Avui, de la mateixa manera que el passat divendres, m'ha tornat a afectar l'incidència, però aquesta vegada he pogut agafar el meu S1 habitual de les 8:46 que miraculosament ha arribat puntual a l'estació, però un cop més hem tornat anar com si fossim bestiar, amb una Provença novament bloquejada i col·lapsada que no donava abast un cop més. Els trens han tornat a anar amb retards que superaven els 20-30 min, i en algunes ocasions d'1 hora. La causa pel que sembla ser ha estat l'enclavament de Sarrià que ha caigut i això ha provocat tot el caos viscut novament avui. I ja portem dos divendres consecutius. I encara gràcies que he pogut agafar el meu tren a l'hora prevista perquè si hagués anat amb retard al meu lloc de feina m'haurien cridat l'atenció (ja va passar la setmana passada), per culpa d'FGC.trenesrenfe123 wrote:Últimament sembla que FGC ha agafat el virus Rodalies, i la línia del Vallès no para amb incidències. Avui una incidència a les instal·lacions del Baixador de Vallvidrera ha provocat retards durant tot el matí, en alguns casos de fins a mitja hora.
I quan passa això, com que a FGC estan acostumats a gestionar una xarxa molt puntual i amb servei correcte, se'ls acumula la feina i no poden amb tot. Esperem que només siguin incidències puntuals.
És una VERGONYA el que està passant aquests darrers dies a la línia del Vallès, i aquí cap responsable d'FGC (ni tan sols el sr. Ticó) dóna la cara per donar explicacions sobre les constants avaries i retards que estem patint. Com segueixin en aquest camí, m'hauré de passar definitivament al bus.
I a sobre diuen que FGC és una de les millors del món... més mentiders no poden ser!