Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Ja, però Danilleida, aquí seria el fil per parlar sobre de la unió d'FGC, a més a més, i tant que es tindria que fer el túnel central de la L9 abans.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Primero la línea 9, que está en obras desde el mesosozoico!
Danilleida wrote:Primer potser que acabin la L9 primer no? si no recordo malament hi ha una tuneladora parada...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Qualsevol persona és potencial "usuari" quan un servei de transport arriba allà on li cal anar.
I recalco les cometes d' "usuari" perquè una de les coses que han aconseguit els "mags del PowerPoint" és que acabem parlant d' "usuaris", quan allò que sempre han existit són els viatgers o passatgers (com es vulgui), que utilitzen un transport perquè hi viatgen.
I recalco les cometes d' "usuari" perquè una de les coses que han aconseguit els "mags del PowerPoint" és que acabem parlant d' "usuaris", quan allò que sempre han existit són els viatgers o passatgers (com es vulgui), que utilitzen un transport perquè hi viatgen.
Carlos González wrote:A més, a mí m'aniria bé que fessin aquesta ampliació, ja que sóc usuari d'FGC.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
I si es fa.......................fem'ho millor. Perqué no una estació entre Aragó i Valencia??? Aaquella zona no hi ha cap estació de metro propera
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Si no m'equivoco, crec que n'hi ha plantejat fer allà una parada, es deia "Roma" l'estació que pensava fer FGC.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Pero el projecte no en diu res
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Suposo que al final creuen que no serà necessari fer tal estació, i és per el traçat que han proposat, i suposo que l'estació Hospital Clínic s'apropa allà per l'av. de Roma, si no m'equivoco.
Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.
Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.Carlos González wrote:Suposo que al final creuen que no serà necessari fer tal estació, i és per el traçat que han proposat, i suposo que l'estació Hospital Clínic s'apropa allà per l'av. de Roma, si no m'equivoco.
Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Totalmente de acuerdo.Renfe451 wrote:Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
No dic que no, però ja amb la L3 pots arribar-hi a Sants i enllaça la L3 a l'estació de Pl. Espanya, 2 parades només.Renfe451 wrote: Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
...Escola del Treball...Renfe451 wrote:Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.Carlos González wrote:Suposo que al final creuen que no serà necessari fer tal estació, i és per el traçat que han proposat, i suposo que l'estació Hospital Clínic s'apropa allà per l'av. de Roma, si no m'equivoco.
Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Renfe445 wrote:...Escola del Treball...Renfe451 wrote:Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.Carlos González wrote:Suposo que al final creuen que no serà necessari fer tal estació, i és per el traçat que han proposat, i suposo que l'estació Hospital Clínic s'apropa allà per l'av. de Roma, si no m'equivoco.
Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.
Exacte, tenint L3 per a què vols més? A més, crec que no s'hauria de saturar tant Sants Estació. Si es fa FGC Pl. Espanya - H. Clínic, es descongesionarà el trajecte pel que fa a passatgers que vénen de FGC i que per agafar la L5, han de passar per Sants a la força.Carlos González wrote:No dic que no, però ja amb la L3 pots arribar-hi a Sants i enllaça la L3 a l'estació de Pl. Espanya, 2 parades només.Renfe451 wrote: Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
El Conseller Vila en su momento hablo de una estacion en Sants pero veo que se ha descartado la idea.
Para la gente de la LL-A y para los del Valles creo que enlazar directamente con Sants es buena idea.
El problema de esta nueva infraestructura es que Gracia si no se hace en mismo ancho (no se va a hacer ya lo se) es que solo sea final de la L8, creo que deberia ser terminal de todos los servicios de FGC por que obligara a hacer transbordo a casi todo el mundo, que suponemos que sera a pie de anden pero mejor que todos terminen en Gracia.
Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.
Permitidme este off topic como ejemplo:
De Igualada a Barcelona el tren tarda 1:35 min y no va lleno si tardase 45min y fuera lleno usariais el argumento de que no se mejorase la linea por que entonces se llenarian los Trenes y que mejor que tarde 1:35min por que asi podemos ir sentados???
Saludos.
Para la gente de la LL-A y para los del Valles creo que enlazar directamente con Sants es buena idea.
El problema de esta nueva infraestructura es que Gracia si no se hace en mismo ancho (no se va a hacer ya lo se) es que solo sea final de la L8, creo que deberia ser terminal de todos los servicios de FGC por que obligara a hacer transbordo a casi todo el mundo, que suponemos que sera a pie de anden pero mejor que todos terminen en Gracia.
Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.
Permitidme este off topic como ejemplo:
De Igualada a Barcelona el tren tarda 1:35 min y no va lleno si tardase 45min y fuera lleno usariais el argumento de que no se mejorase la linea por que entonces se llenarian los Trenes y que mejor que tarde 1:35min por que asi podemos ir sentados???
Saludos.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Malo no es, pero ya está la L3 que enlaza con Pl. Espanya, y llegas hasta Sants, y en Hospital Clínic llegarías hasta Sants también con la L5.ortegote wrote: Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Per no dir, que els que venen de LL-A poden agafar la R2 a Gornal, o directament la R4 a Martorell per anar a Sants, pel que la utilitat de portar la LL-A a Sants es totalment nul·la i només serveix per duplicar serveis sense gaire sentit.Carlos González wrote:Malo no es, pero ya está la L3 que enlaza con Pl. Espanya, y llegas hasta Sants, y en Hospital Clínic llegarías hasta Sants también con la L5.ortegote wrote: Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
A veure, crec que no m'explico bé, lo que em vinc a referir és que ja pots arribar a Sants amb la L3 i enllaça ja a Pl. Espanya, a més ho dic perquè em sembla innecessari fer els mateixos traçats, Pl. Espanya-Sants, si fós només un traçat d'una línia d'acord, però dos no ho veig.Miquel wrote: Per no dir, que els que venen de LL-A poden agafar la R2 a Gornal, o directament la R4 a Martorell per anar a Sants, pel que la utilitat de portar la LL-A a Sants es totalment nul·la i només serveix per duplicar serveis sense gaire sentit.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
En Miquel està dient exactament el mateix que tu!!!!!!Carlos González wrote:A veure, crec que no m'explico bé, lo que em vinc a referir és que ja pots arribar a Sants amb la L3 i enllaça ja a Pl. Espanya, a més ho dic perquè em sembla innecessari fer els mateixos traçats, Pl. Espanya-Sants, si fós només un traçat d'una línia d'acord, però dos no ho veig.Miquel wrote: Per no dir, que els que venen de LL-A poden agafar la R2 a Gornal, o directament la R4 a Martorell per anar a Sants, pel que la utilitat de portar la LL-A a Sants es totalment nul·la i només serveix per duplicar serveis sense gaire sentit.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Perdó, he sigut jo el que no ho he entés
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Pues desde que la infraestructura de la estación de Sants está muy mal planificada y al borde del colapso en horas punta. Sólo hay que ver las aglomeraciones de gente en los andenes de Rodalies y Metro (especialmente L3 a Zona Univ. y L5 a Vall d'Hebron). Además, vuelvo a insistir, se estaría duplicando el tramo de Pl. Espanya - Sants Estació de forma inútil. L3 y L8 irían paralelas entre ellas. Otra cosa es hacer una especie de L1-Rodalies en el tramo de Pl. Catalunya-Arc de Triomf (creo que es comparable por el trazado), pero no sé si generaría el mismo volumen de pasajeros que esta última genera.ortegote wrote: Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Pues nada continuemos con transbordos y la gente de fuera de Barcelona que se busque la vida para entrar y moverse por la red.
Por suerte tenemos la Integracion tarifaria que antes pagabamos para ir a Sants FGC + Metro + Renfe, creo que hay gente que ya no se acuerda de esto.
Si no existiera la tarifacion integrada otros comentarios se leerian.
Saludos.
Por suerte tenemos la Integracion tarifaria que antes pagabamos para ir a Sants FGC + Metro + Renfe, creo que hay gente que ya no se acuerda de esto.
Si no existiera la tarifacion integrada otros comentarios se leerian.
Saludos.