Segons fonts meves, no viatjarem mai mes amb 1000!
- BCN Término
- N5
- Posts: 128
- Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
- Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000
En origen els 1000 circulaven en parelles de dos motors, després ho van fer en grups de cuatre motors, i va ser després quan van arribar els remolcs.
En quant al Gran Metro, segons la época i la demanda, van circular amb motors aillats, motor + remolc, motor remolc + motor remolc i finalment motor+remolc+motor+remolc+motor quan les andanes es van ampliar a 90 metres.
BCN Término.
Alex Reyes.
En quant al Gran Metro, segons la época i la demanda, van circular amb motors aillats, motor + remolc, motor remolc + motor remolc i finalment motor+remolc+motor+remolc+motor quan les andanes es van ampliar a 90 metres.
BCN Término.
Alex Reyes.
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
Els remolcs 1300 tenien unes particularitats uniques.
En els museus i coleccions, a part de objectes representatius, sempre hi ha objectes unics, diferents, i en aquest cas un remolc 1300 encara que sol, ho era, pero explica aixo a qui no te cap mena de sensibiliat cap aquest tema i que ho entengui.
De totes formes estem molt lluny d'altres ciutats a les que ens volem comparar....I FINS I TOT SUPERAR!! (vols transoceanics i bla...bla...bla) i en aquests temes es nota que som un vestit molt maco pero totalment buit per a dins, menys mal que hi van haver uns genis que han fet de Barcelona una ciutat universal, pero la veritat en molts temes actualment no hi ha comparació.
Es curios que ens volen fer creure el que no som encara, malgrat els molts turistes que ens visiten, o nomes es fa servir aixo per mesurar el nivell de la ciutat? perque en molts altres nivells hi ha un munt de ciutats que ens superen per exemple en el tema dels transports i la seva historia, encara que a molts mes nivells també estem lluny, no es tirar pedres sobre el nostre terrat, nomes cal sortir fora i viatgar i veure.
"Busque, compare y si encuentra algo mejor......."
Un bon museu de la movilitat, no tindria que ser "inmovil" si no que les coses que un bon dia es "MOVIEN" ho continuin fent, es evident que s'hagues hagut de conservar tot un tren sencer pero...res es com si per questions d'espai nomes es guardes unes rodes i el public s'imagines el tren sencer, el recordar un tren va mes enllà de la vista hi ha un munt de sensacions que no es poden explicar ni viure sense moviment, sense vida i aqui em cito:
En els museus i coleccions, a part de objectes representatius, sempre hi ha objectes unics, diferents, i en aquest cas un remolc 1300 encara que sol, ho era, pero explica aixo a qui no te cap mena de sensibiliat cap aquest tema i que ho entengui.
De totes formes estem molt lluny d'altres ciutats a les que ens volem comparar....I FINS I TOT SUPERAR!! (vols transoceanics i bla...bla...bla) i en aquests temes es nota que som un vestit molt maco pero totalment buit per a dins, menys mal que hi van haver uns genis que han fet de Barcelona una ciutat universal, pero la veritat en molts temes actualment no hi ha comparació.
Es curios que ens volen fer creure el que no som encara, malgrat els molts turistes que ens visiten, o nomes es fa servir aixo per mesurar el nivell de la ciutat? perque en molts altres nivells hi ha un munt de ciutats que ens superen per exemple en el tema dels transports i la seva historia, encara que a molts mes nivells també estem lluny, no es tirar pedres sobre el nostre terrat, nomes cal sortir fora i viatgar i veure.
"Busque, compare y si encuentra algo mejor......."
Un bon museu de la movilitat, no tindria que ser "inmovil" si no que les coses que un bon dia es "MOVIEN" ho continuin fent, es evident que s'hagues hagut de conservar tot un tren sencer pero...res es com si per questions d'espai nomes es guardes unes rodes i el public s'imagines el tren sencer, el recordar un tren va mes enllà de la vista hi ha un munt de sensacions que no es poden explicar ni viure sense moviment, sense vida i aqui em cito:
en fi...que li farem....faristol wrote:pero explica aixo a qui no te cap mena de sensibiliat cap aquest tema i que ho entengui.
a veure, el que he averiguat fins ara es el següent:
personal de cotxeres de la L5 no sap on està el tren, a part del que se'l van emportar gent d'OCSAL a un lloc indeterminat, encara que el que si que m'han dit es que si veiem a les intal.lacions d'ocsal un 1000 de dos colors (danone) són 1100 de la L4 que estaven apartats del servei i que s'estan desballestant.
Intentaré informar-me millor a veure si el tren està emmagatzemat a algun lloc o simplement destruit.
personal de cotxeres de la L5 no sap on està el tren, a part del que se'l van emportar gent d'OCSAL a un lloc indeterminat, encara que el que si que m'han dit es que si veiem a les intal.lacions d'ocsal un 1000 de dos colors (danone) són 1100 de la L4 que estaven apartats del servei i que s'estan desballestant.
Intentaré informar-me millor a veure si el tren està emmagatzemat a algun lloc o simplement destruit.
Esperem doncs, però com ja he dit això no li treu mèrit al genocidi històrico-cultural del contuberni destrossa-patrimoni TMB-Ajuntament de Barcelona i l'infinit cinisme d'aquest últim demanant el títol de Patrimoni de la Humanitat per a un carrer que només fa un any han desprovist del que era el seu tret més característic juntament amb el mosaic d'en Miró (que no hi porta tants anys ni de bon tros) i la font de Canaletes. Es clar que si treiessin aquesta última, a banda de que no és un objecte únic (n'hi ha unes quantes més idèntiques repartides per la ciutat), milers de fanàtics del futbol entrarien a sang i foc al Consistori!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
Tant costa dir que s'el han carregat? potser no ho diuen per vergonya o pel que podria passar?
Si esta en algun lloc "guardat" tan costa dir que el seu futur es la restauració?
En aquest darrer cas no tindria cap sentit amagar la seva situació, potser la ubicació no seria tan important, si estes en algun lloc pendent de restauracio ho dirien amb orgull i presumirien d'aquest fet.
Tanta falta de noticies nomes fa que sospitar un desenllaÇ "xatarril".
Despres de tot "amagar" 3 vagons de metro no es tan "facil" i no te cap sentit a banda de grafitaires, la rao d'amagar-ho per grafitaires em semblaria massa debil per mantenir tant secretisme.
Pero mentre hi ha vida hi ha esperanÇa....
Si esta en algun lloc "guardat" tan costa dir que el seu futur es la restauració?
En aquest darrer cas no tindria cap sentit amagar la seva situació, potser la ubicació no seria tan important, si estes en algun lloc pendent de restauracio ho dirien amb orgull i presumirien d'aquest fet.
Tanta falta de noticies nomes fa que sospitar un desenllaÇ "xatarril".
Despres de tot "amagar" 3 vagons de metro no es tan "facil" i no te cap sentit a banda de grafitaires, la rao d'amagar-ho per grafitaires em semblaria massa debil per mantenir tant secretisme.
Pero mentre hi ha vida hi ha esperanÇa....
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
Tens rao, mentre hi hagi vida hi esperança, no obstant, amb aquet tema jo ja la vaic perdre fa dies.
Desde petit que els 1000ls han sigut els trens que mes man agradat de tots, cuan era petit al sortir del cole, mun avi em venia a buscar i sempre li demanava anar a fer la Linia 5 tota sencera per pujar a un 1000.
Petita anecdota sentimental dels 1000ls.
Ja us dic, per mi ja numes son records, i fotus.
Salut i peles!!!
Desde petit que els 1000ls han sigut els trens que mes man agradat de tots, cuan era petit al sortir del cole, mun avi em venia a buscar i sempre li demanava anar a fer la Linia 5 tota sencera per pujar a un 1000.
Petita anecdota sentimental dels 1000ls.
Ja us dic, per mi ja numes son records, i fotus.
Salut i peles!!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mortadel·lo wrote:no et mola el meu nou avatar? :nyamPlatanito wrote:Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!Mortadel·lo wrote:sempre ens quedaran els 1400
:enfado
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Segons fonts meves, no viatjarem mai mes amb 1000!
Quasi em dona un infart al veure reflotat aquest funest fil
Ja pensava que ens havien trinxat els 1100's.
Ja pensava que ens havien trinxat els 1100's.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Segons fonts meves, no viatjarem mai mes amb 1000!
Pero no dice 1100Miquel wrote:Quasi em dona un infart al veure reflotat aquest funest fil
Ja pensava que ens havien trinxat els 1100's.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Segons fonts meves, no viatjarem mai mes amb 1000!
És que, 3.436 dies (o 9 anys, 3 setmanes i 4 dies) més tard, en Mortadel·lo ha immolat el seu avatar i, amb ell, tot vestigi dels R-1400
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re: Segons fonts meves, no viatjarem mai mes amb 1000!
Fran-Ikarus wrote:És que, 3.436 dies (o 9 anys, 3 setmanes i 4 dies) més tard, en Mortadel·lo ha immolat el seu avatar i, amb ell, tot vestigi dels R-1400
ES PELIGROSO ASOMARSE