Tall pro-soterrament a Montcada
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Tot s'hi val per a que et facin un tunelet per després enriquir-te amb els terrenys alliberats.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"¿Por qué no te callas?"
Aquesta dona no té el més mínim sentit de decència, vergonya i responsabilitat? És que no en desaprofita una sola per deixar anar bestieses pel broc gros!
Això sí, és del partit que tan vol fomentar l'escola pública. La mateixa que fabrica analfabets funcionals a milions, que després no tenen prou educació i acaben votant prestidigitadors polítics com aquesta senyora.
Això sí, és del partit que tan vol fomentar l'escola pública. La mateixa que fabrica analfabets funcionals a milions, que després no tenen prou educació i acaben votant prestidigitadors polítics com aquesta senyora.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N6
- Posts: 188
- Joined: Tuesday 12/10/2010 15:47
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
L'alcaldessa ha fet aquestes declaracions: "No ho sabem i ens és igual si ha estat o no un suicidi. És una persona que ha mort a la via i ja hem de dir prou”.
I volen sí o sí el soterrament, quan el ministre li ha dit que es podrien fer uns passos soterrats per a vianants...
http://www.laveu.cat/noticies.cfm/id/59 ... l-l_r2.htm
I volen sí o sí el soterrament, quan el ministre li ha dit que es podrien fer uns passos soterrats per a vianants...
http://www.laveu.cat/noticies.cfm/id/59 ... l-l_r2.htm
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Aquesta senyora, fent aquestes declaracions, deu ser la riota en aquests moments de Fomento, i en aquest cas els dono la raó. Quina vergonya aliena, així es perd la legitimitat.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No saben tractar la quitxalla mal educada
El problema és que, segons surt publicat als diaris, el Ministro l'ha trucat prometent-li caramelets. Així, aquesta irresponsable continuarà sentint-se carregada de raons.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: No saben tractar la quitxalla mal educada
El Ministre De la Serna només ha trucat per proposar millorar els tancaments i fer nous passos subterranis, no per soterrar la via (és preferible fer nous passos mes segurs abans que no pas soterrar). Es podria fer alguna cosa semblant, com a Tarragona i el seu pas a nivell del port, que van suprimir el pas a nivell i van posar un subterrani molt ben fet, amb escales mecàniques i ascensors.Guigui wrote:El problema és que, segons surt publicat als diaris, el Ministro l'ha trucat prometent-li caramelets. Així, aquesta irresponsable continuarà sentint-se carregada de raons.
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Diari de Girona, 23 de febrer de 2017 wrote: Almenys 2 hores de retard en els trens de rodalies per una protesta a Montcada
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Incultes i incivilitzats
http://www.ara.cat/societat/protesta-Mo ... 25305.html
Si la informació és certa i -sobretot- completa, sembla que la gent sigui totalment mesella i s'empassi el relat del tren dolent. En canvi, ningú no diu res de la irresponsabilitat de qui travessa les vies on no toca, ni de qui ho demana tot (viure sense vies) a canvi de res (pisos barats perquè hi ha les vies), ni dels populismes barats per a atiar el foc i aferrar-se a la poltrona (alcaldessa).
Si la informació és certa i -sobretot- completa, sembla que la gent sigui totalment mesella i s'empassi el relat del tren dolent. En canvi, ningú no diu res de la irresponsabilitat de qui travessa les vies on no toca, ni de qui ho demana tot (viure sense vies) a canvi de res (pisos barats perquè hi ha les vies), ni dels populismes barats per a atiar el foc i aferrar-se a la poltrona (alcaldessa).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Cap menció a què l'última víctima es va suïcidar. I damunt tenen la cara tant dura que faran un monument d'homenatge a les "víctimes del tren".
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Pitjor encara: no només aprofiten un suïcidi per reclamar una inversió en infrastructures, cosa ja prou baixa, sinó que a més tenen la barra de fer-ho durant hores, molestant als passatgers que sí que paguen el bitllet, perquè precisament (i per a qui no ho sàpiga), quatre de les cinc estacions de Montcada són imants de frau.wefer wrote:Només dues paraules per definir el que està passant a Montcada i Reixac: POPULISME i DEMAGÒGIA.
A Montcada volen soterrament, però són dels primers a no pagar el bitllet.
Només cal veure quanta gent paga a Montcada-Bifurcació, Montcada-Manresa, Montcada i Reixac-R2 (la pitjor: moltíssima gent entra i surt pel pas a nivell), i Montcada-Ripollet.
Només a Montcada-Santa Maria no es dóna aquesta situació... perquè l'estació es va reformar, amb barreres tarifàries... i tanques.
QUINS TRONS QUE TENEN!
Ara que hi penso: l'alcaldessa de Montcada no està imputada al cas Pretoria o al cas Mercuri? O era l'anterior?
Last edited by 437.001 on Saturday 25/02/2017 3:20, edited 1 time in total.
Frau
No entenc el teu argument. Què té a veure una cosa amb l'altra?
O bé mira-t'ho del revés (a mi em sembla igual d'invàlid, que consti): no es mereixen soterrament perquè no paguen bitllet, o no paguen perquè senten que no posen remei al seu problema urbanístic? L'ou o la gallina?
O bé mira-t'ho del revés (a mi em sembla igual d'invàlid, que consti): no es mereixen soterrament perquè no paguen bitllet, o no paguen perquè senten que no posen remei al seu problema urbanístic? L'ou o la gallina?
Re: Frau
No t'enganyis. La gent no pensa en el soterrament a cada instant.Javi M wrote:No entenc el teu argument. Què té a veure una cosa amb l'altra?
O bé mira-t'ho del revés (a mi em sembla igual d'invàlid, que consti): no es mereixen soterrament perquè no paguen bitllet, o no paguen perquè senten que no posen remei al seu problema urbanístic? L'ou o la gallina?
Els passatgers de Montcada no paguen per les mateixes raons que a Cunit tampoc paguen.
O a Mollet-Sant Fost. O a Barcelona-Estació de França. O a Palautordera. O a Sant Celoni.
I en canvi, a cap d'aquestes estacions la gent demana soterrament. Ni hi ha tants atropellaments...
No paguen, perquè en totes aquestes estacions, o bé no hi ha barreres tarifàries ni tanques que impedeixin l'accés sense pagar, o bé hi ha punts dèbils pels quals es pot accedir a les andanes (o sortir-ne) sense pagar.
Fins fa no res, a Cerdanyola també hi havia molta gent que no pagava, i això que a Cerdanyola era més arriscat colar-se.
Ara se'ls ha acabat el bròquil, als de Cerdanyola. Colar-se els serà força més difícil...
A Montcada el frau és exagerat. Molt superior al de Cerdanyola, i a sobre, a quatre estacions diferents, no només una.
I de fet, em pregunto quants dels atropellats eren gent que intentava entrar o sortir de l'estació de Montcada i Reixac-R2 sense pagar.
Perquè tot i que hi hagi suïcidis, i gent irresponsable o despistada que creuin les vies al moment més inoportú, no és normal que atropellin a tanta gent com a Montcada-R2. Hi deu haver una altra raó, doncs...
Quina? Que part dels atropellats estiguéssin creuant les vies des del pas a nivell per accedir a les andanes (o sortir-ne) sense pagar.
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
El mateix cas a Sant Feliu. La majoria de la gent entra i surt de l'estació pel pas a nivell, fins i tot abans que el tren hagi arrancat, passant per davant d'ell. O si no salten les tanques del voltant de l'edifici de viatgers, que també caldria canviar.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Doncs per afegir més llenya al foc. De la CCMA:
No poden tenir més barra l'Ajuntament de Montcada i la Generalitat!CCMA wrote:La Generalitat obre expedient a Renfe per no avisar de la protesta de Montcada i Reixac
Rull creu que la companyia no va actuar amb "diligència" en no preveure sistemes alternatius de transport
El Departament de Territori i Sostenibilitat obrirà un expedient informatiu a Renfe per no avisar els viatgers de la protesta a l'estació de Montcada i Reixac després de l'atropellament mortal d'un jove de 16 anys el dia abans. Segons han indicat fonts del Departament, no comportarà cap sanció.
El conseller Josep Rull ha explicat que la companyia no va actuar amb "diligència" i afegeix que "hauria hagut d'informar adequadament els usuaris perquè sabia del cert que es tallaria la via", a més d'haver previst "sistemes alternatius" de transport.
90 trens i 11.000 passatgers afectats
La protesta va afectar un total de 90 trens de diverses línies i 11.000 passatgers, segons la companyia Renfe.
Aquest divendres, Renfe ha negat que no avisés els viatgers de les afectacions que podia provocar la manifestació i ha assegurat que va informar mitjançant els canals habituals, com xarxes socials, app i missatges per megafonia, a més de deixar clar que era "inviable" habilitar un transport alternatiu per als 11.000 viatgers afectats.
La manifestació de dimecres al vespre
La manifestació que va tallar les línies R2 i R11 va començar dimecres al vespre i es va allargar unes quatre hores, fins gairebé la mitjanit, fet que va provocar que els viatgers es quedessin atrapats dins dels combois i arribessin de matinada a les seves destinacions.
A més, els manifestants van tallar una hora l'estació de Montcada i Reixac-Manresa, per on passen les línies R4 i R7. Entre els dos talls, es van produir retards superiors als 180 minuts i als 60 minuts, respectivament.
Per la seva banda, l'Ajuntament de Montcada i Reixac va assegurar aquest dijous que Renfe era coneixedora de les "possibles afectacions" per les mobilitzacions dels veïns del municipi per demanar el soterrament de les vies després de l'atropellament del jove de 16 anys.
El consistori va qualificar de "falses" les explicacions que la companyia va donar als usuaris afectats. En aquest sentit, l'alcaldessa, Laura Campos, va dir que era "vergonyós i indignant" que Renfe traslladés a l'Ajuntament i als cossos policials "la seva incapacitat d'organització i la manca de previsió del servei sense oferir alternatives als seus usuaris".
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
437.001 wrote:No t'enganyis. La gent no pensa en el soterrament a cada instant.
Els passatgers de Montcada no paguen per les mateixes raons que a Cunit tampoc paguen.
O a Mollet-Sant Fost. O a Barcelona-Estació de França. O a Palautordera. O a Sant Celoni.
I en canvi, a cap d'aquestes estacions la gent demana soterrament. Ni hi ha tants atropellaments...
Javi M wrote:O bé mira-t'ho del revés (a mi em sembla igual d'invàlid, que consti)
A Sant Feliu la gent surt en massa per la vora de la via fins al pas a nivell, estalviant-se així haver de creuar les vies dues vegades per passos inferiors, tots dos sense ascensors ni escales mecàniques. Evidentment hi ha gent que es cola, però dubto que més que a qualsevol altra estació on sigui físicament possible fer-ho —més que res, perquè a BCN s'ha de validar per a sortir—.fgc113 wrote:El mateix cas a Sant Feliu. La majoria de la gent entra i surt de l'estació pel pas a nivell, fins i tot abans que el tren hagi arrancat, passant per davant d'ell. O si no salten les tanques del voltant de l'edifici de viatgers, que també caldria canviar.
El punt feble de les tanques a la zona de l'aparcament el van solucionar fa poc, i per allà s'hi ha d'estar molt en forma per a poder-s'hi colar. Ara només és fàcil fer-ho pel pas a nivell, cosa que no té fàcil solució.
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
És cert que la gent surt de l'estació pel pas a nivell, però també n'hi ha prou que hi entra (o almenys era així els mesos que vaig estar allà). I sobre les tanques de l'aparcament, parlava de memòria, perquè fa quasi dos anys que no hi passe. Bona notícia en tot cas, perquè saltant les tanques passava prou gent.Javi M wrote:A Sant Feliu la gent surt en massa per la vora de la via fins al pas a nivell, estalviant-se així haver de creuar les vies dues vegades per passos inferiors, tots dos sense ascensors ni escales mecàniques. Evidentment hi ha gent que es cola, però dubto que més que a qualsevol altra estació on sigui físicament possible fer-ho —més que res, perquè a BCN s'ha de validar per a sortir—.fgc113 wrote:El mateix cas a Sant Feliu. La majoria de la gent entra i surt de l'estació pel pas a nivell, fins i tot abans que el tren hagi arrancat, passant per davant d'ell. O si no salten les tanques del voltant de l'edifici de viatgers, que també caldria canviar.
El punt feble de les tanques a la zona de l'aparcament el van solucionar fa poc, i per allà s'hi ha d'estar molt en forma per a poder-s'hi colar. Ara només és fàcil fer-ho pel pas a nivell, cosa que no té fàcil solució.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Instal·lar tanques fins a la vora de l'andana i algun sistema de punxes o similar a la zona de vies que n'impedeixi el pas seria molt difícil i/o polèmic?Javi M wrote:437.001 wrote:No t'enganyis. La gent no pensa en el soterrament a cada instant.
Els passatgers de Montcada no paguen per les mateixes raons que a Cunit tampoc paguen.
O a Mollet-Sant Fost. O a Barcelona-Estació de França. O a Palautordera. O a Sant Celoni.
I en canvi, a cap d'aquestes estacions la gent demana soterrament. Ni hi ha tants atropellaments...Javi M wrote:O bé mira-t'ho del revés (a mi em sembla igual d'invàlid, que consti)A Sant Feliu la gent surt en massa per la vora de la via fins al pas a nivell, estalviant-se així haver de creuar les vies dues vegades per passos inferiors, tots dos sense ascensors ni escales mecàniques. Evidentment hi ha gent que es cola, però dubto que més que a qualsevol altra estació on sigui físicament possible fer-ho —més que res, perquè a BCN s'ha de validar per a sortir—.fgc113 wrote:El mateix cas a Sant Feliu. La majoria de la gent entra i surt de l'estació pel pas a nivell, fins i tot abans que el tren hagi arrancat, passant per davant d'ell. O si no salten les tanques del voltant de l'edifici de viatgers, que també caldria canviar.
El punt feble de les tanques a la zona de l'aparcament el van solucionar fa poc, i per allà s'hi ha d'estar molt en forma per a poder-s'hi colar. Ara només és fàcil fer-ho pel pas a nivell, cosa que no té fàcil solució.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Jo voto per franc-tiradors dels Mossos, Guàrdia Urbana o policia local, segons correspongui.oriolp13 wrote:Instal·lar tanques fins a la vora de l'andana i algun sistema de punxes o similar a la zona de vies que n'impedeixi el pas seria molt difícil i/o polèmic?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Bona idea, per aquí no creua ni cristoPlatanito wrote:Jo voto per franc-tiradors dels Mossos, Guàrdia Urbana o policia local, segons correspongui.oriolp13 wrote:Instal·lar tanques fins a la vora de l'andana i algun sistema de punxes o similar a la zona de vies que n'impedeixi el pas seria molt difícil i/o polèmic?
Divendres passat vaig passar per Montcada, i mentre esperava la línia 96 de bus davant del pas a nivell, amb les barreres baixades van haver de passar més de 150 persones (alguna amb croses) en els 20-30 minuts que vaig estar esperant. Per no dir que varis d'ells van colar-se pel lateral. Un fins i tot caminava tant panxo per la via 3 per accedir a l'andana.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N6
- Posts: 188
- Joined: Tuesday 12/10/2010 15:47
Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Montcada presenta un estudio que reduce a la mitad el coste del soterramiento
http://www.europapress.es/catalunya/not ... 72923.html
http://www.europapress.es/catalunya/not ... 72923.html