Fixa't com pot ser d'impopular obrir només les estacions allà on ja hi ha alguna estació de metro.uriol108 wrote:Jo crec que haurien de acabar de perforar el Túnel i obrir només les estacions que enllaçen amb d'altres línies : Sarrià, Putxet, Lesseps, Guinardó i potser Pl.Maragall ? i algun altre amb molta demanada ? Campus Nord ?
Seguiment de les obres de la L9
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N5
- Posts: 91
- Joined: Thursday 06/01/2011 22:23
Re: Seguiment de les obres de la L9
Que l'acabin ja i amb totes les estacions a Barcelona! Quan es va entrar en les retallades ja es va optar per suprimir l'estació Muntanya -la més propera al Park Güell- i que presumeixo que podria ser molt més concorreguda per la turistada que moltes altres actualment en servei o futures (com Sanllehy). En part es va voler treure per ser molt propera a Lesseps, cosa poc acostumada a aquesta línia.
El que si que penso és que seria raonable es acabar-la en dos tandes: Sagrera-Sanllehy i d'aquesta a Zona Universitària, això tenint en compte el grau d'acabament actual del túnel. Quants més habitants doni servei quan abans millor, i acabar així amb aquest malson faraònic. Una línia 'normaleta' ja s'hagués acabat...
El que si que penso és que seria raonable es acabar-la en dos tandes: Sagrera-Sanllehy i d'aquesta a Zona Universitària, això tenint en compte el grau d'acabament actual del túnel. Quants més habitants doni servei quan abans millor, i acabar així amb aquest malson faraònic. Una línia 'normaleta' ja s'hagués acabat...
Re: Creuar el riu
Ahí va a poca profundidad.Javi M wrote:A la fondària que hi va el túnel per aquella zona, literalment, ni se n'entera de que hi passa el riu per sobre. No és comparable ni de lluny amb el desastre del túnel de la L2.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment de les obres de la L9
Jo penso que la L9 s'hauria de obrir d'aquesta manera: pel nord, des de Sagrera fins a Lesseps, amb les parades de Plaça Maragall, Guinardó-Hospital de Sant Pau (enllaç L4) i Sanllehy. La obertura d'aquest tram pot ajudar molt a descongestionar l'H6 que va saturat. I pel sud, des de Zona Universitària fins a Sarrià, amb les parades de Manuel Girona, Mandri i Prat de la Riba.U-bahn de BCN wrote:Que l'acabin ja i amb totes les estacions a Barcelona! Quan es va entrar en les retallades ja es va optar per suprimir l'estació Muntanya -la més propera al Park Güell- i que presumeixo que podria ser molt més concorreguda per la turistada que moltes altres actualment en servei o futures (com Sanllehy). En part es va voler treure per ser molt propera a Lesseps, cosa poc acostumada a aquesta línia.
El que si que penso és que seria raonable es acabar-la en dos tandes: Sagrera-Sanllehy i d'aquesta a Zona Universitària, això tenint en compte el grau d'acabament actual del túnel. Quants més habitants doni servei quan abans millor, i acabar així amb aquest malson faraònic. Una línia 'normaleta' ja s'hagués acabat...
Per tant, si obrim de forma parcial aquests dos trams, aconseguim més viatgers (especialment al tram nord), i obtenim intercanviadors i enllaços importants com Lesseps a la part nord (amb l'L3) o Sarrià a la part sud (FGC).
Més endavant, ja es podria fer el tram que queda pendent entre Sarrià i Lesseps, i d'aquesta manera ja tindriem tota la línia acabada.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Pero, qué es lo que falta por perforar?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Seguiment de les obres de la L9
Renfe445 wrote:Pero, qué es lo que falta por perforar?
Entre Manuel Girona i Lesseps.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Vale, pues así, se puede intentar abrir las máximas estaciones posibles mientras todavía no esté acabada la perforación restante, como tú dices.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment de les obres de la L9
Y la tuneladora donde la metes? Y la extracción de tierras?
Re: Seguiment de les obres de la L9
Vale, pues así, se puede intentar abrir las máximas estaciones posibles mientras todavía no esté acabada la perforación restante, como tú dices.victorcasta wrote:Y la tuneladora donde la metes? Y la extracción de tierras?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Seguiment de les obres de la L9
I la construcció de la L10 Sud, avança, avança. Segurament més lentament del que voldríem, però avança.
Enllaç a un document molt interessant sobre l'estat de les obres a la Línia, document conegut, però posat al dia: estat de les obres a mes de juliol.
I la tuneladora de Lesseps, continua al seu lloc. Queda clar, ho dic per totes les fàbules que han corregut els darrers temps! Salut!
http://infraestructures.gencat.cat/arx_ ... ual_L9.pdf
Enllaç a un document molt interessant sobre l'estat de les obres a la Línia, document conegut, però posat al dia: estat de les obres a mes de juliol.
I la tuneladora de Lesseps, continua al seu lloc. Queda clar, ho dic per totes les fàbules que han corregut els darrers temps! Salut!
http://infraestructures.gencat.cat/arx_ ... ual_L9.pdf
Re: Seguiment de les obres de la L9
Pel que veig bona part de les estacions de la L10 Sud, tenen un nivell d'arquitectura d'un 20% per completar. Això significa que les tindriem enllestides bona part d'elles per l'any vinent excepte Motors?122-042-132 wrote:I la construcció de la L10 Sud, avança, avança. Segurament més lentament del que voldríem, però avança.
Enllaç a un document molt interessant sobre l'estat de les obres a la Línia, document conegut, però posat al dia: estat de les obres a mes de juliol.
I la tuneladora de Lesseps, continua al seu lloc. Queda clar, ho dic per totes les fàbules que han corregut els darrers temps! Salut!
http://infraestructures.gencat.cat/arx_ ... ual_L9.pdf
-
- N5
- Posts: 91
- Joined: Thursday 06/01/2011 22:23
Re: Seguiment de les obres de la L9
Si -i ara és 'obra ficció'- funcionessin ara mateix les dues tuneladores, la que hi ha "treballant" a Lesseps treu les terres extretes per una llarguíssima cinta transportadora que les porta fins a La Sagrera. I des allà es porten les dovel·les pel túnel per que la tuneladora les posi a mida que va avançant.Y la tuneladora donde la metes? Y la extracción de tierras?
Alhora, la tuneladora que hi ha sota el Pg. Muel Girona i que avança cap a Mandri treu les terres per la no operativa estació (per aquest motiu d'obres) de Camp Nou i per allà entren les dovel·les. Per això circulen per un nivell del túnel mentres que per l'altre ja circulen els trens de la L9sud.
Per tant, si es desmonta la tuneladora de Lesseps, la que hi ha sota Manel Girona, en comptes d'acabar la seva feina i treure-la pel pou de Mandri (com era previst) haurà de continuar foradant fins a Lesseps i allà ja es veurà com i per on és treu.
En cas de voler -i poder- avançar progresives obertures de línia caldrà veure on es traslladen aquestes operacions que precisen bons accessos i una certa amplada, i no hi ha tants llocs. Els responsables sabran quina és l'opció més fàcil si es qua això és possible ara que s'han anat tapant i arreglant moltes zones d'obres.
Re: Seguiment de les obres de la L9
A l'Open House d'aquest any, es podran visitar estacions de la L9 Sud http://www.48hopenhousebarcelona.org/ca/espai/34
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Seguiment de les obres de la L9
La previsió és obrir Provençana, Foneria i Foc Cisell, dins l'any 2017. Salut!Renfe451 wrote:Pel que veig bona part de les estacions de la L10 Sud, tenen un nivell d'arquitectura d'un 20% per completar. Això significa que les tindriem enllestides bona part d'elles per l'any vinent excepte Motors?122-042-132 wrote:I la construcció de la L10 Sud, avança, avança. Segurament més lentament del que voldríem, però avança.
Enllaç a un document molt interessant sobre l'estat de les obres a la Línia, document conegut, però posat al dia: estat de les obres a mes de juliol.
I la tuneladora de Lesseps, continua al seu lloc. Queda clar, ho dic per totes les fàbules que han corregut els darrers temps! Salut!
http://infraestructures.gencat.cat/arx_ ... ual_L9.pdf
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Seguiment de les obres de la L9
Gràcies Metring, per la informació. Serà una activitat molt interessant a afegir a les visites d'edificis emblemàtics. Salut!metring wrote:A l'Open House d'aquest any, es podran visitar estacions de la L9 Sud http://www.48hopenhousebarcelona.org/ca/espai/34
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
Fan visita a les cotxeres de Can Zam (pensava que eren les de Zona Franca, m'havia fet il·lusions, la ment m'ha traicionat ) també
Re: Seguiment de les obres de la L9
Provençana no obrirà. Només s'utilitza com a estació per fer proves d'arquitectura. Al 2018 (no 2017) obriran Foneria i Foc Cisell.122-042-132 wrote:La previsió és obrir Provençana, Foneria i Foc Cisell, dins l'any 2017. Salut!Renfe451 wrote:Pel que veig bona part de les estacions de la L10 Sud, tenen un nivell d'arquitectura d'un 20% per completar. Això significa que les tindriem enllestides bona part d'elles per l'any vinent excepte Motors?122-042-132 wrote:I la construcció de la L10 Sud, avança, avança. Segurament més lentament del que voldríem, però avança.
Enllaç a un document molt interessant sobre l'estat de les obres a la Línia, document conegut, però posat al dia: estat de les obres a mes de juliol.
I la tuneladora de Lesseps, continua al seu lloc. Queda clar, ho dic per totes les fàbules que han corregut els darrers temps! Salut!
http://infraestructures.gencat.cat/arx_ ... ual_L9.pdf
Salut!
#volemL9
#volemL9
Re: Seguiment de les obres de la L9
Estacions abandonades, autobusos plens i veïns cansats de protestar a l'últim barri de Barcelona sense metro. L10 Sud, el no-camí de la Zona Franca.
Salut!
#volemL9
#volemL9
Re: Seguiment de les obres de la L9
Me encanta la parodia! Y una versión con música al revés y cosas más perturbadoras se puede...?
frankrodriguez.net
signatura
signatura