Tall pro-soterrament a Montcada

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by Miquel »

Tot s'hi val per a que et facin un tunelet per després enriquir-te amb els terrenys alliberats. :P
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

"¿Por qué no te callas?"

Post by Guigui »

Aquesta dona no té el més mínim sentit de decència, vergonya i responsabilitat? És que no en desaprofita una sola per deixar anar bestieses pel broc gros!

Això sí, és del partit que tan vol fomentar l'escola pública. La mateixa que fabrica analfabets funcionals a milions, que després no tenen prou educació i acaben votant prestidigitadors polítics com aquesta senyora.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
UT447Barcelona
N6
N6
Posts: 188
Joined: Tuesday 12/10/2010 15:47

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by UT447Barcelona »

L'alcaldessa ha fet aquestes declaracions: "No ho sabem i ens és igual si ha estat o no un suicidi. És una persona que ha mort a la via i ja hem de dir prou”.

I volen sí o sí el soterrament, quan el ministre li ha dit que es podrien fer uns passos soterrats per a vianants...


http://www.laveu.cat/noticies.cfm/id/59 ... l-l_r2.htm
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Post by metring »

Aquesta senyora, fent aquestes declaracions, deu ser la riota en aquests moments de Fomento, i en aquest cas els dono la raó. Quina vergonya aliena, així es perd la legitimitat.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

No saben tractar la quitxalla mal educada

Post by Guigui »

El problema és que, segons surt publicat als diaris, el Ministro l'ha trucat prometent-li caramelets. Així, aquesta irresponsable continuarà sentint-se carregada de raons.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
ferroparc
N4
N4
Posts: 66
Joined: Thursday 31/12/2015 9:51

Re: No saben tractar la quitxalla mal educada

Post by ferroparc »

Guigui wrote:El problema és que, segons surt publicat als diaris, el Ministro l'ha trucat prometent-li caramelets. Així, aquesta irresponsable continuarà sentint-se carregada de raons.
El Ministre De la Serna només ha trucat per proposar millorar els tancaments i fer nous passos subterranis, no per soterrar la via (és preferible fer nous passos mes segurs abans que no pas soterrar). Es podria fer alguna cosa semblant, com a Tarragona i el seu pas a nivell del port, que van suprimir el pas a nivell i van posar un subterrani molt ben fet, amb escales mecàniques i ascensors.
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Tall pro-soterrament a Montcada

Post by genissimon »

Diari de Girona, 23 de febrer de 2017 wrote: Almenys 2 hores de retard en els trens de rodalies per una protesta a Montcada
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Incultes i incivilitzats

Post by Guigui »

http://www.ara.cat/societat/protesta-Mo ... 25305.html

Si la informació és certa i -sobretot- completa, sembla que la gent sigui totalment mesella i s'empassi el relat del tren dolent. En canvi, ningú no diu res de la irresponsabilitat de qui travessa les vies on no toca, ni de qui ho demana tot (viure sense vies) a canvi de res (pisos barats perquè hi ha les vies), ni dels populismes barats per a atiar el foc i aferrar-se a la poltrona (alcaldessa).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Tall pro-soterrament a Montcada

Post by fgc113 »

Cap menció a què l'última víctima es va suïcidar. I damunt tenen la cara tant dura que faran un monument d'homenatge a les "víctimes del tren".
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Tall pro-soterrament a Montcada

Post by 437.001 »

wefer wrote:Només dues paraules per definir el que està passant a Montcada i Reixac: POPULISME i DEMAGÒGIA.
Pitjor encara: no només aprofiten un suïcidi per reclamar una inversió en infrastructures, cosa ja prou baixa, sinó que a més tenen la barra de fer-ho durant hores, molestant als passatgers que sí que paguen el bitllet, perquè precisament (i per a qui no ho sàpiga), quatre de les cinc estacions de Montcada són imants de frau.

A Montcada volen soterrament, però són dels primers a no pagar el bitllet.

Només cal veure quanta gent paga a Montcada-Bifurcació, Montcada-Manresa, Montcada i Reixac-R2 (la pitjor: moltíssima gent entra i surt pel pas a nivell), i Montcada-Ripollet.
Només a Montcada-Santa Maria no es dóna aquesta situació... perquè l'estació es va reformar, amb barreres tarifàries... i tanques. :twisted:

QUINS TRONS QUE TENEN! :emprenyat

Ara que hi penso: l'alcaldessa de Montcada no està imputada al cas Pretoria o al cas Mercuri? O era l'anterior?
Last edited by 437.001 on Saturday 25/02/2017 3:20, edited 1 time in total.
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

Frau

Post by Javi M »

No entenc el teu argument. Què té a veure una cosa amb l'altra?

O bé mira-t'ho del revés (a mi em sembla igual d'invàlid, que consti): no es mereixen soterrament perquè no paguen bitllet, o no paguen perquè senten que no posen remei al seu problema urbanístic? L'ou o la gallina?
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Frau

Post by 437.001 »

Javi M wrote:No entenc el teu argument. Què té a veure una cosa amb l'altra?

O bé mira-t'ho del revés (a mi em sembla igual d'invàlid, que consti): no es mereixen soterrament perquè no paguen bitllet, o no paguen perquè senten que no posen remei al seu problema urbanístic? L'ou o la gallina?
No t'enganyis. La gent no pensa en el soterrament a cada instant.

Els passatgers de Montcada no paguen per les mateixes raons que a Cunit tampoc paguen.
O a Mollet-Sant Fost. O a Barcelona-Estació de França. O a Palautordera. O a Sant Celoni.
I en canvi, a cap d'aquestes estacions la gent demana soterrament. Ni hi ha tants atropellaments...

No paguen, perquè en totes aquestes estacions, o bé no hi ha barreres tarifàries ni tanques que impedeixin l'accés sense pagar, o bé hi ha punts dèbils pels quals es pot accedir a les andanes (o sortir-ne) sense pagar.

Fins fa no res, a Cerdanyola també hi havia molta gent que no pagava, i això que a Cerdanyola era més arriscat colar-se.
Ara se'ls ha acabat el bròquil, als de Cerdanyola. Colar-se els serà força més difícil...

A Montcada el frau és exagerat. Molt superior al de Cerdanyola, i a sobre, a quatre estacions diferents, no només una.

I de fet, em pregunto quants dels atropellats eren gent que intentava entrar o sortir de l'estació de Montcada i Reixac-R2 sense pagar.
Perquè tot i que hi hagi suïcidis, i gent irresponsable o despistada que creuin les vies al moment més inoportú, no és normal que atropellin a tanta gent com a Montcada-R2. Hi deu haver una altra raó, doncs...

Quina? Que part dels atropellats estiguéssin creuant les vies des del pas a nivell per accedir a les andanes (o sortir-ne) sense pagar.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Tall pro-soterrament a Montcada

Post by fgc113 »

El mateix cas a Sant Feliu. La majoria de la gent entra i surt de l'estació pel pas a nivell, fins i tot abans que el tren hagi arrancat, passant per davant d'ell. O si no salten les tanques del voltant de l'edifici de viatgers, que també caldria canviar.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Granolleri

Re: Tall pro-soterrament a Montcada

Post by Granolleri »

Doncs per afegir més llenya al foc. De la CCMA:
CCMA wrote:La Generalitat obre expedient a Renfe per no avisar de la protesta de Montcada i Reixac
Rull creu que la companyia no va actuar amb "diligència" en no preveure sistemes alternatius de transport


El Departament de Territori i Sostenibilitat obrirà un expedient informatiu a Renfe per no avisar els viatgers de la protesta a l'estació de Montcada i Reixac després de l'atropellament mortal d'un jove de 16 anys el dia abans. Segons han indicat fonts del Departament, no comportarà cap sanció.

El conseller Josep Rull ha explicat que la companyia no va actuar amb "diligència" i afegeix que "hauria hagut d'informar adequadament els usuaris perquè sabia del cert que es tallaria la via", a més d'haver previst "sistemes alternatius" de transport.

90 trens i 11.000 passatgers afectats

La protesta va afectar un total de 90 trens de diverses línies i 11.000 passatgers, segons la companyia Renfe.

Aquest divendres, Renfe ha negat que no avisés els viatgers de les afectacions que podia provocar la manifestació i ha assegurat que va informar mitjançant els canals habituals, com xarxes socials, app i missatges per megafonia, a més de deixar clar que era "inviable" habilitar un transport alternatiu per als 11.000 viatgers afectats.

La manifestació de dimecres al vespre

La manifestació que va tallar les línies R2 i R11 va començar dimecres al vespre i es va allargar unes quatre hores, fins gairebé la mitjanit, fet que va provocar que els viatgers es quedessin atrapats dins dels combois i arribessin de matinada a les seves destinacions.

A més, els manifestants van tallar una hora l'estació de Montcada i Reixac-Manresa, per on passen les línies R4 i R7. Entre els dos talls, es van produir retards superiors als 180 minuts i als 60 minuts, respectivament.

Per la seva banda, l'Ajuntament de Montcada i Reixac va assegurar aquest dijous que Renfe era coneixedora de les "possibles afectacions" per les mobilitzacions dels veïns del municipi per demanar el soterrament de les vies després de l'atropellament del jove de 16 anys.

El consistori va qualificar de "falses" les explicacions que la companyia va donar als usuaris afectats. En aquest sentit, l'alcaldessa, Laura Campos, va dir que era "vergonyós i indignant" que Renfe traslladés a l'Ajuntament i als cossos policials "la seva incapacitat d'organització i la manca de previsió del servei sense oferir alternatives als seus usuaris".
No poden tenir més barra l'Ajuntament de Montcada i la Generalitat!
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

Re: Tall pro-soterrament a Montcada

Post by Javi M »

437.001 wrote:No t'enganyis. La gent no pensa en el soterrament a cada instant.

Els passatgers de Montcada no paguen per les mateixes raons que a Cunit tampoc paguen.
O a Mollet-Sant Fost. O a Barcelona-Estació de França. O a Palautordera. O a Sant Celoni.
I en canvi, a cap d'aquestes estacions la gent demana soterrament. Ni hi ha tants atropellaments...
Javi M wrote:O bé mira-t'ho del revés (a mi em sembla igual d'invàlid, que consti)
fgc113 wrote:El mateix cas a Sant Feliu. La majoria de la gent entra i surt de l'estació pel pas a nivell, fins i tot abans que el tren hagi arrancat, passant per davant d'ell. O si no salten les tanques del voltant de l'edifici de viatgers, que també caldria canviar.
A Sant Feliu la gent surt en massa per la vora de la via fins al pas a nivell, estalviant-se així haver de creuar les vies dues vegades per passos inferiors, tots dos sense ascensors ni escales mecàniques. Evidentment hi ha gent que es cola, però dubto que més que a qualsevol altra estació on sigui físicament possible fer-ho —més que res, perquè a BCN s'ha de validar per a sortir—.

El punt feble de les tanques a la zona de l'aparcament el van solucionar fa poc, i per allà s'hi ha d'estar molt en forma per a poder-s'hi colar. Ara només és fàcil fer-ho pel pas a nivell, cosa que no té fàcil solució.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Tall pro-soterrament a Montcada

Post by fgc113 »

Javi M wrote:
fgc113 wrote:El mateix cas a Sant Feliu. La majoria de la gent entra i surt de l'estació pel pas a nivell, fins i tot abans que el tren hagi arrancat, passant per davant d'ell. O si no salten les tanques del voltant de l'edifici de viatgers, que també caldria canviar.
A Sant Feliu la gent surt en massa per la vora de la via fins al pas a nivell, estalviant-se així haver de creuar les vies dues vegades per passos inferiors, tots dos sense ascensors ni escales mecàniques. Evidentment hi ha gent que es cola, però dubto que més que a qualsevol altra estació on sigui físicament possible fer-ho —més que res, perquè a BCN s'ha de validar per a sortir—.

El punt feble de les tanques a la zona de l'aparcament el van solucionar fa poc, i per allà s'hi ha d'estar molt en forma per a poder-s'hi colar. Ara només és fàcil fer-ho pel pas a nivell, cosa que no té fàcil solució.
És cert que la gent surt de l'estació pel pas a nivell, però també n'hi ha prou que hi entra (o almenys era així els mesos que vaig estar allà). I sobre les tanques de l'aparcament, parlava de memòria, perquè fa quasi dos anys que no hi passe. Bona notícia en tot cas, perquè saltant les tanques passava prou gent.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Tall pro-soterrament a Montcada

Post by oriolp13 »

Javi M wrote:
437.001 wrote:No t'enganyis. La gent no pensa en el soterrament a cada instant.

Els passatgers de Montcada no paguen per les mateixes raons que a Cunit tampoc paguen.
O a Mollet-Sant Fost. O a Barcelona-Estació de França. O a Palautordera. O a Sant Celoni.
I en canvi, a cap d'aquestes estacions la gent demana soterrament. Ni hi ha tants atropellaments...
Javi M wrote:O bé mira-t'ho del revés (a mi em sembla igual d'invàlid, que consti)
fgc113 wrote:El mateix cas a Sant Feliu. La majoria de la gent entra i surt de l'estació pel pas a nivell, fins i tot abans que el tren hagi arrancat, passant per davant d'ell. O si no salten les tanques del voltant de l'edifici de viatgers, que també caldria canviar.
A Sant Feliu la gent surt en massa per la vora de la via fins al pas a nivell, estalviant-se així haver de creuar les vies dues vegades per passos inferiors, tots dos sense ascensors ni escales mecàniques. Evidentment hi ha gent que es cola, però dubto que més que a qualsevol altra estació on sigui físicament possible fer-ho —més que res, perquè a BCN s'ha de validar per a sortir—.

El punt feble de les tanques a la zona de l'aparcament el van solucionar fa poc, i per allà s'hi ha d'estar molt en forma per a poder-s'hi colar. Ara només és fàcil fer-ho pel pas a nivell, cosa que no té fàcil solució.
Instal·lar tanques fins a la vora de l'andana i algun sistema de punxes o similar a la zona de vies que n'impedeixi el pas seria molt difícil i/o polèmic?
Salutacions,

Oriol
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Tall pro-soterrament a Montcada

Post by Platanito »

oriolp13 wrote:Instal·lar tanques fins a la vora de l'andana i algun sistema de punxes o similar a la zona de vies que n'impedeixi el pas seria molt difícil i/o polèmic?
Jo voto per franc-tiradors dels Mossos, Guàrdia Urbana o policia local, segons correspongui.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Tall pro-soterrament a Montcada

Post by Miquel »

Platanito wrote:
oriolp13 wrote:Instal·lar tanques fins a la vora de l'andana i algun sistema de punxes o similar a la zona de vies que n'impedeixi el pas seria molt difícil i/o polèmic?
Jo voto per franc-tiradors dels Mossos, Guàrdia Urbana o policia local, segons correspongui.
Bona idea, per aquí no creua ni cristo :pistola

Divendres passat vaig passar per Montcada, i mentre esperava la línia 96 de bus davant del pas a nivell, amb les barreres baixades van haver de passar més de 150 persones (alguna amb croses) en els 20-30 minuts que vaig estar esperant. Per no dir que varis d'ells van colar-se pel lateral. Un fins i tot caminava tant panxo per la via 3 per accedir a l'andana.
El metro de Barcelona amb motoristes!
UT447Barcelona
N6
N6
Posts: 188
Joined: Tuesday 12/10/2010 15:47

Re: Tall pro-soterrament a Montcada

Post by UT447Barcelona »

Montcada presenta un estudio que reduce a la mitad el coste del soterramiento

http://www.europapress.es/catalunya/not ... 72923.html
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”