Perllongament d'FGC a Sabadell
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Com ja s'ha comentat més amunt, l'estació podria ser un centre de formació i la 111 potser la faran servir per a la formació o la deixaran per visitar, en plan museu.Haurem d'esperar.
http://www.naciodigital.cat/sabadell/no ... ril?rlc=p1
http://www.naciodigital.cat/sabadell/no ... ril?rlc=p1
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Al Twitter han dit:
La 111 que està aillada a Sab.Rambla ha estat grafitejada de dalt a baix
La 111 que està aillada a Sab.Rambla ha estat grafitejada de dalt a baix
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Doncs ja em direu com han entrat fins allà, si en teoria l'estació està tancada.metring wrote:Al Twitter han dit:
La 111 que està aillada a Sab.Rambla ha estat grafitejada de dalt a baix
Hauran recorregut tot el túnel des de l'entrada a l'antiga Sabadell-Estació?
Va arribar-hi per els seus propis mitjansMiquel wrote:Es que n'haurien de quedar com a material les dues. Després si per ves a saber que, a la 111.02 li passa quelcom ens quedem sense tren. Doncs la 111.13 quedarà enterrada sota terra sense possibilitat de sortir-ne, i ja veurem com estarà 10, 20 o 40 anys després. Directament aquest darrer viatge de la 111.13 ha estat un viatge al cementiri, caldria saber també si aquesta ha arribat allà "viva" o "morta".Javi M wrote:Efectivament, a Sabadell Rambla va arribar una 111 tot just després de marxar l'últim tren en servei comercial. I segons sembla sí la pensen deixar allà per sempre, tot i que em sembla bastant mala idea: es desaprofita l'espai de l'estació, que podria ser un equipament municipal molt útil, donat la seva cèntrica ubicació; i ens quedem sense la 111, que si bé encara en queda una altra de preservada, no crec que estigui de més tenir-ne dos, ni que fos per a recanvis.
http://www.isabadell.cat/sabadell/socie ... ll-rambla/
En teoria eren ven vives fa un any.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
No han posat cap tanca ni res que protegís el túnel?oriolp13 wrote:Hauran recorregut tot el túnel des de l'entrada a l'antiga Sabadell-Estació?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... -public.do
El Govern impulsa l'ampliació del servei de FGC a Sabadell i reforça el compromís pel transport públic
La posada en servei de la prolongació de la línia a Sabadell culminarà la primavera de 2017, amb 3,7 quilòmetres de via i tres estacions més (la Creu Alta, Sabadell Nord i Ca n’Oriac-Parc del Nord)
En total, la prolongació del Metro del Vallès a Sabadell abasta 5,2 quilòmetres, cinc estacions i unes cotxeres a Ca n’Oriac
El Govern de la Generalitat impulsa l’ampliació del servei de FGC a Sabadell i reforça el compromís amb el transport públic amb la posada en servei de la prolongació d’aquesta nova línia que culminarà la primavera de 2017, amb 3,7 quilòmetres de via i tres estacions més (la Creu Alta, Sabadell Nord i Ca n’Oriac-Parc del Nord). En total, la prolongació del Metro del Vallès a Sabadell abasta 5,2 quilòmetres –4,4 dels quals, de nova línia– cinc estacions i unes cotxeres a Ca n’Oriac. En total, l’actuació compta amb una inversió de 430 milions d’euros.
L’obra també compta amb el soterrament i reforma de l’actual Sabadell Estació i aparcaments a la Plaça Major i Plaça Espanya. A més, a partir del 2019 s’incorporaran 15 nous trens a la línia, amb una freqüència d’un tren cada cinc minuts.
Reforç de la xarxa de transport públic per ferrocarril
La posada en servei del nou tram de Sabadell, inaugurat pel president de la Generalitat aquest dilluns passat, és una mostra més de l’esforç inversor i la gestió de la Generalitat els darrers anys. La línia Barcelona – Vallès té actualment 36 estacions i inclou els serveis L6 (Sarrià), L7 (Av. Tibidabo), L12 (Reina Elisenda); S5 (fins a Sant Cugat-Rubí); S55 (fins a Universitat Autònoma); S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell). La línia Barcelona – Vallès del FGC va sumar l’any 2015 prop de 58 milions de viatgers. El Govern també ha impulsat els nous trams de Terrassa (en funcionament des de l’any passat) i ara el nou tram de Sabadell que culminarà la primavera de 2017.
Esforç inversor per millorar la qualitat de vida de les persones
Aquest impuls en l’ampliació del servei de FGC a Sabadell, juntament al perllongament de la línia de Terrassa i la posada en marxa de la línia 9 del metro, sumen una inversió total en els darrers anys de 3.800 M€. Les obres, on es concentra més població de Catalunya i on hi ha més activitat econòmica, han suposat un augment significatiu dels usuaris, que ha permès congelar les tarifes i, fins i tot, en alguns casos, rebaixar-les.
El Govern impulsa l'ampliació del servei de FGC a Sabadell i reforça el compromís pel transport públic
La posada en servei de la prolongació de la línia a Sabadell culminarà la primavera de 2017, amb 3,7 quilòmetres de via i tres estacions més (la Creu Alta, Sabadell Nord i Ca n’Oriac-Parc del Nord)
En total, la prolongació del Metro del Vallès a Sabadell abasta 5,2 quilòmetres, cinc estacions i unes cotxeres a Ca n’Oriac
El Govern de la Generalitat impulsa l’ampliació del servei de FGC a Sabadell i reforça el compromís amb el transport públic amb la posada en servei de la prolongació d’aquesta nova línia que culminarà la primavera de 2017, amb 3,7 quilòmetres de via i tres estacions més (la Creu Alta, Sabadell Nord i Ca n’Oriac-Parc del Nord). En total, la prolongació del Metro del Vallès a Sabadell abasta 5,2 quilòmetres –4,4 dels quals, de nova línia– cinc estacions i unes cotxeres a Ca n’Oriac. En total, l’actuació compta amb una inversió de 430 milions d’euros.
L’obra també compta amb el soterrament i reforma de l’actual Sabadell Estació i aparcaments a la Plaça Major i Plaça Espanya. A més, a partir del 2019 s’incorporaran 15 nous trens a la línia, amb una freqüència d’un tren cada cinc minuts.
Reforç de la xarxa de transport públic per ferrocarril
La posada en servei del nou tram de Sabadell, inaugurat pel president de la Generalitat aquest dilluns passat, és una mostra més de l’esforç inversor i la gestió de la Generalitat els darrers anys. La línia Barcelona – Vallès té actualment 36 estacions i inclou els serveis L6 (Sarrià), L7 (Av. Tibidabo), L12 (Reina Elisenda); S5 (fins a Sant Cugat-Rubí); S55 (fins a Universitat Autònoma); S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell). La línia Barcelona – Vallès del FGC va sumar l’any 2015 prop de 58 milions de viatgers. El Govern també ha impulsat els nous trams de Terrassa (en funcionament des de l’any passat) i ara el nou tram de Sabadell que culminarà la primavera de 2017.
Esforç inversor per millorar la qualitat de vida de les persones
Aquest impuls en l’ampliació del servei de FGC a Sabadell, juntament al perllongament de la línia de Terrassa i la posada en marxa de la línia 9 del metro, sumen una inversió total en els darrers anys de 3.800 M€. Les obres, on es concentra més població de Catalunya i on hi ha més activitat econòmica, han suposat un augment significatiu dels usuaris, que ha permès congelar les tarifes i, fins i tot, en alguns casos, rebaixar-les.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Més estacions, més trens, més freqüències... però els trens continuaran anant a pas de tortuga fent molt poc competitius els temps de viatge.
Per a quan variants de traçat i semidirectes a FGC?
Per a quan variants de traçat i semidirectes a FGC?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N3
- Posts: 35
- Joined: Friday 16/09/2016 19:42
- Location: Sabadell
Perllongament d'FGC a Sabadell
No comprenc perquè han aïllat el tram de via de Sabadell Rambla, entenc que els tunels nou passen per sota de l'antic, però això no vol dir pas que l'hagin de tapiar. Bé que van funcionar els dos alhora el dia de la presentació oficial (12-S).
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
És molt senzill. Abans de les obres, la Rambla Ibèria passava per sota de la via del tren, el túnel del nou perllongament intercepta el traçat de l'antic pas inferior de la Rambla Ibèria. El traçat provisional intercepta el pas en superfície de la Rambla Ibèria a reposar un cop posat en servei el perllongament, a part està la diferència de cota entre el túnel antic i el nou.marc_valldo wrote:No comprenc perquè han aïllat el tram de via de Sabadell Rambla, entenc que els tunels nou passen per sota de l'antic, però això no vol dir pas que l'hagin de tapiar. Bé que van funcionar els dos alhora el dia de la presentació oficial (12-S).
-
- N3
- Posts: 35
- Joined: Friday 16/09/2016 19:42
- Location: Sabadell
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Ah, d'acord, gràcies. Per em pregunto: si han deixat una unitat 111 a l'estació de Sabadell Rambla per a pràctiques, com el podran fer servir si la catenària queda interrumpida?Granolleri wrote: És molt senzill. Abans de les obres, la Rambla Ibèria passava per sota de la via del tren, el túnel del nou perllongament intercepta el traçat de l'antic pas inferior de la Rambla Ibèria. El traçat provisional intercepta el pas en superfície de la Rambla Ibèria a reposar un cop posat en servei el perllongament, a part està la diferència de cota entre el túnel antic i el nou.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Supongo que utilizarían un simulador, pero en lugar de una cabina es un tren entero, digo yo.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Pràctiques d'evacuacions i simulacres d'emergències.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Execució de les obres del projecte de desplegament de la xarxa Rescat als perllongaments de les línies d'FGC a Sabadell i Terrassa. Perllongament de Sabadell. Fase 1. Clau: TF-02676.6.1-C1
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1069053
file:///C:/Documents%20and%20Settings/1/Mis%20documentos/Downloads/DR0000521641.pdf
https://licitacions.infraestructures.ca ... =CT1069053
file:///C:/Documents%20and%20Settings/1/Mis%20documentos/Downloads/DR0000521641.pdf
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Rescat és la xarxa de Radiocomunicacions d'Emergències i Seguretat de Catalunya. Aquesta xarxa, robusta i fiable, està especialment dissenyada per proporcionar cobertura, tant en nuclis de població com en entorns rurals, als cossos i col·lectius professionals implicats en la seguretat i les emergències a Catalunya. La xarxa Rescat està gestionada per l'Oficina Rescat.
http://interior.gencat.cat/ca/el_depart ... xa_rescat/
Salut!
http://interior.gencat.cat/ca/el_depart ... xa_rescat/
Salut!
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
L'antic túnnel dels FGC i l'estació de Sabadell-Rambla serveixen per formar als bombers en rescats dins de túnnels.
També es pot veure el frontal de la 111.13 grafitejat.... Una llàstima.
Podeu veure més a l'enllaç a NacióSabadell: http://www.naciodigital.cat/sabadell/noticia/8669Sabadell Rambla, camp d'entrenament dels Bombers
Els serveis d'emergències han fet un exercici per millorar seguretat dels túnels del tren a Sabadell
Hi han participat una gran quantitat d'efectius per entrenar-se en cas d'actuar en espais foscos i amb problemes de respiració
Els Bombers de la Generalitat han fet aquest matí a Sabadell un exercici amb el qual pretenen millorar les actuacions en emergències dins de túnels ferroviaris. La pràctica ha tingut lloc al túnel que connecta les estacions de Sabadell Rambla i Sabadell Estació de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), actualment fora de servei des del passat 13 de setembre, quan va entrar en funcionament el nou ramal amb les estacions de Can Feu - Gràcia i Sabadell Plaça Major.
NacióSabadell ha tingut accés a aquestes pràctiques, on ha pogut comprovar com l'estació de Sabadell Rambla ja ha estat víctima de l'acció dels grafiters.
També es pot veure el frontal de la 111.13 grafitejat.... Una llàstima.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Mai, per que? Politica de Treballadors i empresa, a la LL/A bé que es podrien fer avançaments però es mes comode un tren darrera l'altre, ara desde Terrassa i Sabadell també podran oferir cursos d'Angles per aprofitar el temps de recorregut.wefer wrote:Més estacions, més trens, més freqüències... però els trens continuaran anant a pas de tortuga fent molt poc competitius els temps de viatge.
Per a quan variants de traçat i semidirectes a FGC?
Salutacions.
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Tenim ja una data concreta sobre quan s'inaugurarà el tram entre Pl. Major i Ca n'Oriac?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
No.El Maño amañado wrote:Tenim ja una data concreta sobre quan s'inaugurarà el tram entre Pl. Major i Ca n'Oriac?
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Digue-ho tot, no? Jo no ho he de dir abans que tu...
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
Data concreta (dia i mes) no n'hi ha encara. Encara no s'ha pres la decisió.
Re: Perllongament d'FGC a Sabadell
No, si això, ja...victorcasta wrote:Data concreta (dia i mes) no n'hi ha encara.
Ok, ok...victorcasta wrote:Encara no s'ha pres la decisió.