Avistaments curiosos de busos
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Ahir es va colar un 33xx a la V27, el 3324.
Des d'Amics del Bus ja ho van dir: https://magazin.amicsdelbus.com/ca/2016 ... 33-de-tmb/oscar440 wrote:El divendres 24, dia festiu de Sant Joan, les linies 7 i 33 de TMB es van fer íntegrament amb autobusos estàndard de 12m de la sèrie 67xx
La linia H6 ja fa un parell de setmanes que els diumenges i festius es fa íntegrament amb autobusos estàndard de 12m de la sèrie 24xx o 27xx
Esta mañana he visto al 2925 de Sarbus haciendo la A4. Primero lo vi dirección Sant Cugat y posteriormente haciendo la expedición con salida de Fabra i Puig a las 12:25 y final en Fontetes, pero aquí no acaba la cosa.
Esta expedición cuando llega a Fontetes vuelve para cocheras, pero hoy no ha pasado eso. Lo que ha pasado es que ha dado la vuelta en la C (como hace siempre) y no ha vuelto a la cochera, ha cambiado el BKB por B7 DIRECCIÓ RUBI y ha salido para allá a las 12:50.
Esta expedición cuando llega a Fontetes vuelve para cocheras, pero hoy no ha pasado eso. Lo que ha pasado es que ha dado la vuelta en la C (como hace siempre) y no ha vuelto a la cochera, ha cambiado el BKB por B7 DIRECCIÓ RUBI y ha salido para allá a las 12:50.
Last edited by trainman on Wednesday 29/06/2016 23:41, edited 1 time in total.
NO només aquesta. La H10 des de Sant Joan, ha instaurat "busos estiuencs" (que són els que funcionen en diumenge). Sembla que han oblidat que tot i que els coles ja no funcionen, la gent a l'Eixample, encara treballa, i els busos de la sèrie 14XX que han col.locat a les hores puntes van a petar . Semblaria que han desplaçat els articulats habituals cap a les línies de platja com la D20.....oscar440 wrote:El divendres 24, dia festiu de Sant Joan, les linies 7 i 33 de TMB es van fer íntegrament amb autobusos estàndard de 12m de la sèrie 67xx
La linia H6 ja fa un parell de setmanes que els diumenges i festius es fa íntegrament amb autobusos estàndard de 12m de la sèrie 24xx o 27xx
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
A la 33 també hi havia, com a mínim, un Citaro 24XX.oscar440 wrote:El divendres 24, dia festiu de Sant Joan, les linies 7 i 33 de TMB es van fer íntegrament amb autobusos estàndard de 12m de la sèrie 67xx
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
El 1420 a la 63.
Aquests dies, la D20 va amb 63s, com també la 150.
Aquests dies, la D20 va amb 63s, com també la 150.
Els 35xx i 36xx ja no són d'ús exclusiu del 7, 33 i esporàdicanent de l'H6.
Avui he avistat un Solaris fent el 36 i diversos Volvo a la V27.
Suposo que això començarà a ser més habitual ara a l'estiu.
Per cert els articulats han tornat els festius al 7 i al 33. L'H10 segueix els caps de setmana amb busos estàndar (majoria 14xx).
Avui he avistat un Solaris fent el 36 i diversos Volvo a la V27.
Suposo que això començarà a ser més habitual ara a l'estiu.
Per cert els articulats han tornat els festius al 7 i al 33. L'H10 segueix els caps de setmana amb busos estàndar (majoria 14xx).
Avui al matí he avistat la 2470 a la V27, però té ja els logos de TMB i Bus, a l'estil dels nous Solaris i Volvo, a part també dels logos d'AMB Bus Metropolità, no obstant, el vell segueix encara (la segona versió dins del quadrat negre + inicials AMB). Comença la implantació a la resta de la flota?
- Adolescent barceloní
- N9
Sembla ser que sí: https://magazin.amicsdelbus.com/ca/2016 ... es-renova/Renfe451 wrote:Comença la implantació a la resta de la flota?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Jo vaig avistar el 3318,el 3010,el 3014 i el 3101 a la V27
La V27 darrerament s'està convertint en una caixa de sorpreses. Avui s'ha colat un dels nous Volvo Hybrid en aquesta línia, concretament el 3590.
Avui també estava... M'ha sorprès molt!Renfe451 wrote:La V27 darrerament s'està convertint en una caixa de sorpreses. Avui s'ha colat un dels nous Volvo Hybrid en aquesta línia, concretament el 3590.
Pot ser que ara amb l'estiu vagin rotant material no habitual en altres línies?adriaesc wrote:Avui també estava... M'ha sorprès molt!Renfe451 wrote:La V27 darrerament s'està convertint en una caixa de sorpreses. Avui s'ha colat un dels nous Volvo Hybrid en aquesta línia, concretament el 3590.
La V27 la han reforçada bé de cara a l'estiu. De 16 torns que havia, ara hi ha almenys 21 torns.
- Adolescent barceloní
- N9
Jo he vist Volvos i Solaris a la V27 i a la 36. Línies que, per cert, dónen servei a la zona de platges. Potser és per això que els posen.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Cert, havia pensat que potser eren els reforços per la zona de platges. Ja que aquests dies estic veient força articulats a la V27 en diversos torns, especialment de dilluns a divendres, quan normalment es serveixen amb Citaro 24xx estàndars. Ahir per exemple vaig pujar en un 34xx, si no vaig errat.Adolescent barceloní wrote:Jo he vist Volvos i Solaris a la V27 i a la 36. Línies que, per cert, dónen servei a la zona de platges. Potser és per això que els posen.
Ahir a la tarda hi havia també el 3302Renfe451 wrote:Cert, havia pensat que potser eren els reforços per la zona de platges. Ja que aquests dies estic veient força articulats a la V27 en diversos torns, especialment de dilluns a divendres, quan normalment es serveixen amb Citaro 24xx estàndars. Ahir per exemple vaig pujar en un 34xx, si no vaig errat.Adolescent barceloní wrote:Jo he vist Volvos i Solaris a la V27 i a la 36. Línies que, per cert, dónen servei a la zona de platges. Potser és per això que els posen.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Jo el vaig veure aquest! Per la V27 ja han circulat de articulats, els 30xx, 31xx, 33xx, els 34xx i els nous Volvo 35xx i els Solaris.Miquel wrote:Ahir a la tarda hi havia també el 3302Renfe451 wrote:Cert, havia pensat que potser eren els reforços per la zona de platges. Ja que aquests dies estic veient força articulats a la V27 en diversos torns, especialment de dilluns a divendres, quan normalment es serveixen amb Citaro 24xx estàndars. Ahir per exemple vaig pujar en un 34xx, si no vaig errat.Adolescent barceloní wrote:Jo he vist Volvos i Solaris a la V27 i a la 36. Línies que, per cert, dónen servei a la zona de platges. Potser és per això que els posen.
-
- N6
774 de TMB con los colores de sagales "A COTXERA" pasando por la maquinista.