Que bé, s'ha tornat a deixar caure una 470 Cervera abaix. Espero que demà el 15624 el faci una 470 i no una 447UT440_132M wrote:Aquest divendres 30 de desembre, el regional 15624, Lleida 16:07 - L'Hospitalet 19:34, ha estat realitzat per la 470 190M.
L'invers 15625 L'Hospitalet 15:11 - Lleida 18:37, l'ha fet una 447 PMR amb seients regionals com els de la R3.
Seguiment de les 440, 447 i 470
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Algu sap per que el serveis 15633 y 15631 Cervera 6:55 LLeida 7:48 es fa sempre amb 470 ( al igual que lultim de la nit ), pero el Cervera LLeida del mitg dia es fa amb 447?
Tambe tinc entes que ni ha cuatre o cinc dies a lany, normalment visperes de festius que si que es fa lultim amb 447. Aixo segueix algun patró? Tambe penso que deurien utilitzar sembre el 447 per fer el Cervera Lleida y la 470 deixarla fixe al LHospitalet LLeida.
Tambe tinc entes que ni ha cuatre o cinc dies a lany, normalment visperes de festius que si que es fa lultim amb 447. Aixo segueix algun patró? Tambe penso que deurien utilitzar sembre el 447 per fer el Cervera Lleida y la 470 deixarla fixe al LHospitalet LLeida.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
El darrer servei Lleida - Cervera i el primer Cervera - Lleida sempre es fan en 470 ja que és el material base que hi ha assignat a Lleida.447orange wrote:Algu sap per que el serveis 15633 y 15631 Cervera 6:55 LLeida 7:48 es fa sempre amb 470 ( al igual que lultim de la nit ), pero el Cervera LLeida del mitg dia es fa amb 447?
Tambe tinc entes que ni ha cuatre o cinc dies a lany, normalment visperes de festius que si que es fa lultim amb 447. Aixo segueix algun patró? Tambe penso que deurien utilitzar sembre el 447 per fer el Cervera Lleida y la 470 deixarla fixe al LHospitalet LLeida.
La resta de serveis, les fan les unitats que pugen i baixen a Barcelona. El primer Lleida - Cervera, fa el segon Cervera - Lleida i posteriorment el primer Lleida - Hospitalet.
Al migdia, el primer Hospitalet - Lleida, és el que fa després el Lleida - Cervera, a primera hora de la tarda el Cervera - Lleida, i sobre les 16h el Lleida - Hospitalet.
El segon Hospitalet - Lleida, fa més tard el darrer Lleida - Hospitalet. I l'últim Hospitalet - Lleida és el que l'endemà fa el primer Lleida - Cervera.
Per aquest motiu, tots els serveis es turnen 447 i 470 (tot i que ja fa unes setmanetes que les 470 es deixen veure poc) i el servei amb material exclusiu de Lleida (darrer Lleida-Cervera i primer Cervera - Lleida) es fa sempre amb 470.
Ara bé, això no treu que per alguna avaria s'hagi fet amb el primer que tinguin, i aquesta sigui una 447. Fa temps en aquests casos tiraven d'una 592, especialment en temps de gelades.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Gracies per la informacio! Aclarat, aixo si, un del 447 que no son asignats a Lleida dorm a Lleida pirineus, per que sempre el trobo cuan arribo amb lultim Cervera- Lleida. Suposso que fa el primer servei cap a L´Hospitalet del dia seguent.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Tambien volia parlar del supost canvi de material Civia per treure 447 i posarles ales lineas regionals..yo en cara no e vist aquest canvi, ja que fent un repas estem igual.
R16 A Vinaros ja es fa amb 447 de fa temps, tambe arriben a Tortosa.
R15 Caspe sempre son 448, rara vegada una 470, Reus nomes l´antepenultim i sen torna-A Mora la Nova 448 y 470, van fer servei 447 un temps pro ja no i baixen.
Tambe van arribar els diumenges a fer els Plana Picamoixons- Sant Vicent de calders pero de aixo ya en fa temps.
R3 ja fa anys,
R11 treuran els 470 del trajecte Cervera-LLeida? i Tarragona no tinc dades de si ja i dormen 447 o material Civia.
Aixi doncs, algu a notat algun canvi desde la arribada del material andalus o te alguna dade nova de substitucio de material 448 o 470 a regionals prevista?
R16 A Vinaros ja es fa amb 447 de fa temps, tambe arriben a Tortosa.
R15 Caspe sempre son 448, rara vegada una 470, Reus nomes l´antepenultim i sen torna-A Mora la Nova 448 y 470, van fer servei 447 un temps pro ja no i baixen.
Tambe van arribar els diumenges a fer els Plana Picamoixons- Sant Vicent de calders pero de aixo ya en fa temps.
R3 ja fa anys,
R11 treuran els 470 del trajecte Cervera-LLeida? i Tarragona no tinc dades de si ja i dormen 447 o material Civia.
Aixi doncs, algu a notat algun canvi desde la arribada del material andalus o te alguna dade nova de substitucio de material 448 o 470 a regionals prevista?
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
De momento, poco se ha notado la llegada de material andaluz, en cuanto a servicios de Cercanías. Los únicos cambios han sido a peor, ya que en la R2 Norte se ven más 465 en composición simple, y en la R1 en hora punta, servicios que antes iban en doble de 464, ahora son con 465 simple ( aunque no mucho más).447orange wrote:Tambien volia parlar del supost canvi de material Civia per treure 447 i posarles ales lineas regionals..yo en cara no e vist aquest canvi, ja que fent un repas estem igual.
R16 A Vinaros ja es fa amb 447 de fa temps, tambe arriben a Tortosa.
R15 Caspe sempre son 448, rara vegada una 470, Reus nomes l´antepenultim i sen torna-A Mora la Nova 448 y 470, van fer servei 447 un temps pro ja no i baixen.
Tambe van arribar els diumenges a fer els Plana Picamoixons- Sant Vicent de calders pero de aixo ya en fa temps.
R3 ja fa anys,
R11 treuran els 470 del trajecte Cervera-LLeida? i Tarragona no tinc dades de si ja i dormen 447 o material Civia.
Aixi doncs, algu a notat algun canvi desde la arribada del material andalus o te alguna dade nova de substitucio de material 448 o 470 a regionals prevista?
Lo lógico sería que en la R1 se aumentarán las 447 en los servicios de Blanes y Calella, puesto que si se van las 464, y las 465 no pueden ir en doble, lo lógico son 447, que deberían de sacarlas de otras líneas, y de momento no se ve ninguna novedad. Subieron Civias un día a Vic, pero nada más se ha vuelto a saber.
En cuanto a regionales, hoy en día la R11 va con 449 los MD, y con 447 los regionales pesados ( alguno de ellos con asientos regionales, y reformados a PMR), la R12 con 447, y algún servicio como dices, con 470, la R13 y R14 va preferentemente con 470, y las lanzaderas que salen de St.Vicenç/Tarragona, y que acaban en la Plana, normalmente con 448R. La R15 va preferentemente con 448R ( con 470 sólo se ve el Madrid), y un Reus al día por sentido, con doble de 447. La R16, preferentemente va con 447 PMR, menos algun servicio que va con doble 448R y 449, y el Valencia que va casi siempre con 470 ( de base valenciana), aunque alguna vez ocasional lo ha hecho 447.
Eso si, no es nada raro ver 447 reformadas a PMR con asientos de regionales, haciendo servicios de Cercanías. El otro día pillé un R1 que venía de Blanes, y me tocó precisamente una 447 PMR con asientos regionales.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Los Civia que subieron a Vic, no eran nada más que los dos Civia que están asignados a la R7. Al estar esa línea cancelada durante las fiestas de navidad, esas unidades subieron en servicio a Vic. Des de esa fecha, las 447 siguen en la R3.rodalia wrote:De momento, poco se ha notado la llegada de material andaluz, en cuanto a servicios de Cercanías. Los únicos cambios han sido a peor, ya que en la R2 Norte se ven más 465 en composición simple, y en la R1 en hora punta, servicios que antes iban en doble de 464, ahora son con 465 simple ( aunque no mucho más).447orange wrote:Tambien volia parlar del supost canvi de material Civia per treure 447 i posarles ales lineas regionals..yo en cara no e vist aquest canvi, ja que fent un repas estem igual.
R16 A Vinaros ja es fa amb 447 de fa temps, tambe arriben a Tortosa.
R15 Caspe sempre son 448, rara vegada una 470, Reus nomes l´antepenultim i sen torna-A Mora la Nova 448 y 470, van fer servei 447 un temps pro ja no i baixen.
Tambe van arribar els diumenges a fer els Plana Picamoixons- Sant Vicent de calders pero de aixo ya en fa temps.
R3 ja fa anys,
R11 treuran els 470 del trajecte Cervera-LLeida? i Tarragona no tinc dades de si ja i dormen 447 o material Civia.
Aixi doncs, algu a notat algun canvi desde la arribada del material andalus o te alguna dade nova de substitucio de material 448 o 470 a regionals prevista?
Lo lógico sería que en la R1 se aumentarán las 447 en los servicios de Blanes y Calella, puesto que si se van las 464, y las 465 no pueden ir en doble, lo lógico son 447, que deberían de sacarlas de otras líneas, y de momento no se ve ninguna novedad. Subieron Civias un día a Vic, pero nada más se ha vuelto a saber.
En cuanto a regionales, hoy en día la R11 va con 449 los MD, y con 447 los regionales pesados ( alguno de ellos con asientos regionales, y reformados a PMR), la R12 con 447, y algún servicio como dices, con 470, la R13 y R14 va preferentemente con 470, y las lanzaderas que salen de St.Vicenç/Tarragona, y que acaban en la Plana, normalmente con 448R. La R15 va preferentemente con 448R ( con 470 sólo se ve el Madrid), y un Reus al día por sentido, con doble de 447. La R16, preferentemente va con 447 PMR, menos algun servicio que va con doble 448R y 449, y el Valencia que va casi siempre con 470 ( de base valenciana), aunque alguna vez ocasional lo ha hecho 447.
Eso si, no es nada raro ver 447 reformadas a PMR con asientos de regionales, haciendo servicios de Cercanías. El otro día pillé un R1 que venía de Blanes, y me tocó precisamente una 447 PMR con asientos regionales.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ya, pero la R7 estuvo cancelada del 24 de Diciembre al 8 de Enero, si no recuerdo mal, y los Civias sólo subieron a Vic el 31. No cuadra. De hecho el día 2 estuve por la R3, y no vi ningún Civia ( y ese día no funcionaba la R7).UT440_132M wrote: Los Civia que subieron a Vic, no eran nada más que los dos Civia que están asignados a la R7. Al estar esa línea cancelada durante las fiestas de navidad, esas unidades subieron en servicio a Vic. Des de esa fecha, las 447 siguen en la R3.
El caso es que parece ser que, no han aprovechado la llegada de los civias andalucias para mandar 447 de Cercanías a Regionales. Y yo bien que me alegro.
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Las 447 no pueden ir de Cercanías a Regionales cuando están hechas para Cercanías. Ya las 447 reformadas para regionales son una chapuza...rodalia wrote:Ya, pero la R7 estuvo cancelada del 24 de Diciembre al 8 de Enero, si no recuerdo mal, y los Civias sólo subieron a Vic el 31. No cuadra. De hecho el día 2 estuve por la R3, y no vi ningún Civia ( y ese día no funcionaba la R7).UT440_132M wrote: Los Civia que subieron a Vic, no eran nada más que los dos Civia que están asignados a la R7. Al estar esa línea cancelada durante las fiestas de navidad, esas unidades subieron en servicio a Vic. Des de esa fecha, las 447 siguen en la R3.
El caso es que parece ser que, no han aprovechado la llegada de los civias andalucias para mandar 447 de Cercanías a Regionales. Y yo bien que me alegro.
En todo caso tampoco es una "llegada de material de Andalucía", es un simple intercambio: se van 463 y 464 y llegan 465. Así se puede aumentar la oferta de plazas de los trenes y reorganizar el material. Por ejemplo, en algunas franjas horarias pueden poner 465 simples en la R2 (cuando hay poca demanda), y el 463 que iba junto a él antes, ahora es 465 y lo tienen libre para otras líneas.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Sí, es guanya això en hores vall, però es perden tres cotxes en hores punta.trenesrenfe123 wrote: En todo caso tampoco es una "llegada de material de Andalucía", es un simple intercambio: se van 463 y 464 y llegan 465. Así se puede aumentar la oferta de plazas de los trenes y reorganizar el material. Por ejemplo, en algunas franjas horarias pueden poner 465 simples en la R2 (cuando hay poca demanda), y el 463 que iba junto a él antes, ahora es 465 y lo tienen libre para otras líneas.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Els 465 en simple que hi han a la R2 Nord les fan circular tot el dia, inclús en hora punta que és una autèntica llauna de sardines. Per això de tant en tant hi ha per la línia una 447 en doble donant voltes entre Sant Celoni i l'Aeroport.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
trenesrenfe123 wrote:Las 447 no pueden ir de Cercanías a Regionales cuando están hechas para Cercanías. Ya las 447 reformadas para regionales son una chapuza...rodalia wrote:Ya, pero la R7 estuvo cancelada del 24 de Diciembre al 8 de Enero, si no recuerdo mal, y los Civias sólo subieron a Vic el 31. No cuadra. De hecho el día 2 estuve por la R3, y no vi ningún Civia ( y ese día no funcionaba la R7).UT440_132M wrote: Los Civia que subieron a Vic, no eran nada más que los dos Civia que están asignados a la R7. Al estar esa línea cancelada durante las fiestas de navidad, esas unidades subieron en servicio a Vic. Des de esa fecha, las 447 siguen en la R3.
El caso es que parece ser que, no han aprovechado la llegada de los civias andalucias para mandar 447 de Cercanías a Regionales. Y yo bien que me alegro.
En todo caso tampoco es una "llegada de material de Andalucía", es un simple intercambio: se van 463 y 464 y llegan 465. Así se puede aumentar la oferta de plazas de los trenes y reorganizar el material. Por ejemplo, en algunas franjas horarias pueden poner 465 simples en la R2 (cuando hay poca demanda), y el 463 que iba junto a él antes, ahora es 465 y lo tienen libre para otras líneas.
Las 447 con asientos Cercanias estan asiganadas la RG1 L'Hospitalet a Figueres y Portbou por Vía Mataró parando en todas la Estaciones, raramente se ven 447 reformadas para Regionales con PMR ó R3 hasta Ripoll y Puigcerda para los Servicios de Cercanias
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
El domingo y hoy e visto pocas ut 447 en la R1, la mayoria de servicios: mataro , areñys de mar calella, los hacen los civia 465 o algun 464 y las 447 hacen RG1 y los blanes , molins de rey. En la R4 va todo como siempre ut 447 i como minimo algun civia.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
A Rodalia València tenim dues 447 reformades més: la 012 i la 019. La primera encara està als tallers, però la segona ja presta servei.
I ahir un C6 Castelló - València es va fer amb les 447.087 i 091, però segons Listadotren la segona està a Barcelona. Ens heu donat una 447 (temporalment o definitiva) o la vista em va jugar una mala passada?
I ahir un C6 Castelló - València es va fer amb les 447.087 i 091, però segons Listadotren la segona està a Barcelona. Ens heu donat una 447 (temporalment o definitiva) o la vista em va jugar una mala passada?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
No me'n fiaria gaire del que posi a Listadotren. N'hi ha prou que et digui que hi ha 269 que segons la web estan desballestades, però encara continuen circulant per les vies, o sigui que...fgc113 wrote:A Rodalia València tenim dues 447 reformades més: la 012 i la 019. La primera encara està als tallers, però la segona ja presta servei.
I ahir un C6 Castelló - València es va fer amb les 447.087 i 091, però segons Listadotren la segona està a Barcelona. Ens heu donat una 447 (temporalment o definitiva) o la vista em va jugar una mala passada?
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
fgc113 wrote:A Rodalia València tenim dues 447 reformades més: la 012 i la 019. La primera encara està als tallers, però la segona ja presta servei.
I ahir un C6 Castelló - València es va fer amb les 447.087 i 091, però segons Listadotren la segona està a Barcelona. Ens heu donat una 447 (temporalment o definitiva) o la vista em va jugar una mala passada?
Segons listadotren la 447-088R pertanyent a València està actualment a Rodalies Barcelona amb colors de Rodalies Catalunya i el 1er servei que va fer va ser un R4, jo no la he vista per enlloc i aixó que he voltat per les lineas ón ciirculen les 447, algú sap si realment la 447-088R la tenim a prestant serveis a Catalunya?
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya
Aquest matí el R2 Vilanova - Barcelona Estació de França que ha passat pel Passeig de Gràcia sobre les 08.35h anava amb una doble de 447 PMR amb seients regionals per la R16... si fan aquesta gestió, després és normal que no tinguin material disponible pels trens que toca...
Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya
No és el primer cop que s'escapa una 447 PMR de Regionals a la R2 Sud.trenesrenfe123 wrote:Aquest matí el R2 Vilanova - Barcelona Estació de França que ha passat pel Passeig de Gràcia sobre les 08.35h anava amb una doble de 447 PMR amb seients regionals per la R16... si fan aquesta gestió, després és normal que no tinguin material disponible pels trens que toca...
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N6
- Posts: 283
- Joined: Sunday 11/01/2015 18:45
Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya
No és gens raro veure aquestes 447 a la R2Sud. Són les que venen amb el primer cadenciat de Reus i es passen el dia fent EDF-Vilanova fins a les 18 i algo per tornar amb el cadenciat a Reus.fgc113 wrote:No és el primer cop que s'escapa una 447 PMR de Regionals a la R2 Sud.trenesrenfe123 wrote:Aquest matí el R2 Vilanova - Barcelona Estació de França que ha passat pel Passeig de Gràcia sobre les 08.35h anava amb una doble de 447 PMR amb seients regionals per la R16... si fan aquesta gestió, després és normal que no tinguin material disponible pels trens que toca...
Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya
trenesrenfe123 wrote:Aquest matí el R2 Vilanova - Barcelona Estació de França que ha passat pel Passeig de Gràcia sobre les 08.35h anava amb una doble de 447 PMR amb seients regionals per la R16... si fan aquesta gestió, després és normal que no tinguin material disponible pels trens que toca...
Cal dir que aquesttes 447 reformades amb PMR per a Regionals ja han anat mes d'una cop per la R1, i més d'un cop han fet descans de cap de setmana a Mataró R1, os iguim que a mi ja no en sorprén rés. Per mi RENFE no es que gestioni de manera correcte el Material Rodant que té, fins a Valencia han anat 447 amb seients de Roalies, etc..., en algún cas obligada per la Generalitat de Catalunya (Rodalies Catalunya) que no vol les 470 en el nostre Territori, tot i que en circulin alguna fins que no les treguin de la Circulació una vegada tingui el Materia adaptat amb el PMR