Nous trens per a la Línia de La Pobla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Miquel »

Nono, comprar-li, no llogar-lo.

Si FGC hagués comprat tres o quatre 592 quan va obtenir el trasspas, no s'hagués pagat el que s'ha pagat de lloguer. Però ja sabem que li era més rentable a Renfe, després aquests no tenen gaires problemes per vendre-les a Portugal :roll:

Clar està, un cop comprat el nou material, l'assenyat eren 3 trens i no dos.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Renfe451 »

Miquel wrote:Nono, comprar-li, no llogar-lo.

Si FGC hagués comprat tres o quatre 592 quan va obtenir el trasspas, no s'hagués pagat el que s'ha pagat de lloguer. Però ja sabem que li era més rentable a Renfe, després aquests no tenen gaires problemes per vendre-les a Portugal :roll:

Clar està, un cop comprat el nou material, l'assenyat eren 3 trens i no dos.
Jo els 592 en la meva opinió els veia massa grans per la línia de La Pobla. A nivell d'aficionat et podria dir-te que són molt bonics sobretot de cara a les fotos i tot això. Però des d'una altra òptica per una línia de baixa densitat no són massa aptes. Ha fet bé FGC en comprar els GTW, perquè Stadler té una tradició des de fa anys en dissenyar trens en línies de baixa densitat arreu d'Europa, i penso que han encertat en triar un tren com aquest, ja que s'adapta perfectament a les característiques de la línia. El problema és que no hagin fet abans, molt abans...
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Miquel »

Renfe451 wrote:
Miquel wrote:Nono, comprar-li, no llogar-lo.

Si FGC hagués comprat tres o quatre 592 quan va obtenir el trasspas, no s'hagués pagat el que s'ha pagat de lloguer. Però ja sabem que li era més rentable a Renfe, després aquests no tenen gaires problemes per vendre-les a Portugal :roll:

Clar està, un cop comprat el nou material, l'assenyat eren 3 trens i no dos.
Jo els 592 en la meva opinió els veia massa grans per la línia de La Pobla. A nivell d'aficionat et podria dir-te que són molt bonics sobretot de cara a les fotos i tot això. Però des d'una altra òptica per una línia de baixa densitat no són massa aptes. Ha fet bé FGC en comprar els GTW, perquè Stadler té una tradició des de fa anys en dissenyar trens en línies de baixa densitat arreu d'Europa, i penso que han encertat en triar un tren com aquest, ja que s'adapta perfectament a les característiques de la línia. El problema és que no hagin fet abans, molt abans...
Qui diu un 592, diu un parell de 596, que aquests també van estar circulant un temps.

El que vull referir-me, es que FGC havia de tenir un tercer tren, ja fos per la compra d'un 592 o 596 a Renfe per tenir-lo de reserva o un tercer 331. FGC hauria d'haver estat previsora fent una de les dos.
El metro de Barcelona amb motoristes!
komatek
N5
N5
Posts: 86
Joined: Sunday 24/06/2012 16:26

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by komatek »

Tampoc sabem les condicions que calia complir per ampliar una comanda existent, potser 3 a Stadler no li interessava i 2 sí. Més vendes no vol dir més negoci per a una empresa
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by albe6 »

I el Atómico? Encara ronda per aquí.
No m'extranyaria que sigui el tren de reserva; sobretot que ara s'han posat en marxa més combinats en un únic bitllet (tots els destins possibles d'AV/LD des de Lleida)

Té unes necessitats de manteniment una mica diferents i superiors respecte a la resta de Supermans, el que fa que no sigui el millor candidat per anar a Portugal llogat a CP.
Segurament sigui el preservat de la sèrie, quan n'arribi el moment.
User avatar
Danilleida
N7
N7
Posts: 578
Joined: Friday 03/10/2008 2:16
Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Danilleida »

albe6 wrote:I el Atómico? Encara ronda per aquí.
No m'extranyaria que sigui el tren de reserva; sobretot que ara s'han posat en marxa més combinats en un únic bitllet (tots els destins possibles d'AV/LD des de Lleida)

Té unes necessitats de manteniment una mica diferents i superiors respecte a la resta de Supermans, el que fa que no sigui el millor candidat per anar a Portugal llogat a CP.
Segurament sigui el preservat de la sèrie, quan n'arribi el moment.
Els atomico va marxar acoplat al altre 592... vaig veure un parell de fotos que va fer un amic el dilluns dia 25
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by fgc113 »

L'Atómico el vaig veure al dipòsit de València el 29 de juliol.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Renfe451 »

Com bé ha dit fgc113, l'Atómico es troba ara mateix a València. Fa poc que hi va arribar, per les darreres imatges que he pogut veure diria que està fent els Xàtiva-Alcoi.
User avatar
Danilleida
N7
N7
Posts: 578
Joined: Friday 03/10/2008 2:16
Location: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Danilleida »

Renfe451 wrote:Com bé ha dit fgc113, l'Atómico es troba ara mateix a València. Fa poc que hi va arribar, per les darreres imatges que he pogut veure diria que està fent els Xàtiva-Alcoi.
I el altre 592 on esta?? Portugal?? Valencia??
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by fgc113 »

Danilleida wrote:
Renfe451 wrote:Com bé ha dit fgc113, l'Atómico es troba ara mateix a València. Fa poc que hi va arribar, per les darreres imatges que he pogut veure diria que està fent els Xàtiva-Alcoi.
I el altre 592 on esta?? Portugal?? Valencia??
Crec que a Portugal, però segur que algun foraire t'ho podrà confirmar.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by wefer »

El que és evident és que el dia que falli un dels dos FGC té un problema.
Encara que tots sabem la solució que donaran: autobús. Però aleshores, si aquesta és la mentalitat que tenen, un es pregunta per què no han posat directament autobusos deixant la línia exclusivament per a serveis turístics.
User avatar
122-042-132
N9
N9
Posts: 1659
Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Post by 122-042-132 »

Denton, Tx. 16-07-2015, foto de Don Ross
Denton, Tx. 16-07-2015, foto de Don Ross
dcta108.jpg (55.17 KiB) Viewed 13278 times
Fa un cert temps vaig pujar un parell de fotos del germà bessó dels nostres Stadler de la línia de La Pobla, el d'Austin, TX; ara penjo dues fotos de l'altre germà bessó, també a Texas, a la ciutat de Denton, al nord de Dallas. Connecta el final del Tram (Light rail) de Dallas amb la ciutat de Denton a uns 30 Qm de Dallas. Salut!
Attachments
Denton, Tx. 16-07-2015, foto de Don Ross
Denton, Tx. 16-07-2015, foto de Don Ross
dcta111.jpg (51.79 KiB) Viewed 13278 times
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by bigcoaster »

M'agraden més com els han pintat aqui! :llengua
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Renfe451 »

Recupero el fil per informar-vos que FGC per fi comprarà a Stadler Rail una tercera unitat de la sèrie 331. En l'entrevista que li vam realitzar al president d'FGC, Enric Ticó per a Trenpassió (que ho podeu consultar sencera aquí), ens va confirmar que en un termini d'entre un any i mig i dos, la tindrem operant per la línia. Per tant, habemus 331.03 i en breu s'acabarà de posar servei de busos substitoris cada cop que hi ha revisió o avaria.
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Posts: 293
Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
Location: barcelona

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by David.F.C.M.B.1000 »

Renfe451 wrote:Recupero el fil per informar-vos que FGC per fi comprarà a Stadler Rail una tercera unitat de la sèrie 331. En l'entrevista que li vam realitzar al president d'FGC, Enric Ticó per a Trenpassió (que ho podeu consultar sencera aquí), ens va confirmar que en un termini d'entre un any i mig i dos, la tindrem operant per la línia. Per tant, habemus 331.03 i en breu s'acabarà de posar servei de busos substitoris cada cop que hi ha revisió o avaria.
Lo de comprar un 3r tren lo tendrian que haver hecho desde el principio cuando se compraron los otros dos, porque esto es de logica, porque si uno se averia o tiene que pasar la revision o lo que sea solo quedaria 1 tren y no se podria hacer la linea... Luego lo hace renfe y :blah, pero claro ahora son FGC y no pasa nada...

y cuando pasaron la revicion los dos trenes en vez de poner buses de substitucion podrian haverle alquilado los 592 a renfe por un tiempo mientras pasaban la revision.
victorromo99
N5
N5
Posts: 112
Joined: Saturday 21/12/2013 14:01

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by victorromo99 »

La pega es que alquilar trenes a Renfe no sale muy barato que digamos. :cop
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by albe6 »

No solo se hubiera que haber alquilado trenes, también los conductores. Sale más barato poner autobús.
El personal de FGC solo está habilitado para las 331.

De lo que hace dias que no se dice nada es de los futuros talleres en Balaguer. Tenemos novedades o seguiran yendo a Erion / ARMF una buena temporada?
Intercanviador
N4
N4
Posts: 57
Joined: Saturday 28/07/2012 23:56

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by Intercanviador »

Gran notícia això de la tercera unitat, tot i què ens anem al 2019. Considerant els terminis i que són gairebé 100 qms de línia, crec que encara faran curt i què l'ideal hauria de ser 4 ó 5 trens dels quals dos amb capacitat ampliada (tres cotxes). Donant per descomptat que cal fer algun lloc d'encreuament més.
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by ortegote »

albe6 wrote:No solo se hubiera que haber alquilado trenes, también los conductores. Sale más barato poner autobús.
El personal de FGC solo está habilitado para las 331.

De lo que hace dias que no se dice nada es de los futuros talleres en Balaguer. Tenemos novedades o seguiran yendo a Erion / ARMF una buena temporada?
Tambe es parlava de l'idea de fer-los a Tremp, potser estan en negociacions amb els municipis per arrribar a un acord i fer-se mal politicament parlant.
Salutacions.
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Post by albe6 »

Em sembla recordar que ja s'havia decidit que anaven a uns terrenys propers a l'antiga paperera Inpacsa, a Balaguer
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”