Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Hi ha comentaris molt imapagables a dins la noticia....
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Si, però ja els contraresten, per sort.
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
"no pots negar que si hagués estat un metro això no hauria passat"
"el tramvia té zero capacitat de maniobra davant un vianant, per això van desaparèixer"
"Representa un perill per als vianants, i al final és com el metro dels barris pobres"
"El flux de cotxes és constant, en un sentit clarament determinat, i els pots veure o sentir venir amb relativa facilitat. Són més predictibles. Els tramvies en canvi t'agafen més per sorpresa"
Meravellós.
"el tramvia té zero capacitat de maniobra davant un vianant, per això van desaparèixer"
"Representa un perill per als vianants, i al final és com el metro dels barris pobres"
"El flux de cotxes és constant, en un sentit clarament determinat, i els pots veure o sentir venir amb relativa facilitat. Són més predictibles. Els tramvies en canvi t'agafen més per sorpresa"
Meravellós.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
En fi, sense comentaris... En les ciutats normals, la gent no li té aquest odi i aquesta rancúnia al tramvia. Tant de bo fóssim una ciutat normal...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Xerraires que haurien d'estar calladets
Ens hem de rendir a una evidència: vivim en un país d'incultes i d'ignorants, amb l'agreujant que aquests mateixos incultes i ignorants fiquen cullerada a tot arreu, invocant aneu a saber quin dret "democràtic".
Democràcia és poder alçar la veu. Educació és saber callar. I una cosa no pot anar sense l'altra.
Democràcia és poder alçar la veu. Educació és saber callar. I una cosa no pot anar sense l'altra.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Un flux de 3 carrils de cotxes és predictible però una doble via amb un Tram cada 2-3 minuts és un perill! Al tanto que va de canto! Ja deia jo que les accelerades que feien els tramvies no eren normals! Si es que no dóna temps a veure'ls per una avinguda recta, quin perill marededéu!!!
Jo fins i tot disfruto llegint aquesta colla d'ignorants inneptes. S'ha de buscar la part positiva.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Fa 1h a St Joan, la rotonda de Bon Viatge una parella de persones grans creuant per la rotonda per on no toca i els cotxes s'han hagut de parar a deixar-los passar, just després d'haver passat el tramvia...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Un altre atropellament mortal al Trambaix
http://www.ara.cat/societat/dona-mor-at ... 30756.html
Ves que no tornin a sortir les hienes de sempre, demanant ximpleries com soterraments, busos elèctrics i trànsit privat a dojo per a compensar l'"efecte sorpresa" del tramvia.
Ves que no tornin a sortir les hienes de sempre, demanant ximpleries com soterraments, busos elèctrics i trànsit privat a dojo per a compensar l'"efecte sorpresa" del tramvia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Xerraires que haurien d'estar calladets
No se puede decir mejor, Guigui. Y a esto hay que añadirle otro detalle, que vemos a diario: la gente además de eso no tiene nada de respeto por el transporte público: oleadas de personas que cruzan las vías en los pasos a niveles con las barreras bajadas, personas cruzando delante de los tranvías como Pedro por su casa como si no pasara nada... Luego hay atropellos o un tranvía o tren choca con un coche o camión y los medios de comunicación a chillar y las asociaciones a protestar con soterramientos. Si luego soterran como en el Metro y un perro salta a las vías y se pierde, se corta media red y sale la gente chillando que llega tarde a su trabajo "por culpa de un chucho", pero nadie se molesta en valorar el sistema de seguridad que se activa por precaución para no atropellar al animal y el personal de bomberos o policías que se meten en los túneles para buscarlo. Eso refuerza nuevamente la idea de que los incultos e ignorantes que mencionas muestran no tener nada de respeto hacia el transporte público, pero si luego les dices que si no pueden aparcar el coche privado y que dónde lo meten, le contestas que se lo metan en los coj**** te miran con una cara como si te fueran a quemar en la hoguera.Guigui wrote:Ens hem de rendir a una evidència: vivim en un país d'incultes i d'ignorants, amb l'agreujant que aquests mateixos incultes i ignorants fiquen cullerada a tot arreu, invocant aneu a saber quin dret "democràtic".
Democràcia és poder alçar la veu. Educació és saber callar. I una cosa no pot anar sense l'altra.
¿Sabes que es lo grave de estas cosas? No es sólo los medios de comunicación o esta clase de noticias. Es que si Catalunya se independiza, y digo Catalunya como puedo decir cualquier otra región o autonomía, mucha gente pensará que los mensajes de independencia tipo "las cosas van a cambiar, la gente va a ser mejor"... no van a tener ningún sentido, porque en cosas como esta la gente sigue siendo la misma y su educación sigue siendo la que es vivan en un país más grande o más pequeño. Y en ese punto, un estado más grande o más chico no depende d que los medios de comunicación demonicen al tranvía o no, depende de que la educación de la gente mejore en una o dos generaciones, por lo que con un poco de suerte en 40 o 50 años, aparecerán personas y periódicos que empiecen a tratar el ferrocarril, el tranvía o el bus con un poco más de respeto, y eso no tiene nada que ver con dónde se tracen o dejen de trazar fronteras.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
La noticia en si esta ben explicada pero el comentaris son per fer s'ho mirar com a societat civilitzada.
Sense anar mes lluny a la feina vam escoltar la noticia a la radio i sense sapigue la zona de la parada ja culpaven al Tranvia, he de dir que treballo en una zona aïllada del Transpoort public i que la majoria de gent es 100% cotxe i no els parlis de transport public per que ni entenen ni en tenen ganes d'aprendre, si passa alguna cosa rapid culpen el Transport Public.
Per aixo de vegades no entec a la gent de ciutat de Barcelona que si tenen tota la xarxa a la seva disposicio i encara ho veuen malament, per sort no es tota i per sort crec que el tranvia o s'ampliara o es connectara a la Diagonal.
Salutacions.
Sense anar mes lluny a la feina vam escoltar la noticia a la radio i sense sapigue la zona de la parada ja culpaven al Tranvia, he de dir que treballo en una zona aïllada del Transpoort public i que la majoria de gent es 100% cotxe i no els parlis de transport public per que ni entenen ni en tenen ganes d'aprendre, si passa alguna cosa rapid culpen el Transport Public.
Per aixo de vegades no entec a la gent de ciutat de Barcelona que si tenen tota la xarxa a la seva disposicio i encara ho veuen malament, per sort no es tota i per sort crec que el tranvia o s'ampliara o es connectara a la Diagonal.
Salutacions.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Cada vegada que la meva dona i jo viatgem en tramvia ens agafa de tot quan sentim, darrerament el mot dempeus, per anar dret. Què en penses Guigui, com a lingüista. Avui he trobat aquest article i el trobo força assenyat. Salut!
Un llingüisme que ens obliga a viatjar dempeus
Albert Pla Nualart
Diari Ara, http://llegim.ara.cat/opinio/bilinguism ... emium.html
Una de les creus del bilingüisme –la cursiva indica aquí l’ús abusiu del concepte– és haver de suportar la redundància dels missatges públics en català i castellà. I és trist comprovar com sol ser la llengua pròpia la que s’estira o arronsa per fer-se paral·lela al missatge expressat en la llengua comuna (en l’àmbit més metropolità, el castellà).
Aquest paral·lelisme se sol camuflar amb l’ús de paraules diferents. Si el castellà diu “Próxima estación”, diguem “Propera estació”. Però ensenya l’orella buscant l’equivalència en el nombre de paraules. Si el castellà diu “No asomarse”, diguem “No us aboqueu”. Tant ens fa que asomarse vulgui dir treure el cap i abocar-se vulgui dir treure el cos. Posar-hi “No tragueu el cap” –que és el que s’hi hauria de posar– seria massa poc simètric. I així llegim “No us aboqueu” al costat d’unes obertures on és impossible fer-ho. Tot això semblava que s’havia de superar amb la decisió d’utilitzar només el català en alguns transports públics. Però el bilingüista que ens colonitza el cervell sempre acaba traient el cap i ficant la pota. Un missatge monolingüe al Trambesòs va repetint: “Recordeu: si viatgeu dempeus, agafeu-vos”. Alguns em diran que dempeus és un mot molt català, molt escaient. A mi em sembla tot el contrari, em sembla que viatjar dempeus, que és el que sembla que s’estila al tram barceloní, és un servil calc del castellà, una imitació jocfloralesca de viajar de pie. I que si no tinguéssim el castellà al cap, diríem el que hem dit sempre i ens surt naturalment: anar dret(s). “Si aneu drets, agafeu-vos”. I si ara algú em diu que viatjar dempeus és més formal, potser li hauré de recordar que parlar d’una manera postissa i pomposa, no parlar clar i català, és un altre calc servil, i un calc que va més enllà de les paraules i que afecta tota una manera de ser. Les formes planeres en els missatges públics creen proximitat entre l’administració i els administrats. Acostar-se a la República també demana allunyar-se del llenguatge pedant i cortesà.
________________________________________
Un llingüisme que ens obliga a viatjar dempeus
Albert Pla Nualart
Diari Ara, http://llegim.ara.cat/opinio/bilinguism ... emium.html
Una de les creus del bilingüisme –la cursiva indica aquí l’ús abusiu del concepte– és haver de suportar la redundància dels missatges públics en català i castellà. I és trist comprovar com sol ser la llengua pròpia la que s’estira o arronsa per fer-se paral·lela al missatge expressat en la llengua comuna (en l’àmbit més metropolità, el castellà).
Aquest paral·lelisme se sol camuflar amb l’ús de paraules diferents. Si el castellà diu “Próxima estación”, diguem “Propera estació”. Però ensenya l’orella buscant l’equivalència en el nombre de paraules. Si el castellà diu “No asomarse”, diguem “No us aboqueu”. Tant ens fa que asomarse vulgui dir treure el cap i abocar-se vulgui dir treure el cos. Posar-hi “No tragueu el cap” –que és el que s’hi hauria de posar– seria massa poc simètric. I així llegim “No us aboqueu” al costat d’unes obertures on és impossible fer-ho. Tot això semblava que s’havia de superar amb la decisió d’utilitzar només el català en alguns transports públics. Però el bilingüista que ens colonitza el cervell sempre acaba traient el cap i ficant la pota. Un missatge monolingüe al Trambesòs va repetint: “Recordeu: si viatgeu dempeus, agafeu-vos”. Alguns em diran que dempeus és un mot molt català, molt escaient. A mi em sembla tot el contrari, em sembla que viatjar dempeus, que és el que sembla que s’estila al tram barceloní, és un servil calc del castellà, una imitació jocfloralesca de viajar de pie. I que si no tinguéssim el castellà al cap, diríem el que hem dit sempre i ens surt naturalment: anar dret(s). “Si aneu drets, agafeu-vos”. I si ara algú em diu que viatjar dempeus és més formal, potser li hauré de recordar que parlar d’una manera postissa i pomposa, no parlar clar i català, és un altre calc servil, i un calc que va més enllà de les paraules i que afecta tota una manera de ser. Les formes planeres en els missatges públics creen proximitat entre l’administració i els administrats. Acostar-se a la República també demana allunyar-se del llenguatge pedant i cortesà.
________________________________________
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
10 parades del TRAM, sense servei al matí per una avaria
La incidència s’ha produït a les 8.45 h a les Glòries i s’ha reparat passades les 12 del migdia
Una desena de parades de la Línia 4 del TRAM, entre les estacions de Ciutadella - Vila Olímpica i el Maresme, així com la de les Glòries, on també operen les línies 5 i 6, han estat durant més de tres hores sense servei per una avaria en una catenària, després de cremar-se un dels pals que la sosté. Segons les primeres informacions, ha calgut, per seguretat dels operaris, abaixar la tensió de la instal·lació afectada mentre hi treballen. [...]
El pal de catenària avariat, davant els Encants de Glòries (Fira Bellcaire)
http://beteve.cat/avaria-tramvia-tramba ... 4-glories/
La incidència s’ha produït a les 8.45 h a les Glòries i s’ha reparat passades les 12 del migdia
Una desena de parades de la Línia 4 del TRAM, entre les estacions de Ciutadella - Vila Olímpica i el Maresme, així com la de les Glòries, on també operen les línies 5 i 6, han estat durant més de tres hores sense servei per una avaria en una catenària, després de cremar-se un dels pals que la sosté. Segons les primeres informacions, ha calgut, per seguretat dels operaris, abaixar la tensió de la instal·lació afectada mentre hi treballen. [...]
El pal de catenària avariat, davant els Encants de Glòries (Fira Bellcaire)
http://beteve.cat/avaria-tramvia-tramba ... 4-glories/
Salvem l'Estació de França!
Nomenclatura
Se refieren a las líneas de tranvía sin la T.m.h.t. wrote:10 parades del TRAM, sense servei al matí per una avaria
La incidència s’ha produït a les 8.45 h a les Glòries i s’ha reparat passades les 12 del migdia
Una desena de parades de la Línia 4 del TRAM, entre les estacions de Ciutadella - Vila Olímpica i el Maresme, així com la de les Glòries, on també operen les línies 5 i 6, han estat durant més de tres hores sense servei per una avaria en una catenària, després de cremar-se un dels pals que la sosté. Segons les primeres informacions, ha calgut, per seguretat dels operaris, abaixar la tensió de la instal·lació afectada mentre hi treballen. [...]
El pal de catenària avariat, davant els Encants de Glòries (Fira Bellcaire)
http://beteve.cat/avaria-tramvia-tramba ... 4-glories/
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
A tot això, com és que no van posar servei substitutori? Sembla que cada cop que hi ha alguna incidència al TRAM no s'ofereix cap servei alternatiu de bus que cobreixi ni tan sols el mateix recorregut. Perquè no ho fan? I si no és possible amb TMB, que ho fagin amb busos de Moventis com es va realitzar fa uns anys...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
No es deu fer ja que ja hi ha alternatives que supleixen el recorregut. (V21, L1, 7) El mateix sol fer TMB en certs parcials que fan, que ni posen alternativa, senzillament et diuen que utilitzis el que ja hi ha.Renfe451 wrote:A tot això, com és que no van posar servei substitutori? Sembla que cada cop que hi ha alguna incidència al TRAM no s'ofereix cap servei alternatiu de bus que cobreixi ni tan sols el mateix recorregut. Perquè no ho fan? I si no és possible amb TMB, que ho fagin amb busos de Moventis com es va realitzar fa uns anys...
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Accident al Trambesòs
Un accident al Trambesòs a Diagonal-Tànger, entre un tramvia i un cotxe:
http://beteve.cat/accident-trambesos-digaonal-ferits/
http://beteve.cat/accident-trambesos-digaonal-ferits/
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
I més, de El Punt-Avui:
TRANSPORTS PÚBLICS: El servei de tramvia entre les parades Hospital Sant Joan Despí i Sant Feliu Consell Comarcal està interromput a causa d'un accident
TRANSPORTS PÚBLICS: El servei de tramvia entre les parades Hospital Sant Joan Despí i Sant Feliu Consell Comarcal està interromput a causa d'un accident
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Crec que és el primer cop que veig una incidència d'aquest tipus. Mort d'èxit? Qui ho hagués dit fa uns anys...
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Pues ya veréis cuando se estrene el tramo central, será divertido...local wrote: Crec que és el primer cop que veig una incidència d'aquest tipus. Mort d'èxit? Qui ho hagués dit fa uns anys...
Bueno, se supone que cuando eso pase los tranvías en doble composición será lo más habitual de ver.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Bueno o la creación de algunas líneas más cortas desde Ernest Lluch. Por ahora dudo que compren más tranvías si no hay previsión de hacer la unión, como mucho si el caso de hoy se repitiera durante más semanas se podría plantear. Aunque también si sobran ahora muchos más y si nuevos cabrían en las cocheras actualesRenfe445 wrote:Pues ya veréis cuando se estrene el tramo central, será divertido...local wrote: Crec que és el primer cop que veig una incidència d'aquest tipus. Mort d'èxit? Qui ho hagués dit fa uns anys...
Bueno, se supone que cuando eso pase los tranvías en doble composición será lo más habitual de ver.