Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Avui (28/08/2016):
A Sant Joan Despí (R1/R4):
-obra ja en fase final.
-marquesina totalment instal.lada.
-tanques noves instalades a la zona dels voltants de l'edifici de viatgers (tot i que millors que les que hi havia, no impedeixen que la gent se segueixi colant: el pas superior de vianants continua sent el punt feble anti-frau).
-pas inferior reobert i restaurat. Sorpresa! És un antic pontó d'alguna riera, original del segle XIX. Veurem quant de temps dura sense guixar.
-ascensors en procés d'instal.lació.
-han instal.lat també teleindicadors i intèrfons d'emergències a les dues andanes (encara no funcionen).
-evidentment, la renovació ha estat una millora, però no tant com em pensava...
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-obra de les andanes finalitzada. Hi ha sorra a les andanes, per estabilitzar les rajoles.
-pas inferior encara en obres, el forat de l'ascensor ja és visible a les dues andanes, però encara li falta per acabar, encara no han instal.lat la caixa de l'ascensor.
-fanals de fora marquesina a mig acabar.
-decididament, NO m'agrada com han solucionat l'accés al vestíbul, amb un esglaó que crec que era totalment innecessari (i que crec que és potencialment perillós en cas de passatger despistat). A Rubí ho han solucionat molt millor.
A Rubí (R8):
-via 2 reoberta al tràfic. Els trens direcció Martorell ara paren a la via 3, però la via 1 no està tallada.
-andana de via 2 finalitzada, es treballa a l'andana de les vies 1/3.
-pas inferior en obres.
-forat de l'ascensor no tant avançat com a Sant Cugat.
A Lavern-Subirats (R4):
-els trens ja paren a les noves andanes provisionals (amb un tram realment molt estret). La capçalera del tren direcció Sant Vicenç ara és a l'alçada de la marquesina.
-estava fosc, i no he pogut veure gran cosa més, però m'ha semblat veure moviment de terres al terreny al costat de l'andana direcció Sant Vicenç.
Als Monjos (R4):
-ni rastre d'obres.
-obra ja en fase final.
-marquesina totalment instal.lada.
-tanques noves instalades a la zona dels voltants de l'edifici de viatgers (tot i que millors que les que hi havia, no impedeixen que la gent se segueixi colant: el pas superior de vianants continua sent el punt feble anti-frau).
-pas inferior reobert i restaurat. Sorpresa! És un antic pontó d'alguna riera, original del segle XIX. Veurem quant de temps dura sense guixar.
-ascensors en procés d'instal.lació.
-han instal.lat també teleindicadors i intèrfons d'emergències a les dues andanes (encara no funcionen).
-evidentment, la renovació ha estat una millora, però no tant com em pensava...
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-obra de les andanes finalitzada. Hi ha sorra a les andanes, per estabilitzar les rajoles.
-pas inferior encara en obres, el forat de l'ascensor ja és visible a les dues andanes, però encara li falta per acabar, encara no han instal.lat la caixa de l'ascensor.
-fanals de fora marquesina a mig acabar.
-decididament, NO m'agrada com han solucionat l'accés al vestíbul, amb un esglaó que crec que era totalment innecessari (i que crec que és potencialment perillós en cas de passatger despistat). A Rubí ho han solucionat molt millor.
A Rubí (R8):
-via 2 reoberta al tràfic. Els trens direcció Martorell ara paren a la via 3, però la via 1 no està tallada.
-andana de via 2 finalitzada, es treballa a l'andana de les vies 1/3.
-pas inferior en obres.
-forat de l'ascensor no tant avançat com a Sant Cugat.
A Lavern-Subirats (R4):
-els trens ja paren a les noves andanes provisionals (amb un tram realment molt estret). La capçalera del tren direcció Sant Vicenç ara és a l'alçada de la marquesina.
-estava fosc, i no he pogut veure gran cosa més, però m'ha semblat veure moviment de terres al terreny al costat de l'andana direcció Sant Vicenç.
Als Monjos (R4):
-ni rastre d'obres.
Re: Avui (28/08/2016):
Els teleindicadors per ara apareix de forma diferent a la resta de teleindicadors quan no informen del següent tren, en comptes de lo típic de (en color VERMELL):437.001 wrote:A Sant Joan Despí (R1/R4):
-obra ja en fase final.
-marquesina totalment instal.lada.
-tanques noves instalades a la zona dels voltants de l'edifici de viatgers (tot i que millors que les que hi havia, no impedeixen que la gent se segueixi colant: el pas superior de vianants continua sent el punt feble anti-frau).
-pas inferior reobert i restaurat. Sorpresa! És un antic pontó d'alguna riera, original del segle XIX. Veurem quant de temps dura sense guixar.
-ascensors en procés d'instal.lació.
-han instal.lat també teleindicadors i intèrfons d'emergències a les dues andanes (encara no funcionen).
-evidentment, la renovació ha estat una millora, però no tant com em pensava...
Code: Select all
RODALIES
RENFE
Code: Select all
Logo de RdC + Rodalies de Catalunya + HORA ACTUAL
Tambè han canviat la il·luminació interna de l'edifici de viatgers oferint molta més il·luminació que abans.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Cómo puede ser que se compren rótulos electrónicos que sean capaces de mostrar un amplio espectro de colores y hasta ahora sólo usan uno?
(y no sólo en este caso...)
(y no sólo en este caso...)
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Diria que, com diu el company, aquests ròtuls són nous i diferents als que hi ha a la resta de la xarxa que només mostren el color vermell (i que diria que només poden mostrar 3 o 4 colors, combinant-los entre si)Renfe445 wrote:Cómo puede ser que se compren rótulos electrónicos que sean capaces de mostrar un amplio espectro de colores y hasta ahora sólo usan uno?
(y no sólo en este caso...)
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Després de temps llegint aquests fòrums, puc ja dir sense embuts que "Advocat del Diable" lluny d'aportar visions interessants aporta un clar pamflet i declaració de principis contra la Generalitat i per extensió l'autogovern de catalunya, per no dir que per omissió d'arguments crítics en sentits oposats fa tufo de centralisme espanyolista.... Afegir que normalment ha de fer de llarguíssimes parrafades on s'ometen nombrosos detalls significatius per justificar-se (fent veritables filigranes). Tot això, ho dic amb la quasi total certesa que la seva insistència només és explicable seguint ferreament la línia política d'alguna formació política que ni mencionaré... per aquest motiu, i esperant que no sembli una falta de respecte, entenc i vull compartir que lamentablement no val la pena prestar atenció als seus comentaris.Advocat del diable wrote: En la meva opinió, ... la Generalitat ... enganya a la gent. .. ho fan amb l´únic objectiu de contentar al seu públic ...
... La Generalitat encara no ha vist que no podrà reproduir una historieta com la de FGC ...
...
El que vol la Generalitat és un model del que no sabria donar un exemple... mira si és extrany (l´únic que vol la Generalitat és una competència més sense haver fet més anàlisi com quasi sempre). ....
(Això afecta de rebot l'usuari Toni que sembla ser la mateixa persona, i per extensió els successius "trolls" que el mateix individu afegeixi...)
Salutacions i disculpeu pel que en certa manera és un Offtopic...
-
- N4
- Posts: 58
- Joined: Saturday 05/03/2016 22:44
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Lamento molt que no t´agradin les meves aportacions. No cal que justifiqui cap afiliació política, que no és el cas, i ni molt menys tinc una visió "centralista" de les coses. L´únic que tracto és d´aportar una visió diferent de la línia "oficialista" que fa una anàlisi totalment parcial donant la culpa sempre a uns i deixant als altres com a pobres víctimes, sufridors que malgrat els enormes esforços y boníssima gestió no poden fer res davant un mar de centralisme i incompetència. No és aquesta la realitat. No és centralista dir que els uns tenen la mateixa culpa que els altres i que ho fan com a mínim igual de malament. Els exemples que aporto de mala gestió de la Generalitat, amb més o menyes encert, son innumerables i dir que son argumentacions "centralistes" no els desacredita pas. No sé si son "centralistes" però evidentment el que no son és "oficilistes", estan llunys de la "visió única" que lamentablement tenim per aquí.gracienc wrote:Després de temps llegint aquests fòrums, puc ja dir sense embuts que "Advocat del Diable" lluny d'aportar visions interessants aporta un clar pamflet i declaració de principis contra la Generalitat i per extensió l'autogovern de catalunya, per no dir que per omissió d'arguments crítics en sentits oposats fa tufo de centralisme espanyolista.... Afegir que normalment ha de fer de llarguíssimes parrafades on s'ometen nombrosos detalls significatius per justificar-se (fent veritables filigranes). Tot això, ho dic amb la quasi total certesa que la seva insistència només és explicable seguint ferreament la línia política d'alguna formació política que ni mencionaré... per aquest motiu, i esperant que no sembli una falta de respecte, entenc i vull compartir que lamentablement no val la pena prestar atenció als seus comentaris.Advocat del diable wrote: En la meva opinió, ... la Generalitat ... enganya a la gent. .. ho fan amb l´únic objectiu de contentar al seu públic ...
... La Generalitat encara no ha vist que no podrà reproduir una historieta com la de FGC ...
...
El que vol la Generalitat és un model del que no sabria donar un exemple... mira si és extrany (l´únic que vol la Generalitat és una competència més sense haver fet més anàlisi com quasi sempre). ....
(Això afecta de rebot l'usuari Toni que sembla ser la mateixa persona, i per extensió els successius "trolls" que el mateix individu afegeixi...)
Salutacions i disculpeu pel que en certa manera és un Offtopic...
Sobre el teu comentari, et demanaria que aportis les "omissions" que tenen els meus arguments, que segur que serà molt interessant i aportarà molt al debat. Dir que son "centralistes" o que son "d´una formació política que no esmentaré" és precisament el que no aporta res, és un "no argument" propi del qui no accepta res que no sigui la seva versió, cosa que a més és molt perillosa. Sobre la insistència tens tota la raó i demano disculpes, però els meus comentaris tenen la mateixa cadència que els "oficialistes" als que responen, que son molt abundants.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Serà que en aquest fòrum no es critica tant la Generalitat i la seva gestió com la de Foment. Au ves a fer una volta que aquest no és el teu lloc.Advocat del diable wrote: Lamento molt que no t´agradin les meves aportacions. No cal que justifiqui cap afiliació política, que no és el cas, i ni molt menys tinc una visió "centralista" de les coses. L´únic que tracto és d´aportar una visió diferent de la línia "oficialista" que fa una anàlisi totalment parcial donant la culpa sempre a uns i deixant als altres com a pobres víctimes, sufridors que malgrat els enormes esforços y boníssima gestió no poden fer res davant un mar de centralisme i incompetència. No és aquesta la realitat. No és centralista dir que els uns tenen la mateixa culpa que els altres i que ho fan com a mínim igual de malament. Els exemples que aporto de mala gestió de la Generalitat, amb més o menyes encert, son innumerables i dir que son argumentacions "centralistes" no els desacredita pas. No sé si son "centralistes" però evidentment el que no son és "oficilistes", estan llunys de la "visió única" que lamentablement tenim per aquí.
Sobre el teu comentari, et demanaria que aportis les "omissions" que tenen els meus arguments, que segur que serà molt interessant i aportarà molt al debat. Dir que son "centralistes" o que son "d´una formació política que no esmentaré" és precisament el que no aporta res, és un "no argument" propi del qui no accepta res que no sigui la seva versió, cosa que a més és molt perillosa. Sobre la insistència tens tota la raó i demano disculpes, però els meus comentaris tenen la mateixa cadència que els "oficialistes" als que responen, que son molt abundants.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Renovació d'estacions d'Adif
Doncs no, aquesta informació no era correcta: la marquesina de Castellbell no ha estat desmuntada.437.001 wrote:Ah, gràcies. Fa segles que hi vull passar, però fa tanta calor que se'm passen les ganes de sortir de casa...gatvell wrote:Ahir vaig veure que ADIF està refent les andanes de l'estació de Castellbell i el Vilar-Monistrol de Montserrat a la R4, també han desmuntat la marquesina, que suposo que la deuen neteja i faran la teulada nova.
De seguida dono més detalls.
Ahir (05/09/2016):
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
-no és cap obra, però sembla que el bar de l'estació, reobert recentment, atreu motards... que aparquen la moto a l'andana mateix, com si no fós una estació.
A Vacarisses (R4):
-façana de l'edifici de viatgers ja restaurada. A veure si ben aviat comencen les obres de les andanes i el pas superior...
A Castellbell i el Vilar-Monistrol (R4):
-sorpreses! Obra en fase final. Tot un canvi, la veritat.
-la via d'apartat costat est (la direcció Manresa), presentava signes clars d'haver-hi apartat trens fa molt poc.
-la via d'apartat costat oest (la de l'edifici de passatgers) està tallada, amb una passarel.la de fusta sobre la mateixa (que de totes maneres està fora de servei).
-han aixecat les TRES andanes, no només les dues on habitualment hi paren els trens.
-la de l'edifici de viatgers encara no està acabada, però li falta poquíssim (la rampa d'accés des del pas a nivell, i ja està). Hi cabria una 447 en doble, però no una doble de 465.
-a l'andana direcció Manresa només hi caben cinc dels sis cotxes d'una 447 en doble, el sisè cotxe queda al pas a nivell, o a la zona d'andana baixa de l'altre costat del pas a nivell. L'extrem de l'andana costat Sant Vicenç de Castellet és MOLT estret, com a l'andana central de Garraf.
-a l'andana direcció Barcelona sí que hi cap una 447 en doble, però justeta. No hi cabria una doble de 465. En aquest cas sí que és prou ampla.
-com que no hi haurà pas inferior, les andanes costat via d'apartat tenen una rampa, costat via principal tenen baranes protectores.
-el pas a nivell de vianants està amb panells Strail, però el pas a nivell de cotxes està amb travesses de fusta.
-contràriament a una informació de Gatvell, no han desmuntat la marquesina.
-estan instal.lant nou enllumenat, intueixo que amb leds.
-...tot i que el canvi de veritat només arribarà el dia que decideixin suprimir el pas a nivell, però llavors l'obra segurament inclouria un rectificat complet de la platja de vies (bastant car, la veritat).
A Sant Joan Despí (R1/R4):
-ascensors instal.lats, però encara no funcionen.
-els nous teleindicadors ja funcionen (però encara no indiquen el tren, només hi posa "Rodalies"). Són d'un model nou, fins ara només l'havia vist a Utrera (Rodalies Sevilla).
-el nou enllumenat ja funciona.
A Lavern-Subirats (R4):
-estava fosc, i aquesta vegada tampoc he pogut veure gran cosa, però m'ha semblat veure més moviment de terres al terreny al costat de l'andana direcció Sant Vicenç.
Als Monjos (R4):
-ni rastre d'obres.
-no és cap obra, però sembla que el bar de l'estació, reobert recentment, atreu motards... que aparquen la moto a l'andana mateix, com si no fós una estació.
A Vacarisses (R4):
-façana de l'edifici de viatgers ja restaurada. A veure si ben aviat comencen les obres de les andanes i el pas superior...
A Castellbell i el Vilar-Monistrol (R4):
-sorpreses! Obra en fase final. Tot un canvi, la veritat.
-la via d'apartat costat est (la direcció Manresa), presentava signes clars d'haver-hi apartat trens fa molt poc.
-la via d'apartat costat oest (la de l'edifici de passatgers) està tallada, amb una passarel.la de fusta sobre la mateixa (que de totes maneres està fora de servei).
-han aixecat les TRES andanes, no només les dues on habitualment hi paren els trens.
-la de l'edifici de viatgers encara no està acabada, però li falta poquíssim (la rampa d'accés des del pas a nivell, i ja està). Hi cabria una 447 en doble, però no una doble de 465.
-a l'andana direcció Manresa només hi caben cinc dels sis cotxes d'una 447 en doble, el sisè cotxe queda al pas a nivell, o a la zona d'andana baixa de l'altre costat del pas a nivell. L'extrem de l'andana costat Sant Vicenç de Castellet és MOLT estret, com a l'andana central de Garraf.
-a l'andana direcció Barcelona sí que hi cap una 447 en doble, però justeta. No hi cabria una doble de 465. En aquest cas sí que és prou ampla.
-com que no hi haurà pas inferior, les andanes costat via d'apartat tenen una rampa, costat via principal tenen baranes protectores.
-el pas a nivell de vianants està amb panells Strail, però el pas a nivell de cotxes està amb travesses de fusta.
-contràriament a una informació de Gatvell, no han desmuntat la marquesina.
-estan instal.lant nou enllumenat, intueixo que amb leds.
-...tot i que el canvi de veritat només arribarà el dia que decideixin suprimir el pas a nivell, però llavors l'obra segurament inclouria un rectificat complet de la platja de vies (bastant car, la veritat).
A Sant Joan Despí (R1/R4):
-ascensors instal.lats, però encara no funcionen.
-els nous teleindicadors ja funcionen (però encara no indiquen el tren, només hi posa "Rodalies"). Són d'un model nou, fins ara només l'havia vist a Utrera (Rodalies Sevilla).
-el nou enllumenat ja funciona.
A Lavern-Subirats (R4):
-estava fosc, i aquesta vegada tampoc he pogut veure gran cosa, però m'ha semblat veure més moviment de terres al terreny al costat de l'andana direcció Sant Vicenç.
Als Monjos (R4):
-ni rastre d'obres.
Re: Ahir (05/09/2016):
Model nou? Com els que hi ha algunes estacions de Madrid (per exemple, Vicálvaro) o diferent?437.001 wrote:A Sant Joan Despí (R1/R4)
-els nous teleindicadors ja funcionen (però encara no indiquen el tren, només hi posa "Rodalies"). Són d'un model nou, fins ara només l'havia vist a Utrera (Rodalies Sevilla).
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Ahir (05/09/2016):
Això:fgc113 wrote:Model nou? Com els que hi ha algunes estacions de Madrid (per exemple, Vicálvaro) o diferent?437.001 wrote:A Sant Joan Despí (R1/R4)
-els nous teleindicadors ja funcionen (però encara no indiquen el tren, només hi posa "Rodalies"). Són d'un model nou, fins ara només l'havia vist a Utrera (Rodalies Sevilla).
Re: Ahir (05/09/2016):
Sí, a eixos em referia.437.001 wrote:Això:fgc113 wrote:Model nou? Com els que hi ha algunes estacions de Madrid (per exemple, Vicálvaro) o diferent?437.001 wrote:A Sant Joan Despí (R1/R4)
-els nous teleindicadors ja funcionen (però encara no indiquen el tren, només hi posa "Rodalies"). Són d'un model nou, fins ara només l'havia vist a Utrera (Rodalies Sevilla).
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A veure si els posen en marxa aviat aquests nous teleindicadors...
-
- N5
- Posts: 112
- Joined: Saturday 21/12/2013 14:01
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Avui he passat per St. Joan Despí i els teleindicadors ja funcionen, us deixo un vídeo fet per mi on es veu un teleindicador funcionant https://goo.gl/photos/6LeLMB6pQoJWRnbq5
També afegir que els ascensors encara no funcionen.
També afegir que els ascensors encara no funcionen.
En preparació... XDDD
Adjudicaciones de Renfe
^^
Ascensors... i alguna cosa més, és quasi un milió...
^^
Per la quantitat i el termini, em sembla que li cauen pas inferior i ascensors (i marquesines?)... JA ERA HORAAA!!!!
Aquesta és una mesura anti-frau, i ja tardaven, la veritat...
Em pregunto què hi deuran fer... l'ajuntament de Sant Pol està en contra de tocar-la (per raons paisatgístiques no volen ni marquesines, ni pas inferior, ni tancament)...
Número de Expediente: 2016-00267
MEJORA DE LA ACCESIBILIDAD DE LA ESTACIÓN DE GRANOLLERS CENTRE. NÚCLEO DE CERCANÍAS DE BARCELONA
Importe (sin Iva): 913.642,04
Plazo Ejecución (Meses): 9
F. Adjudicación: 19/07/2016
F. Publicación en Web: 05/08/2016
^^
Ascensors... i alguna cosa més, és quasi un milió...
Número de Expediente: 2016-00038
OBRA DE MEJORA DE ACCESIBILIDAD EN LA ESTACION DE VILADECAVALLS
Importe (sin Iva): 1.256.775,00
Plazo Ejecución (Meses): 10
F. Adjudicación: 20/07/2016
F. Publicación en Web: 04/08/2016
^^
Per la quantitat i el termini, em sembla que li cauen pas inferior i ascensors (i marquesines?)... JA ERA HORAAA!!!!
^^Número de Expediente: 2015-01717
OBRAS PARA EL CERRAMIENTO DE LA ESTACIÓN DE CERDANYOLA DEL VALLÉS. (CERCANÍAS DE BARCELONA)
Importe (sin Iva): 62.507,50
Plazo Ejecución (Meses): 1
F. Adjudicación: 14/06/2016
F. Publicación en Web: 28/06/2016
Aquesta és una mesura anti-frau, i ja tardaven, la veritat...
Número de Expediente: 2015-00762
REMODELACIÓN DE LA ESTACIÓN DE SABADELL CENTRE. CERCANÍAS DE CATALUÑA
Importe (sin Iva): 2.424.295,61
Plazo Ejecución (Meses): 7
F. Adjudicación: 18/02/2016
F. Publicación en Web: 27/06/2016
^^Número de Expediente: 2015-01364
REMODELACIÓN DE LA ESTACIÓN DE SANT POL DE MAR N. CERC BARCELONA
Importe (sin Iva): 572.013,17
Plazo Ejecución (Meses): 7
F. Adjudicación: 29/04/2016
F. Publicación en Web: 18/05/2016
Em pregunto què hi deuran fer... l'ajuntament de Sant Pol està en contra de tocar-la (per raons paisatgístiques no volen ni marquesines, ni pas inferior, ni tancament)...
Número de Expediente: 2015-02109
REHABILITACIÓN DE LAS CUBIERTAS DE LAS ESTACIONES DE VIC LA GRANADA Y L´ARBOÇ. CERCANÍAS DE CATALUÑA
Importe (sin Iva): 87.559,26
Plazo Ejecución (Meses): 2
F. Adjudicación: 19/04/2016
F. Publicación en Web: 21/04/2016
Resumint:
En obres:
-Premià de Mar (R1)
-Sant Joan Despí (R1/R4)
-Maçanet-Massanes (R1/R2)
-Sant Celoni (R2)
-Passeig de Gràcia (R2)
-Castellbell i el Vilar (R4)
-Lavern-Subirats (R4)
-Sant Cugat del Vallès (R8)
-Rubí (R8)
Obres adjudicades, però encara no iniciades (i amb retard):
-Els Monjos (R4)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Sant Pol de Mar (R1)
-Sabadell-Centre (R4)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Premià de Mar (R1)
-Sant Joan Despí (R1/R4)
-Maçanet-Massanes (R1/R2)
-Sant Celoni (R2)
-Passeig de Gràcia (R2)
-Castellbell i el Vilar (R4)
-Lavern-Subirats (R4)
-Sant Cugat del Vallès (R8)
-Rubí (R8)
Obres adjudicades, però encara no iniciades (i amb retard):
-Els Monjos (R4)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Sant Pol de Mar (R1)
-Sabadell-Centre (R4)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Como estropeen Sant Pol de Mar...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
La verdad es que no se me ocurre qué podrían hacer en Sant Pol... paso inferior, con vía única, no es necesario.Renfe445 wrote:Como estropeen Sant Pol de Mar...
Y todo lo demás es, o bien innecesario, o bien el ayuntamiento de Sant Pol no lo quiere ni en pintura.
Como no se trate de pavimentos podotáctiles, no se me ocurre qué más pueden hacer ahí, y los pavimentos podotáctiles no valen medio millón...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
O arreglar el pis de dalt, on abans hi havia la biblioteca...437.001 wrote:La verdad es que no se me ocurre qué podrían hacer en Sant Pol... paso inferior, con vía única, no es necesario.Renfe445 wrote:Como estropeen Sant Pol de Mar...
Y todo lo demás es, o bien innecesario, o bien el ayuntamiento de Sant Pol no lo quiere ni en pintura.
Como no se trate de pavimentos podotáctiles, no se me ocurre qué más pueden hacer ahí, y los pavimentos podotáctiles no valen medio millón...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Y mejorar el acceso de la estación a las personas que van en silla de ruedas?437.001 wrote:La verdad es que no se me ocurre qué podrían hacer en Sant Pol... paso inferior, con vía única, no es necesario.Renfe445 wrote:Como estropeen Sant Pol de Mar...
Y todo lo demás es, o bien innecesario, o bien el ayuntamiento de Sant Pol no lo quiere ni en pintura.
Como no se trate de pavimentos podotáctiles, no se me ocurre qué más pueden hacer ahí, y los pavimentos podotáctiles no valen medio millón...
frankrodriguez.net
signatura
signatura