Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Post Reply
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín

Post by metring »

Està en anglès, però es pot resumir en què trens del metro de Berlín tornaran a circular degut a la manca de material mòbil i que surt més econòmic recuperar-los reformats. Seran 3 els trens que circularan, a la línia U55 la primavera de 2017 http://www.citylab.com/commute/2016/11/ ... ource=SFFB
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín

Post by Renfe445 »

metring wrote:Està en anglès, però es pot resumir en què trens del metro de Berlín tornaran a circular degut a la manca de material mòbil i que surt més econòmic recuperar-los reformats. Seran 3 els trens que circularan, a la línia U55 la primavera de 2017 http://www.citylab.com/commute/2016/11/ ... ource=SFFB
Los que les encantan las "Doras" van a saltar de alegría!

Lástima que se queden "incrustados" en la U55. :x
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín

Post by Miquel »

metring wrote:Està en anglès, però es pot resumir en què trens del metro de Berlín tornaran a circular degut a la manca de material mòbil i que surt més econòmic recuperar-los reformats. Seran 3 els trens que circularan, a la línia U55 la primavera de 2017 http://www.citylab.com/commute/2016/11/ ... ource=SFFB
Com aquí amb els 1100, que ara ens farien força falta. Podem portar això al Consell Assessor aviam que en diuen :P
El metro de Barcelona amb motoristes!
Granolleri

Re: Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín

Post by Granolleri »

També cal dir que és una mesura provisional fins que s'acabi la prolongació de la línia U5 cap a l'oest des de l'Alexanderplatz, que absorbirà l'actual línia U55, en principi si no tinc mal entès l'any 2020. I els posen a la línia U55 ja que només hi ha una via instal·lada i funciona en mode llançadora, amb un tren cada deu minuts, a més que està aïllada de la resta de línies de l'U-Bahn (té enllaç amb l'S-Bahn per els dos extrems, això sí).

Aquí FGC ja va fer una cosa semblant quan va recuperar una "Granota" a finals dels 90 per fer els serveis llançadora Sarrià-Reina Elisenda fins que va arribar la segona comanda de trens 112.
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”