Sarbus panell horari

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
tako
N1
N1

Sarbus panell horari

Post by tako »

Hola,

m'agradaria saber si és possible saber els horaris en temps real dels autobusos Sarbus (en concret l'A4 i e3), és a dir, si es poden consultar online/mobil la informació que surt als panells que hi ha a les marquesines.

Salutacions
victorcasta
N10
N10

Re: Sarbus panell horari

Post by victorcasta »

Fora de l'àrea metropolitana, això que demanes, és quasi bé un somni impossible de realitzar!
tako
N1
N1

Post by tako »

jajajaaj ok, gracies per l'aclariment! és una llàstima però és el que tenim...

Salutacions
Granolleri

Post by Granolleri »

Rescato aquest fil per informar que ara Sarbus disposa d'una aplicació pròpia que informa dels minuts que falten per als propers autobusos. Els cops que l'he fet servir funciona bastant bé, tot i que està sectoritzat per zones (Vallès Occidental, Maresme, Sarfa i Lleida, si no mal recordo) i després no es pot canviar.
ferran6420
N6
N6

Post by ferran6420 »

Granolleri wrote:Rescato aquest fil per informar que ara Sarbus disposa d'una aplicació pròpia que informa dels minuts que falten per als propers autobusos. Els cops que l'he fet servir funciona bastant bé, tot i que està sectoritzat per zones (Vallès Occidental, Maresme, Sarfa i Lleida, si no mal recordo) i després no es pot canviar.
Jo la uso molt freqüentment i la veritat va molt bé i és bastant fiable. Lo de les zones si que es pot canviar, de fet el divendres vaig canviar la zona de Vallès per Maresme i viceversa i cap problema.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”