http://notesdetransportpublic.blogspot. ... costa.html
Nota XXXVIII - El Vapor de la Costa
Durant l'estiu de 1988, RENFE va posar en servei dos dies a la setmana el tren turístic "El Vapor de la Costa", format per la locomotora de vapor 282-F-0421 Garrat, anomenada "La Garrafeta", i quatre cotxes Lucky provinents de cotxes 6000 restaurats. La locomotora havia estat restaurada durant 1988 als tallers de Sant Andreu Comtal.
Aquest tren turístic sortia de Blanes pel matí amb destinació Barcelona. A la tarda feia el trajecte invers. No feia parades. Era un servei pensat especialment per què els turistes que s'allotjaven a la Costa Brava Sud passessin un dia a Barcelona. El servei no va tenir continuïtat en anys successius.
El Vapor de la Costa al antic pas a nivell de l'Avinguda Sant Ignasi de Loiola. Badalona, agost de 1988. Foto: Pere París.
La Garrafeta a la Rambla. Badalona, agost de 1988. Foto: Pere París.
El Vapor de la Costa
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: El Vapor de la Costa
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.