Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Benvingut! Tu ens pots explicar coses sobre com van anar els estudis?
-
- N1
- Posts: 7
- Joined: Friday 03/06/2016 12:52
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Gràcies! Depèn del que sigui (i si se la resposta clar), us puc respondre als dubtes que volgueu.metring wrote:Benvingut! Tu ens pots explicar coses sobre com van anar els estudis?
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Tots els partits polítics de l'oposició barcelonina es van unir fa uns mesos posant en dubte la unió del tramvia per la Diagonal argumentant que no hi havia estudis imparcials favorables a aquesta implantació.javier.villena wrote:Gràcies! Depèn del que sigui (i si se la resposta clar), us puc respondre als dubtes que volgueu.
Poc temps després, l'Ajuntament de Barcelona va presentar aquests estudis i certs partits de l'oposició els van refusar per "no ser objectius".
Què en saps d'aquest tema?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N1
- Posts: 7
- Joined: Friday 03/06/2016 12:52
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
El que sé d'aquest tema és que aquests estudis es van començar fa bastant temps. Si no recordo malament, es va voler fer una roda de premsa abans que la compareixença de tots els partits en contra, però va coïncidir amb els atemptats de Brussel·les i es va postposar. Els estudis crec que estan incomplerts, pel que he vist i el que he sentit. Això sí, són objectius.wefer wrote:Tots els partits polítics de l'oposició barcelonina es van unir fa uns mesos posant en dubte la unió del tramvia per la Diagonal argumentant que no hi havia estudis imparcials favorables a aquesta implantació.javier.villena wrote:Gràcies! Depèn del que sigui (i si se la resposta clar), us puc respondre als dubtes que volgueu.
Poc temps després, l'Ajuntament de Barcelona va presentar aquests estudis i certs partits de l'oposició els van refusar per "no ser objectius".
Què en saps d'aquest tema?
Sincerament, el que veig i que crec que tots heu vist, el Tram s'ha convertit en una mena de guillotina política, i la oposició ha vist un gran filó per fotre la Colau i el seu govern i tant se'ls hi dóna si el tram s'ha d'unir o si no és bo per la ciutat etc etc.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Incompletos en que sentido?
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
-
- N1
- Posts: 7
- Joined: Friday 03/06/2016 12:52
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Pues que a la hora de modelizar el tránsito no habían tenido en cuenta todas las variables o no era del todo acurado... cosas así. Pero ya te digo que objetivos lo son.Don Ramón wrote:Incompletos en que sentido?
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
9.000 usuaris de bus es passaran al cotxe per la unió del Tramvia a la Diagonal, segons CiU
Els convergents asseguren que el nou projecte "farà perdre temps i salut als barcelonins"
ARNAU GARCIA Barcelona ACTUALITZADA EL 07/07/2016 13:32
http://www.ara.cat/societat/usuaris-pas ... 39197.html
Els convergents asseguren que el nou projecte "farà perdre temps i salut als barcelonins"
ARNAU GARCIA Barcelona ACTUALITZADA EL 07/07/2016 13:32
http://www.ara.cat/societat/usuaris-pas ... 39197.html
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No s'estan de res
Ja comencen a cansar amb tantes criaturades. S'estan posant a l'alçada del Margallo i el seu espai sideral!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Me río de la cantidad de barbaridades que pueden llegar a decir en una noticia. Primero lo del impacto ambiental. Y segundo, en estos tiempos en los que se está con el tema de los uevos contadores y los impuestos a energías alternativas, el Tram, que justamente funciona de forma eléctrica, y precisamente es uno de los modelos de transporte urbano que da mayores beneficios a las compañías eléctricas, (todos habéis repetido hasta la saciedad que precisamente uno de los inconvenientes del tranvía, aparte del alto coste de su mantenimiento es la elevadísima cantidad de electricidad que chupa) se pone como modelo de transporte que más se desaconseja meter en la diagonal...
Lo que me hace gracia es esa supuesta eliminación de 28 líneas de bus por la diagonal por culpa del Tram, que chillan los señores de CIU. que yo sepa, en Poblenou y en la diagonal actual sigue la misma ristra de líneas de bus que había hace años, incluso más, el hecho de que esté el tranvía no ha recortado para nada las líneas...
Lo más lamentable es que la noticia se prepara en plan que muchos usuarios afectados por otros medios de transporte público se pasarán al coche, cuando justamente lo que conseguiría a la larga el tranvía es perjudicar y por tanto reducir, el uso del coche privado, o condicionarlo al paso del tranvía, que detrás del Metro y del tren, es el tercer medio de transporte público, que como al Rey de España, hay que cederle el paso allá por donde pase. Eso a quien perjudica es a los usuarios del coche privado y a los políticos, que, no nos engañemos, hasta Pablo Iglesias va a comprar el pan en coche privado. Y un tranvía por toda la Diagonal es un "muro" que les estorba, porque provocará más atascos/cabreos/retrasos al trabajo, a los usuarios del coche privado.
yo plantearía a la población la pregunta de otra forma:
Si vas conduciendo por la calle y una ambulancia te pone la sirena, y por protocolo general le dejas paso, ¿le dejarías, usuario de coche privado paso al tranvía por la Diagonal?
La respuesta más obvia aplicando el sentido común es que sí. Del mismo modo que se suele dejar paso al Bus, o hay un protocolo de respeto en la carretera hacia los vehículos de transporte colectivo (autobuses y autocares, taxis, etc), puesto que transportan grandes grupos de personas y hay que cederles la preferencia y tratar de evitar accidentes en los que se vean implicados, ya que los afectados se multiplicarían enormemente en caso de accidente, por regla general y viendo estas características, que, se hayan impuesto por ley o no, todo el mundo respeta en la medida de lo posible (a nadie por ejemplo se le ha ocurrido bloquear el paso a una ambulancia a mala leche en medio de la calle), la población no tendrá ningún problema en dejar paso al Rey Tranvía. Precisamente el tranvía es un bus en superficie, electrificado y que está hecho de forma que pueda recorrer grandes distancias a gran velocidad en horarios de atasco, que es la gran ventaja que tiene sobre el bus, el cual se come los atascos sí o sí, con sus consecuencias, ya que el sistema de prioridad semafórica del tranvía es mucho más alta.
Eso en condiciones normales. Pero si tenemos a los políticos soltando esta clase de burradas, tendremos a todos sus afiliados criticando como borreguitos esto y aquello...
A este paso se va a acabar anulando el ceda el paso a una ambulancia con la sirena puesta.
Lo que me hace gracia es esa supuesta eliminación de 28 líneas de bus por la diagonal por culpa del Tram, que chillan los señores de CIU. que yo sepa, en Poblenou y en la diagonal actual sigue la misma ristra de líneas de bus que había hace años, incluso más, el hecho de que esté el tranvía no ha recortado para nada las líneas...
Lo más lamentable es que la noticia se prepara en plan que muchos usuarios afectados por otros medios de transporte público se pasarán al coche, cuando justamente lo que conseguiría a la larga el tranvía es perjudicar y por tanto reducir, el uso del coche privado, o condicionarlo al paso del tranvía, que detrás del Metro y del tren, es el tercer medio de transporte público, que como al Rey de España, hay que cederle el paso allá por donde pase. Eso a quien perjudica es a los usuarios del coche privado y a los políticos, que, no nos engañemos, hasta Pablo Iglesias va a comprar el pan en coche privado. Y un tranvía por toda la Diagonal es un "muro" que les estorba, porque provocará más atascos/cabreos/retrasos al trabajo, a los usuarios del coche privado.
yo plantearía a la población la pregunta de otra forma:
Si vas conduciendo por la calle y una ambulancia te pone la sirena, y por protocolo general le dejas paso, ¿le dejarías, usuario de coche privado paso al tranvía por la Diagonal?
La respuesta más obvia aplicando el sentido común es que sí. Del mismo modo que se suele dejar paso al Bus, o hay un protocolo de respeto en la carretera hacia los vehículos de transporte colectivo (autobuses y autocares, taxis, etc), puesto que transportan grandes grupos de personas y hay que cederles la preferencia y tratar de evitar accidentes en los que se vean implicados, ya que los afectados se multiplicarían enormemente en caso de accidente, por regla general y viendo estas características, que, se hayan impuesto por ley o no, todo el mundo respeta en la medida de lo posible (a nadie por ejemplo se le ha ocurrido bloquear el paso a una ambulancia a mala leche en medio de la calle), la población no tendrá ningún problema en dejar paso al Rey Tranvía. Precisamente el tranvía es un bus en superficie, electrificado y que está hecho de forma que pueda recorrer grandes distancias a gran velocidad en horarios de atasco, que es la gran ventaja que tiene sobre el bus, el cual se come los atascos sí o sí, con sus consecuencias, ya que el sistema de prioridad semafórica del tranvía es mucho más alta.
Eso en condiciones normales. Pero si tenemos a los políticos soltando esta clase de burradas, tendremos a todos sus afiliados criticando como borreguitos esto y aquello...
A este paso se va a acabar anulando el ceda el paso a una ambulancia con la sirena puesta.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: No s'estan de res
No alimenteu més aquests trolls, va!Guigui wrote:Ja comencen a cansar amb tantes criaturades. S'estan posant a l'alçada del Margallo i el seu espai sideral!
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
En Joaquim Forn ens ha contestat un tweet, si teniu ganes de dir-li alguna cosa...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
CiU ha perdut totalment el nord, enrocant-se amb estupideses com intentar demostrar que un autobús elèctric té més capacitat que un tramvia i contamina menys. És evident que qualsevol argument d'aquest tipus no té cap mena de credibilitat entre la gent mínimament informada com ja s'ha demostrat fins a l'extenuació i, per tant, seria absurd continuar la discussió en aquest sentit.
No obstant aquests "mantres" són suficients perquè el seu electorat (bàsicament gent gran antics admiradors del Sr. Pujol que els voten sense qüestionar res del que els diuen) segueixi donant-los suport.
Lamentablement tot plegat demostra que el nivell cultural del país és extremadament baix i que, al final, CiU ve a ser el mateix que el PP a la resta d'Espanya.
No obstant aquests "mantres" són suficients perquè el seu electorat (bàsicament gent gran antics admiradors del Sr. Pujol que els voten sense qüestionar res del que els diuen) segueixi donant-los suport.
Lamentablement tot plegat demostra que el nivell cultural del país és extremadament baix i que, al final, CiU ve a ser el mateix que el PP a la resta d'Espanya.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Quina afirmació més gratuïta, i més demagògica. Fa vergonya llegir frases com aquesta en un fòrum que intenta debatre amb arguments racionals.metring wrote:Lamentablement tot plegat demostra que el nivell cultural del país és extremadament baix i que, al final, CiU ve a ser el mateix que el PP a la resta d'Espanya.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Que piel más fina hay por aquí. A mi lo que me parece demagógico es este constante buenismo de dar por buenos "argumentos" que no tienen fundamento alguno y se basan en falacias o mentiras y pretender que estan al mismo nivel que argumentos serios. Creo que wefer tiene toda la razón, en este caso se observa que falta capacidad de analizar con ojo crítico los argumentos que unos y otros tienen que ofrecer.Oriolix wrote:Quina afirmació més gratuïta, i més demagògica. Fa vergonya llegir frases com aquesta en un fòrum que intenta debatre amb arguments racionals.metring wrote:Lamentablement tot plegat demostra que el nivell cultural del país és extremadament baix i que, al final, CiU ve a ser el mateix que el PP a la resta d'Espanya.
El debate es un método (algunos incluso dicen que es un arte) sofisticado al que a menudo se le da poco o ningún valor. Debatir es la contraposición de argumentos y la conclusión sobre cada uno de los puntos de vista a partir de la valoración de los argumentos presentado por cada punto de vista. Cualquiera que tenga una más mínima noción sobre esto tiene clarísimo que los argumentos del lado opuesto al tranvía son de una calidad pobrísima, frente a abundantes argumentos con mucha mayor consistencia y exactitud factual por la parte favorable.
Si al menos presentaran argumentos razonables otro gallo cantaría, pero es evidente a todas luces que todo lo que están proclamando son argumentos completamente falaces que no se aguantan ni cinco minutos. Dar el mismo valor a semejantes chorradas que a una argumentación bien presentada es propio de la ignorancia.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Oriolix wrote:Quina afirmació més gratuïta, i més demagògica. Fa vergonya llegir frases com aquesta en un fòrum que intenta debatre amb arguments racionals.metring wrote:Lamentablement tot plegat demostra que el nivell cultural del país és extremadament baix i que, al final, CiU ve a ser el mateix que el PP a la resta d'Espanya.
Per arguments racionals tenim els de Trias Contra el Tramvia. O en general el de qualsevol dels grans partits referents al transport public, per desgracia CiU ha acostumat a fer infraestructures de caire electoral, al igual que el PSC. Si no mirem les estacions extra que te la Linea 9 simplemente per fer contets els votants.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
A vegades sembla que entengueu el que us dona la gana. Oriolix només critica l'afegitó de CiU=PP d'en weffer, que no ve a tomb, ni està justificat. No critica pas la resta del missatge. En cap cas diu que els arguments de CiU (respecte al tramvia en aquest cas) siguin racionals, com després algú reinterpreta. Diria que tothom està d'acord que no ho són pas (Oriolix inclòs).
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
D'això, com poseu metring a la citació? Que no vol dir que no estigui d'acord...
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
El PP argumenta desde las falacias y las mentiras, cosa que sólamente cala en gente de bajo nivel educativo. CiU hace lo mismo. En ese sentido al menos sí son iguales.Lluis wrote:A vegades sembla que entengueu el que us dona la gana. Oriolix només critica l'afegitó de CiU=PP d'en weffer, que no ve a tomb, ni està justificat. No critica pas la resta del missatge. En cap cas diu que els arguments de CiU (respecte al tramvia en aquest cas) siguin racionals, com després algú reinterpreta. Diria que tothom està d'acord que no ho són pas (Oriolix inclòs).
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Gràcies a Lluís per llegir abans d'escriure
A la resta, una mica d'informació. Com veureu, la frase de wefer (perdona, metring) no està en absolut fonamentada. El votant de CiU és el segon amb més nivell d'estudis globalment, només per darrera del de la CUP (sí, ICV té més % d'universitaris, però es compensa amb el %molt més alt dels que només tenen primaris).
A la banda baixa del nivell d'estudis, gairebé amb el mateix perfil, PSC, PP i C's
Bé, un cop vistes les dades, ara ja teniu permís per girar l'argument i dir que CiU és el partit de les elits, contra les classes populars i bla, bla, bla. No permeteu que la realitat us espatlli la ideologia !
A la resta, una mica d'informació. Com veureu, la frase de wefer (perdona, metring) no està en absolut fonamentada. El votant de CiU és el segon amb més nivell d'estudis globalment, només per darrera del de la CUP (sí, ICV té més % d'universitaris, però es compensa amb el %molt més alt dels que només tenen primaris).
A la banda baixa del nivell d'estudis, gairebé amb el mateix perfil, PSC, PP i C's
Bé, un cop vistes les dades, ara ja teniu permís per girar l'argument i dir que CiU és el partit de les elits, contra les classes populars i bla, bla, bla. No permeteu que la realitat us espatlli la ideologia !
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Aquí de què es parla?? De política, o de la Diagonal?????
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4