Algú sap què és el sistema carrousel?
Enquesta...?
Vot a favor (i més ara us podré ajudar perquè treballaré a l'Alstom)...Serie600 wrote:Penso que seria una bona idea. Es podria crear alguna mena de fil-diccionari on trobar i/o possar termes i definicions de sistemes ferroviaris, senyalitzacio, etc.
Vots a favor?....
La pregunta és, a quin fil?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Jo ho posaria al fil nº 8 "Transport en general"
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Enquesta...?
Hola:
Com si calgues molt encetar un fil nou i dedicar-ho a fer-ne una mena de diccionari. No crec que Maese Wefer tingues cap problema fins i tot de subjectar-ho.
Sal.lutacions:
Serie600
Mira que t'agrada "filar" prim Jamiro.....JaMiRo! wrote:Vot a favor (i més ara us podré ajudar perquè treballaré a l'Alstom)...Serie600 wrote:Penso que seria una bona idea. Es podria crear alguna mena de fil-diccionari on trobar i/o possar termes i definicions de sistemes ferroviaris, senyalitzacio, etc.
Vots a favor?....
La pregunta és, a quin fil?
Com si calgues molt encetar un fil nou i dedicar-ho a fer-ne una mena de diccionari. No crec que Maese Wefer tingues cap problema fins i tot de subjectar-ho.
Sal.lutacions:
Serie600
Re: Ep!
Això m'ha passat a FGC, amb un tren sortint un minut i mig abans de l'hora havent-me d'esperar 18 minuts pel següent.Denisuko wrote:La veritat es que aixo son coses curioses, a més, si un dia et tanquen les portes als nassos i veus que el motorista se'n va i li queden 30 segons de regulació, dons pots posar una reclamació amb tot el dret i la raó del mon (Quina mala llet, no?)
Inexplicablement, no en vaig fer constància al llibre de reclamacions. Encara em pregunto per què.
Re: Ep!
Yo, ho sento molt per la persona que conduís, pero hauria fet la reclamació, em sembla que tots hem de complir amb els nostres horaris, encara que tots tenim pressa per acabar el treball, pero els horaris s'han de complir, i amb els 18 minutos que tenies, es podria fer una reclamació perfectamententfe001 wrote:Això m'ha passat a FGC, amb un tren sortint un minut i mig abans de l'hora havent-me d'esperar 18 minuts pel següent.Denisuko wrote:La veritat es que aixo son coses curioses, a més, si un dia et tanquen les portes als nassos i veus que el motorista se'n va i li queden 30 segons de regulació, dons pots posar una reclamació amb tot el dret i la raó del mon (Quina mala llet, no?)
Inexplicablement, no en vaig fer constància al llibre de reclamacions. Encara em pregunto per què.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Al metro de Praga (almenys quan hi vaig ser per últim cop, el 1999), tenien un sistema que indicava quant temps havia passat des de la sortida del tren anterior. És a dir, un sistema com el de Barcelona però més simple, sense les indicacions precises de si esperar-se, quant temps, accelerar, anar més a poc a poc, etc.
-
- N2
- Posts: 12
- Joined: Tuesday 02/11/2010 13:57
Re: Funcionament Regulació aut
La veritat es que aixo son coses curioses, a més, si un dia et tanquen les portes als nassos i veus que el motorista se'n va i li queden 30 segons de regulació, dons pots posar una reclamació amb tot el dret i la raó del mon (Quina mala llet, no?)[/quote]
En alguns casos sobretot quan el tren que va davant o darrera s´ha de retirar al arribar al final de linia o be a d´entrar un tren més a la circulació, davant o darrera, desde el Centre de Control de Metro (CCM) l´operador de la línia pot indicar al motorista pel radiotelefon (Tren-Terra), a no respectar el cartell de regulació.
Per altra banda, tant els semafors com la regulació funcionen de forma automàtica, però supervisades des del CCM per l´operador de la línia. Des del CCM poden per exemple canviar un semafor de verd/ambar a vermell, apagar un cartell de regulació concret, deixar-lo en 00:00, etc. Quan s´atura la línia no es posa automaticamernt el cartell de STOP, el posa i també el treu l´operador des del CCM, al mateix temps que avisa per radiotelefon a tots els motoristes que s´ha posat/tret l´STOP.
Un altre aspecte que també mostren els cartells de regulació als finals de linia es la retenció per horari; a la part de dalt del cartell on normalment va el A0/R0 i posa horari i a on van les fletxes hi ha una H. La retenció per horari s´utilitza quan el carrussel va adelantat, és a dir que els trens passen pels finals abans dels horaris oficials (horaris interns).
Als finals quan ha de sortir el tren sona una bocina que va amb la regulació i sòna quan es posa el cartell a 00. però també es pot controlar des del CCM i fer-la sonar abans del 00:00 o després.
Re: Algú sap què és el sistema carrousel?
Hoy en la línea 1, en Sagrera, a las 7:20 aproximadamente, en el indicador de consignas de marcha ponía arriba INHIBIDA. Normalmente por la mañana a qué hora activan el sistema de regulación?
Con razón llegué más antes a la parada...
También decir que a veces observo que en la parte de arriba de la pantalla sale, por ejemplo "A0:01I70". Ese "I no sé qué" qué significa?
Con razón llegué más antes a la parada...
También decir que a veces observo que en la parte de arriba de la pantalla sale, por ejemplo "A0:01I70". Ese "I no sé qué" qué significa?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Canviat sistema que regula l'interval dels trens del metro?
Fil provinent de http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... 86#p265786
Algú sap si han canviat el sistema que regula l'interval dels trens?
Abans quan un tren arribava avançat, al sistema de regulació sortia A0:45 (sinó vaig errat), i avui, a Pg. de Gràcia L4 he vist que a la part superior constava el següent: A0:45I95.
Algú sap que és/a què és deu?
Algú sap si han canviat el sistema que regula l'interval dels trens?
Abans quan un tren arribava avançat, al sistema de regulació sortia A0:45 (sinó vaig errat), i avui, a Pg. de Gràcia L4 he vist que a la part superior constava el següent: A0:45I95.
Algú sap que és/a què és deu?
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Lo del número que aparece después de la I creo que lo pregunté como dos veces hace tiempo.oriolp13 wrote:Algú sap si han canviat el sistema que regula l'interval dels trens?
Abans quan un tren arribava avançat, al sistema de regulació sortia A0:45 (sinó vaig errat), i avui, a Pg. de Gràcia L4 he vist que a la part superior constava el següent: A0:45I95.
Algú sap que és/a què és deu?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Ja fa uns mesets. Jo tampoc se realment que volen dir els darrers tres dígits. Pensava al principi que fos algun ID del servei que està realitzant aquell tren, però em sembla que no.Renfe445 wrote:Lo del número que aparece después de la I creo que lo pregunté como dos veces hace tiempo.oriolp13 wrote:Algú sap si han canviat el sistema que regula l'interval dels trens?
Abans quan un tren arribava avançat, al sistema de regulació sortia A0:45 (sinó vaig errat), i avui, a Pg. de Gràcia L4 he vist que a la part superior constava el següent: A0:45I95.
Algú sap que és/a què és deu?
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Justament avui m'he fixat a Verdaguer L4 -> Trinitat Nova, i quan el sistema de regulació marcava 00:00, a sobr ehi posava A00I95...oriolp13 wrote:Algú sap si han canviat el sistema que regula l'interval dels trens?
Abans quan un tren arribava avançat, al sistema de regulació sortia A0:45 (sinó vaig errat), i avui, a Pg. de Gràcia L4 he vist que a la part superior constava el següent: A0:45I95.
Algú sap que és/a què és deu?
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
El número que va después de la I, normalmente se queda entre el 90 y el 95. Creo haber visto alguna vez que baje del 90. Lo continuamos hablando en el hilo que habla sobre lo del carrusel?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Potser que iniciem un fil nou dedicat a aquest tema...
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=4183metring wrote:Potser que iniciem un fil nou dedicat a aquest tema...
Aquí está el hilo del que hablaba.
Viendo cuando lo pregunté, el día 29 de febrero, he de decir que podría estar esa I con el número como hace más de un año, o puede que más!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Algú sap què és el sistema carrousel?
La I és l'índex de regularitat de la línia en tant per cent.
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Algú sap què és el sistema carrousel?
Ah, molt interessant! O sigui d'alguna manera es diu si els trens estan circulant amb la freqüència habitual o no, oi?xabuca wrote:La I és l'índex de regularitat de la línia en tant per cent.