Diari de Girona, 17 de juny de 2016 wrote: Carreguen contra Rull per la seva resposta al «no» de la consulta de la C-32
Asseguren que la creació d'una comissió pública que ha d'elaborar millores ambientals a un estudi «caducat» és «elevar la burla a l´insult»
[...]
Ampliació C-32 Maresme
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Ampliació C-32 Maresme
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Ampliació C-32 Maresme
Una mica d'arqueologia.
Un escàndol més de la C-32 entre Mataró i Palafolls és que inicialment va ser concebuda com la variant lògica de la N-II al seu pas pel Maresme. Però algú va adonar-se que hi hauria molt de trànsit, i que podria ser un bon negoci fer-hi una autopista de peatge. Dit i fet, el govern espanyol de l'època va fer un "dónde está la bolita" i la variant gratuïta va esdevenir una bonica autopista de peatge.
La prova l'he trobat en aquesta sentència d'uns propietaris que reclamaven que els paguessin més per les expropiacions
http://supremo.vlex.es/vid/expropiacion-17444365
En concret en el "Fundamento de derecho" segon, hi ha el paràgraf següent:
"Certificación acreditativa de si el proyecto sometido al estudio de impacto ambiental mediante el anuncio publicado en el Boletín Oficial del Estado núm. 75, correspondiente al día 26 de marzo de 1.991, y que fue objeto de la correspondiente declaración de Impacto Ambiental hecha pública por resolución de 10 de enero de 1.992 publicada en el Boletín Oficial del Estado núm. 39 de 14 de febrero de 1.992, fue el proyecto denominado de trazado "Variante de Carretera N-II de Madrid a Francia por Barcelona, punto kilométrico 658,7 al 684,0. Tramo: Sant Andreu de Llavaneres- Malgrat-Palafolls"
És a dir, que la declaració d'impacte ambiental es va fer per a la variant de la N-II, però el projecte finalment va ser l'autopista que tots coneixem
Un escàndol més de la C-32 entre Mataró i Palafolls és que inicialment va ser concebuda com la variant lògica de la N-II al seu pas pel Maresme. Però algú va adonar-se que hi hauria molt de trànsit, i que podria ser un bon negoci fer-hi una autopista de peatge. Dit i fet, el govern espanyol de l'època va fer un "dónde está la bolita" i la variant gratuïta va esdevenir una bonica autopista de peatge.
La prova l'he trobat en aquesta sentència d'uns propietaris que reclamaven que els paguessin més per les expropiacions
http://supremo.vlex.es/vid/expropiacion-17444365
En concret en el "Fundamento de derecho" segon, hi ha el paràgraf següent:
"Certificación acreditativa de si el proyecto sometido al estudio de impacto ambiental mediante el anuncio publicado en el Boletín Oficial del Estado núm. 75, correspondiente al día 26 de marzo de 1.991, y que fue objeto de la correspondiente declaración de Impacto Ambiental hecha pública por resolución de 10 de enero de 1.992 publicada en el Boletín Oficial del Estado núm. 39 de 14 de febrero de 1.992, fue el proyecto denominado de trazado "Variante de Carretera N-II de Madrid a Francia por Barcelona, punto kilométrico 658,7 al 684,0. Tramo: Sant Andreu de Llavaneres- Malgrat-Palafolls"
És a dir, que la declaració d'impacte ambiental es va fer per a la variant de la N-II, però el projecte finalment va ser l'autopista que tots coneixem
Re: Ampliació C-32 Maresme
El Govern iniciará las obras de prolongación de la C-32 hasta Lloret de Mar entre septiembre y octubre
El proyecto, de 6,7 km, contará con dos túneles, 5 viaductos, se ejecutará en un plazo de dos años y costará 71 millones
ACN, Barcelona 17/07/2016 12:45 | Actualizado a 17/07/2016 13:13
http://www.lavanguardia.com/local/giron ... tubre.html
El proyecto, de 6,7 km, contará con dos túneles, 5 viaductos, se ejecutará en un plazo de dos años y costará 71 millones
ACN, Barcelona 17/07/2016 12:45 | Actualizado a 17/07/2016 13:13
http://www.lavanguardia.com/local/giron ... tubre.html
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Ampliació C-32 Maresme
Diari de Girona, 14 de març de 2018 wrote: La Generalitat torna a iniciar tots els tràmits per perllongar la C-32
El TJSC havia suspès cautelarment el 2017 l'inici de les obres arran d'un recurs de diferents entitats considerant que hi havia hagut canvis al traçat respecte a la declaració ambiental del 2000
Territori comença de nou i sotmet a informació pública l'estudi informatiu i d'impacte ambiental amb l'últim traçat previst
A partir d'avui ja s'hi poden presentar al·legacions
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Ampliació C-32 Maresme
Diari de Girona, 11 de novembre de 2022 wrote: El TSJC anul·la el projecte de perllongament de la C-32 entre Blanes i Lloret que la Generalitat va aprovar el 2018
L'alt tribunal estima el recurs dels ecologistes perquè els estudis no van tenir en compte la Llei del Canvi Climàtic
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Ampliació C-32 Maresme
Diari de Girona, 15 de novembre de 2022 wrote: Aturem la C-32 demana que es reforestin les zones arrasades per l’autopista
La plataforma ecologista celebra la sentència ferma que anul·la el projecte d’ampliació de la via, però insta a la Generalitat a «reparar» l’entorn
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.