Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No votes
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No votes
15) Figaró (R3)
0
No votes
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No votes
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No votes
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No votes
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No votes
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No votes
26) La Garriga (R3)
0
No votes
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Total votes: 131

437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Rampes en lloc d'ascensors

Post by 437.001 »

Guigui wrote:Ja posats i que parlem del tema, em sobta que a Catalunya no s'aprofitin els passos inferiors per a posar-hi rampes amb el pendent adaptat a PMR i estalviar-se el corresponent ascensor (i el seu cost de manteniment), com es fa en altres països. Aquest seria, per cert, un altre argument a favor dels passos inferiors, per la seva menor alçada en relació als superiors.
En aquest cas, tot i que sigui més car, un ascensor facilita més les coses que una rampa en segons quins casos.
Entenc que no totes les estacions es poden adaptar de manera igualment efectiva (les estacions en corba), però en casos de certes cadires de rodes o gent gran (més encara si porten maletes o paquets), un ascensor és millor que una rampa.

En certs casos, estalviar no sempre és el millor. I fet i fet, amb el què roben els polítics n'hi ha per adaptar totes les estacions amb ascensor, i encara en sobraria.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Mesura

Post by Guigui »

437.001 wrote:I fet i fet, amb el què roben els polítics n'hi ha per adaptar totes les estacions amb ascensor, i encara en sobraria.
I junta-hi el que ens roben les Ikees i Inditexs i els Messis i Cristianos d'aquest món (perdó, en diuen "optimitzar" impostos), i podríem col·locar carrils d'or. Però no es tracta d'això: es tracta de fer les coses amb seny. Si n'hi ha prou amb una estructura sòbria, no calen carrincloneries.

El que deia de les rampes, sóc ben conscient que no es pot aplicar arreu. Però em sobta que altres països hi recorren, no sistemàticament però sí molt més sovint, mentre a Espanya amb prou feines se'n veuen, fins i tot en casos on tindrien sentit.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Mesura

Post by 437.001 »

Guigui wrote:
437.001 wrote:I fet i fet, amb el què roben els polítics n'hi ha per adaptar totes les estacions amb ascensor, i encara en sobraria.
I junta-hi el que ens roben les Ikees i Inditexs i els Messis i Cristianos d'aquest món (perdó, en diuen "optimitzar" impostos), i podríem col·locar carrils d'or. Però no es tracta d'això: es tracta de fer les coses amb seny. Si n'hi ha prou amb una estructura sòbria, no calen carrincloneries.

El que deia de les rampes, sóc ben conscient que no es pot aplicar arreu. Però em sobta que altres països hi recorren, no sistemàticament però sí molt més sovint, mentre a Espanya amb prou feines se'n veuen, fins i tot en casos on tindrien sentit.
Sí que n'hi ha, de rampes, i bastantes. :|
Palautordera, Cardedeu, Llinars, Sant Celoni, Hostalric... n'hi ha bastantes. A Catalunya, i fora de Catalunya.

Jo no veig la carrincloneria per enlloc. Un ascensor sempre serà més efectiu que unes rampes. No és per res que a Sant Cugat i a Rubí han substituït les rampes per ascensors tot i que no generin gaires passatgers actualment (altra cosa és per què a Sant Cugat i Rubí no hi ha tren directe a Barcelona via Montcada ni via Molins i per què les freqüències de pas actuals a la R8 són tant desastroses, però aquí ja s'ha de mirar cap a Plaça de Sant Jaume per intentar d'obtenir resposta...).

I al cap i a la fi, a estacions de FGC que mouen unes xifres de passatgers ben discretes també hi ha ascensors (Capellades o Manresa-Viladordis, per dir-ne dues).

Per una vegada, no crec que Pirineus amunt ho estiguin fent tot millor per sistema.
A Alemanya van trigar força més que aquí en prohibir fumar als trens, per exemple. I a França estan molt més endarrerits que nosaltres en el tema d'adaptació a PMR.
Suïssa prefereix rampes, quan haurien de saber que una rampa no és la millor solució en tots els casos, i que fent rampes per sistema obligues a certa gent a fer servir les escales perquè la diferència no és gaire gran en cansament, o sigui que... :nose

Ara, que per què estacions com Capellades o Lavern necessiten ascensors abans que per exemple Sant Celoni o Sarrià? Això ja és una pregunta diferent...
victorromo99
N5
N5
Posts: 112
Joined: Saturday 21/12/2013 14:01

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by victorromo99 »

Jo sóc usuari habitual de Capellades i no hi ha ascensor, hi ha una passarel·la amb rampes, en el ramal de la R6 només hi ha ascensor a St. Esteve Sesrovires, Piera, La Pobla de Claramunt i Vilanova del Camí no estic segur. A totes les altres estacions hi han rampes.
Granolleri

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by Granolleri »

Un ascensor no és millor que una rampa.

Un ascensor es pot avariar, una rampa difícilment l'has de deixar fora de servei. Sense anar més lluny, a Montmeló l'ascensor de la via 2 va estar espatllat ni més ni menys que dos mesos (!!). Què havien de fer els que no podien emprar les escales mecàniques? Anar a Granollers i allà donar la volta per el pas entre vies i tornar enrera a Montmeló. Per no parlar del mateniment que s'ha de fer, molt més elevat a un ascensor que a una rampa...

Personalment, penso que la substitució de rampes per ascensors a Sant Cugat i Rubí és un error. Si la rampa ja feia servei, quina neccesitat hi ha de substituir-les per ascensors? Més tenint present que no hi ha personal fixe en aquelles estacions... i posar ascensors en estacions solitàries com Lavern-Subirats faran les delícies dels borinots, que no trigaran en vandalitzar-los.

Que a tot arreu no es poden posar rampes? Que ben emprats els ascensors donen servei? És clar. Però fins a un límit.
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by ortegote »

victorromo99 wrote:Jo sóc usuari habitual de Capellades i no hi ha ascensor, hi ha una passarel·la amb rampes, en el ramal de la R6 només hi ha ascensor a St. Esteve Sesrovires, Piera, La Pobla de Claramunt i Vilanova del Camí no estic segur. A totes les altres estacions hi han rampes.
A Vilanova del Camí hi ha ascensor per baixar a les vies, per creuar les vies hi han rampes i escala a un costat.
A les dues bandes del pont hi ha voluntat per possar ascensors i facilitar el pas a la gent gran ja que al altre costat hi ha el CAP i un barri força poblat, el problema es que aquestos 2 ascensors els ha de pagar el poble i clar politicament ara no es un bon moment.
Salutacions.
Granolleri

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by Granolleri »

Avui he agafat el tren a Granollers Centre i ja estan començant a acumular material d'obra a l'estació. Suposo que la setmana que ve ja veurem moviments.
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Avui (18/12/2016):

Post by 437.001 »

A Passeig de Gràcia (R2):

-Sense novetats. Sembla com si s'hagin pres unes vacances...

A Granollers-Centre (R2/R8):
Granolleri wrote:Avui he agafat el tren a Granollers Centre i ja estan començant a acumular material d'obra a l'estació. Suposo que la setmana que ve ja veurem moviments.
Efectivament.

-A l'andana de la via 3 (la de l'edifici de viatgers), just al costat del pas inferior han tancat una zona, a dintre hi ha acumulades més tanques.
-A l'andana de les vies 1/3 segueix havent-hi el quadrat de tanques grogues, però aquesta vegada amb un palet de fusta a dintre, que potser m'equivoqui, però tinc la sospita de que assenyala el punt exacte on se suposa que ha d'anar el calaix de l'ascensor (o almenys em sembla que és la posició a priori més lògica).
-No he sortit al carrer, així que no puc dir si hi havia més cosa acumulada a fora o no.

A Sant Cugat del Vallès (R8):

-Nova iluminació: des del tren he pogut veure com els nous llums de "fluorescents" de LEDs ja estan completament instalats i en servei a tota la zona de sota les marquesines de totes dues andanes. Els nous fanals de la zona de fora de les marquesines de totes dues andanes encara no funcionen.

A Rubí (R8):

-Tall d'andanes: es manté el tall de les dues andanes a la capçalera costat Castellbisbal, tot i que realment no sé ben bé quin és el motiu per mantenir-lo, ja que no sembla que hi hagin de fer res més...
-Nova iluminació: els nous llums de "fluorescents" de LEDs ja estan completament instalats i en servei a tota la zona de sota les marquesines de totes dues andanes. Els nous fanals de la zona de fora de les marquesines de totes dues andanes encara no funcionen.
-Pas inferior: ja quasi completament finalitzat, avui feia olor de pintura, però no sabria dir què és el que han pintat. Les baranes encara tenen els "embalatges".
-Ascensors: sense novetats, continuen amb els "embalatges".

A Martorell (R4/R8):

-Avui hi havia una gotera considerable amb aigua caient des de la zona de l'avortat vestíbul semi-comú amb FGC. L'aigua queia just, just a sobre de la catenària de la via direcció Sant Vicenç...

A Lavern-Subirats (R4):

-Era fosc i des del tren no es veia amb prou feines res, però a l'andana direcció Sant Vicenç no hi havia més obres visibles que les que ja havia explicat fa dies.

A Vilafranca del Penedès (R4):

-L'ascensor de l'andana direcció Sant Vicenç estava fora de servei. :(

Als Monjos (R4):

-Era fosc i des del tren no es veia amb prou feines res, però a l'andana direcció Sant Vicenç no hi havia més obres visibles que les que ja havia explicat fa dies.
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2016:

Post by 437.001 »

Castellbell i el Vilar-Monistrol (R4):

Twitter (15/06/2016)
Image


Sant Joan Despí (R1/R4):

Twitter (11/08/2016)
Image

Image


Rubí (R8):

Twitter (01/10/2016)
Image


Lavern-Subirats (R4):

Twitter (16/11/2016)
Image

Image

Image

Image
Twitter (17/12/2016)
Image

Image

Image

Image


Els Monjos (R4):

Twitter (16/11/2016)
Image

Image

Image

Image


Sant Pol de Mar (R1): (obres iniciades! ))))

Twitter (01/12/2016)
Image

Image

Image

Image
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Estacions de Rodalies Barcelona en obres:

Post by 437.001 »

Resumint:

Estacions recentment reformades:

-Cabrera de Mar-Vilassar de Mar (R1)
-Segur de Calafell (R2)
-Sant Joan Despí (R1/R4)
-Maçanet-Massanes (R1/R2)
-Sant Celoni (R2)
-Castellbell i el Vilar (R4)
-Premià de Mar (R1)

Estacions en obres:

-Passeig de Gràcia (R2)
-Aeroport (R2)
-Lavern-Subirats (R4)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Rubí (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sant Pol de Mar (R1)

Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):

-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)

Estacions amb obres paralitzades i inacabades:

-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)

Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):

-Sabadell-Centre (R4)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7)

Obres en licitació:

-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2) -quarta reforma!!- :boig2 :)
-Blanes (R1)

Licitacions desertes o desistides:

-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
Granolleri

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by Granolleri »

Avui he agafat el tren a Granollers Centre.

Ja han començat les obres al vestíbul, han anul·lat una de les portes d'accés des del carrer i han anul·lat una part del vestíbul. Sembla que estan posant rajoles per assenyalar als invidents el camí des del carrer a la taquilla, les màquines autovenda de bitllets i les andanes.

D'altra banda a la zona on en 437.001 va veure un quadrat format per tanques grogues han començat a picar, suposo que per desviar serveis abans de fer el forat de l'ascensor.
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Avui (17/01/2017):

Post by 437.001 »

Als Monjos (R4):

-tallada la capçalera costat Vilafranca de totes dues andanes.
-això inclou l'accés a andanes des del vestíbul: per accedir a les dues andanes s'ha de sortir al carrer, i passar per un passadís estret que han deixat entre les tanques de les obres i la paret del puticlub.
-tallat el pas a nivell entre andanes "de tota la vida". Encara no ha estat desmuntat.
-perllongades amb bastides les dues andanes pel costat L'Arboç.
-instal.lat nou pas a nivell entre andanes a l'alçada del final de l'andana original direcció Sant Vicenç. El nou pas se situa ja a la zona de les bastides (però és més còmode que el que hi havia -i una mica menys perillós, tot i que l'estació és bastant traïdora, té menys visibilitat del que sembla-).
-avui estaven picant la zona del forat del pas inferior, que se situarà on hi havia hagut l'edifici dels WC que es va demolir. Ja han foradat un trosset de l'andana direcció Sant Vicenç, però encara els falta un bon tros... l'altre accés al pas inferior serà just on hi ha la marquesina de l'andana direcció Barcelona, que s'haurà de desmuntar.
-han retirat la megafonia de tota l'estació excepte (crec) la de l'edifici de viatgers. No se sent gran cosa, la veritat.
-la gent, typical Penedesish, fent el gamba per tot arreu. Sense distinció d'edat, sexe ni colorins. Creuant les vies per fora del pas amb bicicleta, parlant per telèfon o escoltant música sense mirar, accedint a les andanes caminant per les vies, etc, etc, etc... Hauran pujat unes 25 persones: dubto seriosament que algú apart d'un servidor s'hagi molestat en comprar el bitllet... :nono

A Lavern-Subirats (R4):

-els 2/3 costat La Granada de totes dues andanes continua tallat, els trens paren a les bastides i al terç de les andanes que queda obert.
-comença a prendre forma l'escala del pas inferior de l'andana direcció Barcelona (l'altra no ho he pogut veure).
-han retirat els fanals de les parts en obres de totes dues andanes.
-están farcint de terra les parts tallades de les andanes, que ja estan elevades quasi totalment (les parts més endarrerides són les del pas inferior, que fa ben poc que s'ha acabat de perforar).

A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):

-el tren que m'ha tornat des de Lavern (una 447 en simple a les 17:00... :nono) ha fet el canvi com si l'anéssin a posar a la via 3... però a l'entrada ha frenat (entrava una 450 des de la R2 cap a la via 4)... i finalment ens han posat... a la via 7!! No ho havia vist mai. No sabria dir si hi havia obres.
-dues dones magrebines han estat objecte d'un robatori per part d'un altre magrebí al pas inferior, que els hi ha pispat la bossa i ha sortit per potes saltant entre les vies direcció Sant Salvador. Els vigilants no han pogut-hi fer res, el paio corria com un fondista, i a més les dones ni s'han posat a cridar demanant ajuda ni res, només corrien darrera del xorisso i els vigilants només se n'han adonat quan altres magrebins els han avisat del què passava...
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Avui (18/01/2017):

Post by 437.001 »

A Passeig de Gràcia (R2):

-no sabria dir si hi ha canvis, o no. Diria que no. Van taaaaant a poc a poc, que se'm fa impossible distingir-ho.

A Granollers-Centre (R2/R8):

-estan treballant en perllongar l'extrem costat Montmeló de l'andana de les vies 2/4.
-a la mateixa andana, han tancat una zona al voltant d'un pal d'electrificació, i han fet dos forats a baix, al pas inferior.
-l'andana de les vies 1/3 també ha estat tancada (Granolleri ja ho havia explicat). No hi ha cap forat al pas inferior, encara.
-ídem a l'andana de les vies 3/5. Tampoc hi ha cap forat al pas inferior.

A Sant Cugat del Vallès (R8):

-tall de l'andana direcció Granollers finalitzat.
-enllumenat de l'andana direcció Granollers finalitzat i en servei.
-ascensor encara no en servei.
-no he pogut veure res de l'andana direcció Martorell.
-primera conseqüència del nyap de graó a l'accés al vestíbul: un passatger amb presses i que portava una guitarra s'hi ha fotut de lloros, i quasi que perd el darrer tren cap a Martorell (el passatger ha baixat al Vendrell...). :nono Adif, Renfe i la Generalitat no haurien d'autoritzar la recepció d'obres així. És un nyap com una catedral.

A Rubí (R8):

-tall de l'andana direcció Granollers finalitzat.
-enllumenat de l'andana direcció Granollers finalitzat i en servei.
-ascensor encara no en servei.
-no he pogut veure res de l'andana direcció Martorell.

A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):

-les andanes de les vies 1/3 i 2/4 avui tenien algun problema elèctric: totes dues estaven totalment a les fosques.
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Ahir (21/01/2017):

Post by 437.001 »

A Maçanet-Massanes (R1/R2):

-petit efecte secundari arran de la reforma d'andanes i la reobertura de la sala d'espera de l'antic edifici entre vies: no es pot sortir de manera gens còmoda des de la mateixa cap a les andanes costat Mataró si vas amb un cotxet de bebé... :(

A Sant Pol de Mar (R1):

-temporal considerable: algunes onades entraven per l'extrem Canet, creuant les dues andanes (!!!). Una mica més fort, i entrarien al restaurant de la Carme Ruscalleda i tot (el darrere de ca la senyora Ruscalleda dóna a les vies)...
-andana costat muntanya: paviment canviat a quasi tota la longitud de l'andana, excepte els seus dos extrems. L'extrem costat Canet és realment molt estret, han hagut d'eliminar un pal de l'electrificació per a que la gent pugui passar.
-andana costat mar: de moment només han tocat l'extrem que es perllonga, i un trosset (longitud d'un cotxe més o menys) de la part que ja era alta (tot això costat Canet). En dies de temporal com avui, no és GENS recomanable baixar-hi per les portes del darrer cotxe (costat Canet): les onades poden ser un perill. Avui ho eren.
-edifici de viatgers: més o menys la meitat de la façana ha estat repintada, amb nous colors (beige verdós). La resta segueix en blanc i crema, li feia una mica de falta ja...
-boca del túnel: hi ha una bastida costat mar, sembla que faci poc que hagin començat a restaurar-la.
-megafonia: se sent bé dins del vestíbul, i a l'andana si estas just a fora de l'edifici de viatgers (o a l'altra andana però just al davant). A poc que te n'allunyis, de l'edifici de viatgers, ja no se sent res de res... Deu ser per les obres...

A Cerdanyola del Vallès (R4/R7):

-no he pogut veure si han començat les obres o no: he hagut de fer-me l'adormit per evitar que m'incordiés un gitano de l'Europa de l'Est que pidolava cantant i ploriquejant alhora (tot un estil, tot s'ha de dir). Era realment molt pesat (i totalment inoportú)... :boig2

A Sabadell-Centre (R4):

-ni rastre d'obres. Ja van amb retard. Però estan adjudicades...
A veure si comencen aviat, ara que Sant Cugat i Rubí ja estan quasi llestes...

A Viladecavalls (R4):

-sembla que hi hagi hagut un bombardeig... No sé ni per on començar.
-megafonia: no funciona (o ha estat anul.lada).
-pas inferior: anirà just on hi ha l'actual pas a nivel entre vies Strail, que haurà de ser mogut de lloc. Intueixo que el calaix serà empès des del costat autopista cap al costat xalets. Amb el pas, han de treure també un antic pal d'electrificació de l'època Norte, i potser canviar de lloc un de modern.
-andanes: no hi ha andana provisional amb bastides (és molt complicat pel túnel). O encara no n'hi ha. Totes dues andanes es perllonguen pel costat Sant Miquel de Gonteres. L'andana direcció Barcelona de manera considerable (actualment queden dos cotxes fora d'andana sempre). L'andana direcció Manresa també, però no tant. De moment, estan fent el mur exterior de totes dues andanes. Tinc el dubte de si hauran de canviar quatre pals d'electrificació més, dos a cada andana, a l'extrem Sant Miquel de Gonteres, sinó, l'andana pot quedar més estreta del què caldria.
-edifici de viatgers i voltants: ahir era dissabte, i no treballaven. L'hortet/jardinet que hi havia a l'entrada de l'estació està en procés de demolició.
-accessos a l'estació i pas a nivell entre andanes: degut a les obres, que han obligat a desviar-los, els dos accessos estan en un estat molt dolent (molt estrets, hi ha poc espai, i els trens tenen encara menys visibilitat).

A Sant Cugat del Vallès (R8):

-obres finalitzades excepte els ascensors: ja han retirat tot el material d'obra, tant a les andanes, com al pas inferior, com al pàrking.
-andanes: totes dues obertes i finalitzades en la seva totalitat.
-pas inferior: finalitzat (però encara amb bastanta polseguera).
-nova iluminació: totalment en servei (canvi notable).
-nyap de l'entrada al vestíbul des de l'andana (i nyap adjacent d'accés a dependències): hi han pintat una ratlla de color groc, però fa tres dies un passatger ja es va fotre de lloros... per anar bé, Adif, Renfe i la Generalitat s'haurien de negar a recepcionar l'obra. :martell2
-ascensors: en proves.
-molt de vent.

A Rubí (R8):

-obres quasi finalitzades, excepte els ascensors i la megafonia (que té els megàfons penjant de cables, avui, amb el ventot que feia, quedava bastant surrealista).
-encara hi ha material d'obra pendent de retirar del pàrking, i han tancat totalment un terç del parking (costat Hospital General), no sabria dir per què.
-andanes: totes dues obertes i finalitzades en la seva totalitat.
-pas inferior: finalitzat (però encara amb bastanta polseguera).
-nova iluminació: totalment en servei (canvi notable).
-ascensors: en proves.
-molt de vent.
-un dels cartells que anuncien l'estació, situat just a fora de la marquesina del costat Sant Cugat de l'andana de les vies 1/3 està mal collat: el vent el movia bastant.

A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):

-avui a les andanes de les vies 1/3 i 2/4 ja hi tornava a haver llum, però encara hi havia molts focus fosos...
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by Miquel »

Jo he passat avui per Cerdanyola amb R12/R4 i no he vist res que fes pensar amb obres. No sabia que ja els hi tocaven.

Mateix cas a Sabadell Centre. El que no entenc d'aquesta es que tingui andana amb paviment "nou" allà on el tren no fa parada. Sembla una broma....
El metro de Barcelona amb motoristes!
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by 437.001 »

Miquel wrote:Jo he passat avui per Cerdanyola amb R12/R4 i no he vist res que fes pensar amb obres. No sabia que ja els hi tocaven.
Sembla que alguna cosa sí que hi han fet. El que no sabria dir és si ja han acabat, o si només és part del que han de fer-hi.
Miquel wrote:Mateix cas a Sabadell Centre. El que no entenc d'aquesta es que tingui andana amb paviment "nou" allà on el tren no fa parada. Sembla una broma....
Vols dir que no et confons amb Sabadell Nord?
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by Miquel »

437.001 wrote:
Miquel wrote:Jo he passat avui per Cerdanyola amb R12/R4 i no he vist res que fes pensar amb obres. No sabia que ja els hi tocaven.
Sembla que alguna cosa sí que hi han fet. El que no sabria dir és si ja han acabat, o si només és part del que han de fer-hi.
Miquel wrote:Mateix cas a Sabadell Centre. El que no entenc d'aquesta es que tingui andana amb paviment "nou" allà on el tren no fa parada. Sembla una broma....
Vols dir que no et confons amb Sabadell Nord?
Pot ser, es que utilitzo les dos y d'avagades les confonc :x
El metro de Barcelona amb motoristes!
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by 437.001 »

Sembla que canvien la cartelleria de l'estació del Clot. A veure si algú ens ho pot confirmar...
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2017:

Post by 437.001 »

Viladecavalls (R4):

Twitter (25/01/2017)
Image

Image

Image

Image
joan89
N5
N5
Posts: 94
Joined: Sunday 10/06/2012 23:25
Location: FGC S1 R2N-R8

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Post by joan89 »

divendres vaig agafar el tren a rubi, estan pintant dins de l'estacio, pero hi han goteres i justament es fa un bassal d'aigua on hi ha la maquina expenedora de bitllets nova...
Hem sap greu dir aixo pero han ficat unes maquines de informacio o SOS, una en el vestibul i dues a les dues andanes corresponents , esta molt be la veritat, pero com hem va dir un dia un vigilant de prosegur de granollers ( que en pau descansi l'home, va morir fa unes setmanes, li va donar un atac a l'estacio de granollers ) els ascensors i coses aixins que fiquin en estacions com Rubi o Sant Cugat durara poc
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”