Això és el que tindria més sentit, com ha fet alguna vegada TMB quan tallaven línies de Rodalies a Barcelona.Granolleri wrote: -Obligarà a emprar títols integrats a aquelles persones que fan servir títols monomodals de RENFE per anar de Sabadell cap al nord (suposant que FGC no admeti temporalment els títols de RENFE entre el Passeig de la Plaça Major i la Plaça Espanya).
Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Si jo fós l'ajuntament de Sabadell, estaria bastant al tanto d'això, la veritat és que sona bastant estrany això de posar un PAT per enllaçar només amb Sabadell-Sud.Granolleri wrote:Què els costava posar un autobús substitutori des de la Plaça Antoni Llonch a la Plaça Espanya? Res...
Si es confirma, haurien de queixar-se.
Ahir (20/03/2017)
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-ni m'he adonat de la presència de les noves pantalles a l'andana de les vies 7/8. Però hi són, i funcionen...
A Montcada-Santa Maria (R4/R7):
-en proves nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-hi havia un operari amb una escala mirant-se un dels teleindicadors de l'andana direcció Barcelona.
-n'hi ha dos a cada andana.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
-hi he observat una persona cometent frau, des de l'andana direcció Terrassa ha saltat a les vies direcció Montcada-Manresa per sortir de l'estació.
A Cerdanyola del Vallès (R4/R7):
-obres finalitzades. Les tanques són de les dures (com les de l'estació de Calafell).
-hi he observat una persona cometent frau, accedint a l'estació des del pont de la riera per la via fins a l'andana direcció Barcelona. Però ningú ha saltat les tanques de l'andana direcció Terrassa/Manresa, com era costum abans: ara és impossible.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
-obres encara no iniciades.
A Viladecavalls (R4):
-ja comença a semblar una estació!
-comencen a instal.lar el paviment podotàctil i les vores d'andana a l'extrem Sant Miquel de Gonteres de totes dues andanes.
-totes dues andanes s'han perllongat de manera aparentment provisional pel costat Sant Miquel de Gonteres, però amb andanes d'obra, no de bastides.
-andana direcció Terrassa/Barcelona: estan començant a fer l'encofrat del calaix del pas inferior, que serà empès cap a sota les vies i l'altra andana.
-andana direció Manresa: s'intueix el futur emplaçament de les escales del pas inferior.
-zona del futur pas inferior de totes dues andanes: el perill és important, el pas és estretíssim. Els trens passen molt a poc a poc.
-edifici de viatgers: el bar torna a funcionar! I hi havia bastanta gent!
-la megafonia no funcionava.
A Terrassa (R4):
-crec que ja ho havia vist, però hi ha nova cartelleria de Rodalies de Catalunya.
A Sabadell-Centre (R4):
-ni rastre d'obres a les andanes (vist des del tren, no he pujat al vestíbul ni al carrer). Se suposa que començaven ahir.
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha deu, dos per cada via. Encara no funcionen.
-també hi ha una nova pantalla al vestíbul. Encara no funciona.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-els ascensors encara no funcionen.
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha quatre, dos per cada via. Encara no funcionen.
-també hi ha una nova pantalla al vestíbul. Encara no funciona.
-la resta de les obres de l'estació està finalitzada, tret de la megafonia, que encara funciona la vella.
-al pas inferior hi ha un graffiti.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Rubí (R8):
-els ascensors encara no funcionen.
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha sis, dos per cada via. Funcionen, però no sé si és cosa d'alguna errada de megafonia o si encara estan en proves, però no anaven gaire bé, els teleindicadors no anuncien el tren amb prou antel.lació, només l'anuncien quan està entrant. Direcció Granollers, només un ha indicat correctament "R8 Granollers Centre" (i res més), l'altre s'ha quedat amb posició de "R Rodalies/ hora". Direcció Martorell, tots dos han indicat les parades, tren accessible i tren curt, però quan el tren entrava a l'andana.
-també hi ha una nova pantalla al vestíbul. Encara no funciona.
-la resta de les obres de l'estació està finalitzada, tret de la megafonia, que encara funciona la vella.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
-la part del pàrquing disuassori que està tancada està en lloguer (segons un cartell que hi ha al mateix). Indica el telèfon, i que es tracta de 5.000 metres quadrats.
A Castellbisbal (R4/R8):
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha quatre, dos per les vies 1 i 2 (l'altra via no té teleindicador). Funcionen tres dels quatre, en aquest cas sí que anuncien correctament el temps d'espera, la destinació i la línia del tren, les parades, i tren curt/tren accessible, excepte una de l'andana direcció Martorell, que estava apagada.
-la megafonia no funcionava.
Al Papiol (R4):
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Lavern-Subirats (R4):
-des del tren he vist com part de l'andana direcció Barcelona ja té els nous fanals de LEDs funcionant o en proves.
-tot i això, els trens segueixen parant a la part d'andana provisional amb bastides.
Als Monjos (R4):
-des del tren he entrevist (era molt fosc) que han fet unes rases davant de l'edifici de viatgers.
-els trens segueixen parant a la part d'andana provisional amb bastides.
-ni m'he adonat de la presència de les noves pantalles a l'andana de les vies 7/8. Però hi són, i funcionen...
A Montcada-Santa Maria (R4/R7):
-en proves nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-hi havia un operari amb una escala mirant-se un dels teleindicadors de l'andana direcció Barcelona.
-n'hi ha dos a cada andana.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
-hi he observat una persona cometent frau, des de l'andana direcció Terrassa ha saltat a les vies direcció Montcada-Manresa per sortir de l'estació.
A Cerdanyola del Vallès (R4/R7):
-obres finalitzades. Les tanques són de les dures (com les de l'estació de Calafell).
-hi he observat una persona cometent frau, accedint a l'estació des del pont de la riera per la via fins a l'andana direcció Barcelona. Però ningú ha saltat les tanques de l'andana direcció Terrassa/Manresa, com era costum abans: ara és impossible.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Sant Miquel de Gonteres (R4):
-obres encara no iniciades.
A Viladecavalls (R4):
-ja comença a semblar una estació!
-comencen a instal.lar el paviment podotàctil i les vores d'andana a l'extrem Sant Miquel de Gonteres de totes dues andanes.
-totes dues andanes s'han perllongat de manera aparentment provisional pel costat Sant Miquel de Gonteres, però amb andanes d'obra, no de bastides.
-andana direcció Terrassa/Barcelona: estan començant a fer l'encofrat del calaix del pas inferior, que serà empès cap a sota les vies i l'altra andana.
-andana direció Manresa: s'intueix el futur emplaçament de les escales del pas inferior.
-zona del futur pas inferior de totes dues andanes: el perill és important, el pas és estretíssim. Els trens passen molt a poc a poc.
-edifici de viatgers: el bar torna a funcionar! I hi havia bastanta gent!
-la megafonia no funcionava.
A Terrassa (R4):
-crec que ja ho havia vist, però hi ha nova cartelleria de Rodalies de Catalunya.
A Sabadell-Centre (R4):
-ni rastre d'obres a les andanes (vist des del tren, no he pujat al vestíbul ni al carrer). Se suposa que començaven ahir.
A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha deu, dos per cada via. Encara no funcionen.
-també hi ha una nova pantalla al vestíbul. Encara no funciona.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Sant Cugat del Vallès (R8):
-els ascensors encara no funcionen.
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha quatre, dos per cada via. Encara no funcionen.
-també hi ha una nova pantalla al vestíbul. Encara no funciona.
-la resta de les obres de l'estació està finalitzada, tret de la megafonia, que encara funciona la vella.
-al pas inferior hi ha un graffiti.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Rubí (R8):
-els ascensors encara no funcionen.
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha sis, dos per cada via. Funcionen, però no sé si és cosa d'alguna errada de megafonia o si encara estan en proves, però no anaven gaire bé, els teleindicadors no anuncien el tren amb prou antel.lació, només l'anuncien quan està entrant. Direcció Granollers, només un ha indicat correctament "R8 Granollers Centre" (i res més), l'altre s'ha quedat amb posició de "R Rodalies/ hora". Direcció Martorell, tots dos han indicat les parades, tren accessible i tren curt, però quan el tren entrava a l'andana.
-també hi ha una nova pantalla al vestíbul. Encara no funciona.
-la resta de les obres de l'estació està finalitzada, tret de la megafonia, que encara funciona la vella.
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
-la part del pàrquing disuassori que està tancada està en lloguer (segons un cartell que hi ha al mateix). Indica el telèfon, i que es tracta de 5.000 metres quadrats.
A Castellbisbal (R4/R8):
-instal.lats nous teleindicadors marca Deimos/grupo Elecnor/asbys.
-n'hi ha quatre, dos per les vies 1 i 2 (l'altra via no té teleindicador). Funcionen tres dels quatre, en aquest cas sí que anuncien correctament el temps d'espera, la destinació i la línia del tren, les parades, i tren curt/tren accessible, excepte una de l'andana direcció Martorell, que estava apagada.
-la megafonia no funcionava.
Al Papiol (R4):
-megafonia indica tren curt/tren accessible.
A Lavern-Subirats (R4):
-des del tren he vist com part de l'andana direcció Barcelona ja té els nous fanals de LEDs funcionant o en proves.
-tot i això, els trens segueixen parant a la part d'andana provisional amb bastides.
Als Monjos (R4):
-des del tren he entrevist (era molt fosc) que han fet unes rases davant de l'edifici de viatgers.
-els trens segueixen parant a la part d'andana provisional amb bastides.
Last edited by 437.001 on Tuesday 21/03/2017 4:56, edited 1 time in total.
Estacions de Rodalies Barcelona en obres
Estacions recentment reformades:
-Premià de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7) -FINALITZADA-
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2)
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Rubí (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sant Pol de Mar (R1) -finalitzant-se-
-Viladecans (R2) -finalitzant-se-
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Sabadell-Centre (R4, adjudicada el 2016) -pendent de confirmació d'inici d'obres-
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
Licitacions desertes o desistides:
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8, licitació deserta el 2016)
-Premià de Mar (R1)
-Cerdanyola del Vallès (R4/R7) -FINALITZADA-
Estacions en obres:
-Barcelona-Passeig de Gràcia (R2)
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Lavern-Subirats (R4)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Rubí (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4)
-Viladecavalls (R4)
-Granollers-Centre (R2/R8)
-Sant Pol de Mar (R1) -finalitzant-se-
-Viladecans (R2) -finalitzant-se-
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Bellvitge (R2, adjudicada el 2015)
-Sabadell-Centre (R4, adjudicada el 2016) -pendent de confirmació d'inici d'obres-
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Mollet-Sant Fost (R2/R8)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Mollet-Santa Rosa (R3)
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Blanes (R1)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Parets del Vallès (R3)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-El Papiol (R4)
-Martorell (R4/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Manresa (R4)
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
Licitacions desertes o desistides:
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8, licitació deserta el 2016)
NOTA DE PREMSA | Estació de Sabadell-Centre (R4)
Rodalies de Catalunya (17/03/2017)
Viernes, 17 de marzo de 2017
En el marco del Plan de mejora de Estaciones de Rodalies
Renfe inicia las obras de mejora de la estación de Sabadell Centre
. La instalación de ascensores y de escaleras mecánicas permitirá que esta estación sea totalmente accesible
. Las obras tienen un presupuesto de 2,4 millones de euros y disponen de un plazo de ejecución de 7 meses
La próxima semana, Renfe iniciará las obras de mejora en la estación de Sabadell Centre, que permitirán que la estación sea totalmente accesible, así como renovación y modernización del vestíbulo. Estas actuaciones fueron adjudicadas el año 2016 por 2.424.295 de euros más IVA a la empresa TECSA y dispone de un plazo de ejecución de 7 meses.
Las principales actuaciones consistirán en la adecuación de la estación para que sea totalmente accesible:
•Instalación de dos ascensores entre andenes y vestíbulo y uno de éste a la calle.
•Escaleras mecánicas del vestíbulo a la calle.
•Nueva escalera mecánica en el andén 1.
•Recrecimiento y prolongación de andenes.
•Instalación de encaminamientos en toda la estación.
Además se llevarán a cabo trabajos para realizar:
•Rehabilitación integral del vestíbulo.
•Urbanización de accesos con la instalación de una nueva marquesina.
•Mejoras en los sistemas de información al viajero.
•Adecuación y mejora del alumbrado de vestíbulo y andenes.
La estación de Sabadell Centre dispone de 83 servicios de la línea R4 de Rodalies de Catalunya y diariamente la utilizan 11.142 viajeros de media en día laborable, que pueden desplazarse hasta el centro de Barcelona en un tiempo de viaje de 32 minutos.
Afectación en el periodo estival
En una primera fase se ejecutarán obras compatibles con el servicio ferroviario. No obstante, en una segunda fase, que se hará coincidir con el periodo estival, no se podrá prestar el servicio habitual de tren en Sabadell Centre.
Para facilitar la movilidad de los viajeros se establecerá un servicio lanzadera de bus entre Sabadell Centre y Sabadell Sud. Una vez se acerquen las fechas de esta afectación, Renfe, conjuntamente con el Ayuntamiento de Sabadell y el departamento de Territorio y Sostenibilidad diseñarán un plan de comunicación e información al ciudadano.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Mira que arriben a ser inútils... posen l'ascensor a la sortida secundària! És a dir, qui vulgui enllaçar amb l'autobús haurà de donar una senyora volta...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Han canviat la senyalització de sortides i nom de la estació de Hospitalet de Llobregat dins l'andana i número de via al estil de St Joan. Ja podrien per fi posar en marxa la pantalla de TV de l'andana 2-4 que des de l'inici mai ha funcionat
NOTA DE PREMSA | Estació de Mollet-Santa Rosa (R3)
Rodalies de Catalunya (21/03/2017)
Martes, 21 de marzo de 2017
En el marco del Plan de de Estaciones de Renfe para rodalia de Barcelona
Renfe adjudica las obras de mejora de la estación de Mollet Santa Rosa
· Las obras disponen de un presupuesto de 1.219.455 euros y serán ejecutadas por Contratas Vilor
· Una vez iniciadas, el plazo de ejecución de las actuaciones será de 11 meses
Renfe ha adjudicado las obras de mejora de la estación de Mollet Santa Rosa lo que permitirá mejorar la accesibilidad de esta terminal. Las actuaciones, que serán ejecutadas por Contratas Vilor, disponen de un presupuesto de 1.219.455 euros y un plazo de finalización de 11 meses.
Los principales trabajos contemplan:
•Construcción de un paso inferior con ascensores en ambos andenes.
•Recrecimiento de andenes y prolongación hasta 200 metros, lo que facilitará la accesibilidad al tren desde el andén. También se ensanchará el andén central
•Sustitución de la iluminación existente en los andenes
•Implantación de pavimento podotáctil para guiar el encaminamiento hasta los ascensores y escaleras del paso inferior
•Instalación de nuevas marquesinas que cubran el acceso a los ascensores y las escaleras
•Eliminación del paso de vías
Diariamente 3.341 viajeros utilizan los servicios de la línea R3 que permite enlazar con el centro de Barcelona en sólo 24 minutos.
Plan de estaciones de Renfe para rodalia de Barcelona
Estas mejoras en las estaciones de Rodalies se enmarcan en el Plan de estaciones de Renfe para Rodalies de Barcelona. En total, Renfe invertirá cerca de 100 millones de euros en actuaciones centradas principalmente en la mejora de la accesibilidad, así como otras tareas de modernización de 39 estaciones de Rodalies de Barcelona.
En licitació:
Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2017-ING-00040
ARRENDAMIENTO DE LOCALES EN LA ESTACIÓN DE VIC
Última Modificación: 21/03/2017
Fecha Publicación: 21/03/2017
Ver documentos adjuntos
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: En licitació:
Te pinta que serà el quiosc de l'estació, segon local des de l'entrada venint del centre. Crec que és l'únic local que queda per funcionar. El bar i la fleca ja fa temps que funcionen.437.001 wrote:Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2017-ING-00040
ARRENDAMIENTO DE LOCALES EN LA ESTACIÓN DE VIC
Última Modificación: 21/03/2017
Fecha Publicación: 21/03/2017
Ver documentos adjuntos
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
NOTA DE PREMSA | Estació de Granollers-Centre (R2/R8)
Rodalies de Catalunya (22/03/2017)
Miércoles, 22 de marzo de 2017
Se están llevando a cabo obras de mejora con un presupuesto de cerca de 1.000.000 de euros
Renfe habilita un paso elevado provisional para conectar los andenes de la estación de Granollers Centre
· Esta nueva pasarela conectará los andenes de la estación durante los trabajos de rehabilitación del actual paso inferior
· El proyecto de mejora de la estación de Granollers Centre permitirá la adecuación de la estación para ser totalmente accesible
El desarrollo de las obras de mejora de la estación de Granollers Centre, obliga a cerrar el acceso por el paso inferior de la estación desde el próximo 27 de marzo y durante un periodo de entre tres y cuatro meses. Por este motivo, Renfe ha tenido que habilitar un nuevo paso superior provisional para conectar los andenes de la estación.
Esta nueva pasarela, sustituirá el actual paso inferior de la estación mientras duren las obras de rehabilitación del paso inferior así como los trabajos de instalación de los nuevos ascensores que se pondrán en funcionamiento en los andenes de la estación. La previsión, es que este paso superior esté en funcionamiento durante 15 semanas aproximadamente.
Las obras de mejora la estación de Granollers Centre se iniciaron a finales del año pasado y permitirán que la estación sea totalmente accesible, así como renovación y modernización del vestíbulo. Estas actuaciones, que disponen de un presupuesto de 960.000 euros y de un plazo de ejecución de 9 meses.
Las principales actuaciones consisten en la adecuación de la estación para volverse totalmente accesible:
•Instalación de tres ascensores de acceso a los andenes
•Recrecimiento de andenes
Además se llevarán a cabo trabajos para:
•Adecuar y mejorar el alumbrado del vestíbulo, andenes y paso inferior
•Prolongar y rehabilitar las marquesinas de los andenes
•Adecuar y mejorar el paso inferior que da acceso a los andenes
•Nuevos encaminamientos en el vestíbulo con una redistribución de los controles de accesos de entrada y salida
La estación de Granollers Centre dispone de 143 servicios de la línea R2 , 32 de la R8 y 16 de la R11 de Rodalies de Catalunya. Diariamente la utilizan 10.701 viajeros por término medio en día laborable que pueden desplazarse hasta el centro de Barcelona en un tiempo de viaje de 32 minutos.
Plan de estaciones de Renfe para Rodalies de Barcelona
Estas mejoras a las estaciones de Rodalies se enmarcan en el Plan de estaciones de Renfe para Rodalies de Barcelona. En total, Renfe invertirá cerca de 100 millones de euros en actuaciones centradas principalmente en la mejora de la accesibilidad, así como otras tareas de modernización de 39 estaciones de Rodalies de Barcelona.
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
En BCN Sants han puesto hace unas dos semanas nuevas pantallas en los andenes y vestibulo de la estacion, y hoy he visto en hospitalet de llobregat que han cambiado los letreros y han puesto los de rodalies (en mi opinion cambiar los letreros lo encuentro inecesario en hospitalet porque los otros estaban en buenas condiciones...
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Bon dia.
Segurament és el quiosc, encara que la fleca torna a estar tancada.UT440_132M wrote:Te pinta que serà el quiosc de l'estació, segon local des de l'entrada venint del centre. Crec que és l'únic local que queda per funcionar. El bar i la fleca ja fa temps que funcionen.437.001 wrote:Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2017-ING-00040
ARRENDAMIENTO DE LOCALES EN LA ESTACIÓN DE VIC
Última Modificación: 21/03/2017
Fecha Publicación: 21/03/2017
Ver documentos adjuntos
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Montcada i Reixac - Santa Maria hi han posat els nous teleindicadors informatius. Aquesta tarda quan hi he passat, no estaven en funcionament però si encesos.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A St. Feliu de Ll. també els están instal•lant avui mateix.Miquel wrote:A Montcada i Reixac - Santa Maria hi han posat els nous teleindicadors informatius. Aquesta tarda quan hi he passat, no estaven en funcionament però si encesos.
Ahir (10/04/2017)
A Sant Pol de Mar (R1):
-les obres van més amb retard del que creia.
-obra de les dues andanes finalitzada (no ha quedat malament del tot, tot i que l'extrem costat Canet de l'andana costat muntanya és bastant estret... però potable). A l'andana costat mar hi han perllongat la barana.
-nou enllumenat a mig instal.lar, encara no funciona.
-monitors auxiliars pels maquinistes (pel tancament de portes en estacions en corba) encara no traslladats.
-façana de l'edifici encara no acabada de pintar.
-boca del túnel amb bastides, l'estan pintant.
A Viladecans (R2):
-per fi han tret el precinte misteriós que impedia l'accés a dos bancs.
-les obres van més amb retard del que creia.
-obra de les dues andanes finalitzada (no ha quedat malament del tot, tot i que l'extrem costat Canet de l'andana costat muntanya és bastant estret... però potable). A l'andana costat mar hi han perllongat la barana.
-nou enllumenat a mig instal.lar, encara no funciona.
-monitors auxiliars pels maquinistes (pel tancament de portes en estacions en corba) encara no traslladats.
-façana de l'edifici encara no acabada de pintar.
-boca del túnel amb bastides, l'estan pintant.
A Viladecans (R2):
-per fi han tret el precinte misteriós que impedia l'accés a dos bancs.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Vic estan reparant la façana principal de l'estació, en espacial èmfasi als quatre pilars superiors de sobre del vestíbul, on hi ha els símbols de l'antiga Norte.
Foto de: By Kippelboy - Treball propi, CC BY 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.p ... d=41666877
Foto de: By Kippelboy - Treball propi, CC BY 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.p ... d=41666877
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a