Però sabent quan vas a agafar-lo que seria una 447. En el cas de FGC el tren dels llacs es diu que es fa amb material històric. He escrit a FGC per averiguar i m'han dit que a finals d'agost (que es quan l'agafo jo) circularà el material històric.ortegote wrote:Renfe vendio una 447 como tren turistico y romantico asi que los 331 tampoco serian mala cosa por que en teoria son panoramicos.oriolp13 wrote: Home, jo vaig a agafar el tren dels llacs i em trobo la 331 i l'emprenyada que agafaria és important, doncs gran part de la gràcia és poder anar amb material històric.
Saludos.
Nous trens per a la Línia de La Pobla
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
y la Garrafeta volverá algún día o ya está jubilada?
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Ja s'ha dit, però insistiré. No és que es substitueixi el producte "tren dels llacs" per una 331. És que es volia aprofitar els dies que el "tren dels llacs" no circula per massa calor per fer circular una 331 amb el mateix horari i comercialitzada com a tren turístic, però no com a "tren dels llacs".
Pel que fa a la garrafeta (282F-0421), crec que ARMF estan pendents d'obtenir pressupost i autorització (és propietat de la Fundación de los Ferrocarriles Españoles) per a solucionar uns problemes greus de falta de gruix de material de la caldera, crec que concretament a la part de la caixa de focs. La reparació implica un pressupost força alt.
Salut !!
Pel que fa a la garrafeta (282F-0421), crec que ARMF estan pendents d'obtenir pressupost i autorització (és propietat de la Fundación de los Ferrocarriles Españoles) per a solucionar uns problemes greus de falta de gruix de material de la caldera, crec que concretament a la part de la caixa de focs. La reparació implica un pressupost força alt.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Jo penso que és una bona idea. No caldria esmentar el Tren dels Llacs enlloc i, de fet, les noves unitats podrien ser també un reclam: "Vine a estrenar els nous trens de la línia de la Pobla...".
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
DOS MESES Y MEDIO DE RETRASO
Los nuevos trenes de la Pobla, sin fecha de estreno “porque no son españoles”
La subdelegada del Gobierno en Lleida asegura que deben obtener una homologación más compleja porque se adquirieron a un fabricante suizo
ROSA MATAS, Lleida 14/07/2016 00:05 | Actualizado a 14/07/2016 00:48
http://www.lavanguardia.com/local/lleid ... noles.html
Los nuevos trenes de la Pobla, sin fecha de estreno “porque no son españoles”
La subdelegada del Gobierno en Lleida asegura que deben obtener una homologación más compleja porque se adquirieron a un fabricante suizo
ROSA MATAS, Lleida 14/07/2016 00:05 | Actualizado a 14/07/2016 00:48
http://www.lavanguardia.com/local/lleid ... noles.html
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Si això és cert, és una autèntica vergonya!!!!!jaezcurra wrote:DOS MESES Y MEDIO DE RETRASO
Los nuevos trenes de la Pobla, sin fecha de estreno “porque no son españoles”
La subdelegada del Gobierno en Lleida asegura que deben obtener una homologación más compleja porque se adquirieron a un fabricante suizo
ROSA MATAS, Lleida 14/07/2016 00:05 | Actualizado a 14/07/2016 00:48
http://www.lavanguardia.com/local/lleid ... noles.html
Què vol dir, que només es poden encarregar trens a CAF o Alsthom?????......
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
N'hi ha per llogar-hi cadires. Està clar que si fos pel govern central haguessin comprat els trens a un fabricant en territori espanyol. Si volien un fabricant de territori espanyol, que haguessin fet tots els possibles per guanyar el concurs. Lamentables declaracions, però no sorprenents de la subdelegada del govern espanyol.oriolp13 wrote:Si això és cert, és una autèntica vergonya!!!!!jaezcurra wrote:DOS MESES Y MEDIO DE RETRASO
Los nuevos trenes de la Pobla, sin fecha de estreno “porque no son españoles”
La subdelegada del Gobierno en Lleida asegura que deben obtener una homologación más compleja porque se adquirieron a un fabricante suizo
ROSA MATAS, Lleida 14/07/2016 00:05 | Actualizado a 14/07/2016 00:48
http://www.lavanguardia.com/local/lleid ... noles.html
Què vol dir, que només es poden encarregar trens a CAF o Alsthom?????......
Ei, però dels seus diners en "presumptes" comptes de Suïssa ni piu, per això no son tant espanyols.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Españistan ahora me dira la señora esta que hubo muchos problemas para homologar los AVE S100 o AVE S103 por ser Franceses y Alemanes.jaezcurra wrote:DOS MESES Y MEDIO DE RETRASO
Los nuevos trenes de la Pobla, sin fecha de estreno “porque no son españoles”
La subdelegada del Gobierno en Lleida asegura que deben obtener una homologación más compleja porque se adquirieron a un fabricante suizo
ROSA MATAS, Lleida 14/07/2016 00:05 | Actualizado a 14/07/2016 00:48
http://www.lavanguardia.com/local/lleid ... noles.html
Lo que hay que leer!!!
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Alsthom és una excepció, ja que té una fàbrica a Mollet del Vallès, i per tant, també els han de tenir contents.ortegote wrote:Españistan ahora me dira la señora esta que hubo muchos problemas para homologar los AVE S100 o AVE S103 por ser Franceses y Alemanes.jaezcurra wrote:DOS MESES Y MEDIO DE RETRASO
Los nuevos trenes de la Pobla, sin fecha de estreno “porque no son españoles”
La subdelegada del Gobierno en Lleida asegura que deben obtener una homologación más compleja porque se adquirieron a un fabricante suizo
ROSA MATAS, Lleida 14/07/2016 00:05 | Actualizado a 14/07/2016 00:48
http://www.lavanguardia.com/local/lleid ... noles.html
Lo que hay que leer!!!
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
El que la sra. Inma Manso no deu saber és que FGC va tenir que convocar dos concursos per trobar un fabricant que pogués trobar els requisits que la operadora demanava per a la línia. Ja que defensa CAF i Alstom, cal recordar que en el cas d'aquesta darrera, es va presentar al segon concurs, i va quedar descartada degut als alts costos econòmics que suposava (l'altra candidata era Tradinsa, que proposava reformar els actuals 592.2 comprant-los a Renfe). La única doncs que oferia possibilitats reals i més barates econòmicament era Stadler, i per això FGC va decantar-se per aquesta, ja que el GTW ofereix diverses versions segons la demanda i el tipus de línia (els 2/6 són idonis per a la línia de la Pobla, però també podrien ser-ho per moltes línies secundàries i de baix trànsit a la xarxa espanyola, com són Madrid-Soria, Madrid-Aranda de Duero, Saragossa-Canfranc etc...). A mi, sincerament el que va dir la subdelegada del govern espanyol a Lleida em sembla totalment indignant i vergonyós. Això no té cap mena de sentit, és com si a França no homologuin els ICE de la DB, o els FLIRT de la SBB-CFF-FFS "perquè no són francesos"...
Ah! I se'm oblidava, en la majoria de països on circulen els GTW (Holanda, Itàlia, Àustria, Alemanya...), han trigat menys temps en fer les proves d'homologació. Aquí com sempre, som l'excepció... cal recordar que els TGV Duplex, per posar-se en servei a casa nostra, també es van estar força mesos i van tenir que aplaçar també les dates de posada en marxa.
Ah! I se'm oblidava, en la majoria de països on circulen els GTW (Holanda, Itàlia, Àustria, Alemanya...), han trigat menys temps en fer les proves d'homologació. Aquí com sempre, som l'excepció... cal recordar que els TGV Duplex, per posar-se en servei a casa nostra, també es van estar força mesos i van tenir que aplaçar també les dates de posada en marxa.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Contrari a llei
Normativa europea en mà, i si això que diu aquest personatge és cert, a Adif li podria caure una sanció per això.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Contrari a llei
Quina sanció li pot caure i que hi diu la normativa europea? Perdó per la ignorància...Guigui wrote:Normativa europea en mà, i si això que diu aquest personatge és cert, a Adif li podria caure una sanció per això.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Discriminació
Que en una licitació no pots discriminar cap empresa pel seu país d'origen. I aquella indivídua bé que ho diu clarament...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Discriminació
Doncs espero que li caigui una bona sanció... això no es pot permetre.Guigui wrote:Que en una licitació no pots discriminar cap empresa pel seu país d'origen. I aquella indivídua bé que ho diu clarament...
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
La Generalitat no es planteja de moment trams alternatius per estrenar els nous trens de la Pobla
Alguns alcaldes havien demanat que els nois combois fessin el trajecte Balaguer La Pobla, en susbtitució del tren dels llacs, mentre no arriba l'homologació que permeti el pas per Lleida i l'estrena de tot el traçat
La Generalitat no es planteja de moment que els nous combois del tren de la Pobla es posin en funcionament en el tram Balaguer – la Pobla de Segur mentre no arribi l’homologació pendent que permeti l’estrena dels nous trens a tot el traçat. El delegat del govern a Lleida, Ramon Farré, ha dit a aquesta emissora que, després del temps transcorregut, ara ja s’ha obert la finestra d’oportunitat perquè s’adopti aquesta homologació.
L’entrada en funcionament dels nous trens està pendent des del 30 d’abril però va quedar ajornada sense data. Des del territori denuncien perjudicis turístics per aquest retard. Per això els alcaldes de Balaguer i Tremp havien demanat que els nous combois es posessin en marxa ja entre la Capital de la Noguera i la Pobla. Seria per substituir l’aturada del tren dels llacs durant els mesos de calor. Farré però ha destacat les dificultats tècniques d’aquesta iniciativa perquè es tracta d'un sistema integrat de transport. "L'entrada en vigència d'un nou mode de transport obliga a modificar tots els altres. Hauríem de modificiar no només el tram de Balaguer la Pobla sinó també cap a Lleida. Si veiem que això s'allarga potser ho podríem estudiar però esperem que no calgui"
I és que Farré considera que ja ha passat prou temps des de l’inici dels tràmits per fer aquesta homologació en el tram pendent de Lleida ciutat. Per això, tot i parlar des de la prudència, creu que que el han d’esperar és que "les resolucions s’adoptin amb certa brevetat".
http://www.ua1.cat/noticies/la-generali ... rens-de-la
Alguns alcaldes havien demanat que els nois combois fessin el trajecte Balaguer La Pobla, en susbtitució del tren dels llacs, mentre no arriba l'homologació que permeti el pas per Lleida i l'estrena de tot el traçat
La Generalitat no es planteja de moment que els nous combois del tren de la Pobla es posin en funcionament en el tram Balaguer – la Pobla de Segur mentre no arribi l’homologació pendent que permeti l’estrena dels nous trens a tot el traçat. El delegat del govern a Lleida, Ramon Farré, ha dit a aquesta emissora que, després del temps transcorregut, ara ja s’ha obert la finestra d’oportunitat perquè s’adopti aquesta homologació.
L’entrada en funcionament dels nous trens està pendent des del 30 d’abril però va quedar ajornada sense data. Des del territori denuncien perjudicis turístics per aquest retard. Per això els alcaldes de Balaguer i Tremp havien demanat que els nous combois es posessin en marxa ja entre la Capital de la Noguera i la Pobla. Seria per substituir l’aturada del tren dels llacs durant els mesos de calor. Farré però ha destacat les dificultats tècniques d’aquesta iniciativa perquè es tracta d'un sistema integrat de transport. "L'entrada en vigència d'un nou mode de transport obliga a modificar tots els altres. Hauríem de modificiar no només el tram de Balaguer la Pobla sinó també cap a Lleida. Si veiem que això s'allarga potser ho podríem estudiar però esperem que no calgui"
I és que Farré considera que ja ha passat prou temps des de l’inici dels tràmits per fer aquesta homologació en el tram pendent de Lleida ciutat. Per això, tot i parlar des de la prudència, creu que que el han d’esperar és que "les resolucions s’adoptin amb certa brevetat".
http://www.ua1.cat/noticies/la-generali ... rens-de-la
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
TiS acaba de publicar un tweet on diu que el proper 25 de juliol (dilluns), entraran en servei les dues unitats 331.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Els nous trens de la línia Lleida-la Pobla de Segur es posaran en servei el 25 de juliol
La Generalitat ha rebut aquest dimarts al migdia l’homologació de l’agència estatal perquè els trens puguin circular pels gairebé dos quilòmetres de via que formen part de la xarxa bàsica d’interès general
El nou servei suposa ampliar de 4 a 10 les freqüències actuals en dies feiners entre Lleida i Balaguer i passar d’1 a 4 en les comunicacions fins a la Pobla de Segur
Els dos nous trens de la línia Lleida-la Pobla de Segur (Pallars Jussà) es posaran en servei el 25 de juliol. El Departament de Territori i Sostenibilitat ha rebut aquest dimarts al migdia el vistiplau de l’Agència Estatal de Seguretat Ferroviària perquè els nous trens pugin circular per l’1,9 quilòmetres de via per entrar a l’estació de Lleida i que formen part de la xarxa bàsica d’interès general propietat de l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif).
Els nous trens, operats per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), permetran millorar les connexions amb transport públic en el corredor entre Lleida i la Pobla de Segur, tant pel que fa al temps del trajecte com pel nombre de freqüències de pas. Així, gairebé es triplica l’oferta ferroviària actual, cobrint tota la franja horària, entre les 5.25 hores i les 22.30 hores. Els nous trens, que assoleixen velocitats comercials més competitives, permetran reduir el temps del trajecte entre Lleida i la Pobla en uns 15 minuts.
52 expedicions diàries en total
Entre Lleida i Balaguer (Noguera), l’oferta ferroviària passarà de les 4 expedicions per sentit actuals a les 10, entre les 5.25 hores i les 22.25 hores (divendres fins a les 22.55 hores). Sumant les comunicacions en autobús, les dues ciutats estaran connectades amb transport públic amb 52 expedicions diàries, 27 d’anada i 25 de tornada.
Els dissabtes, s’oferiran 9 expedicions per sentit, 6 més que ara, entre les 6.20 hores i les 22.10 hores. Els diumenges, els viatgers disposaran de 9 trens d’anada i 10 de tornada, entre les 6.20 hores i les 22.25 hores, enfront dels 3 per sentit que hi ha actualment.
Coordinació amb bus i AVANT
S’oferiran serveis d’autobús de dilluns a diumenge, per facilitar les connexions amb transport públic des de València i Esterri d’Àneu, passant per Llavorsí, Rialp, Sort, i Gerri de la Sal (Pallars Sobirà), entre d’altres poblacions.
L’oferta de transport públic en aquest corredor queda reforçada amb serveis d’autobús que serviran per cobrir les franges amb menys demanda de mobilitat. D’aquesta manera, es facilita l’accessibilitat a altres poblacions i la intermodalitat. A més, els horaris estan dissenyats d’acord amb les sortides i arribades del tren convencional, l’AVE i Avant entre Lleida i Barcelona, i entre Lleida i Madrid, per optimitzar i ajustar l’oferta a les necessitats de mobilitat.
Unificació del preu del tren i bus i rebaixa de tarifes
En el tram entre Lleida i Àger, els serveis de tren i de bus formen part del sistema tarifari integrat de l’Autoritat del Transport Metropolità de Lleida i, per tant, resulten d’aplicació el conjunt de títols del sistema integrat.
Per a la resta de recorreguts, i amb la finalitat de racionalitzar les tarifes, a partir del 25 de juliol s’unificarà el preu del transport per al tren i el bus. Així, el bitllet senzill i l’abonament de 10 viatges per als dos modes de transport tindran el mateix cost, de manera que s’avança en l’equiparació necessària per a la futura integració tarifària del corredor.
La racionalització de tarifes comportarà també un estalvi econòmic per a l’usuari, atès que el preu de referència escollit ha estat el més baix. Concretament, els viatgers del Pallars Jussà seran els més beneficiats, amb rebaixes del 37% de l’import.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... -juliol.do
La Generalitat ha rebut aquest dimarts al migdia l’homologació de l’agència estatal perquè els trens puguin circular pels gairebé dos quilòmetres de via que formen part de la xarxa bàsica d’interès general
El nou servei suposa ampliar de 4 a 10 les freqüències actuals en dies feiners entre Lleida i Balaguer i passar d’1 a 4 en les comunicacions fins a la Pobla de Segur
Els dos nous trens de la línia Lleida-la Pobla de Segur (Pallars Jussà) es posaran en servei el 25 de juliol. El Departament de Territori i Sostenibilitat ha rebut aquest dimarts al migdia el vistiplau de l’Agència Estatal de Seguretat Ferroviària perquè els nous trens pugin circular per l’1,9 quilòmetres de via per entrar a l’estació de Lleida i que formen part de la xarxa bàsica d’interès general propietat de l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif).
Els nous trens, operats per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), permetran millorar les connexions amb transport públic en el corredor entre Lleida i la Pobla de Segur, tant pel que fa al temps del trajecte com pel nombre de freqüències de pas. Així, gairebé es triplica l’oferta ferroviària actual, cobrint tota la franja horària, entre les 5.25 hores i les 22.30 hores. Els nous trens, que assoleixen velocitats comercials més competitives, permetran reduir el temps del trajecte entre Lleida i la Pobla en uns 15 minuts.
52 expedicions diàries en total
Entre Lleida i Balaguer (Noguera), l’oferta ferroviària passarà de les 4 expedicions per sentit actuals a les 10, entre les 5.25 hores i les 22.25 hores (divendres fins a les 22.55 hores). Sumant les comunicacions en autobús, les dues ciutats estaran connectades amb transport públic amb 52 expedicions diàries, 27 d’anada i 25 de tornada.
Els dissabtes, s’oferiran 9 expedicions per sentit, 6 més que ara, entre les 6.20 hores i les 22.10 hores. Els diumenges, els viatgers disposaran de 9 trens d’anada i 10 de tornada, entre les 6.20 hores i les 22.25 hores, enfront dels 3 per sentit que hi ha actualment.
Coordinació amb bus i AVANT
S’oferiran serveis d’autobús de dilluns a diumenge, per facilitar les connexions amb transport públic des de València i Esterri d’Àneu, passant per Llavorsí, Rialp, Sort, i Gerri de la Sal (Pallars Sobirà), entre d’altres poblacions.
L’oferta de transport públic en aquest corredor queda reforçada amb serveis d’autobús que serviran per cobrir les franges amb menys demanda de mobilitat. D’aquesta manera, es facilita l’accessibilitat a altres poblacions i la intermodalitat. A més, els horaris estan dissenyats d’acord amb les sortides i arribades del tren convencional, l’AVE i Avant entre Lleida i Barcelona, i entre Lleida i Madrid, per optimitzar i ajustar l’oferta a les necessitats de mobilitat.
Unificació del preu del tren i bus i rebaixa de tarifes
En el tram entre Lleida i Àger, els serveis de tren i de bus formen part del sistema tarifari integrat de l’Autoritat del Transport Metropolità de Lleida i, per tant, resulten d’aplicació el conjunt de títols del sistema integrat.
Per a la resta de recorreguts, i amb la finalitat de racionalitzar les tarifes, a partir del 25 de juliol s’unificarà el preu del transport per al tren i el bus. Així, el bitllet senzill i l’abonament de 10 viatges per als dos modes de transport tindran el mateix cost, de manera que s’avança en l’equiparació necessària per a la futura integració tarifària del corredor.
La racionalització de tarifes comportarà també un estalvi econòmic per a l’usuari, atès que el preu de referència escollit ha estat el més baix. Concretament, els viatgers del Pallars Jussà seran els més beneficiats, amb rebaixes del 37% de l’import.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... -juliol.do
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Bona notícia. Ara a veure si FGC espavila i pot fidelitzar els actuals viatgers del tren en aquelles comarques i atraure'n de nous. En aquesta tasca, els nous horaris són el primer pas.
Salut !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
El conseller Rull inaugura els dos nous trens de la línia Lleida-la Pobla de Segur
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, inaugurarà el proper diumenge, 24 de juliol, els dos nous trens de la línia Lleida-la Pobla de Segur.
El conseller Rull, acompanyat del president de Ferrocarrils de la Generalitat, Enric Ticó, farà el recorregut entre Balaguer i la Pobla. Durant el viatge, el tren farà parades a totes les estacions, on recollirà els alcaldes.
Els mitjans que ho desitgin podran viatjar en aquest tren, que sortirà de l’estació de Balaguer a les 9.25 hores. A l’arribada a l’estació de la Pobla de Segur, a les 10.50 hores, hi haurà els parlaments inaugurals del conseller, l’alcalde de la Pobla de Segur, Lluís Bellera, i el president d’FGC.
La línia Lleida- la Pobla començarà el servei comercial dilluns 25 de juliol.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... a-segur.do
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, inaugurarà el proper diumenge, 24 de juliol, els dos nous trens de la línia Lleida-la Pobla de Segur.
El conseller Rull, acompanyat del president de Ferrocarrils de la Generalitat, Enric Ticó, farà el recorregut entre Balaguer i la Pobla. Durant el viatge, el tren farà parades a totes les estacions, on recollirà els alcaldes.
Els mitjans que ho desitgin podran viatjar en aquest tren, que sortirà de l’estació de Balaguer a les 9.25 hores. A l’arribada a l’estació de la Pobla de Segur, a les 10.50 hores, hi haurà els parlaments inaugurals del conseller, l’alcalde de la Pobla de Segur, Lluís Bellera, i el president d’FGC.
La línia Lleida- la Pobla començarà el servei comercial dilluns 25 de juliol.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... a-segur.do
Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla
Ja era hora!! La llarga espera ja té la seva recompensa.
Imagino que ja el recorregut complet es farà amb maquinistes d'FGC al 100% un cop que ja han obtingut tots els permisos.
Com a anècdota curiosa, un amic aficionat per WhatsApp m'ha explicat que avui era l'últim dia d'un dels interventors de Renfe a la línia i s'ha acomiadat personalment dels passatgers dins de l'Atómico, en un discurs que ha estat força emotiu.
I FGC Rail ja apareix a la llista d'operadores amb certificat de seguretat a la web de l'AESF.
Imagino que ja el recorregut complet es farà amb maquinistes d'FGC al 100% un cop que ja han obtingut tots els permisos.
Com a anècdota curiosa, un amic aficionat per WhatsApp m'ha explicat que avui era l'últim dia d'un dels interventors de Renfe a la línia i s'ha acomiadat personalment dels passatgers dins de l'Atómico, en un discurs que ha estat força emotiu.
I FGC Rail ja apareix a la llista d'operadores amb certificat de seguretat a la web de l'AESF.