Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
bigcoaster
N8
N8
Posts: 953
Joined: Sunday 12/04/2015 16:50

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by bigcoaster »

Per mi, com ja he dit moltes vegades, que segueixin corrent les desenes de 470 que hi ha aturades per mitja Espanya. Fins i tot les reformaria fent-lis un trosset de pis baix per a PMR, no demano res de reforma integral, simplement reforma per a PMR i deixar la resta del tren igual, ja sé que no són super-moderns ni xulos a la vista però fan la seva funció millor que qualsevol tren que ens volin fotre aquests de la Generalitat. Al final, de tant voler treure-les les hi estic agafant un carinyo desmesurat, i això que tampoc són res de l'altre món, però és del milloret que tenim per correr per línies com la R13 o R14, i també fan bé la seva feina a la R12, sobretot en el tram Lleida-Cervera on poden córrer còmodament, i més el dia que renovin la via i treguin les poques limitacions que hi ha en aquest tram.

Com ja he dit, que tirin de 470 uns 5-10 anys més i per les dates que es vagin retirant aquestes que ja estigui corrent la nova sèrie de regionals per fer el canvi sense transició aparent per l'usuari.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe445 »

Sinceramente, cambiar los asientos de las 447 la verdad es que es una idea buena, ojalá lo hicieran con todos los trenes de cercanías, eso sí, manteniendo la disposición de 2+2. Pero es un auténtico disparate poner las 447 en regional, como ya se ha dicho millones de veces, porque nunca fueron diseñadas para estos servicios.

Y personalmente, la reforma del 93 de las 440 les da un aspecto súper modernico, en mi opinión. :)
User avatar
robertotlh
N7
N7
Posts: 324
Joined: Thursday 15/10/2015 14:47

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by robertotlh »

Don Ramón wrote:
trensmat wrote:Renfe no entiende que los trenes 447 no son aptos para hacer trayectos de más 250 KM como es el caso de los REX Barcelona - Madrid y REX Barcelona - Valencia
Hay noticia de que esto haya ocurrido??? Yo siempre que he cogido el de Madrid era con 470, no me asustes de que puede tocar una 447 :o
Hay que ser Chuck Norris para aguantar 9 horas metido en una 447.
FactorCirculación
N4
N4
Posts: 43
Joined: Wednesday 20/01/2016 22:43

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by FactorCirculación »

robertotlh wrote:
Don Ramón wrote:
trensmat wrote:Renfe no entiende que los trenes 447 no son aptos para hacer trayectos de más 250 KM como es el caso de los REX Barcelona - Madrid y REX Barcelona - Valencia
Hay noticia de que esto haya ocurrido??? Yo siempre que he cogido el de Madrid era con 470, no me asustes de que puede tocar una 447 :o
Hay que ser Chuck Norris para aguantar 9 horas metido en una 447.
Los Barcelona-Madrid son trenes de la base Madrileña, osea que son siempre 470.
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by ortegote »

FactorCirculación wrote: Los Barcelona-Madrid son trenes de la base Madrileña, osea que son siempre 470.
Y los Maquinistas de Madrid no estan autorizados a llevar un 448, por eso es una 470
Saludos.
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by trensmat »

ortegote wrote:
FactorCirculación wrote: Los Barcelona-Madrid son trenes de la base Madrileña, osea que son siempre 470.
Y los Maquinistas de Madrid no estan autorizados a llevar un 448, por eso es una 470
Saludos.
Por eso antiguamente (2010-2012) los intercity Madrid - Irun - Hendaya se hacían con trenes 448, conducidos por Maquinistas de Madrid y Euskadi.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by albe6 »

Els IC Madrid - Irun eren amb 448 sense reformar
Pot ser que l'autorització per a 448 sense reformar no valgués per a les 448R (reformades)?

I llavors, quan els baixen de Valladolid (taller) a Villaverde (pintura) no els porten maquis de Madrid?
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by ortegote »

Respondo mejor a mi ultimo comentario:

No todos los Maquinistas de Madrid pueden llevar las UT448, pero si Todos pueden llevar las UT470 y es por eso que se usa este material.
Saludos.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Back to topic!

Post by Guigui »

Un cop aclarit el tema, deixem estar les 448, que no són objecte d'aquest fil.

Moltes gràcies.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Posts: 293
Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
Location: barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by David.F.C.M.B.1000 »

Llevo 2,3 dias, viendo por la R1 pocos ut 447, la mayoria son civias y en la R4 dos civias, lo demas trenes en la R4 son ut 447, la falta de 447 en estas dos lineas tiene que ver con la reforma a PMR ???
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Miquel »

David.F.C.M.B.1000 wrote:Llevo 2,3 dias, viendo por la R1 pocos ut 447, la mayoria son civias y en la R4 dos civias, lo demas trenes en la R4 son ut 447, la falta de 447 en estas dos lineas tiene que ver con la reforma a PMR ???
Deu ser perque ens han portat les 447 altre cop a l'R12, incloses les no reformades a Regional. Colla de ximples :emprenyat
El metro de Barcelona amb motoristes!
FactorCirculación
N4
N4
Posts: 43
Joined: Wednesday 20/01/2016 22:43

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by FactorCirculación »

Miquel wrote:
David.F.C.M.B.1000 wrote:Llevo 2,3 dias, viendo por la R1 pocos ut 447, la mayoria son civias y en la R4 dos civias, lo demas trenes en la R4 son ut 447, la falta de 447 en estas dos lineas tiene que ver con la reforma a PMR ???
Deu ser perque ens han portat les 447 altre cop a l'R12, incloses les no reformades a Regional. Colla de ximples :emprenyat
Será eso...
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by UT440_132M »

Miquel wrote:
David.F.C.M.B.1000 wrote:Llevo 2,3 dias, viendo por la R1 pocos ut 447, la mayoria son civias y en la R4 dos civias, lo demas trenes en la R4 son ut 447, la falta de 447 en estas dos lineas tiene que ver con la reforma a PMR ???
Deu ser perque ens han portat les 447 altre cop a l'R12, incloses les no reformades a Regional. Colla de ximples :emprenyat
I que les 449 estan passant revisió, i van escassos de 470 i 448.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Abril74
N3
N3
Posts: 39
Joined: Thursday 26/11/2015 21:07

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Abril74 »

Aixó es que RENFE està fent una mala previsió del material rodant, després d'haver desguçat una bona part de les 440 hi haver perdut dues 447 ( la 447-028R i la 447-030R), tot i que han arribat quasi una vintena de 447 de Madrid i d'altres Regions d'Espanya
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Posts: 293
Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
Location: barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by David.F.C.M.B.1000 »

UT440_132M wrote:
Miquel wrote:
David.F.C.M.B.1000 wrote:Llevo 2,3 dias, viendo por la R1 pocos ut 447, la mayoria son civias y en la R4 dos civias, lo demas trenes en la R4 son ut 447, la falta de 447 en estas dos lineas tiene que ver con la reforma a PMR ???
Deu ser perque ens han portat les 447 altre cop a l'R12, incloses les no reformades a Regional. Colla de ximples :emprenyat
I que les 449 estan passant revisió, i van escassos de 470 i 448.

Gracias por la aclaració. Renfe dupto que vagi escassa de ut 470 ya que vaig llegir ir fa un mes o asi que les ut 447 amb PMR i sellents par regionals ya tenen les 18 unitats suficiens com per subtituiles
Granolleri

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Granolleri »

Curiosament, aquests dies hi ha una 447 en doble composició fent els Aeroport-Sant Celoni...
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by trainman »

A la 447-139R la he visto martes, miércoles y jueves haciendo la R8. El martes y ayer estuvo todo el día haciéndola, el miércoles hizo el Granollers (11:32)-Martorell (12:10) y posteriormente pasó a la R4 haciendo el Martorell (12:24)-Terrassa (13:47) y el 465-258 que hizo el Terrassa (10:44)-Martorell (12:05) pasó a la R8 haciendo el Martorell (12:20)-Granollers (13:03).

Ayer la 447-025R reformada a PMR con asientos MD hizo el Sant Andreu Arenal (19:27)-Cerdanyola Universitat (19:46) y Cerdanyola Universitat (19:55)-Sant Andreu Arenal (20:14)

Y todavía se dejan ver las 470 por la R12, el miércoles el 15627 iba servido por la 470-035.
Abril74
N3
N3
Posts: 39
Joined: Thursday 26/11/2015 21:07

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Abril74 »

trainman wrote:A la 447-139R la he visto martes, miércoles y jueves haciendo la R8. El martes y ayer estuvo todo el día haciéndola, el miércoles hizo el Granollers (11:32)-Martorell (12:10) y posteriormente pasó a la R4 haciendo el Martorell (12:24)-Terrassa (13:47) y el 465-258 que hizo el Terrassa (10:44)-Martorell (12:05) pasó a la R8 haciendo el Martorell (12:20)-Granollers (13:03).

Ayer la 447-025R reformada a PMR con asientos MD hizo el Sant Andreu Arenal (19:27)-Cerdanyola Universitat (19:46) y Cerdanyola Universitat (19:55)-Sant Andreu Arenal (20:14)

Y todavía se dejan ver las 470 por la R12, el miércoles el 15627 iba servido por la 470-035.
I Avui hi havia la 447-062R reformada el PMR per Serveis Regionals fent descans de Cap de Setmana a Mataró
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by trainman »

Hoy hay una 447 reformada para la R3 haciendo la R8. Concretamente es la 447-111R.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by UT440_132M »

Aquest divendres 30 de desembre, el regional 15624, Lleida 16:07 - L'Hospitalet 19:34, ha estat realitzat per la 470 190M.
L'invers 15625 L'Hospitalet 15:11 - Lleida 18:37, l'ha fet una 447 PMR amb seients regionals com els de la R3.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”