulats
Re: Autobusos de Lleida
El famós bus del que no pareu de rajar, el 4122 estava corrent sobre les 17:15 per la L7. Era per l'avinguda que va entre l'estació de busos i la d'Adif, sentit a aquesta darrera (que no em se les línies de Lleida Ciutat ). Un dia d'aquests hi tornaré, ja que abans no rebenti m'agradaria pescar-lo.
Per la meva part, he estrenat els Solaris a la L2 (ara no posaria la ma al foc si era la L2 o una altre, l'he agafat a Adif i he anat fins als busos desviant-me per la part esquerra del Segre).
Per la meva part, he estrenat els Solaris a la L2 (ara no posaria la ma al foc si era la L2 o una altre, l'he agafat a Adif i he anat fins als busos desviant-me per la part esquerra del Segre).
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
El 4122 avui rodant a la 7 tambe... esperem que arribin aviat els autobusos nous per poder retirar-los... estan a les ultimes...Miquel wrote:El famós bus del que no pareu de rajar, el 4122 estava corrent sobre les 17:15 per la L7. Era per l'avinguda que va entre l'estació de busos i la d'Adif, sentit a aquesta darrera (que no em se les línies de Lleida Ciutat ). Un dia d'aquests hi tornaré, ja que abans no rebenti m'agradaria pescar-lo.
Per la meva part, he estrenat els Solaris a la L2 (ara no posaria la ma al foc si era la L2 o una altre, l'he agafat a Adif i he anat fins als busos desviant-me per la part esquerra del Segre).
Segurament que t'ha tocat el 4164 a la 2 ronda -hospitals...
Re: Autobusos de Lleida
No m'havia fixat mai en aquest gràfic que porten els busos fora de servei:
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Autobusos de Lleida
A Barcelona la majoria també els porten, però un pictograma enlloc de dos.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Danilleida
- N7
- Posts: 578
- Joined: Friday 03/10/2008 2:16
- Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Re: Autobusos de Lleida
Aquest grafic que dius sol el porten els solaris 4163 -4166... a la part del davant porta el Fora de servei...Sky wrote:No m'havia fixat mai en aquest gràfic que porten els busos fora de servei:
Es un habitual veure un 20 amb el fora de servei... o potser ha tornat a petar cosa segura als solaris i ivecos...