Tan de bo no hagués de ser només la Generalitat qui pagués el pastis de la L9...davroca5 wrote:Ni l'Hospitalet ni Barcelona haurien de pagar cap estació. L'obra l'ha dissenyat la Generalitat, l'està executant la Generalitat i l'ha d'inaugurar la Generalitat. No hi ha més.
Si Barcelona tenia capacitat econòmica per pagar 2 dues estacions és molt ben rebut, però que tots els municipis per on passa la línia pugin o no fer el mateix que Barcelona és un altre tema. En el cas de l'Hospitalet es evident que no pot pressupostar 40 milions per fer les dues estacions del seu terme municipal, per tant és obvi que l'Ajuntament exigeixi aquestes estacions a la Generalitat (una d'elles, per cert, és vital per a que la L10 Sud a la Marina tingui sentit: Ildefons Cerdà).
Si no tinc mal entès, les ampliacions del metro de Madrid havien rebut finançament de l'estat i de la UE (ara no en tinc ref. i em fa mandra buscar-la). Pot ser així la L9 ja estaria acabada...
Per altre banda, no entenc quin dret li atribueixes a L'H d'exigir,..? exigir que li obrin estacions abans sense pagar mentre l'altre paga perquè li ho facin? Doncs llavors simplement s'haurà d'esperar a que la Gene tingui pasta per fer-ho...
En aquest sentit no hi veig el marge per la queixa (a part de x tacticisme polític de l'alcaldessa de L'H...).
Salut!