Doncs per no voler ofendre'ls, només us queixeu i enmiralleu en ells...trensmat wrote:Jo dels usuaris de la línia R11 (sense ànim de ofendre als usuaris de la línia R11) donaria les gràcies de que Renfe no els hagi tret trens des de l'entrada en funcionament de l'AVE a Girona (com ha quedat les línies R13 i R14), jo espero que els problemes que hi han a les línies R12, R13, R14, R15 i R16 es solucionin ja que els usuaris estan ha un pas de que explotin.trenesrenfe123 wrote:Entenc que has fet la mitjana entre Barcelona i Tortosa, però això no és el que deia jo. Jo estava parlant de les Terres de l'Ebre en sí, és a dir, viatges interns a l'Ebre. A més, per exemple, entre Ulldecona i L'Aldea costa un dineral, tot i ser estacions colaterals, perquè encara s'apliquen les tarifes pel traçat antic via Tortosa.sag470 wrote:Preus per línia actualment:
R11: regional amb 447 (Bcn-Girona: 0.084€/km), MD amb 449 (Bcn-Girona: 0.113€/km)
R12: regional amb 447 (Bcn-Lleida: 0.073€/km)
R13: regional amb 470/448 (Bcn-Lleida: 0.078€/km), RE amb 448/470 (Bcn-Lleida: 0.088€/km)
R14: regional amb 448/470 (Bcn-Lleida: 0.068€/km), RE amb 448/470 (Bcn-Lleida: 0.077€/km)
R15: regional amb 447 (Bcn-Reus: 0.076€/km), RE amb 448/470 (Bcn-Reus: 0.086€/km, Bcn-Mora: 0.076€/km)
R16: RE amb 447R/448/470 (Bcn-Tortosa: 0.076€/km)
Sobre les tarifes MD a la línia R11 (sense ofendre) si teniu alguna queixa per els preus s'ho dieu al ex-conseller Joaquim Nadal i a la ex-ministra del PSOE ja que són els responsables dels preus elevats de la tarifa MD, ja que els usuaris de les línies de les Terres de L'Ebre i Lleida tenen dret de queixar-se dels privilegis que hi han a la província de Girona (excepte la línia R3 que també hi ha per llogar cadires).
Per acabar la meva intenció no és ofendre als usuaris de la línia R11, però teniu una gran sort de que l'AVE no hagi afectat de forma tant destructiva com ha pasat amb les províncies de Tarragona i Lleida.
Per què no deixem de ser destructius vers els altres, comparant-nos que sempre lo altre és millor, i lluitem simplement per millorar lo nostre.
Per altra banda, has pensat que si no s'han reduït dràsticament els serveis és perquè continua havent-hi demanda i el nombre de passatgers no haurà baixat excessivament?
Només cal que agafis un dels Regionals o MD de la R11 i vegis com van de plens...