Vaja.
Bueno tenia aquest dubte perquè també es veritat que la seguretat a Rodalies està fatal. Us dono exemples de quan vaig agafar l'R4 per anar a l'Arboç:
-A les estacions de Sant Feliu i Cornellà van entrar 3 persones a l'estació pujant per un mur ja que aquelles estacions no estan remodelades i no hi son aquells característics barrots que hi ha ara a totes les estacions remodelades. El pitjor es que a St. Feliu i havia un guarda de seguretat i no es va adonar de les persones que es colaven.
-A totes les estacions després de Martorell(sense comptar Vilafranca) estaven absentes, ningun guarda. Això va provocar que tothom que baixava a aquelles estacions es lliurava de validar el bitllet.
-De fet jo mateix quan vaig anar a l'Arboç jo vaig entrar a l'estació de Catalunya utilitzant un bitllet d'una zona (portava diners per si venia un revisor poder pagar l'equivalent a un bitllet de 4 zones). Que va passar? No hi havia revisors, i com que l'estació de l'Arboç entre que en dies laborables(vaig anar un Dijous) està completament desolada i hi ha un tros de paret demolida per poder sortir-hi, em va valer un bitllet senzill de zona 1 per arribar al poble.
Rodalies ha de millorar la seguretat perquè tothom pagui, així tindran mes calés per millorar més estacions