Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín
Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín
Està en anglès, però es pot resumir en què trens del metro de Berlín tornaran a circular degut a la manca de material mòbil i que surt més econòmic recuperar-los reformats. Seran 3 els trens que circularan, a la línia U55 la primavera de 2017 http://www.citylab.com/commute/2016/11/ ... ource=SFFB
Re: Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín
Los que les encantan las "Doras" van a saltar de alegría!metring wrote:Està en anglès, però es pot resumir en què trens del metro de Berlín tornaran a circular degut a la manca de material mòbil i que surt més econòmic recuperar-los reformats. Seran 3 els trens que circularan, a la línia U55 la primavera de 2017 http://www.citylab.com/commute/2016/11/ ... ource=SFFB
Lástima que se queden "incrustados" en la U55.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín
Com aquí amb els 1100, que ara ens farien força falta. Podem portar això al Consell Assessor aviam que en diuenmetring wrote:Està en anglès, però es pot resumir en què trens del metro de Berlín tornaran a circular degut a la manca de material mòbil i que surt més econòmic recuperar-los reformats. Seran 3 els trens que circularan, a la línia U55 la primavera de 2017 http://www.citylab.com/commute/2016/11/ ... ource=SFFB
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Metros de fa 60 anys tornaran a circular a Berlín
També cal dir que és una mesura provisional fins que s'acabi la prolongació de la línia U5 cap a l'oest des de l'Alexanderplatz, que absorbirà l'actual línia U55, en principi si no tinc mal entès l'any 2020. I els posen a la línia U55 ja que només hi ha una via instal·lada i funciona en mode llançadora, amb un tren cada deu minuts, a més que està aïllada de la resta de línies de l'U-Bahn (té enllaç amb l'S-Bahn per els dos extrems, això sí).
Aquí FGC ja va fer una cosa semblant quan va recuperar una "Granota" a finals dels 90 per fer els serveis llançadora Sarrià-Reina Elisenda fins que va arribar la segona comanda de trens 112.
Aquí FGC ja va fer una cosa semblant quan va recuperar una "Granota" a finals dels 90 per fer els serveis llançadora Sarrià-Reina Elisenda fins que va arribar la segona comanda de trens 112.