sag470 wrote:Al Vallés hauria de trasferir-se les 3, A2, A4, A6, A7, B4, e3 i serveis urbans de Moventis. No m'extranyaria que comportessin modificacions a les A1, A2, B1, B2, B6 i B7, perque comportarà midificacions de les concessions.
L'A2 no es pot traspassar perquè acaba a Sabadell (sí, per pocs metres però a Sabadell), per tant fora de l'Àrea Metropolitana. En tot cas, el que no té ni cap ni peus és que Barberà i Badia estiguin a l'AMB, quan la seva ciutat de referència és Sabadell i no Barcelona, i de fet formen continu urbà. És absurd que les línies 2, 3 i 11 de la TUS acabin a la frontera com ara, i a sobre que es doni l'absurd que TMB en un futur pugui arribar a Badia o Barberà i la TUS no.
A part, que el dia que això passi Barberà perdrà la gestió i autonomia del
seu autobús urbà perquè es gestioni des del despatx de l'Ada Colau
I el mateix per Cerdanyola i Sant Cugat: estic completament segur que al poc del traspàs s'emportaran els autobusos més moderns de Sant Cugat per portar-los a Barcelona i a canvi col·locar xatarra que TMB no vol.
Una proposta per les linies A1/A2/e1. Fusionar la A1 amb la e1, fent en trajecte desde la Roureda per la Gran Via com la A1, pero directe per autopista ja desde la Creu. Per altra banda, modificar la A2 per tal de donar servei a més punts de Barberà (per exemple, fent la volta per Dr.Moragas, Monturiol i Sta.Maria).
Jo l'A2 no la tocaria, i en canvi la tornaria a escurçar a Badia (i en el seu lloc perllongar la línia 11 de la TUS a Badia, tal i com estava previst), a Badia estan molt emprenyats amb les retallades de frequències que va patir la A2 per a més fer-los trigar més. Jo la e1 la suprimiria sense més, RENFE va força més ràpid a Barcelona i en general és més fiable que els embussos de la C-58, i els barris no servits per el tren ja tenen l'A1. Al Vallès calen millorar les línies interiors a la comarca i crear noves línies no radials complementàries al tren, en general la comarca té el mateix o pitjor servei que als anys 80, i per això sóc partidari de la gestió directa des dels consells comarcals i ni parlar-ne d'AMB. Als 80 Badia tenia bus cada 15 minuts a Sabadell, ara...