Vaig dir abans de finals de mes i ja és dia 30... crec que ja toca una bona actualització!
Com ja sabeu, vaig prometre l'estació de Catalunya, i per fi l'he pogut acabar. No ha estat gens fàcil, és una estació que té part del vestíbul visible des de les andanes i això ha complicat la cosa. Per si fos poc, també hi ha els ascensors, que finalment he aconseguit que siguin animats. Crec que els vidres donen alguns problemes en alguns ordinadors, però faré el possible per millorar-los.
Evidentment, arribar fins a Catalunya des de Passeig de Gràcia implica passar per un dels llocs més interessants del metro de Barcelona: la bifurcació d'Aragó. Tot i que actualment no s'utilitza més que per fer alguna maniobra, és una obra d'enginyeria que obligatòriament havia d'incloure a la ruta. Sé que els túnels són foscos, però si enceneu els fars dels trens (novetat de l'última actualització de els sèries 2000 i 3000) podreu gaudir de l'espectacle.
I ara ve la gran sorpresa que ningú esperava. Resulta que em podria haver quedat satisfet amb l'estació de Catalunya, que ja era molta feina, però no em vaig quedar satisfet i vaig voler fer més... i he acabat fent la línia fins a Liceu. Crec que és una bona compensació per la llarga espera.
Amb aquesta actualització es podria dir que he acabat l'antiga "Línia I" del Gran Metropolitano de Barcelona, però queda el detall del mosaic de Fontana. Si no el tinc fet encara no és per gust, sinó perquè comporta hores de disseny d'imatges. Ho tinc a mig fer, i tard o d'hora ho acabaré! Mentrestant, no dubteu que seguiré afegint estacions noves en els propers mesos.
Com ja és habitual, podeu descarregar l'actualització a BVE Barcelona:
https://bvebarcelona.cat/ca/baixades/rutes/linia-3/
Salut!