Òndia, com canviarà el baixador de Viladecavalls! Això s'ha de veure...
Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2017:
En licitació:
Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2016-ING-00107
ARRENDAMIENTO DE LOCAL PARA BAR CAFETERÍA Y OPCIONALMENTE, CESIÓN DE ESPACIOS, EN LA ESTACIÓN DE VILANOVA I LA GELTRÚ
Última Modificación: 24/01/2017
Fecha Publicación: 24/01/2017
Ver documentos adjuntos
Licitaciones de RenfeNúmero del Expediente: 2016-ING-00108
ARRENDAMIENTO DE LOCAL PARA BAR CAFETERÍA Y OPCIONALMENTE, CESIÓN DE ESPACIO PARA MÁQUINA VENDING, EN LA ESTACIÓN DE SITGES
Última Modificación: 24/01/2017
Fecha Publicación: 24/01/2017
Ver documentos adjuntos
Número del Expediente: 2016-ING-00130
ARRENDAMIENTO DE LOCAL PARA BAR-CAFETERIA Y OPCIONALMENTE CESIÓN DE ESPACIO PARA MÁQUINA VENDING, EN LA ESTACIÓN DE CERDANYOLA DEL VALLÈS
Última Modificación: 01/02/2017
Fecha Publicación: 01/02/2017
Ver documentos adjuntos
Últimes adjudicacions:
Adjudicaciones de Renfe
Adjudicaciones de RenfeNúmero de Expediente: 2016-01607
SERVICIO DE GESTIÓN INTEGRAL: REALIZACIÓN ACTIVIDADES AUX. Y ARREND. LOCALES EN LA ESTACIÓN DE MONTCADA RIPOLLET.
Adjudicatario: PULIDO CASAS SERGIO
CIF: 47805318W
Contrato: 4500025328
Importe(sin Iva): 85.200,00
Plazo Ejecución(Meses): 48
Fecha Adjudicación: 18/01/2017
Fecha Publicación en Web: 20/01/2017
Número de Expediente: 2016-01544
SERVICIO DE GESTIÓN INTEGRAL: REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES AUX. Y ARRENDAMIENTO DE LOCALES EN LA ESTACIÓN DE CUNIT
Adjudicatario: VAQUERO DE LA TORRE JOSE MANUEL
CIF: 46595598J
Contrato: 4500025426
Importe(sin Iva): 113.600,00
Plazo Ejecución(Meses): 48
Fecha Adjudicación: 26/01/2017
Fecha Publicación en Web: 30/01/2017
Estacions de Rodalies Barcelona en obres
Estacions recentment reformades:
-Cabrera de Mar-Vilassar de Mar (R1) -finalitzada 2015, última aparició-
-Segur de Calafell (R2) -finalitzada 2016, última aparició-
-Sant Joan Despí (R1/R4) -finalitzada 2016, última aparició-
-Maçanet-Massanes (R1/R2) -finalitzada 2016, última aparició-
-Sant Celoni (R2) -tercera reforma, finalitzada 2016, última aparició-
-Castellbell i el Vilar (R4) -finalitzada 2016, última aparició-
-Premià de Mar (R1) -finalitzada 2016-
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2)
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Rubí (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Sabadell-Centre (R4, adjudicada el 2016)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7, adjudicada el 2016) -pendent de confirmació d'inici d'obres-
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
[...]
Obres en licitació:
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2) -quarta reforma-
-Blanes (R1)
Licitacions desertes o desistides:
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8, licitació deserta el 2016)
-Cabrera de Mar-Vilassar de Mar (R1) -finalitzada 2015, última aparició-
-Segur de Calafell (R2) -finalitzada 2016, última aparició-
-Sant Joan Despí (R1/R4) -finalitzada 2016, última aparició-
-Maçanet-Massanes (R1/R2) -finalitzada 2016, última aparició-
-Sant Celoni (R2) -tercera reforma, finalitzada 2016, última aparició-
-Castellbell i el Vilar (R4) -finalitzada 2016, última aparició-
-Premià de Mar (R1) -finalitzada 2016-
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2)
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Rubí (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Sabadell-Centre (R4, adjudicada el 2016)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7, adjudicada el 2016) -pendent de confirmació d'inici d'obres-
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
[...]
Obres en licitació:
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2) -quarta reforma-
-Blanes (R1)
Licitacions desertes o desistides:
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8, licitació deserta el 2016)
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Hola.
Gavá????? Qué tiene que reformar esa estación? Se hizo nueva hace relativamente poco. Tiene accesos PMR y está en perfectas condiciones. ¿Qué necesita?
Castelldefels, como no sean los andenes, no sé tampoco qué necesita de reforma esa estación.
Qué está pasando en San Celoni para que le metan mano cada dos por tres?
Y por último: Passeig de Grácia.
En 2009 le pusieron en los vestíbulos los marmolitos esos con letras doradas que al año siguiente se cargaron y quitaron para hacerle una reforma de arriba a abajo. Luego taparon la salida de Roger de Llúria y nos jodieron el enlace con Metro Girona para hacer una salida grande... ¡Que actualmente es una salida de emergencia!!!!!!!
Y por último ahora modifican el interior de los andenes. Total!!! Para ponerles las planchas metálicas blancas, que queda más fashion, pero que en pleno agosto le voy a decir yo al que se le ocurrió semejante joya (En Madrid hay problemas con las altas temperaturas en las estaciones de metro gracias a estas planchas metálicas de aluminio) que se meta allí todo el día y luego nos lo cuente.
Realmente hacía falta tanta reforma en la estación? E irlo haciendo por fases, construyendo esto para luego tirarlo?
Y mientras tanto no veo que se sigan reformando los techos de la Estaciò de França. Por aquí y por allá siguen habiendo cristaleras rotas o sitios sin cristal directamente, y cayendo el consabido diluvio universal.
Y además de eso...
Sant Andreu arenal, propiedad del Conde Drácula.
Arco de Triunfo. Muy monos los accesos, pero en los andenes parece la Octava Cueva de Mordor.
Plaza de Catalunya: en los andenes, van a salir las Tropas de Saruman con su ejército de Orcos por las rendijas.
¿Para cuándo, señores de Renfe? ¿Para cuándo????
Gavá????? Qué tiene que reformar esa estación? Se hizo nueva hace relativamente poco. Tiene accesos PMR y está en perfectas condiciones. ¿Qué necesita?
Castelldefels, como no sean los andenes, no sé tampoco qué necesita de reforma esa estación.
Qué está pasando en San Celoni para que le metan mano cada dos por tres?
Y por último: Passeig de Grácia.
En 2009 le pusieron en los vestíbulos los marmolitos esos con letras doradas que al año siguiente se cargaron y quitaron para hacerle una reforma de arriba a abajo. Luego taparon la salida de Roger de Llúria y nos jodieron el enlace con Metro Girona para hacer una salida grande... ¡Que actualmente es una salida de emergencia!!!!!!!
Y por último ahora modifican el interior de los andenes. Total!!! Para ponerles las planchas metálicas blancas, que queda más fashion, pero que en pleno agosto le voy a decir yo al que se le ocurrió semejante joya (En Madrid hay problemas con las altas temperaturas en las estaciones de metro gracias a estas planchas metálicas de aluminio) que se meta allí todo el día y luego nos lo cuente.
Realmente hacía falta tanta reforma en la estación? E irlo haciendo por fases, construyendo esto para luego tirarlo?
Y mientras tanto no veo que se sigan reformando los techos de la Estaciò de França. Por aquí y por allá siguen habiendo cristaleras rotas o sitios sin cristal directamente, y cayendo el consabido diluvio universal.
Y además de eso...
Sant Andreu arenal, propiedad del Conde Drácula.
Arco de Triunfo. Muy monos los accesos, pero en los andenes parece la Octava Cueva de Mordor.
Plaza de Catalunya: en los andenes, van a salir las Tropas de Saruman con su ejército de Orcos por las rendijas.
¿Para cuándo, señores de Renfe? ¿Para cuándo????
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Parece que tienen en mente remodelar la playa de vías para que las dos vías extremas sean las generales y las dos centrales las de apartado.França451 wrote:Hola.
Gavá????? Qué tiene que reformar esa estación? Se hizo nueva hace relativamente poco. Tiene accesos PMR y está en perfectas condiciones. ¿Qué necesita?
Personalmente no lo veo como una urgencia para nada.
Lo mismo que en Gavà (cosa que eliminaría gran parte de los cizallamientos posibles, para lo que habría que hacer un cuarto andén lado mar, con prolongación del paso inferior y demás), aunque en este caso no sé si también aprovecharían para recrecer y prolongar el andén de la vía en fondo de saco para que quepan en él trenes de 200m (sin ser un desastre tampoco, es el único andén de Castelldefels que aún no está en condiciones).França451 wrote:Castelldefels, como no sean los andenes, no sé tampoco qué necesita de reforma esa estación.
Esto, sin ser urgente del todo, sí sería más útil a corto plazo que en Gavà.
Ya se verá cuando adjudiquen, si es que llegan a hacerlo (por varios motivos, no todas las licitaciones terminan en adjudicación) y si se tercia se publique la nota de prensa.
Pues que renuevan la estación por fascículos: primero recrecieron los andenes e hicieron paso inferior, años más tarde pusieron una marquesina en el andén dirección Maçanet/Girona, el año pasado otra reforma de andenes (había dos andenes que no permitían trenes de 200m -ahora sólo queda uno-), y además alumbrado de LEDs y pavimentos podotáctiles, y este año ya veremos qué es lo que le hacen...França451 wrote:Qué está pasando en San Celoni para que le metan mano cada dos por tres?
Interesante lo de las planchas metálicas. Veremos cómo queda, pero sin ellas ya era un horno en verano...França451 wrote:Y por último: Passeig de Grácia.
En 2009 le pusieron en los vestíbulos los marmolitos esos con letras doradas que al año siguiente se cargaron y quitaron para hacerle una reforma de arriba a abajo. Luego taparon la salida de Roger de Llúria y nos jodieron el enlace con Metro Girona para hacer una salida grande... ¡Que actualmente es una salida de emergencia!!!!!!!
Y por último ahora modifican el interior de los andenes. Total!!! Para ponerles las planchas metálicas blancas, que queda más fashion, pero que en pleno agosto le voy a decir yo al que se le ocurrió semejante joya (En Madrid hay problemas con las altas temperaturas en las estaciones de metro gracias a estas planchas metálicas de aluminio) que se meta allí todo el día y luego nos lo cuente.
Realmente hacía falta tanta reforma en la estación? E irlo haciendo por fases, construyendo esto para luego tirarlo?
Por ahí no sé qué esperar, pero me parece que algo traían entre manos...França451 wrote:Y mientras tanto no veo que se sigan reformando los techos de la Estaciò de França. Por aquí y por allá siguen habiendo cristaleras rotas o sitios sin cristal directamente, y cayendo el consabido diluvio universal.
Esta reforma va para largo: será cara. Posiblemente obligue a cortes largos en la R3, la R4, y la R7.França451 wrote:Y además de eso...
Sant Andreu arenal, propiedad del Conde Drácula.
La segunda reforma de Arc de Triomf será MUY cara, y obligará a cortar durante meses la R1, la R3, la R4... y la L1.França451 wrote:Arco de Triunfo. Muy monos los accesos, pero en los andenes parece la Octava Cueva de Mordor.
Ahí exageras.França451 wrote:Plaza de Catalunya: en los andenes, van a salir las Tropas de Saruman con su ejército de Orcos por las rendijas.
¿Para cuándo, señores de Renfe? ¿Para cuándo????
Last edited by 437.001 on Thursday 02/02/2017 19:00, edited 2 times in total.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Voy a extenderme un poco.França451 wrote:¿Para cuándo, señores de Renfe? ¿Para cuándo????
Opino que a día de hoy, no es tan necesario intervenir en las estaciones de Barcelona ciudad (salvo Sant Andreu Comtal, que esa sí que es urgente), como en las estaciones de fuera de Barcelona y, si se tercia, en mejoras de la señalización (ERTMS) para que se puedan aumentar frecuencias por los túneles de Barcelona con seguridad.
En las estaciones de fuera de Barcelona antes que nada, porque la gran mayoría de ellas son más baratas de reformar y porque algunas de ellas están en un estado absolutamente deplorable, mucho peor que el de cualquier estación de Barcelona ciudad (basta con ver las fotos de Viladecavalls para darse cuenta de lo peligrosas que pueden llegar a ser algunas de ellas).
De todas formas, ya se han reformado bastantes, así que les quedan cada vez menos, pero entre ellas algunas de las peores (Sant Miquel de Gonteres que afortunadamente ya está en preparación, las dos de Vacarisses, Figaró, L'Arboç, Santa Perpètua de Mogoda, Sant Sadurní, Manresa, Sant Vicenç de Castellet y La Granada son las más urgentes).
Luego queda el tema del desdoblamiento de Parets-La Garriga, que intuyo que está cada vez más calentito y puede que ya se llegue a licitar este 2017 (¡¡toco madera!!), y que conlleva reformar las cuatro estaciones que tiene el tramo (Parets, Granollers-Canovelles, Les Franqueses del Vallès y La Garriga); y por cierto el proyecto contempla espacio para una estación en Montmeló (en la zona del cementerio y Can Volard, justo en la boca norte del túnel), que además serviría no sólo como estación para todo el año, sino que también quedaría muy cercana a la entrada al circuito de Fórmula 1 y Moto GP.
También está el tema de estaciones reclamadas: las dos más urgentes son la de la R8 en Santa Perpètua (parcialmente iniciada), y SOBRE TODO la de Hospital General (más todavía si se planease aumentar frecuencias de paso en Sant Cugat y Rubí), aunque Montornès también reclama una estación.
Luego está el asunto del desdoblamiento de la R3 entre Parets y Montcada, que sufre por el nimbysmo de los ayuntamientos de Santa Perpètua, La Llagosta y sobre todo Montcada (y en menor medida, Mollet). Y el asunto del nimbysmo de los ayuntamientos de L'Hospitalet y Sant Feliu. Estos ayuntamientos reclaman soterramientos o variantes a mi modo de ver innecesarios, y sobre todo, muy caros. Además, en Montcada está pendiente la reforma de la estación de Montcada-Bifurcació, una de las más importantes, y uno de los principales cuellos de botella por los cizallamientos que se producen ahí.
Otro cuello de botella tan grande o mayor es el de bifurcación Aragó, donde se separan las vías de Clot y las de Estació de França, pero eso depende de qué se planee hacer con la Estació de França. Las autoridades locales no la quieren, pero incluso con Sagrera funcionando, Estació de França puede proporcionar un alivio muy significativo a la red (y en Fomento y Adif lo saben). Con todo, para que funcionara perfectamente y se pudiera reducir el intervalo de paso en la red, habría que hacer un salto de carnero invertido en bifurcación Aragó, para evitar los cizallamientos de los trenes de Clot con los trenes de Estació de França.
Todas las demás obras, es decir, las de las estaciones de Barcelona ciudad ya dependen de la situación presupuestaria, ya que son considerablemente más caras y es muy probable que requieran cortes de varias líneas, y en el caso de Arc de Triomf también de la L1 del metro.
Salvo Torre Baró, que es la única barata y que sólo necesita prolongar andenes (y un pequeño lifting: teleindicadores, vallado, pintura, etc).
Last edited by 437.001 on Saturday 04/02/2017 6:51, edited 1 time in total.
En licitació:
Licitaciones de Renfe
Balenyà-Tona-Seva, Granollers-Canovelles, Parets del Vallès, Cerdanyola-Universitat, El Papiol, Martorell, Sant Cugat del Vallès, Mataró, Vilassar de Mar.Número del Expediente: 2016-01744
OBRAS PARA CERRAMIENTOS EN NUEVE (9) ESTACIONES DE CERCANÍAS DE CATALUÑA.
Última Modificación: 02/02/2017
Fecha Publicación: 02/02/2017
Ver documentos adjuntos
Estacions de Rodalies Barcelona en obres
Estacions recentment reformades:
-Premià de Mar (R1)
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2)
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Rubí (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Sabadell-Centre (R4, adjudicada el 2016)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7, adjudicada el 2016) -pendent de confirmació d'inici d'obres-
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
[...]
Obres en licitació:
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
Licitacions desertes o desistides:
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8, licitació deserta el 2016)
-Premià de Mar (R1)
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2)
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Rubí (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Sabadell-Centre (R4, adjudicada el 2016)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7, adjudicada el 2016) -pendent de confirmació d'inici d'obres-
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
[...]
Obres en licitació:
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
Licitacions desertes o desistides:
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8, licitació deserta el 2016)
Last edited by 437.001 on Tuesday 14/02/2017 1:39, edited 1 time in total.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Atenció a les reformes de Granollers-Canovelles i Parets.
Tot i que només es tracti de reformes del tancament, és un altre indici que la licitació del desdoblament està calenteta.
Tot i que només es tracti de reformes del tancament, és un altre indici que la licitació del desdoblament està calenteta.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Es probable que el tancament sigui relacionat amb el desdoblament parcial de Parets a La Garriga.437.001 wrote:Atenció a les reformes de Granollers-Canovelles i Parets.
Tot i que només es tracti de reformes del tancament, és un altre indici que la licitació del desdoblament està calenteta.
Pel que fa a la reforma de Centelles, encara no hi ha res visible de moment que faci indicar que s'ha de reformar en breu.
La meva incògnita es si el pont sobre la via, que fa anys i panys que s'està podrint, i que resta tancat des de fa dècades, també formarà part de la remodelació de l'estació.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Toquem fusta...UT440_132M wrote:Es probable que el tancament sigui relacionat amb el desdoblament parcial de Parets a La Garriga.
Ni ho veuràs fins que no adjudiquin... Estan licitant-la.UT440_132M wrote:Pel que fa a la reforma de Centelles, encara no hi ha res visible de moment que faci indicar que s'ha de reformar en breu.
Quan adjudiquin, i sobretot quan signin l'acta de replanteig, llavors ja es podran començar a veure coses. Ara encara és aviat.
Quan adjudiquin ja es veurà què hi fan o hi deixen de fer.UT440_132M wrote:La meva incògnita es si el pont sobre la via, que fa anys i panys que s'està podrint, i que resta tancat des de fa dècades, també formarà part de la remodelació de l'estació.
Nous (?) límits de velocitat definitius
Ara fa unes setmanes publicaba que s'havien col·locat uns nous cartellons de limitació de velocitat (120 km/h) a les dues vies de Sant Feliu (sentit Molins). Feia dies que no hi passava, i ara ja hi ha altres dos cartellons col·locats als mateixos posts però sentit Sant Joan, de 130 km/h.
No és ben né una reforma, però...
No és ben né una reforma, però...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Estaven renovant la via entre Cornellà i Sant Feliu, no?Javi M wrote:Ara fa unes setmanes publicaba que s'havien col·locat uns nous cartellons de limitació de velocitat (120 km/h) a les dues vies de Sant Feliu (sentit Molins). Feia dies que no hi passava, i ara ja hi ha altres dos cartellons col·locats als mateixos posts però sentit Sant Joan, de 130 km/h.
No és ben né una reforma, però...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Han renovat el tram de St Joan sentit Cornellà.437.001 wrote:Estaven renovant la via entre Cornellà i Sant Feliu, no?Javi M wrote:Ara fa unes setmanes publicaba que s'havien col·locat uns nous cartellons de limitació de velocitat (120 km/h) a les dues vies de Sant Feliu (sentit Molins). Feia dies que no hi passava, i ara ja hi ha altres dos cartellons col·locats als mateixos posts però sentit Sant Joan, de 130 km/h.
No és ben né una reforma, però...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Te m'has avançat!
La veritat és que sí que estaven mal eixes estacions, però no tant com les d'entre Terrassa i Manresa. Ja era hora que les reformaren.
La veritat és que sí que estaven mal eixes estacions, però no tant com les d'entre Terrassa i Manresa. Ja era hora que les reformaren.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Amb l'estació de Passeig de Gràcia, què és lo que volen fer? Acabo de passar per sobre d'ella amb la V17 (C/Roger de Llúria) i les dues mateixes boques que fins ara havia en aquest carrer amb Aragó ja no existeixen. Ara només es veuen dues reixes metàl•liques amb un munt de "pivotes" al voltant d'aquestes dues. Quan acabin les obres, tornarà ha haver-hi boques a Roger de Llúria o ens quedarem amb les de Passeig de Gràcia i Pau Claris?
Avui (13/02/2017):
Entre Bifurcació Aeroport i El Prat de Llobregat (R2):
-No sé si és impressió meva, però la trinxera on se suposa que ha d'anar la tuneladora sembla massa estreta com per doble via.
-Estaven desbrossant entre la futura bifurcació i l'entrada al túnel del Prat.
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
-cap avenç visible des del tren.
A Barcelona-El Clot-Aragó (R2):
-han posat nova cartelleria de Rodalies, però... calia al Clot abans que a d'altres estacions que tenen la cartelleria feta pols o directament no en tenen? La cartelleria del Clot era de Cercanías Renfe, sí, però estava en perfecte estat.
A Granollers-Centre (R2/R8):
-andana de vies 2/4: estan recreixent l'extrem costat Montmeló de l'andana, que està tallat. També estan canviant el paviment, han començat per la zona de fora de la marquesina. Un detall: el nou paviment podotàctil d'aquesta andana és groc, mentre que el de les altres andanes és negre. No acabo d'entendre per què han canviat de color...
-pas inferior i ascensors: poques novetats. Ara han fet un forat al lloc on anirà l'ascensor de l'andana de les vies 3/5, i al lloc on anirà l'ascensor de l'andana de les vies 1/3 hi ha unes marques. El forat que hi ha on anirà l'ascensor de l'andana de les vies 2/4 no sembla que hagi evolucionat...
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-Avui he estrenat les dobles de 465 a la R2 Nord. Resultat esperat: a l'andana direcció Barcelona, queden un cotxe i mig fora d'andana alta (tres portes, els dos darrers cotxes, extrem costat Montmeló), amb la qual cosa s'ha de fer alpinisme per pujar/baixar per allà. Espero que es donin pressa en adjudicar la reforma de l'estació, o hi pot haver alguna bona patacada (avui a una dona d'uns 45 li ha anat de poc de no caure)... L'efecte que fan els Civia a la part d'andana baixa de Mollet-Sant Fost és semblant al de baixar de les 447 a Viladecavalls o Vacarisses: alpinisme de primer nivell, fregant la trucada al 112 per lesions... I tothom sap que Mollet genera molts més passatgers que no Viladecavalls o Vacarisses, amb la qual cosa les situacions de risc es multipliquen.
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
-Hem tancat portes just quan entrava un R7 des de Barcelona. Espero que no hi hagués ningú que anés a Sant Cugat o Rubí...
-Per cert, avui a la R8 els trens els feien 2 463, i el R7 que he vist era una 447 en simple.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-Estan canviant els megàfons. Els nous encara estan a mig posar, els vells estan penjant de cables...
-Hi ha tres interfons d'emergències, un al vestíbul, i dos més, un a cada andana. Encara estan "embalats".
-Els ascensors encara no funcionen.
A Rubí (R8):
-Avui ens han posat a via 3 perquè hem creuat amb 2 mercaderies que anaven direcció Mollet (!!).
-Estan canviant els megàfons. Els nous encara estan a mig posar, els vells estan penjant de cables...
-Els ascensors encara no funcionen.
-Des del tren no he pogut veure res més.
-No sé si és impressió meva, però la trinxera on se suposa que ha d'anar la tuneladora sembla massa estreta com per doble via.
-Estaven desbrossant entre la futura bifurcació i l'entrada al túnel del Prat.
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
-cap avenç visible des del tren.
A Barcelona-El Clot-Aragó (R2):
-han posat nova cartelleria de Rodalies, però... calia al Clot abans que a d'altres estacions que tenen la cartelleria feta pols o directament no en tenen? La cartelleria del Clot era de Cercanías Renfe, sí, però estava en perfecte estat.
A Granollers-Centre (R2/R8):
-andana de vies 2/4: estan recreixent l'extrem costat Montmeló de l'andana, que està tallat. També estan canviant el paviment, han començat per la zona de fora de la marquesina. Un detall: el nou paviment podotàctil d'aquesta andana és groc, mentre que el de les altres andanes és negre. No acabo d'entendre per què han canviat de color...
-pas inferior i ascensors: poques novetats. Ara han fet un forat al lloc on anirà l'ascensor de l'andana de les vies 3/5, i al lloc on anirà l'ascensor de l'andana de les vies 1/3 hi ha unes marques. El forat que hi ha on anirà l'ascensor de l'andana de les vies 2/4 no sembla que hagi evolucionat...
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-Avui he estrenat les dobles de 465 a la R2 Nord. Resultat esperat: a l'andana direcció Barcelona, queden un cotxe i mig fora d'andana alta (tres portes, els dos darrers cotxes, extrem costat Montmeló), amb la qual cosa s'ha de fer alpinisme per pujar/baixar per allà. Espero que es donin pressa en adjudicar la reforma de l'estació, o hi pot haver alguna bona patacada (avui a una dona d'uns 45 li ha anat de poc de no caure)... L'efecte que fan els Civia a la part d'andana baixa de Mollet-Sant Fost és semblant al de baixar de les 447 a Viladecavalls o Vacarisses: alpinisme de primer nivell, fregant la trucada al 112 per lesions... I tothom sap que Mollet genera molts més passatgers que no Viladecavalls o Vacarisses, amb la qual cosa les situacions de risc es multipliquen.
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
-Hem tancat portes just quan entrava un R7 des de Barcelona. Espero que no hi hagués ningú que anés a Sant Cugat o Rubí...
-Per cert, avui a la R8 els trens els feien 2 463, i el R7 que he vist era una 447 en simple.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-Estan canviant els megàfons. Els nous encara estan a mig posar, els vells estan penjant de cables...
-Hi ha tres interfons d'emergències, un al vestíbul, i dos més, un a cada andana. Encara estan "embalats".
-Els ascensors encara no funcionen.
A Rubí (R8):
-Avui ens han posat a via 3 perquè hem creuat amb 2 mercaderies que anaven direcció Mollet (!!).
-Estan canviant els megàfons. Els nous encara estan a mig posar, els vells estan penjant de cables...
-Els ascensors encara no funcionen.
-Des del tren no he pogut veure res més.
Re: Avui (13/02/2017):
Deu haver passat lo mateix a St. Andreu Comtal... Un cotxe i mig és molt eh... No sé jo però que el sistema de trens tinguessin "memoritzada" la llargada de les estacions i/o poder inutilitzar algunes portes abans d'obrir per la seguretat dels viatgers (al estil de FGC)...437.001 wrote: A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-Avui he estrenat les dobles de 465 a la R2 Nord. Resultat esperat: a l'andana direcció Barcelona, queden un cotxe i mig fora d'andana alta (tres portes, els dos darrers cotxes, extrem costat Montmeló), amb la qual cosa s'ha de fer alpinisme per pujar/baixar per allà. Espero que es donin pressa en adjudicar la reforma de l'estació, o hi pot haver alguna bona patacada (avui a una dona d'uns 45 li ha anat de poc de no caure)... L'efecte que fan els Civia a la part d'andana baixa de Mollet-Sant Fost és semblant al de baixar de les 447 a Viladecavalls o Vacarisses: alpinisme de primer nivell, fregant la trucada al 112 per lesions... I tothom sap que Mollet genera molts més passatgers que no Viladecavalls o Vacarisses, amb la qual cosa les situacions de risc es multipliquen.
Una cosa, si algu pren mal, de qui és culpa Renfe, Rodalies o Adif?