L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
- ivanlobatosanchez
- N4
- Posts: 51
- Joined: Wednesday 08/06/2016 23:45
- Location: Cornellà de Llobregat (Barcelona)
L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Abro este tema para debatir sobre si se tendría que abrir la estación de la nueva L9 SUD, recién inaugurada el 12 de febrero de 2016, sin embargo han decidido dejar esta estación cerrada, y eso que lleva construida y acabada desde el 2012!
En el Facebook de VOLEM L9, han puesto una foto, que supongo que pondré por aquí abajo, sobre si se tendría que abrir o no!
Debatamos! Quiero saber tu opinión, os dejo también con una encuesta para ver mas rápidamente que opináis!
Gracias!
En el Facebook de VOLEM L9, han puesto una foto, que supongo que pondré por aquí abajo, sobre si se tendría que abrir o no!
Debatamos! Quiero saber tu opinión, os dejo también con una encuesta para ver mas rápidamente que opináis!
Gracias!
Last edited by ivanlobatosanchez on Tuesday 21/06/2016 18:07, edited 2 times in total.
- ivanlobatosanchez
- N4
- Posts: 51
- Joined: Wednesday 08/06/2016 23:45
- Location: Cornellà de Llobregat (Barcelona)
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Aquí os dejo la foto del Facebook de VOLEM L9 donde explica todo mejor, rápido y claro.
(Tenéis que solicitar "permiso" teniendo un correo de GMAIL, suelo contestar rápidamente ya que me llega el aviso al móvil! Lo digo para que no os de cosa o pereza pedir el "permiso")
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
(Tenéis que solicitar "permiso" teniendo un correo de GMAIL, suelo contestar rápidamente ya que me llega el aviso al móvil! Lo digo para que no os de cosa o pereza pedir el "permiso")
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Jo sóc partidari d'obrir aquesta estació, ja que donaria servei als treballadors de la terminal de càrrega de l'aeroport. Es segueixen perdent millons d'€ mantenint-la tancada que no pas oberta... això sí, el flux de viatgers seria el mateix que Mercabarna... molt concorreguda els dies feiners i deserta els caps de setmana i festius.
- ivanlobatosanchez
- N4
- Posts: 51
- Joined: Wednesday 08/06/2016 23:45
- Location: Cornellà de Llobregat (Barcelona)
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Os dejo imagenes, de donde estaría situada, y desde el aire se ve, que está todo acabado (escaleras, etc)
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
Y está es la vista de como si fueramos caminando como se ve.
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
IMAGENES DE 2016
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
Y está es la vista de como si fueramos caminando como se ve.
https://drive.google.com/file/d/0B2ZtBq ... sp=sharing
IMAGENES DE 2016
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
I per què no obrir l'estació només els dies feiners? El mateix dic per a Mercabarna i Parc Logístic, que tenen més demanda els dies feiners.
Se suposa que al ser una línia automàtica hauria de ser més flexible que la resta de línies. A més, el temps de trajecte podria escurçar-se en no parar en tres o quatre estacions els caps de setmana i festius.
Pel que fa a sistemes d'informació, amb la quantitat de pantalles i la bona megafonia que hi ha, no crec que hi hagi problemes per als usuaris que vulguin fer servir aquestes estacions fora dels dies laborables. Per exemple, es podrien indicar alternatives amb bus des d'altres parades properes.
Crec que m'estic esvaint del tema parlant d'altres estacions amb baixa afluència de passatgers, però crec que calia parlar-ne!
Se suposa que al ser una línia automàtica hauria de ser més flexible que la resta de línies. A més, el temps de trajecte podria escurçar-se en no parar en tres o quatre estacions els caps de setmana i festius.
Pel que fa a sistemes d'informació, amb la quantitat de pantalles i la bona megafonia que hi ha, no crec que hi hagi problemes per als usuaris que vulguin fer servir aquestes estacions fora dels dies laborables. Per exemple, es podrien indicar alternatives amb bus des d'altres parades properes.
Crec que m'estic esvaint del tema parlant d'altres estacions amb baixa afluència de passatgers, però crec que calia parlar-ne!
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Bona idea. Tancar algunes estacions els caps de setmana i també més d'hora que la resta, no cal que funcionin un divendres a les 10 de la nit ja, a les 9 seria una bona hora.local wrote:I per què no obrir l'estació només els dies feiners? El mateix dic per a Mercabarna i Parc Logístic, que tenen més demanda els dies feiners.
Se suposa que al ser una línia automàtica hauria de ser més flexible que la resta de línies. A més, el temps de trajecte podria escurçar-se en no parar en tres o quatre estacions els caps de setmana i festius.
Pel que fa a sistemes d'informació, amb la quantitat de pantalles i la bona megafonia que hi ha, no crec que hi hagi problemes per als usuaris que vulguin fer servir aquestes estacions fora dels dies laborables. Per exemple, es podrien indicar alternatives amb bus des d'altres parades properes.
Crec que m'estic esvaint del tema parlant d'altres estacions amb baixa afluència de passatgers, però crec que calia parlar-ne!
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Adaptar freqüències
Parlant de les estacions amb l'ús concentrat principalment a certes hores del dia, menys radical que tancar-les per complet fora de les hores punta, es pot fer que hi pari un tren de cada dos o de cada tres.
- ivanlobatosanchez
- N4
- Posts: 51
- Joined: Wednesday 08/06/2016 23:45
- Location: Cornellà de Llobregat (Barcelona)
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Es bona idea, però veig difícil que TMB ens facin cas. Però es podria fer, jo vaig estar a les proves de la L9 SUD, no se si vosaltres vau estar, però el tren només parava a 3 o 4 estacions, i les pantalles indicaven: "SERVEI PARCIAL" i per això la megafonia diu al final (dels trens): para a totes les estacions, és podria posar perfectament: para a totes les estacions menys a: MERCABARNA, per exemple, i que alguns trens si que hi parin, però no tots!
Re: Adaptar freqüències
No estic gaire d'acord, a mi m'emprenyaria una mica que tenint la xarxa que tenim, hagi d'esperar un quart d'hora per agafar el tren que pararà. Per això o no agafo el metro, o baixo a la parada més propera, que segur que arribo abans caminant.Javi M wrote:Parlant de les estacions amb l'ús concentrat principalment a certes hores del dia, menys radical que tancar-les per complet fora de les hores punta, es pot fer que hi pari un tren de cada dos o de cada tres.
Si de fer-se alguna cosa, crec que caldria que fossin parades facultatives. Ja que ni uns esperen massa, i en cas de no haver gaire gent, potser molts no hi paren.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Estem parlant d'estacions molt particulars quant a fluxos i demanda. Que algú s'hagi d'esperar un quart d'hora per agafar el metro a Mercabarna un Diumenge a les 13:00h, compensa que centenars de persones que van a l'aeroport s'estalviïn algun minut.
No te gaire sentit fer parades facultatives, ja que sempre hi haurà algú que farà parar el tren.
No te gaire sentit fer parades facultatives, ja que sempre hi haurà algú que farà parar el tren.
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
No en el cas de Mercabarna. Crec que el dia festiu a Mercabarna és dilluns.local wrote:I per què no obrir l'estació només els dies feiners? El mateix dic per a Mercabarna i Parc Logístic, que tenen més demanda els dies feiners.
Però a més, Mercabarna no només serveix a Mercabarna mateix, sinó també a indústries veïnes que sí que obren dilluns.
De tota manera, el benefici de fer que tinguéssin un horari restringit seria ínfim, i complicaria l'explotació (de cara als passatgers especialment).
Per altra banda, curiós que es mencionin Mercabarna i Parc Logístic, i en canvi no es mencionin Fira ni Mas Blau, que estan igual...
I per acabar, tot això que dieu és un argument en contra de l'obertura de la L10 més enllà de Motors, no creieu?
- ivanlobatosanchez
- N4
- Posts: 51
- Joined: Wednesday 08/06/2016 23:45
- Location: Cornellà de Llobregat (Barcelona)
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Fira que hi sol baixar bastant gent, almenys quan jo ho agafo al matí, MAS BLAU, sí que hi estic d'acord, però FIRA no!
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Altres et diran que quan hi passen, a Mercabarna, Mas Blau o Parc Logístic també hi baixa bastanta gent al matí.ivanlobatosanchez wrote:Fira que hi sol baixar bastant gent, almenys quan jo ho agafo al matí, MAS BLAU, sí que hi estic d'acord, però FIRA no!
Realment, aquestes tres estacions i Fira (i a l'altra punta de la ciutat, Verneda) generen passatgers d'una manera diferent a la de les altres estacions, ja que depenen molt dels horaris de les empreses dels voltants.
A certes hores poden estar mortes durant més d'un quart d'hora, i de sobte... HOP! passatgers per un tubo.
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Pues no hi ha estacions en servei on la demanda és pràcticament nula? Doncs, si seguim aquest model, no sé a què esperen per obrir-la... Total, aquí paguem per tot!
Last edited by El Maño amañado on Monday 26/12/2016 21:32, edited 1 time in total.
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Bueno, para los trabajadores del aeropuerto les irá bastante bien, digo yo.El Maño amañado wrote:Pues no hi han estacions en servei on la demanda és pràcticament nula? Doncs, si seguim aquest model, no sé a que esperen per obrir-la... Total, aquí paguem per tot!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: L9 SUD: Aeroport Terminal de Càrrega
Estem fent l'impossible per obrir dues estacions de la L10 i una que tenim acabada no l'obrim...
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.