Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Ecomobisostrans »

Jo també penso que la L6 hauria d'anar a Les Planes, aixi els altres se saltarien Baixador i Peu, allargar l'andana es facilissim perque hi ha l'espai de sobres, (fins i tot si no s'allarga pot anar sempre amb trens nous i que baixin pel 2n cotxe però quina cutrada), inclus es podria utilitzar aquesta via nova de Sarrià perque els S avancin a la L6 i poder-se saltar encara més parades combinant S1 amb S5 i S2 amb S55
Granolleri

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Granolleri »

Ja estan penjats al web d'FGC els horaris per al període del 13 al 30 de setembre. Segons el mateix, hi hauran serveis L6 a Sarrià al matí i al vespre.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Renfe445 »

Ecomobisostrans wrote:(fins i tot si no s'allarga pot anar sempre amb trens nous i que baixin pel 2n cotxe però quina cutrada)
Esta "cutrada" la hacen en el Docklands Light Railway.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Ecomobisostrans »

Granolleri wrote:Ja estan penjats al web d'FGC els horaris per al període del 13 al 30 de setembre. Segons el mateix, hi hauran serveis L6 a Sarrià al matí i al vespre.
No els veig
geekest_cat
N4
N4
Posts: 64
Joined: Sunday 10/04/2016 16:40
Location: Terrassa

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by geekest_cat »

Ecomobisostrans wrote:No els veig
Són al lloc de sempre, a l'apartat d'horaris en pdf, a la part inferior del web. Aquí tens l'enllaç directe: https://www.fgc.cat/downloads/horaris/H ... 16_web.pdf
User avatar
javi82
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 02/05/2005 16:06
Location: L'Hospitalet

Re: Obres a Gràcia i Sarrià FGC

Post by javi82 »

javi82 wrote:
xevi wrote:Sembla q aviat o algun dia tindrem L12 Sarrià-R.Elisenda. Com creieu que quedarà la L6? Catalunya-U.Autònoma o Rubí?
L12 Sarrià-Reina Elisenda i
L6 Pl. Catalunya-Sarrià

em sembla que sortia a la memòria anual de FGC d'aquest any o la de l'any passat.

Ja estan penjats a la web de l'ATM els nous plànols a partir de l'octubre
http://doc.atm.cat/ca/xarxa_ferrov_global.pdf

amb
L12 Sarrià-Reina Elisenda i
L6 Pl. Catalunya-Sarrià


Salutacions als que seguien dient i insistint que tancaven la L6 per què no sabien llegir una nota de premsa.
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Don Ramón »

Madre mía, debemos ser la ciudad con más complejos de inferioridad del mundo que cada cuatro días tenemos que sacarnos de la chistera otra línea de Metro :martell1
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
geekest_cat
N4
N4
Posts: 64
Joined: Sunday 10/04/2016 16:40
Location: Terrassa

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by geekest_cat »

La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:

La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019

Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Lluísbcn
N3
N3
Posts: 35
Joined: Thursday 03/07/2008 19:28

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Lluísbcn »

geekest_cat wrote:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:

La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019

Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:

12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo

Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".

L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.

Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.
adriaesc
N7
N7
Posts: 490
Joined: Sunday 04/05/2014 18:54
Location: Llucmajor (L4)

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by adriaesc »

Lluísbcn wrote:
geekest_cat wrote:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:

La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019

Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:

12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo

Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".

L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.

Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.
I si es limitessin les L7 en hora punta fins Gràcia?
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by albert28 »

adriaesc wrote:
Lluísbcn wrote:
geekest_cat wrote:La notícia ja està penjada al fil de FGC de Sabadell, però afecta les dues línies del Vallès, o sigui que hi poso aquí també:

La freqüència de trens dels FGC a Terrassa passarà als 5 minuts el 2019

Freqüència cada cinc minuts a les dues línies de Terrassa i Sabadell el 2019, només mitjançant una inversió de 130 milions d'euros destinats a comprar 15 nous 113. Veient que al final no han suprimit la L6/L12, ho creieu possible sense duplicar vies o fer cap altre inversió més important?
Crec que és viable. Vaig comentar-ho l'altre dia a twitter; es podria aconseguir seguint el següent esquema en hora punta:

12 trens/h S1+S5 a Terrassa
12 trens/h S2+S55 a Sabadell
8 trens/h L7 a Av. Tibidabo

Són 32 trens/h (cada 112,5 segons) entre Pça. Catalunya i Provença. Tot i això, quan el conseller diu freqüència de 5 minuts, potser es referiria a freqüència mitjana, ja que en realitat estaria entre els 3'45" i els 5,38".

L'ampliació de parc, amb un total de 5 trens de 3 cotxes (114) i 56 de 4 cotxes (112, 113 actuals i nova comanda de 113) seria suficient per a cobrir aquest esquema.

Els trens S5/S55, en hora vall es transformarien en L6 fins Sarrià.
I si es limitessin les L7 en hora punta fins Gràcia?
No veig gens útil limitaria, fa un gran servei més del que sembla
Lluísbcn
N3
N3
Posts: 35
Joined: Thursday 03/07/2008 19:28

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Lluísbcn »

Casualment, Enric Ticó a twitter comentava ahir que hi havia marge per a ampliar freqüències des de St. Cugat cap a Sabadell i Terrassa. Podria ser que la idea fos introduir serveis de reforç en aquests trams en determinades franges horàries.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by sag470 »

Algú sap quin servei pensen fer dilluns 12? Els horaris acaben el dia 11 (http://fgc.cat/downloads/horaris/Horari ... 16_DEF.pdf)i els nous el 13 (http://fgc.cat/downloads/horaris/Horari ... 16_web.pdf). Sembla que només funcionarà una nova llançadora entre Sarrià i Reina Elisenda.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by victorcasta »

Pel dia 12 els horaris seran els mateixos que pel dia 13, només que aniran pel traçat antic de Sabadell.
User avatar
Carlos González
N9
N9
Posts: 1889
Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Carlos González »

He llegit a la pàgina del Facebook que el 5 i 6 de novembre la línia L7 farà parar només des de Gràcia fins Av. Tibidabo.
Diu que és per la reforma de la via 4. Sabeu ben bé els detalls??
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Granolleri

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Granolleri »

Carlos González wrote:He llegit a la pàgina del Facebook que el 5 i 6 de novembre la línia L7 farà parar només des de Gràcia fins Av. Tibidabo.
Diu que és per la reforma de la via 4. Sabeu ben bé els detalls??
Si és la via 4 de Gràcia, efectivament cal limitar la L7 a Gràcia ja que la via 4 és per on van els actuals serveis descendents sentit Barcelona.
Granolleri

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Granolleri »

Estant renovant el carril de la via 4 de Gràcia.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by albert28 »

Granolleri wrote:Estant renovant el carril de la via 4 de Gràcia.
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by bigcoaster »

Ja s'hi podrien posar amb les travesses de l'estació de Provença, que fan por cada vegada que hi passa algun tren, la meitat estan descollades i es mouen.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Renfe451 »

bigcoaster wrote:Ja s'hi podrien posar amb les travesses de l'estació de Provença, que fan por cada vegada que hi passa algun tren, la meitat estan descollades i es mouen.
I més tenint en compte que en hora punta passa un tren cada 1-2 minuts...
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”