reforma año 2016 renfe serie 450

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
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David.F.C.M.B.1000
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reforma año 2016 renfe serie 450

Post by David.F.C.M.B.1000 »

en la web listadotren.es e encontrado una foto de la 450.001 de fuencarral con un nuevo interior muy similar alas 447 PMR: aqui les dejo el enlace de la foto http://www.listadotren.es/motor/showphoto.php?id=12583
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Don Ramón
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Re: reforma año 2016 renfe serie 450

Post by Don Ramón »

??????????
Y esto????
Si estos trenes tienen su días contados para 2020 por no preverse adaptación a PMR, para que reformarlos ahora?
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Renfe451
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Re: reforma año 2016 renfe serie 450

Post by Renfe451 »

Ostres... ara si que m'ha sobtat, i més quan aquestes unitats en principi han d'anar fora el 2020. S'ho hauran replantejat a can Renfe? Jo diria que això és una prova pilot... si a Renfe li agrada, doncs potser li fan la reforma a totes, com ha passat amb les 447 PMR.
Miquel
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Re: reforma año 2016 renfe serie 450

Post by Miquel »

Això de que anirà fora aquesta sèrie el 2020 i totes les no adaptades, jo de vosaltres m'ho treia del cap. Com sempre o ningú farà gaire cas o es prolongarà el plaç europeu. Vaja, com sempre :P
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Re: reforma año 2016 renfe serie 450

Post by davroca5 »

Totalment d'acord. No sé jo si Renfe es pot permetre desprendre's de les unitats de Rodalies que més gent mouen per tren... :?
Salut!
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Javi M
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450 PMR

Post by Javi M »

De totes maneres, les 450 tenen a un dels cotxes un espai ben gran a peu pla, on s'hi poden acomodar varies cadires de rodes. Per a adaptar-les a PMR només caldria adaptar una de les portes.

I pel que fa al termini de 2020... També opino que ni de broma tots els trens seran aptes per a PMR.
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Don Ramón
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Re: 450 PMR

Post by Don Ramón »

Javi M wrote:De totes maneres, les 450 tenen a un dels cotxes un espai ben gran a peu pla, on s'hi poden acomodar varies cadires de rodes. Per a adaptar-les a PMR només caldria adaptar una de les portes.
A mi siempre me dió la impresión que no sería extremadamente difícil adaptarlas a PMR. Yo creo que las 450/451 adaptadas a PMR y con asientos regionales serían ideales para trayectos BCN-TGN-Reus, y BCN-TGN-Tortosa.
Javi M wrote:I pel que fa al termini de 2020... També opino que ni de broma tots els trens seran aptes per a PMR.
Las 447 se están adaptando, las 448 también, las 463, 464 y 465 así como las 449 vienen adaptadas de fábrica. Es el grueso del material rodante al menos en Catalunya (no sé como está la cosa con trenes diésel y así). Solo quedan las 470 y las 450 y 451 que quedarían ya fuera de servicio para entonces.
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Javi M
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450/451 per a Regionals

Post by Javi M »

Jo també he pensat sempre que aquestes unitats serien una bona solució per a regionals. Com a mínim, molt millor que les 447.

Tenen més velocitat màxima que les 447, i més capacitat que les 470, 448 i 449.
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awe
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Re: reforma año 2016 renfe serie 450

Post by awe »

Renfe ja va tenir una època en què la moda era reformar material i retirar-lo poc després. Em sona que fins i tot alguna 276 es va reformar i desballestar sense estrenar la reforma (només em sona). Esperem que això hagi quedat en una altra època.

No sé el cost d'operar una 450/451 comparat al de les 447; però a mi també em sembla que els "buques" son més adequats per a regionals que les 447.
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Don Ramón
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Re: reforma año 2016 renfe serie 450

Post by Don Ramón »

Los buques llegan a 140 creo (o 160?), mientras que las 447 solo a 120, en cambio los buques aceleran peor. Aparte, tienen muchísimos asientos, pero poco espacio para ir de pie, lo opuesto a los civias por ejemplo, que tienen menos asientos. Además los buques tienen menos puertas para su capacidad.
Entre todo esto, está clarísimo que los buques serían ideales para servicios regionales, aprovechando el espacio que tienen para poner asientos suaves en distribución 2+2. Serían algo menos de asientos que ahora, pero seguirían siendo muchos. Perfecto para regionales, vaya. Una lástima que no parezca haber intención de aprovecharlos de esta manera.
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adriaesc
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Re: reforma año 2016 renfe serie 450

Post by adriaesc »

Don Ramón wrote:Los buques llegan a 140 creo (o 160?), mientras que las 447 solo a 120, en cambio los buques aceleran peor. Aparte, tienen muchísimos asientos, pero poco espacio para ir de pie, lo opuesto a los civias por ejemplo, que tienen menos asientos. Además los buques tienen menos puertas para su capacidad.
Entre todo esto, está clarísimo que los buques serían ideales para servicios regionales, aprovechando el espacio que tienen para poner asientos suaves en distribución 2+2. Serían algo menos de asientos que ahora, pero seguirían siendo muchos. Perfecto para regionales, vaya. Una lástima que no parezca haber intención de aprovecharlos de esta manera.
450/451
Velocitat màxima: 140 km/h
Potència: 450: 2.960 kW / 451: 1.480 kW
447
Velocitat màxima: 120 km/h
Potència: 2.400 kW
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Re: reforma año 2016 renfe serie 450

Post by Don Ramón »

adriaesc wrote:
Don Ramón wrote:Los buques llegan a 140 creo (o 160?), mientras que las 447 solo a 120, en cambio los buques aceleran peor. Aparte, tienen muchísimos asientos, pero poco espacio para ir de pie, lo opuesto a los civias por ejemplo, que tienen menos asientos. Además los buques tienen menos puertas para su capacidad.
Entre todo esto, está clarísimo que los buques serían ideales para servicios regionales, aprovechando el espacio que tienen para poner asientos suaves en distribución 2+2. Serían algo menos de asientos que ahora, pero seguirían siendo muchos. Perfecto para regionales, vaya. Una lástima que no parezca haber intención de aprovecharlos de esta manera.
450/451
Velocitat màxima: 140 km/h
Potència: 450: 2.960 kW / 451: 1.480 kW
447
Velocitat màxima: 120 km/h
Potència: 2.400 kW
Gracias por la aclaración :D
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genissimon
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Re: reforma año 2016 renfe serie 450

Post by genissimon »

adriaesc wrote: 450/451
Velocitat màxima: 140 km/h
Potència: 450: 2.960 kW / 451: 1.480 kW
447
Velocitat màxima: 120 km/h
Potència: 2.400 kW
Et falten algunes dades significatives d'aquestes unitats (de la web de renfe):

Unitat 447:
longitud: 75,99 m
tara 162,5 Tm
total places: 702/661
Acceleració a l'arrancada: 1 m/s2.
Acceleració entre 0 i 60 Km/h: 0,75 m/s2.
Acceleració entre 0 i 100 Km/h: 0,60 m/s2.
Acceleració entre 0 i 120 Km/h: 0,50 m/s2.
Desacceleració normal: 1,0 m/s2.
Desacceleració amb només fre elèctric: 1,0 m/s2.
Desacceleració màxima d'urgència: 1,2 m/s2.

Unitat 451:
longitud: 80,58 m
tara: 177,6 Tm
total places: 908
Acceleració a l'arrancada: 0,62 m/s2.
Acceleració entre 0 i 60 Km/h: 0,50 m/s2.
Acceleració entre 0 i 140 Km/h: 0,25 m/s2.
Desacceleració màxima: 0,9 m/s2.

Unitat 450:
longitud: 159,4 m
tara: 350,8 Tm
total places: 1844
Acceleració a l'arrancada: 0,62 m/s2.
Acceleració entre 0 i 60 Km/h: 0,50 m/s2.
Acceleració entre 0 i 140 Km/h: 0,25 m/s2.
Desacceleració màxima: 0,9 m/s2.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
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