Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Es guanya molt poc
De què serveix desacoblar una unitat, si vols fer-la esperar allà fins que torni a baixar l'altra que l'acompanyava? Per a això que no la desacoblin, ja que estarà ocupada el mateix temps, però d'una manera prestant places i de l'altra no.
Si no aprofites el tren que desacobles per a fer algun altre servei, guanyes molt poc. Només estalviar-te uns Euros en electricitat.
Si no aprofites el tren que desacobles per a fer algun altre servei, guanyes molt poc. Només estalviar-te uns Euros en electricitat.
Re: Es guanya molt poc
Crec que ho diu perquè a la Garriga no cap una doble de 447 a la via amb topera i així no caldria fer obres per a ampliar-la.Javi M wrote:De què serveix desacoblar una unitat, si vols fer-la esperar allà fins que torni a baixar l'altra que l'acompanyava? Per a això que no la desacoblin, ja que estarà ocupada el mateix temps, però d'una manera prestant places i de l'altra no.
Si no aprofites el tren que desacobles per a fer algun altre servei, guanyes molt poc. Només estalviar-te uns Euros en electricitat.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Es guanya molt poc
Correcte, a la via 4 de la Garriga, via amb topall situada al cantó Hospitalet, només cap una composició simple de 447, per això deia el company de "tallar" el tren a Granollers - Canovellesfgc113 wrote:Crec que ho diu perquè a la Garriga no cap una doble de 447 a la via amb topera i així no caldria fer obres per a ampliar-la.Javi M wrote:De què serveix desacoblar una unitat, si vols fer-la esperar allà fins que torni a baixar l'altra que l'acompanyava? Per a això que no la desacoblin, ja que estarà ocupada el mateix temps, però d'una manera prestant places i de l'altra no.
Si no aprofites el tren que desacobles per a fer algun altre servei, guanyes molt poc. Només estalviar-te uns Euros en electricitat.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Es guanya molt poc
Sí, ho deia per aquest motiu. Si no, mentre fessin les obres d'allargament (si és que les fan), es podrien fer alguns tallant-los i altres pujant fins Vic?UT440_132M wrote:Correcte, a la via 4 de la Garriga, via amb topall situada al cantó Hospitalet, només cap una composició simple de 447, per això deia el company de "tallar" el tren a Granollers - Canovellesfgc113 wrote:Crec que ho diu perquè a la Garriga no cap una doble de 447 a la via amb topera i així no caldria fer obres per a ampliar-la.Javi M wrote:De què serveix desacoblar una unitat, si vols fer-la esperar allà fins que torni a baixar l'altra que l'acompanyava? Per a això que no la desacoblin, ja que estarà ocupada el mateix temps, però d'una manera prestant places i de l'altra no.
Si no aprofites el tren que desacobles per a fer algun altre servei, guanyes molt poc. Només estalviar-te uns Euros en electricitat.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 82204&z=10
He fet un mapa per proposar com pot ser la xarxa de Rodalies BCN
R1: Vilanova i la Geltrú-Lloret de Mar
R2: Sant Vicenç de Calders-Sant Celoni
R3: Castelldefels-Vic
R4: Aeroport T1-Manresa
R7: Martorell-L'Hospitalet (per Sant Cugat)
R8: Vilanova i la Geltrú-Mataró (per Sant Cugat)
Dieu-me altres propostes, ho dic perquè no sé si serà millor per la R8 que proposo o fer-ho passar per la R3 entre Mollet i el Circuit de Montmeló, o per la R2.
He fet un mapa per proposar com pot ser la xarxa de Rodalies BCN
R1: Vilanova i la Geltrú-Lloret de Mar
R2: Sant Vicenç de Calders-Sant Celoni
R3: Castelldefels-Vic
R4: Aeroport T1-Manresa
R7: Martorell-L'Hospitalet (per Sant Cugat)
R8: Vilanova i la Geltrú-Mataró (per Sant Cugat)
Dieu-me altres propostes, ho dic perquè no sé si serà millor per la R8 que proposo o fer-ho passar per la R3 entre Mollet i el Circuit de Montmeló, o per la R2.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
El trobo força bé però deixes sense ús el tram SVC-Vilanova, mentre que entre Vilafranca i Castellbisbal dobles les línies que passen per allà.Carlos González wrote:https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 82204&z=10
He fet un mapa per proposar com pot ser la xarxa de Rodalies BCN
R1: Vilanova i la Geltrú-Lloret de Mar
R2: Sant Vicenç de Calders-Sant Celoni
R3: Castelldefels-Vic
R4: Aeroport T1-Manresa
R7: Martorell-L'Hospitalet (per Sant Cugat)
R8: Vilanova i la Geltrú-Mataró (per Sant Cugat)
Dieu-me altres propostes, ho dic perquè no sé si serà millor per la R8 que proposo o fer-ho passar per la R3 entre Mollet i el Circuit de Montmeló, o per la R2.
Per altra banda, actualment la unió de la R8 pel costat Girona és cap a l'R2, no pas per l'R3 com has posat i crec que doblar aquell tram veient com d'encaixats van els trens avui dia és millor deixar-ho per l'R2 (com l'R8 a dia d'avui).
El tram actual entre Blanes i Maçanet només estaria servit per l'RG1?
El túnel que planteges pel centre de Barcelona (el de l'R4) el canviaria per a l'R2, o per una futura R1 si comença a SVC.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Crec que per arribar a fer traçat Sant Vicenç de Calders i Vilanova, pensava en que fos un altre línia per Rodalies, però no de Barcelona, un exemple pot ser BCN-La Sagrera-Tarragona o Reus
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Jo començaria l'R1 a SVC, amb possibilitats de fer tipus l'actual RG1, allargant pels extrems i convertint-la en una línia de Reg pura i duraCarlos González wrote:Crec que per arribar a fer traçat Sant Vicenç de Calders i Vilanova, pensava en que fos un altre línia per Rodalies, però no de Barcelona, un exemple pot ser BCN-La Sagrera-Tarragona o Reus
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Jo per la part nord allargaria l'R1 fins a Tossa de Mar ja que podria tenir força potencial degut al seu caràcter turístic.
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Un poble de la Costa Brava sud que està prou decent, no cal pas tocar-lo! D'altra banda, els municipis amb més població i volum turístic són Blanes i Lloret.Renfe451 wrote:Jo per la part nord allargaria l'R1 fins a Tossa de Mar ja que podria tenir força potencial degut al seu caràcter turístic.
Més enllà del que ja han comentat de el tram Sant Vicenç de Calders - Vilanova i la Geltrú, crec que s'hauria de mirar d'idear d'alguna manera que la R1 o línia de la costa pugui passar per l'Aeroport, ja que són les que aporten més turistes (Sitges per una banda, i Calella-Lloret per l'altra)Carlos González wrote:https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 82204&z=10
He fet un mapa per proposar com pot ser la xarxa de Rodalies BCN
R1: Vilanova i la Geltrú-Lloret de Mar
R2: Sant Vicenç de Calders-Sant Celoni
R3: Castelldefels-Vic
R4: Aeroport T1-Manresa
R7: Martorell-L'Hospitalet (per Sant Cugat)
R8: Vilanova i la Geltrú-Mataró (per Sant Cugat)
Dieu-me altres propostes, ho dic perquè no sé si serà millor per la R8 que proposo o fer-ho passar per la R3 entre Mollet i el Circuit de Montmeló, o per la R2.
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Precisament jo també estava aquests dies donant-li canya a l'Inkscape per fer la meva proposta de mapa de Rodalies de Barcelona.
Inclou les següents infraestructures:
- Túnel de Montcada
- Tercer túnel per la Diagonal
- Línia Castelldefels-Zona Universitària
- Intercambiador de la Torrassa
- Línia Martorell-Terrassa
- Línia Granollers - Mataró
Les línies quedarien
R1: Sant Vicenç - Massanet Massanes
R2: Sant Vicenç - Massanet Massanes
R3: Castelldefels - La Tor de Querol
R4: Aeroport T1 - Manresa
R7: L'Hospitalet - Sant Cugat - Molins de Rei - L'Hospitalet
R8: Mataró - Vilafranca del Penedès
R9: Francesc Macià - Terrassa - Martorell - Francesc Macià
R10: Estació de França - Manresa
Inclou les següents infraestructures:
- Túnel de Montcada
- Tercer túnel per la Diagonal
- Línia Castelldefels-Zona Universitària
- Intercambiador de la Torrassa
- Línia Martorell-Terrassa
- Línia Granollers - Mataró
Les línies quedarien
R1: Sant Vicenç - Massanet Massanes
R2: Sant Vicenç - Massanet Massanes
R3: Castelldefels - La Tor de Querol
R4: Aeroport T1 - Manresa
R7: L'Hospitalet - Sant Cugat - Molins de Rei - L'Hospitalet
R8: Mataró - Vilafranca del Penedès
R9: Francesc Macià - Terrassa - Martorell - Francesc Macià
R10: Estació de França - Manresa
- Attachments
-
- mapabarcelona.pdf
- (38.64 KiB) Downloaded 430 times
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
M'agrada el teu plànol, però faria uns quants canvis,
Per exemple: des de Vic és suficient, perquè fins a la Tor de Querol seria com per traçat de Regionals, i a més, faria trigar molt i això no interessa, si pogués utilitzar bé aquest programa, faria la meva versió.
Per exemple: des de Vic és suficient, perquè fins a la Tor de Querol seria com per traçat de Regionals, i a més, faria trigar molt i això no interessa, si pogués utilitzar bé aquest programa, faria la meva versió.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
El inkscape que es software libre está bien si no quieres usar el illustrator.Carlos González wrote:Des de Vic és suficient, perquè fins a la Tor de Querol seria com per traçat de Regionals, i a més, faria trigar molt i això no interessa, si pogués utilitzar bé aquest programa, faria la meva versió.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Ya, pero que no sé como se utiliza ese programa para hacer planos de mapas de líneas, simplemente eso.Renfe445 wrote: El inkscape que es software libre está bien si no quieres usar el illustrator.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- robertotlh
- N7
- Posts: 324
- Joined: Thursday 15/10/2015 14:47
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Baixate'l i investiga, és divertit. Això sí no t'esperis un "line drawing assistant", s'ha d'anar adquirint la traça i descobrint les funcionalitats.Carlos González wrote:Ya, pero que no sé como se utiliza ese programa para hacer planos de mapas de líneas, simplemente eso.Renfe445 wrote: El inkscape que es software libre está bien si no quieres usar el illustrator.
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
Ja ho tinc baixat fa temps, però això és un altre cosa, quan puguis i si vols robertotlh, dibuixa que la R3 sigui com a estació final a Vic o Ripoll, ja que fins a la Tor de Querol seria massa llarg, això te que ser per Regionals.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 52683&z=13
He penjat aquest mapa dibuixat per mostrar 2 propostes per el 3er túnel de RENFE a la Travessera de Gràcia, dieu-me què penseu d'aquests dos traçats, quin és millor, qui donaria l'abast, etc....
He penjat aquest mapa dibuixat per mostrar 2 propostes per el 3er túnel de RENFE a la Travessera de Gràcia, dieu-me què penseu d'aquests dos traçats, quin és millor, qui donaria l'abast, etc....
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
La meva opinió és que, sense venir d'Esplugues i Cornellà, té més sentit passar per Sants.
Però crec que seria millor fer Castelldefels-Sant Boi-Cornellà-travessera de gràcia-sagrera.
Però crec que seria millor fer Castelldefels-Sant Boi-Cornellà-travessera de gràcia-sagrera.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Esplugues i Cornellà
Jo també crec que, posats a fer un tercer túnel, no s'hauria de perdre l'oportunitat de fer arribar el tren a Esplugues (donant també servei a sant Just) i a la part alta de Cornellà.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
No solucionaria molt el caos de RENFE, a més, crec que pot ser millor per R4 i futurs mitja distància en el túnel de Travessera, ja que els altres túnels tindrien les seves freqüències que crec que serien millor, per Passeig de Gràcia la R2 i R3, per Pl. Catalunya la R1.bigcoaster wrote:La meva opinió és que, sense venir d'Esplugues i Cornellà, té més sentit passar per Sants.
Però crec que seria millor fer Castelldefels-Sant Boi-Cornellà-travessera de gràcia-sagrera.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4