Targeta ATM sense contacte

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
User avatar
uriol108
N8
N8
Posts: 919
Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contact:

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by uriol108 »

Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
ferroparc
N4
N4
Posts: 66
Joined: Thursday 31/12/2015 9:51

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by ferroparc »

O fer que entrin els passatgers per totes les portes i ja està. Guanyes agilitat i temps de carrega i descarrega.
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
mpn90
N5
N5
Posts: 110
Joined: Sunday 27/09/2015 17:59

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by mpn90 »

uriol108 wrote:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by oriolp13 »

uriol108 wrote:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Exacte, es posa una validadora a la sortida i ja soluciones aquest inconvenient.
L'únic "desavantatge" que veig a aquest sistema és que la gent s'haurà d'acostumar a validar al sortir, i que hi haurà més d'un despistat que no ho farà al principi i que li descomptarà més del necessari.
Salutacions,

Oriol
adriaesc
N7
N7
Posts: 490
Joined: Sunday 04/05/2014 18:54
Location: Llucmajor (L4)

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by adriaesc »

mpn90 wrote:
uriol108 wrote:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps
Aleshores la màquina validadora haurà de saber en tot moment on està l'autobús, i sempre pot haver algú que validi abans d'hora per pagar menys.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by oriolp13 »

adriaesc wrote:
mpn90 wrote:
uriol108 wrote:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps
Aleshores la màquina validadora haurà de saber en tot moment on està l'autobús, i sempre pot haver algú que validi abans d'hora per pagar menys.
Recordo que el que feien a Sidney era que la validació de sortida només s'activava quan l'autobús parava a alguna parada.
Saber on està en tot moment avui en dia és fàcil, doncs la majoria de les flotes de bus van ja controlades per GPS.
Evidentment, després la forma de controlar el frau aquest que dius és fent controls aleatoris...
Salutacions,

Oriol
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by davroca5 »

Bon dia! Crec que a Can Boixeres instal·laran noves validadores. Des de fa uns dies que ja em vaig fixar que estaven posant noves rajoles just davant de les validadores antigues, però aquest matí he vist com han posat una mena de base de ciment davant d'aquestes. Se'm fa estrany pensar que després d'anys i anys amb torniquets es posin ara a instal·lar unes validadores "corrents", per això la meva sospita és que té a veure amb la T-Mobilitat. Potser fan una mena de prova molt pilot aprofitant que és l'estació que menys passatge de la L5? Veurem, veurem...

Image

Image[/QUOTE]
Salut!
#volemL9
victorromo99
N5
N5
Posts: 112
Joined: Saturday 21/12/2013 14:01

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by victorromo99 »

Jo crec que no té res a veure amb la T-Mobilitat, ja que la prova pilot es farà a la L9Sud, jo crec que es tracta d'un canvi de validadores i prou, potser han detectat un frau molt elevat i s'han donat canya per canviar-les.
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by davroca5 »

victorromo99 wrote:Jo crec que no té res a veure amb la T-Mobilitat, ja que la prova pilot es farà a la L9Sud, jo crec que es tracta d'un canvi de validadores i prou, potser han detectat un frau molt elevat i s'han donat canya per canviar-les.
A Can Boixeres hi ha hagut frau sempre (i el fet de tenir aquests torniquets no ajuda). És per això que em sembla estrany que ara de sobte es posin a canviar les màquines tenint en compte tot l'embolic de la T-Mobilitat en marxa. Per això la meva sospita.

Ep, que potser simplement és un canvi de validadores i prou, però vull pensar que volen aprofitar el canvi per instal·lar alguna mena de prova pilot interna.
Salut!
#volemL9
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by Miquel »

davroca5 wrote:
victorromo99 wrote:Jo crec que no té res a veure amb la T-Mobilitat, ja que la prova pilot es farà a la L9Sud, jo crec que es tracta d'un canvi de validadores i prou, potser han detectat un frau molt elevat i s'han donat canya per canviar-les.
A Can Boixeres hi ha hagut frau sempre (i el fet de tenir aquests torniquets no ajuda). És per això que em sembla estrany que ara de sobte es posin a canviar les màquines tenint en compte tot l'embolic de la T-Mobilitat en marxa. Per això la meva sospita.

Ep, que potser simplement és un canvi de validadores i prou, però vull pensar que volen aprofitar el canvi per instal·lar alguna mena de prova pilot interna.
Doncs jo no em feia gaires ilusions per cap novetat.

A Montbau fa cosa d'un mes o dos van fer alguna cosa davant els torniquets, posant i traient l'enrajolat del terra. I per sort, encara no ens han canviat el model pel nou.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
uriol108
N8
N8
Posts: 919
Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contact:

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by uriol108 »

Hola, sabeu algú si ja han començat les proves de la T-mobilitat a la L9Sud ?

En teoria havien de començar aquest desembre ?

Han posat noves validadores contactless ?
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by davroca5 »

Salut!
#volemL9
geekest_cat
N4
N4
Posts: 64
Joined: Sunday 10/04/2016 16:40
Location: Terrassa

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by geekest_cat »

A veure quan s'aconsegueix implementar. Cada any s'aplaça el termini, però fins que no vegi que comencen a canviar les validadores dels accessos, no m'ho acabaré de creure.
premixero
N8
N8
Posts: 783
Joined: Monday 20/02/2006 10:58

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by premixero »

la verdad que el nuevo sistema es como pedro y el lobo mucho viene el lobo pero no viene nunca.
en cuanto al sistema que hagan servir espero que se copien del de Londres que por lo que he visto es el que más se acerca a los que se está publicitando, es flexible puede abarcar todas las zonas que se quiera, te cobra según uso y zona es recargable, ahora incluso se puede vincular a la tarjeta de crédito/debito con lo que te ahorras tener que llevar otra tarjeta....
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by Renfe445 »

premixero wrote:la verdad que el nuevo sistema es como pedro y el lobo mucho viene el lobo pero no viene nunca.
en cuanto al sistema que hagan servir espero que se copien del de Londres que por lo que he visto es el que más se acerca a los que se está publicitando, es flexible puede abarcar todas las zonas que se quiera, te cobra según uso y zona es recargable, ahora incluso se puede vincular a la tarjeta de crédito/debito con lo que te ahorras tener que llevar otra tarjeta....
¿Pero la T-Mobilitat será como la Oyster del TfL?
premixero
N8
N8
Posts: 783
Joined: Monday 20/02/2006 10:58

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by premixero »

por lo que dicen que quieren que haga la tarjeta seria la mas parecida
davroca5
N7
N7
Posts: 574
Joined: Saturday 01/06/2013 16:47
Contact:

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by davroca5 »

Image

Operaris d'Indra ahir instal·lant validadores contactless a l'estació de Barberà. Foto extreta de l'usuari DavidVazGuijarro de Skyscrapercity.
Salut!
#volemL9
User avatar
m.h.t.
N9
N9
Posts: 2223
Joined: Sunday 30/08/2009 17:37
Location: Badalona

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by m.h.t. »

Instal·lada també una val·lidadora contact-less idèntica a l'estació de Montgat :ok Amb control d'entrada i de sortida.

De moment, només una de totes les que n'hi ha. Recordem que la T-Mobilitat s'ha de posar en marxa al novembre. ;)
Salvem l'Estació de França!
França451
N9
N9
Posts: 2271
Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contact:

Re: Targeta ATM sense contacte

Post by França451 »

No me mola nada de nada que se vincule a la tarjeta de crédito/débito. Ambas cosas deben estar separadas. Nadie me asegura que yo mañana recargue una T-Trimestre de 1 zona (145,30 pavos) y por un error en el sistema posteriormente o por un hacker que se meta en el sistema, me convierta la recarga "en una t-10" y me ponga a hacer 15 viajes diarios en diez medios de transporte y a los tres días me llegue un recargo a cuenta de 300 euros, más lo que me he gastado en la T-Trim porque el resto de viajes me cuenten como billete sencillo.
A nadie le haría gracia, y sería para dar de leches a los responsables, porque eso sería incluso peor que una multa. Cada cosa es para lo que es, y la tarjeta de transporte es una tarjeta de transporte. Eso sí, que vayan haciendo el favor de cambiar la tinta en los tickets de compra de las máquinas autoventa (que al mes y medio se le ha borrado la tinta al ticket), porque si yo recargo una t-Trim sacaré mi justificante de compra y anotaré la primera validación y la fecha de finalización de validez de la recarga, que no me fío de que sean capaces de racanearte dos días, o diez. Con un sistema así, pueden hacer lo que quieran y tú no enterarte, y no será la primera vez que en alguna ciudad haya pasado, por error, hackeo en el sistema o mil cosas más. Si por el sistema que tenemos hay gente a la que una T50 (caso que se comentó en el foro en otro hilo) se le convirtió en una T10 con sólo un viaje disponible, no quiero ni pensar lo que serían capaces si vinculan la tarjetita a la tarjeta bancaria de nuestras cuentas.Podemos ir rezando el rosario cada vez que cobremos la nómina del curro.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”