Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directius
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Fixa't tu tots els pijo-progres d'ICV com es dediquen a espoliar els pressupostos amb sous sempre superiors a 100.000 euros mentre van de "bonrollistes" i amics dels pobres portes enfora.
En fi, els hipòcrites aprofitats de tota la vida.
En fi, els hipòcrites aprofitats de tota la vida.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
A què esperem a passar l'escombra? Això més que un conglomerat d'empreses públiques, sembla la mafia.
Si al final, encara serà millor desfer la municipalització de les dues empreses i deixar-les com eren abans, vist que sols ha servit per ser la reserva econòmica dels polítics de torn i els seus amics.
Si al final, encara serà millor desfer la municipalització de les dues empreses i deixar-les com eren abans, vist que sols ha servit per ser la reserva econòmica dels polítics de torn i els seus amics.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
Difícil que passin l'escombra quan resulta que els que l'han de passar, l'actual govern de la ciutat, són precisament els que formen la major part de la màfia.Miquel wrote:A què esperem a passar l'escombra? Això més que un conglomerat d'empreses públiques, sembla la mafia.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
El que no diuen, és que només han votat un 11% de la plantilla, dels quals (ho dic de memòria) 240 vots favorables a la vaga i 111 en contra (amb el que podriem dir que estan a favor de la vaga menys d'un 10% de la plantilla de TMB).metring wrote:
Aquesta vaga consistirà en una reducció de servei a les hores punta cada dilluns, de forma inddefinida.
Veient això més la vaga al telefèric no sé si és que veuen que aconseguiran alguna cosa i s'hi apunten o que els negociadors de TMB son uns inútils.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
Però els que no han votat ha estat perquè no han volgut fer-ho i reconeixen implícitament que tant els fa si es fa vaga com si no es fa.oriolp13 wrote:El que no diuen, és que només han votat un 11% de la plantilla,
Per tant, estigui personalment d'acord o no amb els motius de la vaga, crec que democràticament queda validada.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
Els horaris i serveis mínims, a http://beteve.cat/40-de-serveis-minims- ... -de-metro/
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
metring wrote:Els horaris i serveis mínims, a http://beteve.cat/40-de-serveis-minims- ... -de-metro/
No vull imaginar el metro en franga de 20%....
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
Doncs jo no és que me l'imagini, és que l'hauré d'agafar en aquella franja (i amb trasbordament)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
https://noticies.tmb.cat/empresa/merced ... s-de-metro
Mercedes Vidal: “Demà mateix tornarem a negociar per evitar més vagues de metro”
La presidenta de TMB subratlla que en la proposta de conveni “mai s’han posat sobre la taula retallades” i recomanar escollir avui altres transports a Barcelona o bé planificar amb temps el recorregut.
La presidenta de TMB, Mercedes Vidal, ha expressat als mitjans de comunicació la ferma voluntat de tornar a partir de demà a la negociació amb el comitè d’empresa de Metro, “amb voluntat d’acord”, per evitar més aturades com la d’avui.
Per Vidal una convocatòria indefinida d’aturades cada dilluns laborable “no té raó de ser” i ha ressaltat que en la discussió del nou conveni col·lectiu de Metro “mai s’ha posat sobre la taula cap tipus de retallada”. “Les condicions dels treballadors són dignes i la proposta de conveni el que fa és millorar-les, en l’aspecte econòmic i en el social”, ha insistit.
Davant les afectacions que les aturades tindran avui en el servei, la presidenta de TMB ha lamentat que la ciutadania sigui “la principal perjudicada” i ha demanat que, tothom que pugui, eviti agafar el metro i opti per altres mitjans de transport, o bé planifiqui el desplaçament amb més temps.
Pots sentir la intervenció en el reproductor adjunt.
Mercedes Vidal: “Demà mateix tornarem a negociar per evitar més vagues de metro”
La presidenta de TMB subratlla que en la proposta de conveni “mai s’han posat sobre la taula retallades” i recomanar escollir avui altres transports a Barcelona o bé planificar amb temps el recorregut.
La presidenta de TMB, Mercedes Vidal, ha expressat als mitjans de comunicació la ferma voluntat de tornar a partir de demà a la negociació amb el comitè d’empresa de Metro, “amb voluntat d’acord”, per evitar més aturades com la d’avui.
Per Vidal una convocatòria indefinida d’aturades cada dilluns laborable “no té raó de ser” i ha ressaltat que en la discussió del nou conveni col·lectiu de Metro “mai s’ha posat sobre la taula cap tipus de retallada”. “Les condicions dels treballadors són dignes i la proposta de conveni el que fa és millorar-les, en l’aspecte econòmic i en el social”, ha insistit.
Davant les afectacions que les aturades tindran avui en el servei, la presidenta de TMB ha lamentat que la ciutadania sigui “la principal perjudicada” i ha demanat que, tothom que pugui, eviti agafar el metro i opti per altres mitjans de transport, o bé planifiqui el desplaçament amb més temps.
Pots sentir la intervenció en el reproductor adjunt.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
També és casualitat que, a la imatge de portada del video de la notícia a El Periódico, es vegi el 4000 vinilat de Transversal!
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... to-5992439
Sobre la denuncia pública de que TMB ha hecho salir más trenes de los estipulados en los servicios mínimos que han hehco los sindicatos, Vidal ha asegurado, en declaracioes recogidas por Efe, que "han salido los trenes que debían" y que no han recibido "ninguna notificación de incumplimiento servicios mínimos".
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... to-5992439
Sobre la denuncia pública de que TMB ha hecho salir más trenes de los estipulados en los servicios mínimos que han hehco los sindicatos, Vidal ha asegurado, en declaracioes recogidas por Efe, que "han salido los trenes que debían" y que no han recibido "ninguna notificación de incumplimiento servicios mínimos".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
M'ha semblat veure en un document via Twitter al matí ha sigut un 41,46% (mínima variació) i a la nit sería del 26%
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
Oficialmente la vaga es de 7 a 9 , 16 a 18 i 20-30 a 22:30.
Pero enlloc diuen que es comencen a retirar trens 1h abans de l'inici de la vaga i el servei no es restaura fins 1h despres.
En una vaga anterior em va tocar espera 20min un tren a la L5 quan encara falta 1h per l'inici de la vaga.
Aquest matí a Virrei Amat en sentit Cornellà a les 9:40 la frequencia era de 6min, normalment 3 min, quan feia 40 minutos que el servei normal s'havia restaurat i els trens aparcats a Vall d'Hebron o Vilapiscina ja tindrien que haver sortit.
Pero enlloc diuen que es comencen a retirar trens 1h abans de l'inici de la vaga i el servei no es restaura fins 1h despres.
En una vaga anterior em va tocar espera 20min un tren a la L5 quan encara falta 1h per l'inici de la vaga.
Aquest matí a Virrei Amat en sentit Cornellà a les 9:40 la frequencia era de 6min, normalment 3 min, quan feia 40 minutos que el servei normal s'havia restaurat i els trens aparcats a Vall d'Hebron o Vilapiscina ja tindrien que haver sortit.
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
Ja haurien de sortir, però no surten tots de cop i s'han d'intercalar entre els trens que ja hi ha en servei, això irremediablement fa que alguns sectors de la línia encara vagin amb els trens espaiats.davida wrote:Oficialmente la vaga es de 7 a 9 , 16 a 18 i 20-30 a 22:30.
Pero enlloc diuen que es comencen a retirar trens 1h abans de l'inici de la vaga i el servei no es restaura fins 1h despres.
En una vaga anterior em va tocar espera 20min un tren a la L5 quan encara falta 1h per l'inici de la vaga.
Aquest matí a Virrei Amat en sentit Cornellà a les 9:40 la frequencia era de 6min, normalment 3 min, quan feia 40 minutos que el servei normal s'havia restaurat i els trens aparcats a Vall d'Hebron o Vilapiscina ja tindrien que haver sortit.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
Justament aquesta tarda cap a les set he agafat el metro, per fer Hospital Clínic-Fabra i Puig. Els trens de la línia 5 anaven molt més plens del que era habitual a aquesta hora, però no m'he fixat a quin intèrval anaven doncs tan sols he baixat a l'andana ha entrat un tren. A la línia 1 anaven ja a un tren cada 7'.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
A "Els matins" de TV3:
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/els-ma ... o/5663425/
Mercedes Vidal, presidenta de TMB: "És un conflicte complex, en què costa molt arribar a acords, però ho aconseguirem"
24/04/2017
La regidora de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona i presidenta de TMB, Mercedes Vidal, ha explicat que no hi ha hagut cap incidència destacable, les dues primeres hores de vaga del metro. Vidal ha agraït a la ciutadania que hagi planificat els seus desplaçaments. La presidenta de TMB ha donat la seva versió d'un conflicte que ha qualificat de "complex" i ha afirmat que demà estan convocades les parts a mediació, per continuar negociant
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/els-ma ... o/5663425/
Mercedes Vidal, presidenta de TMB: "És un conflicte complex, en què costa molt arribar a acords, però ho aconseguirem"
24/04/2017
La regidora de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona i presidenta de TMB, Mercedes Vidal, ha explicat que no hi ha hagut cap incidència destacable, les dues primeres hores de vaga del metro. Vidal ha agraït a la ciutadania que hagi planificat els seus desplaçaments. La presidenta de TMB ha donat la seva versió d'un conflicte que ha qualificat de "complex" i ha afirmat que demà estan convocades les parts a mediació, per continuar negociant
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Conflicte i vaga Metro TMB i motius com salaris directiu
Aquesta dona cada vegada és el prototip ICV: vividora i incapaç de gestionar qualsevol conflicte. Van dir que abvaixarien els sous de la directiva i res, i amb el tema del conveni s'estan cobrint de glòria, i li venen fronts per tot arreu: metro, telefèric, funicular de Montjuïc.....
Salutacions,
Oriol
Oriol