Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

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megapauer
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I a la tarda, venint amb el regional de Lleida que surt a les 15:40...

1.- Parada a Valls de 10 minuts perquè la gent volia baiar a pixar, ja que el WC de la 470 no funcionava.

2.- Pas per les agulles de Sant Vicenç que creia que descarrilàvem

3.- Entre Garraf i Castelldefels A CONTRAVIA!!! A les 6 de la tarda?!?! Què coi a passat?

4.- A l'altura de Bellvitge ens hem creuat amb el Civia

5.- Arribada a França, sense pagar bitllet (el revisor sols ha passat per mirar el wàter) i amb gairebé una hora de retard.
Salutacions,
Joan

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metring
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Avui La Vanguardia li dedica un exténs reportatge a les pàgines salmó:

El tren de la paciencia
Miles de viajeros de Renfe sufren monumentales retrasos por una avería en El Prat
Los técnicos descartan que la avería tenga que ver con las obras del AVE

Las demoras de los trenes de cercanías en los corredores de Vilanova y de Granollers oscilaron entre la media hora y las más de dos horas

ÓSCAR MUÑOZ - 16/05/2006
BARCELONA

Los usuarios de Renfe tuvieron que armarse ayer de grandes dosis de paciencia. Una avería en la catenaria, ocurrida a primera hora en las proximidades de la estación de El Prat, alteró la circulación de trenes en las líneas de Vilanova y de Granollers toda la mañana y hasta bien entrada la tarde, provocando importantes retrasos y aglomeraciones en los momentos de más volumen de tráfico.

Por si este percance no fuese suficiente, el accidente de un camión en la carretera de las costas del Garraf, también por la mañana, complicó aún más una situación que en ese momento ya afectaba a miles de viajeros, tanto a los que iban en los trenes como a quienes esperaban en los andenes.
Los retrasos se acumularon en todos los trenes pero, especialmente, a los de la línea C2 de cercanías, que por el sur enlaza Sants con Sant Vicenç de Calders (por la costa) y por el norte llega hasta Maçanet (por el interior), y a los regionales que circulaban por estos dos corredores.

Los trenes de largo recorrido y algunos de media distancia se desviaron a través de la línea de Vilafranca, por lo que también alteraron sus horarios inicialmente previstos.

En algunos casos, las demoras superaron las dos horas, un tiempo más que destacable al tratarse de trenes que cubren distancias relativamente cortas y que en ocasiones funcinan como metros suburbanos. Los viajeros más afortunados no se salvaron de perder media hora en sus desplazamientos. Emplear más de dos horas en hacer viajes que normalmente precisan como mucho de tres cuartos de hora fue ayer la norma en muchos trayectos, para desesperación de los usuarios. Muchos de ellos llegaron tarde a sus lugares de trabajo o de estudio e incluso perdieron otros medios de transporte, vuelos u otras combinaciones en ferrocarril por culpa de la inesperada tardanza de sus trenes.

El resto de líneas de la red de cercanías también sufrió demoras. Aunque fueron menores, en algunos casos superaron la media hora. La razón de que los problemas superaran la C2 - explicaron fuentes del ADIF, el ente público responsable de las infraestructuras ferroviarias, y de Renfe, la compañía que explota el servicio- es que los convoyes de esta última línea que se acumularon en Sants por no poder efectuar su salida ocuparon vías extras que suelen usar otros trenes. "Los cortes de tráfico obligaron a poner en práctica una logística muy distinta a la habitual para evitar molestias mayores a los viajeros", explicaron las fuentes consultadas.

La avería se detectó al poco de iniciarse el servicio, sobre las cuatro y media de la mañana. Una de las piezas de la catenaria que abastece de energía a los convoyes en la vía impar (sentido Sant Vicenç de Calders) estaba dañado. Este percance obligó, en un primer momento, a establecer vía única en el tramo más próximo a la avería. Entonces, los técnicos iniciaron las labores previas de reparación de la catenaria dañada, barrando el paso por una de las vías. Esta situación, que alteró los horarios y provocó las primeras demoras, se mantuvo mientras duró la franja de mayor volumen de tráfico. "Se hizo así, cerrando sólo una vía, para no alterar más la movilidad de los viajeros", argumentó el ADIF. A las 10.20 horas se interrrumpió la tensión para reponer la infraestructura dañada, con lo que se cerraron las dos vías. Todos los trenes que cubren el trayecto entre Sant Vicenç y Sants se detuvieron en la estación más próxima. Y así estuvieron hasta las 11.15 horas, momento en que finalizaron las labores de reparación. Con todo, los retrasos continuaron. A las ocho de la tarde aún había importantes desajustes. En la estación de paseo de Gràcia por megafonía se anunciaban demoras de 45 minutos.

Ni Renfe ni el ADIF pusieron autobuses para cubrir los tramos que tuvieron que cortarse, lo que provocó quejas de usuarios
, que se vieron obligados a esperar estoicamente o a buscar medios de transporte alternativos por su cuenta, allí donde los había. La desprogramación de trenes y los retrasos acumularon grandes cantidades de viajeros en los andenes y en los trenes, provocando situaciones tensas. "ADIF informó de que la circulación se podría restablecer sobre las doce; con esta previsión y en esa zona, los autobuses no hubiesen evitado los retrasos", aseguró un portavoz de Renfe. La quejas no cesaron a lo largo de día. Las colas en la oficina de atención al cliente de la estación de Sants se quedó pequeña. La ausencia de información o la emisión por megafonía de mensajes confusos fueron algunas de las cuestiones planteadas.

Además de los retrasos, un buen número de viajeros se vio obligado a cambiar de tren para poder completar su viaje. En ocasiones, se anunciaban transbordos obligatorios -la mayor parte en Sants- que finalmente no era necesario realizar. Del lío tampoco se libraron los maquinistas, que recibían órdenes que al poco eran anuladas para volver a ser transmitidas. Además de la solicitud a Renfe de justificantes para presentar a las empresas por haber llegado tarde, los usuarios plantearon un gran número de reclamaciones, muchas de ellas por la pérdida de enlaces con otros trenes o con aviones.
Al cierre de esta edición, aún se desconocían las causas de la avería. El Adif ha abierto una investigación para esclarecerlas lo antes posible. Un portavoz de este ente público dependiente del Ministerio de Fomento aseguró que la rotura de la pieza de la catenaria no tiene nada que ver con las obras de la alta velocidad que se llevan a cabo en la zona próxima a El Prat. "Los técnicos han descartado completamente que ambas cosas guarden relación, es lo primero que se ha comprobado", confirmó la citada fuente oficial. Los trabajos de construcción de la línea del AVE han obligado a desplazar la estación de El Prat, que cuenta con unas instalaciones provisionales hasta que se construya el nuevo intercambiador al que llegará, además del tren veloz, las líneas de tren convencionales y el metro.
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Ecomobisostrans
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Pots copiar la noticia? Es que amb l'hipervinculo aquest no es veu
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abegot
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Ecomobisostrans wrote:
mikado wrote:
Pots copiar la noticia? Es que amb l'hipervinculo aquest no es veu
Te la puc donar de La Vanguardia Digital:

http://www.lavanguardia.es/web/20060516 ... 52870.html

i per si no pots entrar-hi te la copio (és en clave d'humor, és clar el periodista estaba devant l'ordinador i, ..... )

-------------------------
Viaje a la cola de las quejas

La oficina de reclamaciones de Sants vive una intensa jornada de usuarios enfadados.

FRANCESC PEIRÓN - 16/05/2006
BARCELONA

El servicio de cercanías se convirtió ayer en lejanías, y Sants en su meca. De forma improvisada, y pese a los proyectos de tren bala, Adif y Renfe -las dos empresas ferroviarias del Ministerio de Fomento, una propietaria de las vías y la otra, la explotadora- aparcaron por unas horas su apuesta de modernidad para contribuir al elogio de la lentitud que propugna el escritor Carl Honoré y que es todo un desafío al culto de la velocidad.

Una iniciativa que, sin embargo, resultó fallida y mal comprendida, sobre todo por su sorprendente aplicación, a bote pronto, entre los usuarios. Que se lo pregunten a Josep Lluís y a su esposa, que estuvieron más de cuatro horas para hacer el trayecto de Tortosa a Barcelona, cuando lo habitual es la mitad. Perdieron el avión a Roma, donde iban a disfrutar una semana de vacaciones. Oa la señora Isabel a la que, por obra y gracia de Renfe -lo del Adif le sonaba a marciano-, le cambiaron las ideas. "Pensaba que en Buenos Aires era donde funcionaban peor los trenes, pero veo que no". Salió de Girona a las nueve y debía estar en Barcelona a las diez y cinco.

Sin embargo, a las 12,30 partió el tren a Salamanca sin que ella y su hermana estuvieran entre el pasaje. Se quedaron con el billete en la mano, a la espera de una solución.

La oficina de atención al cliente de la estación de Sants registró largas colas hasta entrada la tarde. La avería de la catenaria entre El Prat de Llobregat y Castelldefels sembró el caos ferroviario, de norte a sur de Catalunya. A esta circunstancia se le sumó -porque por mal que estén las cosas, siempre son susceptibles de empeorar-, un accidente de tráfico, en el tramo Garraf-Sitges, que dejó un camión colgado y en posición amenazante de caer sobre las vías de la misma línea que funcionaba renqueante. Siempre habrá quien argumente que, en este supuesto, el principio de Peter no se ha cumplido del todo, ya que, una vez rescatado sano el camionero, el vehículo no se precipitó sobre los raíles y provocó destrozos mayores. Menos mal, porque sin tanta fabulación, trayectos de media hora se convirtieron en viajes de largo recorrido. Ese flujo continuo de ciudadanos ante la ventanilla de reclamaciones contrastaba con el poco ambiente que se registraba en el chiringuito que el Adif ha montado en medio del vestíbulo para dar información sobre la esperada llegada del AVE a Barcelona.

"Dígalo claro. Queremos el Estatut, pero también nos gustaría que nuestros políticos se preocupasen de los problema de a a pie, que son mucho más importantes". Josep Lluís era uno de los integrantes de la fila de damnificados por la catenaria. "¿Cómo iremos a Roma?, ¿qué pasará con la reserva del hotel?", se preguntaba. Su esposa lamentaba que no habían podido salir del vagón. Si apretaban el botón, la puerta no se abría. Ni les dieron explicaciones. "Yo creo - ironizaba la mujer- que el revisor ha cogido miedo, se ha disfrazado con tejanos y camiseta para escaquearse". De la oficina salieron comentando que no les ofrecían nada. "Nos han indicado que vayamos a la compañía aérea y que si allí no nos dan soluciones, que volvamos".

Núria y Ana estaban tanto o más enfadadas por perder su conexión con el Altaria a Madrid, un trayecto para él que ayer no tenía ningún hueco en otras composiciones rumbo a la capital. Les respondieron con el clásico "pruebe usted mañana". Habían iniciado el viaje en Llinars del Vallès. En Mollet, visto lo mal que funcionaba el servicio, se bajaron del tren y cogieron un taxi. Pagaron 30 euros por un viaje a la cola de Sants. En la oficina de reclamaciones les informaron que les devolvían el importe del billete a Madrid, aunque para cobrar debían acudir a otro mostrador. En cuanto a la factura del taxi, pues que hicieran una reclamación. "Nos aseguran que Renfe y cercanías no es lo mismo".

Elena llegó tarde, mejor dicho, no llegó a la exposición oral que tenía que hacer en la escuela de magisterio. El viaje desde Reus, de una hora y 20 se alargó más de tres horas. "Hemos dado muchas vueltas", sostuvo mientras esperaba que le dieran "un justificante para que me crea la profesora". Oriol tuvo que aplazar una importante entrevista de trabajo en Zaragoza. A la bonaerense Isabel y a su hermana, a las que les obligaron a bajar del tren en Mollet y subirse a otro, que luego se paró en dos ocasiones, las enviaron a las taquillas, no fuera que aún quedaran tickets para otro convoy a Salamanca. Así que, como exclamarían los hermanos Marx, "más madera".

http://www.lavanguardia.es/web/20060516 ... 52870.html
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mikado
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Post by mikado »

Ecomobisostrans wrote:
Pots copiar la noticia? Es que amb l'hipervinculo aquest no es veu
Ha desaparegut del servidor de EL PERIODICO. Ho sento.
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Caos a Castelldefels

Post by Ferry1ac1 »

Avui a castelldefels s'ha espallat un tren de dos pisos quan estava anant en sentit Vilanova. de resultes d'això només han quedat operatives dues vies (castelldefels té 3 vies amb andana, una via morta amb andana i una sense andana) i tots els trens s'havien de creuar.
En l'estona que jo m'hi he quedat unes 10 persones han agafat trens en la direcció contrària a la que volien.

En resum tot molt mal gestionat, com sempre!
davida
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Post by davida »

Aquest matí ha pasat algo a la C3.
A les 8:15 ha arribat puntualmenta Sta Perpetua, algo que no pasa el 99% dels dias laborables, cosa que ha sorpres a tothom. Enlloc de vindre en composició doble venia en simple. Tant ple de gent que la majoria de gent no ha pogut pujar (i a Sta Perpetua esperar el següent tren es esperar 35 minuts i arribar tard a la feina).
Quan em arribat a Sants s'ha anunciat com tren provinent de Ripoll.
Per tant algo ha pasat que han fet para a totes les estación el delta de Ripoll.
Anavem com llaunes de sardines, ja que anaven en una 440R la gent que normalment va en la 440R de delta mes la gent que va la doble de 440R del Rodalies. Per cert la gent ja comentava de fer reclamacions o cremar algun tren :-p. La gent comentava que les respostes de Renfe a les reclamacions son subrealistes.

Es la reostia que l'unic dia en molts mesos que el tren ha arribat a l'hora a Sants es perque he agafat el tren anterior retrasat :x :x :x :x
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Post by neroon »

Per algún estrany motiu el tren que fa el servei Castelldefels-Granollers Centre que surt a les 7:20 de la primera, i que sempre està servit per una doble de UT447, ha perdut una d'aquestes unitats, :aaa arribant a Gavà (per vía 4) en composició simple plé de gom a gom. Ha hagut de carregar tot el passatge (amb mi inclòs) que a aquesta hora del matí omplia les andanes, provocant que ja no hi poguès entrar ni una agulla. De fet no entenc com a Viladecans, El Prat i Bellvitge hi ha pogut pujar mès gent (això no ho fan ni els contorsionistes xinesos del Circ du Soleil).

Veient el panorama, he decidit baixar a Sants i esperar el tren següent, amb destinació Sant Celoni, que venia bastant mès lleuger.
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
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Post by entfe001 »

Centre d'Informació TransMet wrote:Dia: 15/05/2006 - Hora: 14:00
Per avaria a la catenària entre El Prat i Castelldefels, els trens de la línia C2 de Renfe Rodalies estan circulant amb demores d'uns 45 minuts en tots dos sentits. També afectades amb retards 30 minuts,la C1 en ambdós sentits i la C3 direcció Vic i la C4, amb demores d'uns 15 minuts en ambdós sentits. La línia C7 de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana.
I una llet de mico que n'enganxo mil i pico! Per a l'anada m'han explicat que el tren que passa per Sant Andreu Arenal a les 7.59 no ho va fer fins ben bé les 8.30, arreplegant el passatge del tren de les 8.23, i arribant prou tard a l'Autònoma com per fer perdre la primera hora de classe a moltíssima gent. Després, a la tarda hi havia expedicions suspeses i d'altres amb serveis parcials, per la qual cosa un viatge com Autònoma - Molins de Rei la gent no sabia si fer-lo via Barcelona o via Castellbisbal. I ni un miserable avís per megafonia a Cerdanyola Universitat (sí que n'hi havia a la resta d'estacions, pronosticant retards d'entre 20 i 50 minuts). La C7 també va ser un caos majúscul.
davida wrote:Aquest matí ha pasat algo a la C3.
A les 8:15 ha arribat puntualmenta Sta Perpetua, algo que no pasa el 99% dels dias laborables, cosa que ha sorpres a tothom. Enlloc de vindre en composició doble venia en simple. Tant ple de gent que la majoria de gent no ha pogut pujar (i a Sta Perpetua esperar el següent tren es esperar 35 minuts i arribar tard a la feina).
Quan em arribat a Sants s'ha anunciat com tren provinent de Ripoll.
Per tant algo ha pasat que han fet para a totes les estación el delta de Ripoll.
Anavem com llaunes de sardines, ja que anaven en una 440R la gent que normalment va en la 440R de delta mes la gent que va la doble de 440R del Rodalies. Per cert la gent ja comentava de fer reclamacions o cremar algun tren :-p. La gent comentava que les respostes de Renfe a les reclamacions son subrealistes.

Es la reostia que l'unic dia en molts mesos que el tren ha arribat a l'hora a Sants es perque he agafat el tren anterior retrasat :x :x :x :x
Ja m'ha semblat estrany que el tren procedent de Ripoll desaparegués tot d'una dels monitors mentre entrava a Sant Andreu Arenal per venir a l'Autònoma... Sembla com si aquest tren portés tant de retard que al final ha circulat com si fos el que fa parada a totes les estacions. Per cert, retards de 10 a 15 minuts en els trens sortint de Barcelona a SAA.
Albert
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Post by Albert »

Dia: 23/05/2006 - Hora: 09:45
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per causes alienes a l'empresa, els trens de la línia C4 Nord porten uns retards aproximats de 15 minuts en direcció Martorell/Vilafranca/Sant Vicenç de Calders. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona.
A RAC1 han dit que els retards els causa "un incident a l'estació de Terrassa". També han dit que els trens circulen per una sola via entre Sabadel i Terrassa.
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Post by entfe001 »

Albert wrote:
Dia: 23/05/2006 - Hora: 09:45
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per causes alienes a l'empresa, els trens de la línia C4 Nord porten uns retards aproximats de 15 minuts en direcció Martorell/Vilafranca/Sant Vicenç de Calders. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona.
A RAC1 han dit que els retards els causa "un incident a l'estació de Terrassa". També han dit que els trens circulen per una sola via entre Sabadel i Terrassa.
Atropellament.
Albert
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Post by Albert »

entfe001 wrote: Atropellament.
Ho saps segur o és el que sembla? Jo també vaig pensar en això.. de fet, vaig pensar més en suïcidi que en atropellament.
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entfe001
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Post by entfe001 »

Albert wrote:
entfe001 wrote:Atropellament.
Ho saps segur o és el que sembla? Jo també vaig pensar en això.. de fet, vaig pensar més en suïcidi que en atropellament.
Ho vaig sentir ahir pel campus i avui ho he vist en un breu d'un diari gratuït (no recordo quin).
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Post by UT596001 »

Sempre que hi ha atropellament al baixador de Castellarnau s'ha d'establir via única entre Sabadell-Sud i Terrassa. Els trens destinació Terrassa acaben a Sabadell-Sud i només segueixen els que van a Manresa i Lleida.


D'altra banda, que hi hagin atropellaments allà, és bastant habitual. A mi m'ha enganxat 2 cops aquesta circumstància.
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metring
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Endarreriments a la C2

Post by metring »

Gersenz
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Post by Gersenz »

Una incidència al metro, prop de l'estació Catalunya de la L1 ha provocat importants retards en el servei de rodalies renfe entre les 5 i les 9 del matí. Els trens que passen per Pl.Catalunya a les 7.02, 7.14 i 7.20 amb destinació L'Hospitalet de Llobregat els dos primers i Sant Vicenç de Calders el tercer han estat desviats per Sant Andreu Comtal i Clot.
Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!
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Post by Ecomobisostrans »

Gersenz wrote:Una incidència al metro, prop de l'estació Catalunya de la L1 ha provocat importants retards en el servei de rodalies renfe entre les 5 i les 9 del matí. Els trens que passen per Pl.Catalunya a les 7.02, 7.14 i 7.20 amb destinació L'Hospitalet de Llobregat els dos primers i Sant Vicenç de Calders el tercer han estat desviats per Sant Andreu Comtal i Clot.
No entenc que te que veure la incidencia del metro amb la renfe, encar que tinguin les vies al costat. Que per treure el metro espatllat han hagut d'ocupar les vies de renfe?
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aarongilp
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Post by aarongilp »

Ecomobisostrans wrote:
Gersenz wrote:Una incidència al metro, prop de l'estació Catalunya de la L1 ha provocat importants retards en el servei de rodalies renfe entre les 5 i les 9 del matí. Els trens que passen per Pl.Catalunya a les 7.02, 7.14 i 7.20 amb destinació L'Hospitalet de Llobregat els dos primers i Sant Vicenç de Calders el tercer han estat desviats per Sant Andreu Comtal i Clot.
No entenc que te que veure la incidencia del metro amb la renfe, encar que tinguin les vies al costat. Que per treure el metro espatllat han hagut d'ocupar les vies de renfe?
No, però és possible que l'agulla hagi fet alguna tonteria...
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Jefe de C.T.C.
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Post by Jefe de C.T.C. »

En els primers moments de l'accident el túnel estaba molt ple de fum...i el Puesto de Mando de Adif es va coordinar amb el CCM per tal de saber si la circulació de trens pel túnel era segura. Així doncs va haver uns pocs retrasos per la nit y els primers trens del dia següent van circular desviats per el tunel de Passeig de Gràcia per "curar-se en salut".
Després també Metro va necessitar de ficar maquinaria y fer treballs per restablir la circulació..maquinària y treballs que per la seva proximitat interferien la circulació de trens per la xarxa d'Adif..així doncs van sol·licitar "el tall" de la circulació a Plaça Catalunya durant tota la nit.
Com ja dic a mes d'estar tota la nit de treballs els últims trens de renfe es van retrasar pel tema d'esperar per veure si havia afectat d'alguna forma les vies d'Adif y pel fum que en un primer moment hi havia al túnel. I els primers del matí van circular desviats per donar mes temps pels treballs de Metro que no eren compatibles (o recomenables) amb la circulació de trens per vies contigues.
"" Y hasta aqui se :roll: ""
Hola gent!!
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Mako448
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Post by Mako448 »

Aquest matí,segons ATM,una avaria técnica a l'estació El Vendrell de la R4 ha provocat que els trens direcció Barcelona anessin amb més de 25 minuts de retard.Lo curiós,esque quan he posat la pàgina 811 posava que l'incidencia provocava retrassos a la C4 Sud i C2 Nord
Peró crec que lo de C2 Nord ha estat un error del teletext,després posava C4 Nord,a més pq una incidencia a El Vendell hauria afectat la C2 Nord?Si ni pasa,i de un bon pam.Peró bueno,a la C4 Sud retrassos aquest matí de 25 minuts
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