Ja era hora! Això no tindrà alguna cosa a veure amb lo del Outlet o simplement és renovació i ja?Lluis wrote:Per fi, les barreres que mai funcionen @viladecans seran substituïdes.
Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Portava temps que de les 6 validadores d'entrada en funcionaven de 1 a 3 segons el dia, i es formaven cues considerables pel matí.
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Renovació i punt.El Maño amañado wrote:Ja era hora! Això no tindrà alguna cosa a veure amb lo del Outlet o simplement és renovació i ja?
L'Outlet de Viladecans sembla que no està funcionant gens bé, pel què es comenta...
En licitació:
Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2016-01743
OBRAS DE MEJORA DE LA ACCESIBILIDAD DE LA ESTACIÓN DE MANRESA. (BARCELONA)
Última Modificación: 02/03/2017
Fecha Publicación: 02/03/2017
Ver documentos adjuntos
Número del Expediente: 2016-01822
OBRAS DE MEJORA DE ACCESIBILIDAD DE LA ESTACIÓN DE ARC DE TRIOMF NÚCLEO DE CERCANÍAS DE BARCELONA.
Última Modificación: 02/03/2017
Fecha Publicación: 02/03/2017
Ver documentos adjuntos
Estacions de Rodalies Barcelona en obres
Estacions recentment reformades:
-Premià de Mar (R1)
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2)
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Rubí (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7) -finalitzant-se-
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Sabadell-Centre (R4, adjudicada el 2016)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
[...]
Obres en licitació:
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
Licitacions desertes o desistides:
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8, licitació deserta el 2016)
-Premià de Mar (R1)
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2)
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Rubí (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sant Pol de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7) -finalitzant-se-
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Sabadell-Centre (R4, adjudicada el 2016)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
[...]
Obres en licitació:
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
Licitacions desertes o desistides:
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8, licitació deserta el 2016)
Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2017
Mollet-Sant Fost (R2/R8):
Twitter (02/03/2017)
Twitter (02/03/2017)
En breve comenzaran las obras de mejora de la accesibilidad en la estación catalana de Mollet St. Fost
Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2017
Mollet-Santa Rosa (R3):
Twitter (02/03/2017)
Twitter (02/03/2017)
En pocos meses comenzarán las obras de mejora de accesibilidad en la estación catalana de Mollet Sta. Rosa
Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2017
Sant Miquel de Gonteres (R4):
Twitter (02/03/2017)
Twitter (02/03/2017)
En breves meses comenzaran las obras de mejora de la accesibilidad en la estación catalana de St. Miquel de Gonteres
En licitació:
Licitaciones de Renfe
Número del Expediente 2016-01469
OBRAS DE ADECUACIÓN DE LAS CUBIERTAS DE LOS EDIFICIOS DE VIAJEROS EN ESTACIONES DE GUALBA Y MOLINS DE REI
Última Modificación: 06/03/2017
Fecha Publicación: 06/03/2017
Ver documentos adjuntos
Fossars a Sant Feliu
En continuació dels missatges provinents d'aquest fil:
Com era absolutament evident, per allà continua passant exactament la mateixa gent (estem parlant de gent que hi surt, no que hi entra), amb la diferència de què ara és encara més perillós en haver de saltar. Fins i tot —i sobre tot— gent gran, persones amb cotxets, bicicletes, coses voluminoses, etc., ja que l'alternativa és creuar dos passos inferiors per a arribar al mateix punt, cap d'ells amb ascensors o escales mecàniques.
Hi ha espai més que de sobres per a habilitar un passadís de sortida (ni que fos completament a l'aire lliure, únicament de sortida i sense validadores), impedint l'entrada per allà amb portes giratòries (com hi ha a altres estacions) i aprofitant el paviment existent de l'antiga andana. Tot per quatre duros. I en comptes d'això, se'ls acut fer fossars... Només els ha faltat posar aigua i cocodrils, tu.
Pel que fa a la gent que s'hi cola, no veig solució possible. Com es veu a les fotos, el pas a nivell és a tocar de l'estació, i facis el que facis i per molt tancament o punxes que hi posis, sempre es podrà passar per sobre de les vies.
De totes maneres, no crec que a Sant Feliu s'hi coli més gent que a una altra estació qualsevol. El problema no és entrar a origen, sinó sortir a destinació (de Cornellà cap avall totes les estacions tenen validadores per a sortir, i sovint vigilades amb personal).
A l'estació de Sant Feliu van fer aquests fossars fa uns anys, al que havien estat les antigues andanes (molt més llargues que les actuals i que se surten del reciente amb tancaments) per a evitar que la gent hi passi.Oriolp13 wrote:Instal·lar tanques fins a la vora de l'andana i algun sistema de punxes o similar a la zona de vies que n'impedeixi el pas seria molt difícil i/o polèmic?
Com era absolutament evident, per allà continua passant exactament la mateixa gent (estem parlant de gent que hi surt, no que hi entra), amb la diferència de què ara és encara més perillós en haver de saltar. Fins i tot —i sobre tot— gent gran, persones amb cotxets, bicicletes, coses voluminoses, etc., ja que l'alternativa és creuar dos passos inferiors per a arribar al mateix punt, cap d'ells amb ascensors o escales mecàniques.
Hi ha espai més que de sobres per a habilitar un passadís de sortida (ni que fos completament a l'aire lliure, únicament de sortida i sense validadores), impedint l'entrada per allà amb portes giratòries (com hi ha a altres estacions) i aprofitant el paviment existent de l'antiga andana. Tot per quatre duros. I en comptes d'això, se'ls acut fer fossars... Només els ha faltat posar aigua i cocodrils, tu.
Pel que fa a la gent que s'hi cola, no veig solució possible. Com es veu a les fotos, el pas a nivell és a tocar de l'estació, i facis el que facis i per molt tancament o punxes que hi posis, sempre es podrà passar per sobre de les vies.
De totes maneres, no crec que a Sant Feliu s'hi coli més gent que a una altra estació qualsevol. El problema no és entrar a origen, sinó sortir a destinació (de Cornellà cap avall totes les estacions tenen validadores per a sortir, i sovint vigilades amb personal).
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Regió-7, 7 de març de 2017 wrote: Renfe licita l'obra de l'estació de Manresa amb 4 anys de retard per 3 milions menys dels anunciats
Segons el PSC, es constata el "desvergonyiment" de RENFE amb Manresa i la "manca d'efectivitat institucional local" per forçar el compliment dels seus compromisos
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Regió-7, 7 de març de 2017 wrote: La Renfe de Manresa tindrà vorera i deixarà de donar directament a la carretera
El govern replica al PSC que l'obra de millora que es licitarà serà de 2,9 milions i no de 2,4 i que comparteix la preocupació pel retard en l'execució
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Bé, al final les validadores són les mateixes que ja hi havia, amb una distribució lleugerament diferent (ara els cartells de sortida tenen fletxa cap a on no n'hi ha), i algun vidre de pantalla esquerdat canviat.Lluis wrote:Per fi, les barreres que mai funcionen @viladecans seran substituïdes.
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Però les que es veuen a la teva primera foto desmuntades són d'un altre model més antic que les noves de la segona.Lluis wrote:Lluis wrote:Per fi, les barreres que mai funcionen @viladecans seran substituïdes.
[img]IMG_20170227_212131.jpg[img]
Bé, al final les validadores són les mateixes que ja hi havia, amb una distribució lleugerament diferent (ara els cartells de sortida tenen fletxa cap a on no n'hi ha), i algun vidre de pantalla esquerdat canviat.
[img]IMG_20170311_173357.jpg[/attachment][img]
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Fossars a Sant Feliu
No seria mala idea, però si ho fan, millor que l'accés siga d'entrada i sortida. S'hi podria posar una marquesina a cada andana amb dos o tres torns reversibles, a l'estil d'algunes estacions del Maresme. No caldrien ni màquines autovenda. Si algú necessita comprar el bitllet, a l'edifici de viatgers.Javi M wrote: Hi ha espai més que de sobres per a habilitar un passadís de sortida (ni que fos completament a l'aire lliure, únicament de sortida i sense validadores), impedint l'entrada per allà amb portes giratòries (com hi ha a altres estacions) i aprofitant el paviment existent de l'antiga andana. Tot per quatre duros. I en comptes d'això, se'ls acut fer fossars... Només els ha faltat posar aigua i cocodrils, tu.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Sí... pero las sillas de ruedas por dónde entrarían? Las Roulottes giratorias son muy estrechitas incluso para meterte con un carrito de mano...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No tots els accessos d'una estació són per a PMR
Per l'edifici principal. A les estacions, si no hi ha circumstàncies especials, només un accés és apte per a PMR.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Com bé diu Guigui, ho farien per l'accés principal, a l'edifici de viatgers. Així, després de la remodelació de Sant Feliu (pas inferior amb ascensors i accés a l'extrem d'una andana) es podria entrar a l'estació i sortir-ne per dos llocs: l'extrem sud de l'andana de la via 1 i el vestíbul actual. La gent que hagi de comprar bitllet hauria d'entrar per l'edifici de viatgers i la gent que sí que en té podria triar entre els dos accessos. No sé si hi hauria cap manera d'adaptar l'hipotètic accés des del pas a nivell a persones amb mobilitat reduïda.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2017
Granollers-Centre (R2/R8):
Twitter (12/03/2017)
Twitter (12/03/2017)
Hará falta mucha paciencia de los viajeros en Granollers Centre cuando usen la pasarela provisional sobre las vías. :-O
Last edited by 437.001 on Tuesday 14/03/2017 1:03, edited 6 times in total.