Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by metring »

User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by UT440_132M »

Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by fgc113 »

Pareix que no era un Valença - Vigo-Guixar, sinó un Porto - Vigo-Guixar.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Precisió

Post by Guigui »

Concretament, un Vigo-Porto (és a dir, en que circulava en sentit Porto).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by albert28 »

"Aquesta va viatjar a Madrid recentment per queixar-se de la velocitat a què passaven els trens "al mig del poble" i perquè "a vegades" ho feien sense que les barreres del pas a nivell s'abaixessin."
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... at-5369666
Com poden passar els trens sense les barreres baixades?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Donar veu a qui no hi entén

Post by Guigui »

Cito del mateix article del missatge anterior:
La unitat accidentada seguia sent propietat de Renfe, però estava llogada a la seva homòloga portuguesa. El seu estat deixava molt a desitjar, segons alguns veïns d'O Porriño.
A què punyetes ve l'apreciació de gent no entesa en la matèria? En què es basen per a dir aquestes coses? Jo mateix he vist mantes unitats 592 de CP, les darreres aquest estiu, i el seu estat era perfectament acceptable.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Miquel »

albert28 wrote:
"Aquesta va viatjar a Madrid recentment per queixar-se de la velocitat a què passaven els trens "al mig del poble" i perquè "a vegades" ho feien sense que les barreres del pas a nivell s'abaixessin."
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... at-5369666
Com poden passar els trens sense les barreres baixades?
Doncs frenant abans d'arribar, situar-se abans de creuar. Xiular per advertir que el tren passarà per on toca i creuar els 6-8 metres del pas a nivell marxa a la vista sense gaire enrenou o problema més enllà d'acumular una mica de retard :D
Guigui wrote:Cito del mateix article del missatge anterior:
La unitat accidentada seguia sent propietat de Renfe, però estava llogada a la seva homòloga portuguesa. El seu estat deixava molt a desitjar, segons alguns veïns d'O Porriño.
A què punyetes ve l'apreciació de gent no entesa en la matèria? En què es basen per a dir aquestes coses? Jo mateix he vist mantes unitats 592 de CP, les darreres aquest estiu, i el seu estat era perfectament acceptable.
Es basen en que el tren no te un aspecte modern.
Si li canvies la caixa per la d'un civia, mantenint tota la resta intacte, no dirien absolutament cap tipus de queixa ni de que es vell ni res.

Per aquesta gent el tren te un aspecte tercermundista, i a la que es pot toca dir burrades per veure si alguna cola i els hi treuen :roll:
Res de nou, vaja.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by albert28 »

Miquel wrote:
albert28 wrote:
"Aquesta va viatjar a Madrid recentment per queixar-se de la velocitat a què passaven els trens "al mig del poble" i perquè "a vegades" ho feien sense que les barreres del pas a nivell s'abaixessin."
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... at-5369666
Com poden passar els trens sense les barreres baixades?
Doncs frenant abans d'arribar, situar-se abans de creuar. Xiular per advertir que el tren passarà per on toca i creuar els 6-8 metres del pas a nivell marxa a la vista sense gaire enrenou o problema més enllà d'acumular una mica de retard :D
Guigui wrote:Cito del mateix article del missatge anterior:
La unitat accidentada seguia sent propietat de Renfe, però estava llogada a la seva homòloga portuguesa. El seu estat deixava molt a desitjar, segons alguns veïns d'O Porriño.
A què punyetes ve l'apreciació de gent no entesa en la matèria? En què es basen per a dir aquestes coses? Jo mateix he vist mantes unitats 592 de CP, les darreres aquest estiu, i el seu estat era perfectament acceptable.
Es basen en que el tren no te un aspecte modern.
Si li canvies la caixa per la d'un civia, mantenint tota la resta intacte, no dirien absolutament cap tipus de queixa ni de que es vell ni res.

Per aquesta gent el tren te un aspecte tercermundista, i a la que es pot toca dir burrades per veure si alguna cola i els hi treuen :roll:
Res de nou, vaja.
Ja entenc el que em deies, òbviament poden creuar però a molt poca velocitat. Em queixava més per com és la frase que va dir, que ho diu just després de que es queixa que va massa "ràpid"
trenesrenfe123
N6
N6
Posts: 183
Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by trenesrenfe123 »

fgc113 wrote:Ha descarrilat un 592 de CP (els ferrocarrils portuguesos) a O Porriño, Pontevedra. Sembla que hi ha dos morts i diversos ferits. El tren feia el trajecte Valença do Minho - Vigo-Guixar.
El tren és un 592 de Renfe, llogat a CP però en propietat de Renfe i per tant és aquesta qui li fa les revisions. El trajecte que feia era Vigo - Porto.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by fgc113 »

trenesrenfe123 wrote:
fgc113 wrote:Ha descarrilat un 592 de CP (els ferrocarrils portuguesos) a O Porriño, Pontevedra. Sembla que hi ha dos morts i diversos ferits. El tren feia el trajecte Valença do Minho - Vigo-Guixar.
El tren és un 592 de Renfe, llogat a CP però en propietat de Renfe i per tant és aquesta qui li fa les revisions. El trajecte que feia era Vigo - Porto.
Sí, ja ho sé. Però amb les presses m'he oblidat d'indicar-ho. :|
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Renfe451 »

Algú ha sabut localitzar la numeració exacta del tren sinistrat? Diuen que podria ser la 096...

És probable que la desballestin, veient com ha quedat un dels cotxes sinistrats que ha xocat contra el pal. La circulació entre Ourense i Redondela de moment està suspesa i Renfe i CP han difós missatges informatius a les seves respectives webs informant de la situació. Destacar que Renfe ha habilitat un telèfon d'assistència per a familiars de les persones involucrades a l'accident.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by oriolp13 »

No entenc com el frontal del tren pot haver quedat tant destrossat per haver xocat contra un pal metàlic, i encara menys entenc el que diu a la notícia que el tren podria haver xocat ccontra el pont de pedra que es veu a les imatges... :?
Salutacions,

Oriol
MZA_1600
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 30/08/2008 13:22

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by MZA_1600 »

Tot apunta que ha xocat contra el pont de pedra, però per la inèrcia ha acabat més endavant. Provable exés de velocitat, però m'extranya molt què pot haber passat.
trenesrenfe123
N6
N6
Posts: 183
Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by trenesrenfe123 »

Renfe451 wrote:Algú ha sabut localitzar la numeració exacta del tren sinistrat? Diuen que podria ser la 096...

És probable que la desballestin, veient com ha quedat un dels cotxes sinistrats que ha xocat contra el pal. La circulació entre Ourense i Redondela de moment està suspesa i Renfe i CP han difós missatges informatius a les seves respectives webs informant de la situació. Destacar que Renfe ha habilitat un telèfon d'assistència per a familiars de les persones involucrades a l'accident.
592.056 era
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by Renfe451 »

trenesrenfe123 wrote:
Renfe451 wrote:Algú ha sabut localitzar la numeració exacta del tren sinistrat? Diuen que podria ser la 096...

És probable que la desballestin, veient com ha quedat un dels cotxes sinistrats que ha xocat contra el pal. La circulació entre Ourense i Redondela de moment està suspesa i Renfe i CP han difós missatges informatius a les seves respectives webs informant de la situació. Destacar que Renfe ha habilitat un telèfon d'assistència per a familiars de les persones involucrades a l'accident.
592.056 era
Moltes gràcies!!
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by ortegote »

MZA_1600 wrote:Tot apunta que ha xocat contra el pont de pedra, però per la inèrcia ha acabat més endavant. Provable exés de velocitat, però m'extranya molt què pot haber passat.
Tot apunta al canvi de via general a via desviada per obres a la infraestructura, ja sigui per massa de velocitat o per que el canvi d'agulles hagi fallat.
S'estaven fent obres de millora en l'infraestructura en aquell punt i per aixo havia de pasar per la via desviada.
Salutacions.
trenesrenfe123
N6
N6
Posts: 183
Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by trenesrenfe123 »

ortegote wrote:
MZA_1600 wrote:Tot apunta que ha xocat contra el pont de pedra, però per la inèrcia ha acabat més endavant. Provable exés de velocitat, però m'extranya molt què pot haber passat.
Tot apunta al canvi de via general a via desviada per obres a la infraestructura, ja sigui per massa de velocitat o per que el canvi d'agulles hagi fallat.
S'estaven fent obres de millora en l'infraestructura en aquell punt i per aixo havia de pasar per la via desviada.
Salutacions.
Hipòtesi lògica, si no fós perquè va descarrilar a una segona via desviada i no la primera, que és una via que, segons m'han comentat aficionats gallecs, s'utilitza ínfimament. A més, tots dos desviaments estan en perfecte estat després del descarrilament, cosa que fa pensar que el desviament en sí no fou la causa. S'haurà de veure si fós la velocitat, l'estat dels carrils o un factor extern.
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by 437.001 »

trenesrenfe123 wrote:Hipòtesi lògica, si no fós perquè va descarrilar a una segona via desviada i no la primera, que és una via que, segons m'han comentat aficionats gallecs, s'utilitza ínfimament. A més, tots dos desviaments estan en perfecte estat després del descarrilament, cosa que fa pensar que el desviament en sí no fou la causa. S'haurà de veure si fós la velocitat, l'estat dels carrils o un factor extern.
Un gat, per exemple?
trenesrenfe123
N6
N6
Posts: 183
Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by trenesrenfe123 »

437.001 wrote:
trenesrenfe123 wrote:Hipòtesi lògica, si no fós perquè va descarrilar a una segona via desviada i no la primera, que és una via que, segons m'han comentat aficionats gallecs, s'utilitza ínfimament. A més, tots dos desviaments estan en perfecte estat després del descarrilament, cosa que fa pensar que el desviament en sí no fou la causa. S'haurà de veure si fós la velocitat, l'estat dels carrils o un factor extern.
Un gat, per exemple?
Per factor extern em refereixo a qualsevol altra cosa que no sigui del tren o de la infraestructura.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Post by metring »

Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”