Comptabilització de passatgers

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
local
N5
N5

Comptabilització de passatgers

Post by local »

Ahir al vespre vaig poder observar a un gran número de persones vestides amb armilles fluorescents a diverses estacions de rodalies de Barcelona, totes de la zona 1. Portaven una llibreta amb una graella on apuntaven la línia, direcció i hora del tren i a continuació comptaven la quantitat de passatge (desconec si era el que pujava, baixava o tots dos).
Com a anècdota, la noia que comptava a Sant Feliu anava amb un comptador mecànic que no parava de fer girar i la gent es quedava mirant de les vegades que clicava l'aparell.
Algú ha pogut presenciar alguna cosa semblant? És quelcom periòdic? Moltes gràcies.
MZA_1600
N7
N7

Re: Comptabilització de passatgers

Post by MZA_1600 »

Aquesta operació és fa cada any i durant un dia o varis hi ha observadors a les estacions quantificant la gent que puja i baixa dels trens per estadística.
Adolescent barceloní
N9
N9

Post by Adolescent barceloní »

Com ho fan? Compten els passatgers que pugen o baixen a una sola porta o a un sol cotxe, i després fan l'estadística? Perquè controlar una sola persona tot un tren és difícil...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Renfe445
N10
N10

Post by Renfe445 »

No está el CUPER de los trenes para esta función? :x
Javi M
N9
N9

Ja ho fan bé?

Post by Javi M »

Jo també ho vaig veure, i no em va fer l'efecte que estiguessin gaire al cas de comptar els passatgers...
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”