Metro amb carregador USB
Metro amb carregador USB
Doncs de la mateixa manera que al bus, sembla que ara ha arribat també el carregador USB a alguns 9000 que corren per la L2. Són molt semblants als que ja hi ha a algunes estacions de la L2.
No em sona que s'hagués comentat per aquí encara!
No em sona que s'hagués comentat per aquí encara!
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Re: Metro amb carregador USB
Jo vaig viatjar-hi diumenge. Cert que m'havia oblidat de comentar-ho!
La veritat és que només vaig veure la fletxa indicadora "carregador USB cap allà" (a la vora del passadís d'intercomunicació amb el cotxe veí), però no m'hi vaig atansar a mirar el carregador en sí. Gràcies per la foto.
La veritat és que només vaig veure la fletxa indicadora "carregador USB cap allà" (a la vora del passadís d'intercomunicació amb el cotxe veí), però no m'hi vaig atansar a mirar el carregador en sí. Gràcies per la foto.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- El Maño amañado
- N7
Ara sí! Lo de posar-los a les andanes, per 2, 3, 4 minuts que estigui esperant el metro, no val la pena, ja que entre que ho treus el cable, el móvil, ho connectes, el metro ja li queda un minut o dos en els millors dels casos per a que t'arribi. Dins del tren sí, ja que s'aprofita el viatge i la seva durada fins a la destinació o a l'estació d'enllaç.
Lo que tinc un parell de preguntes... Quina és la calca del tren que ho porta ara mateix? I se sap si ho introduiran en altres combois?
Lo que tinc un parell de preguntes... Quina és la calca del tren que ho porta ara mateix? I se sap si ho introduiran en altres combois?
El coche 9001.El Maño amañado wrote:Ara sí! Lo de posar-los a les andanes, per 2, 3, 4 minuts que estigui esperant el metro, no val la pena, ja que entre que ho treus el cable, el móvil, ho connectes, el metro ja li queda un minut o dos en els millors dels casos per a que t'arribi. Dins del tren sí, ja que s'aprofita el viatge i la seva durada fins a la destinació o a l'estació d'enllaç.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
"Emergència"
Et pot treure d'un apur si has de fer alguna cosa molt urgent amb el telèfon i t'has quedat sense bateria, quedant-te allà el temps que et calgui. Però sí, a mi també em sembla bastant una xipleria posar-los a les andanes, és molt més útil dins els trens.El Maño amañado wrote:Ara sí! Lo de posar-los a les andanes, per 2, 3, 4 minuts que estigui esperant el metro, no val la pena, ja que entre que ho treus el cable, el móvil, ho connectes, el metro ja li queda un minut o dos en els millors dels casos per a que t'arribi. Dins del tren sí, ja que s'aprofita el viatge i la seva durada fins a la destinació o a l'estació d'enllaç.
D'altra banda, per a el que costa això... Ja podrien posar-ne a tot arreu.
http://ajuntament.barcelona.cat/premsa/ ... -al-metro/
Notes de premsa
Mercedes Vidal assisteix a la presentació de la segona fase de la prova pilot de carregadors ràpids al metro
03/03/2017
Dilluns 6 de març, a les 12:30 hores, (Estació de metro d’Universitat (L2), andana sentit Badalona Pompeu Fabra), la regidora de Mobilitat i presidenta de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), Mercedes Vidal, explicarà la segona fase de la prova pilot de carregadors ràpids de telèfons i altres dispositius mòbils a la xarxa de metro, junt amb el conseller delegat de YupCharge, Branco Calleja.
La cita amb els mitjans serà a l’andana de l’estació de metro d’Universitat de la línia 2, sentit Badalona Pompeu Fabra.
Notes de premsa
Mercedes Vidal assisteix a la presentació de la segona fase de la prova pilot de carregadors ràpids al metro
03/03/2017
Dilluns 6 de març, a les 12:30 hores, (Estació de metro d’Universitat (L2), andana sentit Badalona Pompeu Fabra), la regidora de Mobilitat i presidenta de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), Mercedes Vidal, explicarà la segona fase de la prova pilot de carregadors ràpids de telèfons i altres dispositius mòbils a la xarxa de metro, junt amb el conseller delegat de YupCharge, Branco Calleja.
La cita amb els mitjans serà a l’andana de l’estació de metro d’Universitat de la línia 2, sentit Badalona Pompeu Fabra.
-
- N9
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Como decís, está bien para hacerte un apaño momentáneo, ya que de las cinco líneas grandes de Metro, la han ido a instalar en la más corta de todas...metring wrote:http://ajuntament.barcelona.cat/premsa/ ... -al-metro/
Notes de premsa
03/03/2017
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Hombre, podría haber sido peor, ponerlo en la L11...França451 wrote: Como decís, está bien para hacerte un apaño momentáneo, ya que de las cinco líneas grandes de Metro, la han ido a instalar en la más corta de todas...
O el Funicular de Montjuichmetring wrote:Hombre, podría haber sido peor, ponerlo en la L11...França451 wrote: Como decís, está bien para hacerte un apaño momentáneo, ya que de las cinco líneas grandes de Metro, la han ido a instalar en la más corta de todas...
TMB Notícies
TMB Notícies ha publicat un article al respecte.
- wefer
- Administrador
Interessant. No tinc cobertura d'internet a bona part de la xarxa però podré carregar el mòbil durant els 8 minuts que faig de trajecte.
No sé com havíem pogut viure sense això fins ara
No sé com havíem pogut viure sense això fins ara
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- El Maño amañado
- N7
A més, us dic una cosa... Per carregar el móvil per allà, ja em porto la bateria externa que tinc de 30 Ah, que amb aquesta puc carregar fins a 10 vegades al 100% la bateria del meu mòbil.
Yo no tengo esa necesidad, ni siquiera tengo un "móvil"...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Potser haurien de fer com en els autobusos i començar a posar Wi-Fi abans que carregadors, que tothom sap que és més útil en els túnels on no hi ha cobertura.
Ya que han puesto wifi y cargadores, ya podrían ir poniendo conexión ethernet.adriaesc wrote:Potser haurien de fer com en els autobusos i començar a posar Wi-Fi abans que carregadors, que tothom sap que és més útil en els túnels on no hi ha cobertura.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Nunca es tardeRenfe445 wrote:Ya que han puesto wifi y cargadores, ya podrían ir poniendo conexión ethernet.adriaesc wrote:Potser haurien de fer com en els autobusos i començar a posar Wi-Fi abans que carregadors, que tothom sap que és més útil en els túnels on no hi ha cobertura.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Ahir, ves per on, vaig fer l'anada en el 9005-9008, que també en porta, i la tornada en el 9001-9004.Renfe445 wrote:El coche 9001.El Maño amañado wrote:Ara sí! Lo de posar-los a les andanes, per 2, 3, 4 minuts que estigui esperant el metro, no val la pena, ja que entre que ho treus el cable, el móvil, ho connectes, el metro ja li queda un minut o dos en els millors dels casos per a que t'arribi. Dins del tren sí, ja que s'aprofita el viatge i la seva durada fins a la destinació o a l'estació d'enllaç.
Desconec si estan seguint l'ordre "natural" de la sèrie per a la implantació, però fa tota la pinta.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N9
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Bueno... Si os fijáis, curiosamente hay cargadores en trenes y estaciones de la L2, y wifi en los andenes de 16 estaciones, repartidas principalmente entre la L1 y la L5. Miradlo con esta perspectiva: durante el trayecto en L2 cargamos el móvil, trasbordamos en Clot, Universitat o Sagrada Família a las líneas adyacentes y tenemos Barcelona Wifi para, con el móvil cargado, poder conectarnos mientras esperamos nuestro tren. ¡¡¡¡Está muy bien pensado!!!!!
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Eso si coges la L2!França451 wrote:Bueno... Si os fijáis, curiosamente hay cargadores en trenes y estaciones de la L2, y wifi en los andenes de 16 estaciones, repartidas principalmente entre la L1 y la L5. Miradlo con esta perspectiva: durante el trayecto en L2 cargamos el móvil, trasbordamos en Clot, Universitat o Sagrada Família a las líneas adyacentes y tenemos Barcelona Wifi para, con el móvil cargado, poder conectarnos mientras esperamos nuestro tren. ¡¡¡¡Está muy bien pensado!!!!!