Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Hi esteu d'acord en el traçat alternatiu que volen fer?

No, la xarxa s'ha d'unir per la Diagonal, la unió natural
101
75%
No, però tampoc aniria malament per un altre lloc
11
8%
Si, ben pensat, és millor un carrer alternatiu, massa complicat amb tanta circulació de cotxes i altres motius
5
4%
Per mi, que els tramvies es quedin com estan
4
3%
Millor, una línia de metro per unir els dos tramvies
10
7%
Altres (expliqueu)
4
3%
 
Total votes: 135

User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

Benvingut! Tu ens pots explicar coses sobre com van anar els estudis?
javier.villena
N1
N1
Posts: 7
Joined: Friday 03/06/2016 12:52

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by javier.villena »

metring wrote:Benvingut! Tu ens pots explicar coses sobre com van anar els estudis?
Gràcies! :) Depèn del que sigui (i si se la resposta clar), us puc respondre als dubtes que volgueu.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by wefer »

javier.villena wrote:Gràcies! :) Depèn del que sigui (i si se la resposta clar), us puc respondre als dubtes que volgueu.
Tots els partits polítics de l'oposició barcelonina es van unir fa uns mesos posant en dubte la unió del tramvia per la Diagonal argumentant que no hi havia estudis imparcials favorables a aquesta implantació.
Poc temps després, l'Ajuntament de Barcelona va presentar aquests estudis i certs partits de l'oposició els van refusar per "no ser objectius".
Què en saps d'aquest tema?
javier.villena
N1
N1
Posts: 7
Joined: Friday 03/06/2016 12:52

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by javier.villena »

wefer wrote:
javier.villena wrote:Gràcies! :) Depèn del que sigui (i si se la resposta clar), us puc respondre als dubtes que volgueu.
Tots els partits polítics de l'oposició barcelonina es van unir fa uns mesos posant en dubte la unió del tramvia per la Diagonal argumentant que no hi havia estudis imparcials favorables a aquesta implantació.
Poc temps després, l'Ajuntament de Barcelona va presentar aquests estudis i certs partits de l'oposició els van refusar per "no ser objectius".
Què en saps d'aquest tema?
El que sé d'aquest tema és que aquests estudis es van començar fa bastant temps. Si no recordo malament, es va voler fer una roda de premsa abans que la compareixença de tots els partits en contra, però va coïncidir amb els atemptats de Brussel·les i es va postposar. Els estudis crec que estan incomplerts, pel que he vist i el que he sentit. Això sí, són objectius.

Sincerament, el que veig i que crec que tots heu vist, el Tram s'ha convertit en una mena de guillotina política, i la oposició ha vist un gran filó per fotre la Colau i el seu govern i tant se'ls hi dóna si el tram s'ha d'unir o si no és bo per la ciutat etc etc.
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Don Ramón »

Incompletos en que sentido?
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
javier.villena
N1
N1
Posts: 7
Joined: Friday 03/06/2016 12:52

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by javier.villena »

Don Ramón wrote:Incompletos en que sentido?
Pues que a la hora de modelizar el tránsito no habían tenido en cuenta todas las variables o no era del todo acurado... cosas así. Pero ya te digo que objetivos lo son.
jaezcurra
N8
N8
Posts: 1184
Joined: Friday 16/04/2010 21:50
Location: L4 (Selva de Mar, BCN)

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by jaezcurra »

9.000 usuaris de bus es passaran al cotxe per la unió del Tramvia a la Diagonal, segons CiU
Els convergents asseguren que el nou projecte "farà perdre temps i salut als barcelonins"
ARNAU GARCIA Barcelona ACTUALITZADA EL 07/07/2016 13:32
http://www.ara.cat/societat/usuaris-pas ... 39197.html
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

No s'estan de res

Post by Guigui »

Ja comencen a cansar amb tantes criaturades. S'estan posant a l'alçada del Margallo i el seu espai sideral!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
França451
N9
N9
Posts: 2271
Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by França451 »

Me río de la cantidad de barbaridades que pueden llegar a decir en una noticia. Primero lo del impacto ambiental. Y segundo, en estos tiempos en los que se está con el tema de los uevos contadores y los impuestos a energías alternativas, el Tram, que justamente funciona de forma eléctrica, y precisamente es uno de los modelos de transporte urbano que da mayores beneficios a las compañías eléctricas, (todos habéis repetido hasta la saciedad que precisamente uno de los inconvenientes del tranvía, aparte del alto coste de su mantenimiento es la elevadísima cantidad de electricidad que chupa) se pone como modelo de transporte que más se desaconseja meter en la diagonal...

Lo que me hace gracia es esa supuesta eliminación de 28 líneas de bus por la diagonal por culpa del Tram, que chillan los señores de CIU. que yo sepa, en Poblenou y en la diagonal actual sigue la misma ristra de líneas de bus que había hace años, incluso más, el hecho de que esté el tranvía no ha recortado para nada las líneas...

Lo más lamentable es que la noticia se prepara en plan que muchos usuarios afectados por otros medios de transporte público se pasarán al coche, cuando justamente lo que conseguiría a la larga el tranvía es perjudicar y por tanto reducir, el uso del coche privado, o condicionarlo al paso del tranvía, que detrás del Metro y del tren, es el tercer medio de transporte público, que como al Rey de España, hay que cederle el paso allá por donde pase. Eso a quien perjudica es a los usuarios del coche privado y a los políticos, que, no nos engañemos, hasta Pablo Iglesias va a comprar el pan en coche privado. Y un tranvía por toda la Diagonal es un "muro" que les estorba, porque provocará más atascos/cabreos/retrasos al trabajo, a los usuarios del coche privado.

yo plantearía a la población la pregunta de otra forma:
Si vas conduciendo por la calle y una ambulancia te pone la sirena, y por protocolo general le dejas paso, ¿le dejarías, usuario de coche privado paso al tranvía por la Diagonal?

La respuesta más obvia aplicando el sentido común es que sí. Del mismo modo que se suele dejar paso al Bus, o hay un protocolo de respeto en la carretera hacia los vehículos de transporte colectivo (autobuses y autocares, taxis, etc), puesto que transportan grandes grupos de personas y hay que cederles la preferencia y tratar de evitar accidentes en los que se vean implicados, ya que los afectados se multiplicarían enormemente en caso de accidente, por regla general y viendo estas características, que, se hayan impuesto por ley o no, todo el mundo respeta en la medida de lo posible (a nadie por ejemplo se le ha ocurrido bloquear el paso a una ambulancia a mala leche en medio de la calle), la población no tendrá ningún problema en dejar paso al Rey Tranvía. Precisamente el tranvía es un bus en superficie, electrificado y que está hecho de forma que pueda recorrer grandes distancias a gran velocidad en horarios de atasco, que es la gran ventaja que tiene sobre el bus, el cual se come los atascos sí o sí, con sus consecuencias, ya que el sistema de prioridad semafórica del tranvía es mucho más alta.
Eso en condiciones normales. Pero si tenemos a los políticos soltando esta clase de burradas, tendremos a todos sus afiliados criticando como borreguitos esto y aquello...

A este paso se va a acabar anulando el ceda el paso a una ambulancia con la sirena puesta.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: No s'estan de res

Post by metring »

Guigui wrote:Ja comencen a cansar amb tantes criaturades. S'estan posant a l'alçada del Margallo i el seu espai sideral!
No alimenteu més aquests trolls, va!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

En Joaquim Forn ens ha contestat un tweet, si teniu ganes de dir-li alguna cosa... :D
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by wefer »

CiU ha perdut totalment el nord, enrocant-se amb estupideses com intentar demostrar que un autobús elèctric té més capacitat que un tramvia i contamina menys. És evident que qualsevol argument d'aquest tipus no té cap mena de credibilitat entre la gent mínimament informada com ja s'ha demostrat fins a l'extenuació i, per tant, seria absurd continuar la discussió en aquest sentit.
No obstant aquests "mantres" són suficients perquè el seu electorat (bàsicament gent gran antics admiradors del Sr. Pujol que els voten sense qüestionar res del que els diuen) segueixi donant-los suport.

Lamentablement tot plegat demostra que el nivell cultural del país és extremadament baix i que, al final, CiU ve a ser el mateix que el PP a la resta d'Espanya.
User avatar
Oriolix
N6
N6
Posts: 307
Joined: Saturday 09/10/2010 0:07

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Oriolix »

metring wrote:Lamentablement tot plegat demostra que el nivell cultural del país és extremadament baix i que, al final, CiU ve a ser el mateix que el PP a la resta d'Espanya.
Quina afirmació més gratuïta, i més demagògica. Fa vergonya llegir frases com aquesta en un fòrum que intenta debatre amb arguments racionals.
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Don Ramón »

Oriolix wrote:
metring wrote:Lamentablement tot plegat demostra que el nivell cultural del país és extremadament baix i que, al final, CiU ve a ser el mateix que el PP a la resta d'Espanya.
Quina afirmació més gratuïta, i més demagògica. Fa vergonya llegir frases com aquesta en un fòrum que intenta debatre amb arguments racionals.
Que piel más fina hay por aquí. A mi lo que me parece demagógico es este constante buenismo de dar por buenos "argumentos" que no tienen fundamento alguno y se basan en falacias o mentiras y pretender que estan al mismo nivel que argumentos serios. Creo que wefer tiene toda la razón, en este caso se observa que falta capacidad de analizar con ojo crítico los argumentos que unos y otros tienen que ofrecer.

El debate es un método (algunos incluso dicen que es un arte) sofisticado al que a menudo se le da poco o ningún valor. Debatir es la contraposición de argumentos y la conclusión sobre cada uno de los puntos de vista a partir de la valoración de los argumentos presentado por cada punto de vista. Cualquiera que tenga una más mínima noción sobre esto tiene clarísimo que los argumentos del lado opuesto al tranvía son de una calidad pobrísima, frente a abundantes argumentos con mucha mayor consistencia y exactitud factual por la parte favorable.

Si al menos presentaran argumentos razonables otro gallo cantaría, pero es evidente a todas luces que todo lo que están proclamando son argumentos completamente falaces que no se aguantan ni cinco minutos. Dar el mismo valor a semejantes chorradas que a una argumentación bien presentada es propio de la ignorancia.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Khirareg
N4
N4
Posts: 48
Joined: Monday 23/05/2011 20:29
Location: Barcelona

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Khirareg »

Oriolix wrote:
metring wrote:Lamentablement tot plegat demostra que el nivell cultural del país és extremadament baix i que, al final, CiU ve a ser el mateix que el PP a la resta d'Espanya.
Quina afirmació més gratuïta, i més demagògica. Fa vergonya llegir frases com aquesta en un fòrum que intenta debatre amb arguments racionals.

Per arguments racionals tenim els de Trias Contra el Tramvia. :martell1 O en general el de qualsevol dels grans partits referents al transport public, per desgracia CiU ha acostumat a fer infraestructures de caire electoral, al igual que el PSC. Si no mirem les estacions extra que te la Linea 9 simplemente per fer contets els votants.
Lluis
N6
N6
Posts: 220
Joined: Friday 17/10/2014 19:37
Location: Sants Estació

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Lluis »

A vegades sembla que entengueu el que us dona la gana. Oriolix només critica l'afegitó de CiU=PP d'en weffer, que no ve a tomb, ni està justificat. No critica pas la resta del missatge. En cap cas diu que els arguments de CiU (respecte al tramvia en aquest cas) siguin racionals, com després algú reinterpreta. Diria que tothom està d'acord que no ho són pas (Oriolix inclòs).
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by metring »

D'això, com poseu metring a la citació? :x Que no vol dir que no estigui d'acord...
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Don Ramón »

Lluis wrote:A vegades sembla que entengueu el que us dona la gana. Oriolix només critica l'afegitó de CiU=PP d'en weffer, que no ve a tomb, ni està justificat. No critica pas la resta del missatge. En cap cas diu que els arguments de CiU (respecte al tramvia en aquest cas) siguin racionals, com després algú reinterpreta. Diria que tothom està d'acord que no ho són pas (Oriolix inclòs).
El PP argumenta desde las falacias y las mentiras, cosa que sólamente cala en gente de bajo nivel educativo. CiU hace lo mismo. En ese sentido al menos sí son iguales.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
User avatar
Oriolix
N6
N6
Posts: 307
Joined: Saturday 09/10/2010 0:07

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Oriolix »

Gràcies a Lluís per llegir abans d'escriure

A la resta, una mica d'informació. Com veureu, la frase de wefer (perdona, metring) no està en absolut fonamentada. El votant de CiU és el segon amb més nivell d'estudis globalment, només per darrera del de la CUP (sí, ICV té més % d'universitaris, però es compensa amb el %molt més alt dels que només tenen primaris).

A la banda baixa del nivell d'estudis, gairebé amb el mateix perfil, PSC, PP i C's
simpatiaestudis.gif
simpatiaestudis.gif (32.25 KiB) Viewed 6116 times
Bé, un cop vistes les dades, ara ja teniu permís per girar l'argument i dir que CiU és el partit de les elits, contra les classes populars i bla, bla, bla. No permeteu que la realitat us espatlli la ideologia !
User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Post by Carlos González »

Aquí de què es parla?? De política, o de la Diagonal?????
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”