Advocat del diable wrote:Està bé que vagi el Conseller també perquè com no pagui ell els soterraments... o millor dit, com no sigui ell el que gasti els nostres diners en els soterraments, ja poden demanar, ja poden....
És que no estan treballant per reclamar millores: estan treballant per guanyar vots fent servir el populisme.
Els mateixos que estan demanant aquests soterraments són els que quan els toca a ells pagar-los els neguen, com han fet recentment als veïns de la Ronda de Dalt que ja tenien un acord signat per soterrar-la. I la gent és tant estúpida que encara els segueix.
Jo també estic bastant tip del populisme de molts alcaldes...i del victimisme general (fomentat pels mitjans de comunicació) que fa que "la víctima sempre tingui la raó" encara que hagi comés una infracció flagrant. Ara bé, també és cert que les normes han de respondre a un criteri "d'aplicabilitat natural raonable". Vull dir que els passos a nivell no estan pensats per a freqüències altes de pas de trens o de vianants. Desconec la situació d'aquest pas a nivell en concret, però ara em ve al cap l'aeroport de Gibraltar, on una carretera creua la pista d'aterratge. Si només hi hagués un semàfor moriria gent cada dia; han de posar guàrdies 24 hores per controlar la gent.
Insistexo: no sé com és aquest pas a nivell de Montcada però si es tractés d'un pas a nivell amb molt volum de trànsit per ambdues bandes, alguna cosa s'hauria de fer...potser un pas soterrat... a càrrec del municipi, que demanar el cel si el paguen els altres tots ho sabem fer.
Baró de MunChausson wrote:si es tractés d'un pas a nivell amb molt volum de trànsit per ambdues bandes, alguna cosa s'hauria de fer...potser un pas soterrat...
Sí, són dos passos a nivell amb un trànsit elevat els dies laborables.
Efectivament s'ha de fer alguna cosa com passos soterrats pels cotxes i vianants o el que jo preferiria que seria un viaducte que connectés directament amb Montcada-Bifurcació. Això permetria eliminar el problema del pas d'un costat a l'altra, fer un megaintercanviador a Bifurcació i eliminar bona part de la via del tren entre Montcada-Centre i el nus de la Trinitat.
Aquesta és la meva proposta:
Attachments
Proposta-Montcada--01.jpg (218.58 KiB) Viewed 8823 times
Línia R2 nord
10/01/2017 11:35h
Per reivindicació ciutadana convocada a Montcada i Reixac a les 18.30 hores es podràn produir afectacions importants i interrupcions del serveí a partir daquesta hora en la línia R2 Nord i R11 que dependràn de levolució de la reivindicació
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
UT447Barcelona wrote:Estarán sempre tallant la circulació de trens cada vegada que hi hagui un atropellament? Quins nassos.
Això mateix, tenen un morro que no se'l trepitgen! És tan fàcil com respectar el pas dels trens quan les barreres estan baixades i les senyals acústiques i lluminoses ho indiquen. És que no té res més, és una cosa ben senzilla.
Ja després, que cadascú faci lo que vulgui. Però, ara... No em demanis que per un idiota que no té paciencia, es soterrin les vies de tota una localitat. Això no té ni cap ni peus.
Cuando hubo la anterior manifestación vi pasar pasar por Cerdanyola varios Sant Celoni-Aeroport y Aeroport-Sant Celoni, un Castelldefels-Maçanet y un Aeroport-Maçanet.
trainman wrote:Cuando hubo la anterior manifestación vi pasar pasar por Cerdanyola varios Sant Celoni-Aeroport y Aeroport-Sant Celoni, un Castelldefels-Maçanet y un Aeroport-Maçanet.
trainman wrote:Cuando hubo la anterior manifestación vi pasar pasar por Cerdanyola varios Sant Celoni-Aeroport y Aeroport-Sant Celoni, un Castelldefels-Maçanet y un Aeroport-Maçanet.
Una volta considerablement exagerada... no?
Cert, però què fas? Deixes sense servei tota la línia al estar els trens parats degut al tall?
Yo creo que antes de atacar al Tren, deberian prestar mas atención en si hacen campañas de información o disuasorias para saber como cruzar un Paso a Nivel y cuando No se debe cruzar.
A Montcada le hace mucha falta que den cursos de Educación vial, que sirven igual para cruzar un paso de peatones (con o sin semaforo) que un paso a nivel bien señalizado, hasta para saber como caminar por las aceras.
Pero como siempre es mas facil culpar al Tren.
Me gustaria que la señora Alcaldesa sacara a la luz las muertes por atropello en las calles de Montcada o las Muertes por accidente en esas mismas calles y quizas debamos soterrar alguna que otra zona de Montcada y que no seria bien bien las vias del Tren.
Siempre pienso en las victimas y el pesame a la familia y mi apoyo al Maquinista que lo ve en primera persona y debe ser impactante, pero son accidentes fatidicos que pasan y como accidentes en este caso no podemos culpar al Tren, en todo caso culparemos a las instalaciones si es que en algun caso hayan fallado las barreras o los sistemas luminicos y acusticos, como tambien ser valientes por parte de la administracion y decir si fue por culpa del peaton por cruzar cuando no debia o en su caso suicidio que de los mas de 150 casos puede haber de todo.
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
En la resposta d'un dels nostres tuits, un usuari ens ha exposat els seus arguments (de forma educada i conciliadora, del qual s'agraeix, cosa que no va passar l'anterior vegada) sobre el soterrament:
En això, Adif s'equivoca: directament hauria de posar tanques a les vies, tancar els passos a nivell unilateralment, i facturar-ho tot a l'ajuntament de Montcada i Reixac (amb interessos!!!).
Last edited by 437.001 on Wednesday 11/01/2017 17:42, edited 1 time in total.
437.001 wrote:En això, Adif s'equivoca: directament hauria de posar tanques a les vies, tancar els passos a nivel unilateralment, i facturar-ho tot a l'ajuntament de Montcada i Reixac (amb interessos!!!).