Seguiment del traspàs de Rodalies

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Com creieu que està anant el traspàs?

Molt millor!
3
3%
Millor, a seques
8
8%
Es nota alguna millora, com d'informació
32
31%
No trobo la diferència
19
18%
Les enganxines dels Civia, molt mones
31
30%
Un desastre
9
9%
Altres (expliqueu)
2
2%
 
Total votes: 104

User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by bigcoaster »

reusenc2 wrote:
Advocat del diable wrote:necessita una renovació entre Cervera i Lleida. Té un terraplè que té problemes des de fa no sé quants anys.... ohhhh, gravissim... primer, encara que Tv3 no ho vol dir té una obra actualment en execuci
TV3 si que ha dit que hi ha una obra en execució, dient que com podem veure, hi han tanques d'obres perque actualment s'estan fent les obres per solucionar-ho. Almenys quan ho vaig veure als matins, ho van dir clarisimament.

TV3 no ha fet bé la feia periodística? Doncs llavors Adif tampoc ha fet bé la feina, perque si aquesta informació es la que ha donant Foment, considero més greu que els mateixos propietaris de la infraestructura estiguin equivocats i amb dades errònies de les seves linies... :roll: Però vaja, si vols seguir dient que el problema d'aquest cas es TV3, tu a la teva... :)
Coincidiexo totalment amb en reusenc. Advocat del diable, per TV3 van dir que estava en obres, però després de tenir la LTV durant tres anys, Que tu no ho vulguis sentir no és el nostre problema.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
User avatar
robertotlh
N7
N7
Posts: 324
Joined: Thursday 15/10/2015 14:47

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by robertotlh »

Els talussos es poden consolidar, com efectivament es fa quan hi ha un despreniment, però la desídia és tal que mentre no hi ha despreniments no s'actua. Aquest es el problema, que no hi ha manteniment preventiu, només plantada de LTV's.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by Mortadel·lo »

ES PELIGROSO ASOMARSE
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by oriolp13 »

Advocat del diable wrote:
robertotlh wrote:
Advocat del diable wrote:
De veritat... a la Granyadella es veu que estàn movent les terres per la finestra del tren.... és a dir, Adif està ja arreglant el terraplè... però a TV3 se li oblida comentar-ho.... un petit oblit potser una mica manipulador però molt convenient. A Sants... resulta que l´estació més important de la xarxa amb vies pràcticament noves (es va renovar completament amb l´entrada de la LAV i 10 anys per una via és poc temps) tenen un 30 km/h per mal estat de vies..... bonissim.... només cal anar amb qualsevol tren i veure el traçat de les vies.... és EVIDENT que la limitació que hi hagi no és per mal estat de la via sino per traçat... els de TV3 no tenen ni idea del que parlen, ni remota idea. El document és molt interessant, per algú que el sap interpretar-lo... Vergonyós el reportatge de TV3.
Et desqualifiques tu solet, la R3 també es va renovar SENCERA fa una mica més d'una dècada i mira com està. La R12 igual. Renovar no serveix de res si no fas MANTENIMENT. Hi ha limitacions que hi són desde el 2000,2004 o 2005, quina interpretació en fas?

Les limitacions que hi hagi a Alemanya o a qualsevol altre país, francament m importen un bledo, en el suposat cas que a altres llocs tinguin més limitacions per quilòmetre no faria més petit el problema que tenim aquí. A França hi ha vies en mal estat? Sí, perquè hi ha moltes vies secundàries. Aquí totes les línies tenen un alt trànsit de trens, les secundàries desafortunadament es van tancar totes en comptes d'invertir-hi.
De veritat.... la R3 és un servei de rodalia. Si et refereixes a la línia de Puigcerdà per la que circula la R3 i algun tren més, efectivament és la segona via més nova de la xarxa i està en un estat general molt bo (i això no vol dir que no hi hagin el problemes normals). S´ha extès un "bulo" de que la línia de Puigcerdà està fatal... evidentment ho diu gent que o bé no té ni idea o bé vol enganyar (o les dues coses). Els problemes de la R3 deriven de la via única, no pas de l´estat d´aquesta via i evidentment no té res a veure amb les inversions (ja fetes en matèria de renovació) o amb el manteniment. El que falta a la línia de Puigcerdà és la duplicació fins a Vic.

La R12 segons dius, és a dir, la línia Manresa - Lleida per la que circula la R12 i altres serveis, està en estat perfecte entre Manresa i Calaf, en estat molt bo entre Calaf i Cervera i necessita una renovació entre Cervera i Lleida. Té un terraplè que té problemes des de fa no sé quants anys.... ohhhh, gravissim... primer, encara que Tv3 no ho vol dir té una obra actualment en execució i segon és del tot normal que hagi quedat als últims llocs de prioritat donat el escàs trànsit de la línia. Per tant, és una bona gestió prioritzar altres obres en línies amb moltissim més trànsit sobre aquesta, i aquesta s´ha fet quan s´ha pogut. Ja sé que és intolerable tenir un terraplè a La Granyadella malament, intolerable.

A mí també m´importa igual les LTV´s que hi ha a França.... nosaltres som moltissim millors que ells i tenim dret a tenir vies mil vegades millors, sense cap LTV., clar que si. Ens ho mereixem i que els pobres francesos o alemanys s´espabilin... Si els pobres suïssos tenen les vies plenes de pasos a nivell.. que n´aprenguin com deia aquell, per nosaltres és un escàndol que hi hagi un sol pas a nivell i és culpa de la poca inversió i la desidia dels altres, clar que si. Lamentablement, no son ni més llestos ni sobretot més rics que els nostres veïns, i si 126 LTV son o no un escàndol depèn de quin sigui el nostre nivell d´exigència.... i si és el triple que els alemanys que son el triple de rics que nosaltres, estem tenint unes expectatives irreals, les que ens volen crear uns pocs pel seu interès particular.
No sé com pots tenir la cara dura de dir tot això. Evidentment la informació de TV3 no és perfecta (entengui's que quan diuen despreniments es refereixen a talussos en mal estat > Perill de despreniments, i més amb el desconeixement que hi ha del ferrocarril avui en dia, però sí que serveix per tenir una bona idea de la desídia en inversions que hi ha hagut (a Almacelles hi ha una LTV des del 2005, 11 anys després encara no s'ha fet res per solucionar-ho!! Total, com no hi ha hagut cap despreniment no fa falta...).

Tens raó quan dius que la línia de Vic-Puigcerdà és una de les que està en millor estat, però només per el que fa a via i catenària. Entre St. Quirze i Ripoll hi ha 6 LTV a causa de talussos en mal estat, i que no desapareixeran fins que hi hagi esllavissades. Mentrestant, els trens a circular més lentament. Així no es fan les coses.

El tema del terraplè de Granyadella és vergonyós. És igual el núm. de trens que hi circulin. Has vist les imatges de com està el terraplè? Fa por veure que un tren ha de passar per alla, ni que sigui a 10km/h.

És agafar i explicar la història coma tu t'interessa dir que les LTV s'han posat per seguretat en talussos inestables. Perquè aquí es posa la LTV per si hi ha un despreniment el maquinista tingui temps a frenar, però si no n'hi ha cap aquesta limitació hi serà anys i anys. Les coses NO es fan així. La LTV hauria de servir de manera totalment temporal quan es detecta un talús inestable, des del moment en que es detecta per donar temps a la licitació i execució de les obres per fer-hi un arrenjament i deixar-lo en bones condicions. No han de ser mesures preventives per evitar accidents degut a que hi han talussos en mal estat i oh si posem una limitació podem anar tirant uns quants anys més, perqupe així a més a més cada vegada s'allargaran mes els temps de viatge, doncs si no s'hi ha un manteniment òptim als talussos cada vegada aniran apareixent més problemes d'aquests.

El manteniment d'ADIF deixa molt a desitjar, ja no per el que fa les vies, sinó sobretot els talussos. Sembla que per ells si no hi ha un despreniment vol dir que es pot continuar fent servei = plantem una LTV per si hi ha un accident no se'ns digui res i anem fent.... :cop

Amb aquestes últimes entrades t'has cobert de glòria Advocat, perquè denotes tant la visió esbiaixada i interessada des d'una banda que fas de la informació i explicacions....
Salutacions,

Oriol
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by Miquel »

Jo crec que TV3 s'ha columpiat una miqueta també, posant les LTV alegrement sense entendre els perquè. Sense anar més lluny, tenim la LTV a 10Km/h de l'estació de Catalunya, que per una banda es certa aquesta restricció, però per l'altre aquesta restricció només afecta a una determinada sèrie de trens (S450, S451), i aquests no circulen per allà, pel que cap tren es veu afectat per aquesta restricció a 10 Km/h.

De totes maneres, és evident que calen actuacions però ja.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Advocat del diable
N4
N4
Posts: 58
Joined: Saturday 05/03/2016 22:44

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by Advocat del diable »

oriolp13 wrote:
Advocat del diable wrote:
robertotlh wrote:
Et desqualifiques tu solet, la R3 també es va renovar SENCERA fa una mica més d'una dècada i mira com està. La R12 igual. Renovar no serveix de res si no fas MANTENIMENT. Hi ha limitacions que hi són desde el 2000,2004 o 2005, quina interpretació en fas?

Les limitacions que hi hagi a Alemanya o a qualsevol altre país, francament m importen un bledo, en el suposat cas que a altres llocs tinguin més limitacions per quilòmetre no faria més petit el problema que tenim aquí. A França hi ha vies en mal estat? Sí, perquè hi ha moltes vies secundàries. Aquí totes les línies tenen un alt trànsit de trens, les secundàries desafortunadament es van tancar totes en comptes d'invertir-hi.
De veritat.... la R3 és un servei de rodalia. Si et refereixes a la línia de Puigcerdà per la que circula la R3 i algun tren més, efectivament és la segona via més nova de la xarxa i està en un estat general molt bo (i això no vol dir que no hi hagin el problemes normals). S´ha extès un "bulo" de que la línia de Puigcerdà està fatal... evidentment ho diu gent que o bé no té ni idea o bé vol enganyar (o les dues coses). Els problemes de la R3 deriven de la via única, no pas de l´estat d´aquesta via i evidentment no té res a veure amb les inversions (ja fetes en matèria de renovació) o amb el manteniment. El que falta a la línia de Puigcerdà és la duplicació fins a Vic.

La R12 segons dius, és a dir, la línia Manresa - Lleida per la que circula la R12 i altres serveis, està en estat perfecte entre Manresa i Calaf, en estat molt bo entre Calaf i Cervera i necessita una renovació entre Cervera i Lleida. Té un terraplè que té problemes des de fa no sé quants anys.... ohhhh, gravissim... primer, encara que Tv3 no ho vol dir té una obra actualment en execució i segon és del tot normal que hagi quedat als últims llocs de prioritat donat el escàs trànsit de la línia. Per tant, és una bona gestió prioritzar altres obres en línies amb moltissim més trànsit sobre aquesta, i aquesta s´ha fet quan s´ha pogut. Ja sé que és intolerable tenir un terraplè a La Granyadella malament, intolerable.

A mí també m´importa igual les LTV´s que hi ha a França.... nosaltres som moltissim millors que ells i tenim dret a tenir vies mil vegades millors, sense cap LTV., clar que si. Ens ho mereixem i que els pobres francesos o alemanys s´espabilin... Si els pobres suïssos tenen les vies plenes de pasos a nivell.. que n´aprenguin com deia aquell, per nosaltres és un escàndol que hi hagi un sol pas a nivell i és culpa de la poca inversió i la desidia dels altres, clar que si. Lamentablement, no son ni més llestos ni sobretot més rics que els nostres veïns, i si 126 LTV son o no un escàndol depèn de quin sigui el nostre nivell d´exigència.... i si és el triple que els alemanys que son el triple de rics que nosaltres, estem tenint unes expectatives irreals, les que ens volen crear uns pocs pel seu interès particular.
No sé com pots tenir la cara dura de dir tot això. Evidentment la informació de TV3 no és perfecta (entengui's que quan diuen despreniments es refereixen a talussos en mal estat > Perill de despreniments, i més amb el desconeixement que hi ha del ferrocarril avui en dia, però sí que serveix per tenir una bona idea de la desídia en inversions que hi ha hagut (a Almacelles hi ha una LTV des del 2005, 11 anys després encara no s'ha fet res per solucionar-ho!! Total, com no hi ha hagut cap despreniment no fa falta...).

Tens raó quan dius que la línia de Vic-Puigcerdà és una de les que està en millor estat, però només per el que fa a via i catenària. Entre St. Quirze i Ripoll hi ha 6 LTV a causa de talussos en mal estat, i que no desapareixeran fins que hi hagi esllavissades. Mentrestant, els trens a circular més lentament. Així no es fan les coses.

El tema del terraplè de Granyadella és vergonyós. És igual el núm. de trens que hi circulin. Has vist les imatges de com està el terraplè? Fa por veure que un tren ha de passar per alla, ni que sigui a 10km/h.

És agafar i explicar la història coma tu t'interessa dir que les LTV s'han posat per seguretat en talussos inestables. Perquè aquí es posa la LTV per si hi ha un despreniment el maquinista tingui temps a frenar, però si no n'hi ha cap aquesta limitació hi serà anys i anys. Les coses NO es fan així. La LTV hauria de servir de manera totalment temporal quan es detecta un talús inestable, des del moment en que es detecta per donar temps a la licitació i execució de les obres per fer-hi un arrenjament i deixar-lo en bones condicions. No han de ser mesures preventives per evitar accidents degut a que hi han talussos en mal estat i oh si posem una limitació podem anar tirant uns quants anys més, perqupe així a més a més cada vegada s'allargaran mes els temps de viatge, doncs si no s'hi ha un manteniment òptim als talussos cada vegada aniran apareixent més problemes d'aquests.

El manteniment d'ADIF deixa molt a desitjar, ja no per el que fa les vies, sinó sobretot els talussos. Sembla que per ells si no hi ha un despreniment vol dir que es pot continuar fent servei = plantem una LTV per si hi ha un accident no se'ns digui res i anem fent.... :cop

Amb aquestes últimes entrades t'has cobert de glòria Advocat, perquè denotes tant la visió esbiaixada i interessada des d'una banda que fas de la informació i explicacions....
En primer lloc entenc que algunes coses descol.loquin ja que no és freqüent veure una versió diferent de l´oficial. És cert, diguem al Conseller que la via de la linia de Puigcerdà està en molt bon estat, que sàpiga si és que li interessa que no és tercermundista com ell diu sempre que pot. Parlant en general, jo no he dit que tot estigui perfecte ni que no s´hagi de fer res, dic que no és cap escàndol, que no és tercermundista i que s´ha de raonar lògicament fora de la propaganda oficialista.

Els talussos no son ara més perillosos que fa 3 anys, son els mateixos (entendreu que per una pedra 3 anys és res i per un talús és molt poc temps). Si el Ministeri no hagués pujat l´exigència de seguretat als talussos, no hi hauria LTV i no estaríem parlant d´això, simplement. Com que es va decidir augmentar la prevenció front a possibles despreniments, molt correctament en la meva opinió, es van generar una sèrie de LTV mentre no es puguin fer les inversions necessàries per pujar el grau de seguretat dels talussos, però això no vol dir en cap cas que els talussos siguin avui més perillosos ni més tercermundistes que ho han sigut als últims anys. Expliquem-li també al Conseller. Si entenem tot això potser podrem fer una anàlisi raonable dels problemes i potser et fan cas i tot, si només muntes espectacles amb informació que no és teva, que no entens i que no pots valorar, et faran menys cas del que ja de per sí volen fer-te.

Per últim, no sé si em cobreixo de glòria, però no és la meva visió més esbiaixada que la oficialista del pensament únic. Segur que al punt mig està la virtut, com sempre.
Advocat del diable
N4
N4
Posts: 58
Joined: Saturday 05/03/2016 22:44

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by Advocat del diable »

reusenc2 wrote:
Advocat del diable wrote:necessita una renovació entre Cervera i Lleida. Té un terraplè que té problemes des de fa no sé quants anys.... ohhhh, gravissim... primer, encara que Tv3 no ho vol dir té una obra actualment en execuci
TV3 si que ha dit que hi ha una obra en execució, dient que com podem veure, hi han tanques d'obres perque actualment s'estan fent les obres per solucionar-ho. Almenys quan ho vaig veure als matins, ho van dir clarisimament.

TV3 no ha fet bé la feia periodística? Doncs llavors Adif tampoc ha fet bé la feina, perque si aquesta informació es la que ha donant Foment, considero més greu que els mateixos propietaris de la infraestructura estiguin equivocats i amb dades errònies de les seves linies... :roll: Però vaja, si vols seguir dient que el problema d'aquest cas es TV3, tu a la teva... :)
Jo no dic que les dades siguin errònies, no ho crec. El que he dit que el titular "126 LTV" no és cert, simplement. És suficient amb veure el mapa interactiu que ells mateixos han fet per veure que hi ha una LTV per una obra de l´Ajuntament de Premià de Mar o una altra per una obra del mateix Adif (suposo que no criticarem ara que l´Adif faci obres de manteniment encara que el Conseller digui que no fan res). El que ha fet una molt mala feina és TV3. El redactor en qüestió dins de l´escàndol fa en un moment (crec que era als matins...) una revisió de les LTV i una d´elles és "reforç al quadre de velocitats màximes".... i es queda tan ample el tio... clar la companya presentadora no li va preguntar: "escolta Pere, què és un refoç del quadre de velocitats màximes?". Evidentment en Pere no té ni idea del que és i si és o no escandalós. Una vergonya. El que toca és muntar un escàndol i que tothom estigui escandalitzat, és el que convé.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by oriolp13 »

Advocat del diable wrote:
oriolp13 wrote:
Advocat del diable wrote:
De veritat.... la R3 és un servei de rodalia. Si et refereixes a la línia de Puigcerdà per la que circula la R3 i algun tren més, efectivament és la segona via més nova de la xarxa i està en un estat general molt bo (i això no vol dir que no hi hagin el problemes normals). S´ha extès un "bulo" de que la línia de Puigcerdà està fatal... evidentment ho diu gent que o bé no té ni idea o bé vol enganyar (o les dues coses). Els problemes de la R3 deriven de la via única, no pas de l´estat d´aquesta via i evidentment no té res a veure amb les inversions (ja fetes en matèria de renovació) o amb el manteniment. El que falta a la línia de Puigcerdà és la duplicació fins a Vic.

La R12 segons dius, és a dir, la línia Manresa - Lleida per la que circula la R12 i altres serveis, està en estat perfecte entre Manresa i Calaf, en estat molt bo entre Calaf i Cervera i necessita una renovació entre Cervera i Lleida. Té un terraplè que té problemes des de fa no sé quants anys.... ohhhh, gravissim... primer, encara que Tv3 no ho vol dir té una obra actualment en execució i segon és del tot normal que hagi quedat als últims llocs de prioritat donat el escàs trànsit de la línia. Per tant, és una bona gestió prioritzar altres obres en línies amb moltissim més trànsit sobre aquesta, i aquesta s´ha fet quan s´ha pogut. Ja sé que és intolerable tenir un terraplè a La Granyadella malament, intolerable.

A mí també m´importa igual les LTV´s que hi ha a França.... nosaltres som moltissim millors que ells i tenim dret a tenir vies mil vegades millors, sense cap LTV., clar que si. Ens ho mereixem i que els pobres francesos o alemanys s´espabilin... Si els pobres suïssos tenen les vies plenes de pasos a nivell.. que n´aprenguin com deia aquell, per nosaltres és un escàndol que hi hagi un sol pas a nivell i és culpa de la poca inversió i la desidia dels altres, clar que si. Lamentablement, no son ni més llestos ni sobretot més rics que els nostres veïns, i si 126 LTV son o no un escàndol depèn de quin sigui el nostre nivell d´exigència.... i si és el triple que els alemanys que son el triple de rics que nosaltres, estem tenint unes expectatives irreals, les que ens volen crear uns pocs pel seu interès particular.
No sé com pots tenir la cara dura de dir tot això. Evidentment la informació de TV3 no és perfecta (entengui's que quan diuen despreniments es refereixen a talussos en mal estat > Perill de despreniments, i més amb el desconeixement que hi ha del ferrocarril avui en dia, però sí que serveix per tenir una bona idea de la desídia en inversions que hi ha hagut (a Almacelles hi ha una LTV des del 2005, 11 anys després encara no s'ha fet res per solucionar-ho!! Total, com no hi ha hagut cap despreniment no fa falta...).

Tens raó quan dius que la línia de Vic-Puigcerdà és una de les que està en millor estat, però només per el que fa a via i catenària. Entre St. Quirze i Ripoll hi ha 6 LTV a causa de talussos en mal estat, i que no desapareixeran fins que hi hagi esllavissades. Mentrestant, els trens a circular més lentament. Així no es fan les coses.

El tema del terraplè de Granyadella és vergonyós. És igual el núm. de trens que hi circulin. Has vist les imatges de com està el terraplè? Fa por veure que un tren ha de passar per alla, ni que sigui a 10km/h.

És agafar i explicar la història coma tu t'interessa dir que les LTV s'han posat per seguretat en talussos inestables. Perquè aquí es posa la LTV per si hi ha un despreniment el maquinista tingui temps a frenar, però si no n'hi ha cap aquesta limitació hi serà anys i anys. Les coses NO es fan així. La LTV hauria de servir de manera totalment temporal quan es detecta un talús inestable, des del moment en que es detecta per donar temps a la licitació i execució de les obres per fer-hi un arrenjament i deixar-lo en bones condicions. No han de ser mesures preventives per evitar accidents degut a que hi han talussos en mal estat i oh si posem una limitació podem anar tirant uns quants anys més, perqupe així a més a més cada vegada s'allargaran mes els temps de viatge, doncs si no s'hi ha un manteniment òptim als talussos cada vegada aniran apareixent més problemes d'aquests.

El manteniment d'ADIF deixa molt a desitjar, ja no per el que fa les vies, sinó sobretot els talussos. Sembla que per ells si no hi ha un despreniment vol dir que es pot continuar fent servei = plantem una LTV per si hi ha un accident no se'ns digui res i anem fent.... :cop

Amb aquestes últimes entrades t'has cobert de glòria Advocat, perquè denotes tant la visió esbiaixada i interessada des d'una banda que fas de la informació i explicacions....
En primer lloc entenc que algunes coses descol.loquin ja que no és freqüent veure una versió diferent de l´oficial. És cert, diguem al Conseller que la via de la linia de Puigcerdà està en molt bon estat, que sàpiga si és que li interessa que no és tercermundista com ell diu sempre que pot. Parlant en general, jo no he dit que tot estigui perfecte ni que no s´hagi de fer res, dic que no és cap escàndol, que no és tercermundista i que s´ha de raonar lògicament fora de la propaganda oficialista.

Els talussos no son ara més perillosos que fa 3 anys, son els mateixos (entendreu que per una pedra 3 anys és res i per un talús és molt poc temps). Si el Ministeri no hagués pujat l´exigència de seguretat als talussos, no hi hauria LTV i no estaríem parlant d´això, simplement. Com que es va decidir augmentar la prevenció front a possibles despreniments, molt correctament en la meva opinió, es van generar una sèrie de LTV mentre no es puguin fer les inversions necessàries per pujar el grau de seguretat dels talussos, però això no vol dir en cap cas que els talussos siguin avui més perillosos ni més tercermundistes que ho han sigut als últims anys. Expliquem-li també al Conseller. Si entenem tot això potser podrem fer una anàlisi raonable dels problemes i potser et fan cas i tot, si només muntes espectacles amb informació que no és teva, que no entens i que no pots valorar, et faran menys cas del que ja de per sí volen fer-te.

Per últim, no sé si em cobreixo de glòria, però no és la meva visió més esbiaixada que la oficialista del pensament únic. Segur que al punt mig està la virtut, com sempre.
Et felicito, ets capaç d'agafar qualsevol argument i fer-te'l venir bé i girar-lo de tal forma que et vagi be a tu o als teus interessos :plas :plas
Fes-te polític, que segur que tens futur!!!!
Salutacions,

Oriol
Advocat del diable
N4
N4
Posts: 58
Joined: Saturday 05/03/2016 22:44

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by Advocat del diable »

oriolp13 wrote: Et felicito, ets capaç d'agafar qualsevol argument i fer-te'l venir bé i girar-lo de tal forma que et vagi be a tu o als teus interessos :plas :plas
Fes-te polític, que segur que tens futur!!!!
Moltes gràcies, no vull ser polític, precisament el que dic és que els que tenim son molt i molt mediocres. Lamento, això sí, que no es vulgui sortir del pensament únic que tant de mal fa. Els arguments que aporto no sé si son més bons que els teus o no, però segurament si son més raonables i més centrats. Les coses mai son ni blanques ni negres, estan a l´intermig. No és cert tot el que es vol vendre al lamentable i dirigit reportatge de TV3, en Pere no té ni idea del que parla, et recomano de veritat que miris el moment del reforç del quadre de velocitats màximes que és memorable.... i l´amiga presentadora es queda tan contenta amb l´explicació d´en Pere.... bé, es queden tots dos amb la indignació que els han dit que han de tenir.

Torno a dir que no he dit en cap moment que no s´hagi de fer mil millores, no 126, mil.... però no es podran fer des de l´adoctrinament i la falta de raciocini.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by victorcasta »

Advocat del diable wrote:Els arguments que aporto no sé si son més bons que els teus o no, però segurament si son més raonables i més centrats.
I amb un ego desmesurat. No tens cap dret a menysprear les opinions dels demés.
Ayerbe-Zuera
N6
N6
Posts: 299
Joined: Friday 20/05/2011 20:27

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by Ayerbe-Zuera »

Este hilo es muy significativo.

Advocat del diable critica con argumentos sólidos el lamentable spot electoral de TV3 pagado con dinero de todos en favor de los partidos victimistas a diez días de las elecciones. Pone de relieve las evidentes carencias de los periodistas, sus flagrantes omisiones, su farisea indignación.

Y la mayoría de foreros en vez de rebatir sus argumentos, se le lanzan a la yugular.

Porque veamos: ¿Es o no es cierto que en otros países el número LTV por kilómetro de línea es parecido? ¿Es o no es cierto que muchas LTV son debidas a aumentos de los estándares de seguridad y no a un deterioro de la infraestructura? ¿Es o no es cierto que hay LTV derivadas de actuaciones de otras administraciones? ¿Es o no es cierto que se computan como LTV las derivadas de los propios trabajos de mantenimiento de la vía?

Y en cuanto al reportaje en sí: ¿Es o no es cierto que los periodistas acreditaron no tener ni idea de lo que estaban hablando? Periodistas excelentemente pagados, por cierto.

En vez de contestar a esos argumentos, la claca victimista se lanza a la yugular personal de Advocat del diable. Y se llega al absurdo de decirle que no tiene derecho a menospreciar las opiniones de los demás, mientras se le realiza un ataque ad hominem de manual.
victorcasta wrote:I amb un ego desmesurat. No tens cap dret a menysprear les opinions dels demés.
Parece que las opiniones ajenas no se pueden menospreciar (cosa que por cierto no hacía Advocat), pero a él personalmente sí. Bochornoso.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by victorcasta »

No, claro, entrar directamente diciendo que algunos estamos instalados en el pensamiento único es tener opiniones sólidas, y hacer callar esa actitud de superioridad moral es precisamente desprender superioridad moral.
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by bigcoaster »

Ve un usuari, es posa a dir que tot és fals, que vivim enganyats, que la Generalitat menteix, que a TV3 són la pesta, s'inventa coses (com que a TV3 no deien que s'estava reparant la limitació de la Granyanella), després diu que els seus arguments són raonables i centrats (els altres no perquè ell ho diu) i es queda tan ample. I encara son (som) els altres usuaris que es llancen a la "yugular"?

Va home! :x
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Advocat del diable
N4
N4
Posts: 58
Joined: Saturday 05/03/2016 22:44

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by Advocat del diable »

victorcasta wrote:No, claro, entrar directamente diciendo que algunos estamos instalados en el pensamiento único es tener opiniones sólidas, y hacer callar esa actitud de superioridad moral es precisamente desprender superioridad moral.
No, no es eso. Algunas ideas:
- Pensamiento único. Único no sé, alguna excepción hay, pero el 99% de los mensajes van en la misma línea. Debería se de agradecer una visión diferente para animar el debate, cosa que por ejemplo en TV3 no es posible.
- Argumentos. La vía de la línea de Puigcerdà está muy bien, no le falta mantenimiento, no le faltan inversiones (en lo que ya existe, no hablo de duplicaciones) y no es tercermundista en absoluto. Digámoslo bien alto todos porque de otro modo nos engañamos a nosotros mismos y a los que puedan atender.
- TV3. En Pere no té ni idea del que ha publicat. No té ni remota idea del que és un "reforç del quadre de velocitats màximes" i si això és o no escandalós.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by UT440_132M »

Advocat del diable wrote:
victorcasta wrote:No, claro, entrar directamente diciendo que algunos estamos instalados en el pensamiento único es tener opiniones sólidas, y hacer callar esa actitud de superioridad moral es precisamente desprender superioridad moral.
No, no es eso. Algunas ideas:
- Pensamiento único. Único no sé, alguna excepción hay, pero el 99% de los mensajes van en la misma línea. Debería se de agradecer una visión diferente para animar el debate, cosa que por ejemplo en TV3 no es posible.
- Argumentos. La vía de la línea de Puigcerdà está muy bien, no le falta mantenimiento, no le faltan inversiones (en lo que ya existe, no hablo de duplicaciones) y no es tercermundista en absoluto. Digámoslo bien alto todos porque de otro modo nos engañamos a nosotros mismos y a los que puedan atender.
- TV3. En Pere no té ni idea del que ha publicat. No té ni remota idea del que és un "reforç del quadre de velocitats màximes" i si això és o no escandalós.
Doncs llavors expliqui'm, perquè des de fa 5 anys el revestiment del túnel de Toses (arranjat fa 7...), cau a trossos. La velocitat màxima dins el túnel quan es va arranjar, era de 100 km/h, des de fa 5 anys, hi ha una LTV a 60, que fa que els creuaments a Planoles, es vegin afectats, i els trens amb retards de mitjana de 15/20 minuts, no es un tren només, son tots els trens que circulen fins a Puigcerdà o LaTour de Carol. La majoria de cables excepte la catenària està penjim penjam, les trinxeres tenen un perill de despreniment imminent, perquè tres anys després d'haver-se renovat la via, es van haver de substituir carrils defectuosos, i una infinitat més de petites incidències.

En fi, no pateixi en rebatre'm, perquè no penso tornar a contestar-li, ja que vostè es posseïdor de la més absoluta veritat, mentre els usuaris diaris de la línia patim, dia sí, dia també retards importants, que ens fan arribar tard a la feina o al nostre centre d'estudis.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by trensmat »

ADIF ho fa alguna cosa amb la línia R12, R13, R14 i R15 per solucionar el mal estat de les infraestructures convencionals (sense olvidar la R3 que també te els seus problemes), jo penso que ADIF esta cometen uns quants delictes (Malversació de fons publics a les obres de l'AVE, incompliments de les obres que estan en fase de construcció com es el cas de la Sagrera i molts mes altres problemes).

Molts sindicats de Catalunya relacionats amb Renfe i en ADIF sospiten des de que va començar el procés del poble de Catalunya cap a la independència aquestes empreses estatals segons ells han castigat de forma desmesurada amb les inversions ferroviàries.
No nomes pasa a Catalunya un altre exemple es el País Valencià, que des de que va marxar el PPCV i amb l'entrada del nou govern del pacte del botànic (PSPV, Compromís i Podemos) les obres del CM entre València - Castelló s'han Barcelonitçat força amb retards a les línies C5/C6.

No vull ser paranoic però ADIF esta fent sabotatges a posta a la xarxa convencional per afavorir la rendibilitat de les línies TAV per desgracia.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
Ayerbe-Zuera
N6
N6
Posts: 299
Joined: Friday 20/05/2011 20:27

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by Ayerbe-Zuera »

trensmat wrote:Molts sindicats de Catalunya relacionats amb Renfe i en ADIF sospiten des de que va començar el procés del poble de Catalunya cap a la independència aquestes empreses estatals segons ells han castigat de forma desmesurada amb les inversions ferroviàries.
¿Ah sí?

Si la fuente es la que citas, francamente, ni me creo que haya sindicatos de Renfe y ADIF que sostengan eso, ni. dicho sea de paso, tampoco que haya un proceso del pueblo de Cataluña hacia la independencia.
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by trensmat »

Ayerbe-Zuera wrote:
trensmat wrote:Molts sindicats de Catalunya relacionats amb Renfe i en ADIF sospiten des de que va començar el procés del poble de Catalunya cap a la independència aquestes empreses estatals segons ells han castigat de forma desmesurada amb les inversions ferroviàries.
¿Ah sí?

Si la fuente es la que citas, francamente, ni me creo que haya sindicatos de Renfe y ADIF que sostengan eso, ni. dicho sea de paso, tampoco que haya un proceso del pueblo de Cataluña hacia la independencia.
Si ti lo dices que no hay dicho proceso independentista en Cataluña y sin ofender has visto el video.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
Advocat del diable
N4
N4
Posts: 58
Joined: Saturday 05/03/2016 22:44

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by Advocat del diable »

UT440_132M wrote:
Advocat del diable wrote:
victorcasta wrote:No, claro, entrar directamente diciendo que algunos estamos instalados en el pensamiento único es tener opiniones sólidas, y hacer callar esa actitud de superioridad moral es precisamente desprender superioridad moral.
No, no es eso. Algunas ideas:
- Pensamiento único. Único no sé, alguna excepción hay, pero el 99% de los mensajes van en la misma línea. Debería se de agradecer una visión diferente para animar el debate, cosa que por ejemplo en TV3 no es posible.
- Argumentos. La vía de la línea de Puigcerdà está muy bien, no le falta mantenimiento, no le faltan inversiones (en lo que ya existe, no hablo de duplicaciones) y no es tercermundista en absoluto. Digámoslo bien alto todos porque de otro modo nos engañamos a nosotros mismos y a los que puedan atender.
- TV3. En Pere no té ni idea del que ha publicat. No té ni remota idea del que és un "reforç del quadre de velocitats màximes" i si això és o no escandalós.
Doncs llavors expliqui'm, perquè des de fa 5 anys el revestiment del túnel de Toses (arranjat fa 7...), cau a trossos. La velocitat màxima dins el túnel quan es va arranjar, era de 100 km/h, des de fa 5 anys, hi ha una LTV a 60, que fa que els creuaments a Planoles, es vegin afectats, i els trens amb retards de mitjana de 15/20 minuts, no es un tren només, son tots els trens que circulen fins a Puigcerdà o LaTour de Carol. La majoria de cables excepte la catenària està penjim penjam, les trinxeres tenen un perill de despreniment imminent, perquè tres anys després d'haver-se renovat la via, es van haver de substituir carrils defectuosos, i una infinitat més de petites incidències.

En fi, no pateixi en rebatre'm, perquè no penso tornar a contestar-li, ja que vostè es posseïdor de la més absoluta veritat, mentre els usuaris diaris de la línia patim, dia sí, dia també retards importants, que ens fan arribar tard a la feina o al nostre centre d'estudis.
No cal que em constesti, però jo crec que val la pena que jo sí contesti. Molt sintèticament:
- L´estat de l´infraestructura de la línia de Puigcerdà és més que correcte ja que es va fer fa pocs anys una inversió molt important en la seva renovació. Tal i com ja hem dit moltes vegades, això no vol dir que no tingui problemes puntuals com tot a la vida. És molt simptomàtic el comentari que fa dels carrils que es van canviar no sé quant... miri, quan es compra vostè un cotxe nou, al cap d´un any li canvia l´oli i al cap de dos els neumàtics, i tot això no vol dir ni que sigui un mal cotxe ni que no s´hagi mantingut bé, son elements subjectes a desgast diari que s´han de mantenir amb normalitat. Amb la via és el mateix, una via nova necessita periòdicament que es canviïn certs elements subjectes a desgast, i això no afecta a la seva qualificació de via nova i en perfecte estat general.
- No s´ha de barrejar retards amb seguretat (això és un tema que més d´un polític intenta). Son conceptes contraris, a més seguretat menys velocitat o com es diu ara, més retard (en realitat el concepte és temps de viatge). Les LTV dels talussos no s´han col.locat per cap "risc imminent de despreniments", els talussos son exactament els mateixos que hi havia fa 3 anys quan no s´havien col.locat les LTV. Les LTV s´han col.locat ja que el Ministeri de Foment va elevar el nivell d´exigència de seguretat en front d´un possible despreniment, és a dir, no acceptava el risc encara que fos mínim d´un accident per un despreniment després d´alguna experiència negativa. Aquesta decisió, i no cal agreujament de l´estat de cap talús (evidentment no es van deteriorar tots els talussos a la vegada d´un dia per l´altre) va motivar unes LTV que abans no existien fins que es vagin fent les obres per elevar el nivell de seguretat dels talussos.
- La línia de Puigcerdà té més retards que altres degut a la via única. Les coses que en altres línies no afecten o afecten molt poc, a aquesta afecta molt. Els usuaris de la línia viatgen pitjor que els de les altres, però crec que la principal reivindicació hauria de ser el desdoblament, fugint de campanyes com l´actual poc afinades i que no responen a la situació de la línia. Sí falta inversió, la del desdoblament, però no falta "inversió en manteniment" (el propi concepte es contradiu ja que el manteniment és explotació i no inversió...).
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Post by victorcasta »

Per què et registres amb un altre usuari, Toni? Per trolejar?
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”