O sigui, que et fan l´estació que tu demanes, que és quatre vegada la que necessites... i com que és enorme i cal trencar un troç gran de carrer després t´han de compensar. És bonissim, denota la categoria dels senyors de l´ajuntament de Girona. Crec que cal prendre nota: la següent obra ni cas al que digui el senyor alcalde, una obra petiteta que segur que moletarà poquet als veïns i així estalviaran tots problemes. El procediment és molt senzill: vols soterrament: tú pagues la diferència respecte de fer una obra normal. Vols una estació quatre vegades la que necessites per no ser menys que el veí?: tu pagues la diferència respecte d´una etació normal. Ja que s´ha d´indignar igual el senyor alcalde, aquesta indignació ens hauria sortit a tots més barateta...genissimon wrote:Diari de Girona, 2 d'octubre de 2013 wrote: Enèsim intent per reclamar compensacions a l´Estat pel tren
Els grups municipals participen en la comissió de seguiment del projecte amb retrets però amb crides d'unitat
[...]
Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
* Túnel = finger de connexió entre les estacions convencionals i la d'alta velocitat (soterrada) de Girona.Diari de Girona, 14 de juliol de 2016 wrote: Adif diu que treballarà al parc Central quan Girona accepti pagar l'enderroc del túnel (*)
L'Ajuntament troba «inacceptable» la posició de l'Estat i l'alcaldessa convoca els portaveus municipals d'urgència
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
Diari de Girona, 15 de juliol de 2016 wrote: El compromís de Girona amb el «finger»
L'octubre del 2014, Carles Ribas indicava que l'Ajuntament podia assumir el cost de desmuntar el «finger» que ara endarrereix l'inici de les últimes obres del parc Central i l'enfronta amb Adif
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
He llegit la noticia i com que no soc de Girnoa no se que coi es el "Finger" no costa tant explicar-ho en Català als del Diari de Girona.genissimon wrote:Diari de Girona, 15 de juliol de 2016 wrote: El compromís de Girona amb el «finger»
L'octubre del 2014, Carles Ribas indicava que l'Ajuntament podia assumir el cost de desmuntar el «finger» que ara endarrereix l'inici de les últimes obres del parc Central i l'enfronta amb Adif
[...]
-
- N4
- Posts: 58
- Joined: Saturday 05/03/2016 22:44
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
El "finger" és el passadís tancat que connecta l´estació antiga amb la d´alta velocitat. Deu tenir 25 de llarg i és una vergonya més de l´Ajuntament de Girona. Com que no paguen ells, els de l´Ajuntament, volien la connexió entre les dues estacions soterrada. Ja sabeu que tot el planeta té un deute amb Girona i l´ADIF encara més. Lògicament, el "finger" es va fer en superficie, defensant l´interès de tots nosaltres (és molt curt i més que adient atenent a les necessitats). Però per l´Ajuntament, que tot ho mereix, no està bé i vol que es demoleixi (no deu arribar als 5 anys de vida però som rics i no importa). Volen que la connexió sigui soterrada i com que l´ADIF diu que ho pagui la seyora Alcadessa (menys mal), ara volen integrar-ho al futur parc millor (sembla que la proposta última és un cobert per que no es mulli la gent si plou entre una i altra estació però sense parets). Com veieu, és un tema molt important que mereix una nova indignació amb l´ADIF, que sempre està pensant en com perjudicar a Girona (suposo que no té altres problemes que el finger de Girona). I la solució estupensa, demolim el finguer i contruïm un cobert,... la ciutat guanya moltissim amb aquest canvi.... sort que l´Ajuntament defensa l´interès dels ciutadans.... Ara la qüestió és qui paga aquesta importantissima obra (la demolició del finger), o més ben dit, quant temps podran utilitzar el tema políticament per demostrar que "ells ho farien tot molt millor".ortegote wrote:He llegit la noticia i com que no soc de Girnoa no se que coi es el "Finger" no costa tant explicar-ho en Català als del Diari de Girona.genissimon wrote:Diari de Girona, 15 de juliol de 2016 wrote: El compromís de Girona amb el «finger»
L'octubre del 2014, Carles Ribas indicava que l'Ajuntament podia assumir el cost de desmuntar el «finger» que ara endarrereix l'inici de les últimes obres del parc Central i l'enfronta amb Adif
[...]
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
Por una vez estoy de acuerdo con el sr. Abogado.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
Ara ja ho tinc mes clar, gracies per la resposta.Advocat del diable wrote: El "finger" és el passadís tancat que connecta l´estació antiga amb la d´alta velocitat. Deu tenir 25 de llarg i és una vergonya més de l´Ajuntament de Girona. Com que no paguen ells, els de l´Ajuntament, volien la connexió entre les dues estacions soterrada. Ja sabeu que tot el planeta té un deute amb Girona i l´ADIF encara més. Lògicament, el "finger" es va fer en superficie, defensant l´interès de tots nosaltres (és molt curt i més que adient atenent a les necessitats). Però per l´Ajuntament, que tot ho mereix, no està bé i vol que es demoleixi (no deu arribar als 5 anys de vida però som rics i no importa). Volen que la connexió sigui soterrada i com que l´ADIF diu que ho pagui la seyora Alcadessa (menys mal), ara volen integrar-ho al futur parc millor (sembla que la proposta última és un cobert per que no es mulli la gent si plou entre una i altra estació però sense parets). Com veieu, és un tema molt important que mereix una nova indignació amb l´ADIF, que sempre està pensant en com perjudicar a Girona (suposo que no té altres problemes que el finger de Girona). I la solució estupensa, demolim el finguer i contruïm un cobert,... la ciutat guanya moltissim amb aquest canvi.... sort que l´Ajuntament defensa l´interès dels ciutadans.... Ara la qüestió és qui paga aquesta importantissima obra (la demolició del finger), o més ben dit, quant temps podran utilitzar el tema políticament per demostrar que "ells ho farien tot molt millor".
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
Diari de Girona, 22 de juliol de 2016 wrote: Girona no pagarà per avançat l'enderroc del «finger» però assumirà el cost just de les obres
L'alcaldessa no veuria més opció que la judicial si Adif no accepta les condicions de l'Ajuntament
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
Diari de Girona, 29 de juliol de 2016 wrote: Girona i Adif arriben a un acord per tirar endavant la reposició del parc Central
El nou conveni preveu que l´Ajuntament assumirà el cost «real» d´enderrocar el «finger» i no es pagarà per avançat
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
Diari de Girona, 15 de març de 2017 wrote: Adif apunta que Girona vol fer canvis al parc Central que alenteixen l'obra
Tècnics municipals alerten d´«errors i deficiències» en el document original i ja s´admeten retards
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
Diari de Girona, 15 de novembre de 2022 wrote: ERC rescata al Senat la reclamació del soterrament del tren convencional a Girona
El PSC alerta que la demanda no es pot fer sense dialogar prèviament amb els veïns i l'AV de Sant Narcís es mostra sorpresa
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
Bueno, ja comencem
Fan tot això perquè arriben a les eleccions, oi?
Fan tot això perquè arriben a les eleccions, oi?
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Soterrament del tren a Girona i enderroc del viaducte
Diari de Girona, 17 de novembre de 2022 wrote: El Senat tomba la proposta d’ERC de soterrar el tren convencional a Girona
Els republicans lamenten el posicionament del PSOE en la votació i només obtenen el suport de Junts
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.