Amb lo fàcil que seria comprar trens nous per les línies de Regionals i no tunnegar trens adaptats per Rodalies.Abril74 wrote:trenesrenfe123 wrote:Aquest matí el R2 Vilanova - Barcelona Estació de França que ha passat pel Passeig de Gràcia sobre les 08.35h anava amb una doble de 447 PMR amb seients regionals per la R16... si fan aquesta gestió, després és normal que no tinguin material disponible pels trens que toca...
Cal dir que aquesttes 447 reformades amb PMR per a Regionals ja han anat mes d'una cop per la R1, i més d'un cop han fet descans de cap de setmana a Mataró R1, os iguim que a mi ja no en sorprén rés. Per mi RENFE no es que gestioni de manera correcte el Material Rodant que té, fins a Valencia han anat 447 amb seients de Roalies, etc..., en algún cas obligada per la Generalitat de Catalunya (Rodalies Catalunya) que no vol les 470 en el nostre Territori, tot i que en circulin alguna fins que no les treguin de la Circulació una vegada tingui el Materia adaptat amb el PMR
Seguiment de les 440, 447 i 470
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
yo opino que, renfe podria aprovechar i reformar a PMR las ut 446 igual que hace con las 447, y traerlas a cataluña aunque sean todas para cubrir todos los servicios de cercanias junto con los civia y para regionales las 447, 449 , y si hay opcion de hacerles el PMR tambien las 448 y si para regionales que seguro que sobrarian 447 de regionales pues pàra cercanias.Vox wrote:Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?
Last edited by David.F.C.M.B.1000 on Tuesday 14/03/2017 14:44, edited 1 time in total.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Això del 2020 els hi corre tanta pressa com respectar qualsevol altre límit marcat per la unió europea.Vox wrote:Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?
D'aquí a 2 anys i 10 mesos tots aquests trens seguiran circulant sense més problemes, poder, a excepció de les 470 a casa nostra, i no serà pas motiu de l'adaptació, si no que el conseller de torn només vol trens comprats de fa quatre dies per a poder pintar-los de taronja.
A Fomento no li interessen les línies de ferrocarril normal, així que encara menys farà gastar una morterada en comprar trens nous. I esperem que això de respectar-ho s'ho prenguin a "broma"** com sempre han fet, ja que encara pot ser la gran excusa per tornar a passar les tisores (o directanent la falç) a moltes línies, amb el pretext de que "estos trenes no pueden prestar servicio y no tenemos más trenes. Ponemos un bus de manera provisional." I ja sabem que aquest provisional equival a per sempre.
** Amb això no vull dir ni molt menys que adaptar sigui una broma, si no que em vinc a referir que poden aprofitar una normativa beneficiosa per un col·lectiu en una escabatxina que afectaria a tots. Òbviament en un país normal els trens ja estarien reformats i se n'haguessin comprat de nous, però malauradament, el currículum que portem durant dècades en aquest país no fa pensar res de bo amb aquest tipus d'ultimatums.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Reformar a PMR e incluir un lavabo a las 446 sería lo correcto. Eso sí, creo que en el núcleo de Cercanías Barcelona estos trenes estarían bastante restringidos a pocos servicios.David.F.C.M.B.1000 wrote:yo opino que, renfe podria aprovechar i reformar a PMR las ut 446 igual que hace con las 447, y traerlas a cataluña aunque sean todas para cubrir todos los servicios de cercanias junto con los civia y para regionales las 447, 449 , y si hay opcion de hacerles el PMR tambien las 448 y si para regionales que seguro que sobrarian 447 de regionales pues pàra cercanias.Vox wrote:Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Si voleu trens adaptats PMR i amb desfriviladors teniu els nous Coradia Liner V160 de Alstom per substituir les 447 tunejades i alguna 470 que estigui espatllada.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
De fet, als nuclis amb 446 ja s'ha anunciat que les adapten posant-los-hi plataforma.
Ja només falten els bucs per a trobar-los-hi solució
Amb el tema accessibilitat, són capaços de fer veure a Brussel·les que amb el servei Atendo ja queda sol·lucionat el tema
A Regionals acabaran per posar plataforma a totes les 448 i jubilar les 470, la resta amb 447 PMR
Igual també aprofiten i redistribueixen 449.
No hi ha intenció de comprar material convencional fora del estrictament necessari (Civia AC CM / Electrico Guadarrama)
En els llocs amb materia dièsel, cauran els 592, 592.2 i 596. La resta de sèries (594 i 598) els hi posen plataforma
Ja només falten els bucs per a trobar-los-hi solució
Amb el tema accessibilitat, són capaços de fer veure a Brussel·les que amb el servei Atendo ja queda sol·lucionat el tema
A Regionals acabaran per posar plataforma a totes les 448 i jubilar les 470, la resta amb 447 PMR
Igual també aprofiten i redistribueixen 449.
No hi ha intenció de comprar material convencional fora del estrictament necessari (Civia AC CM / Electrico Guadarrama)
En els llocs amb materia dièsel, cauran els 592, 592.2 i 596. La resta de sèries (594 i 598) els hi posen plataforma
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Quan s'ha anunciat? Perquè que jo sàpiga l'únic que estan fent és renovar algunes 446 madrilenyes (canvi de tapisseria, il·luminació, papereres i supressió dels portaequipatges).albe6 wrote:De fet, als nuclis amb 446 ja s'ha anunciat que les adapten posant-los-hi plataforma.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Avui he anat al migdia amb una 447 de les destinades als serveis llargs de la R3 (seients tous, sense adaptar a PMR) de Clot a Sant Adrià. El tren anava a Arenys.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Prova a les unitats de Bilbao aquest estiu i, si convenç, extensió a la resta del parcfgc113 wrote: Quan s'ha anunciat? Perquè que jo sàpiga l'únic que estan fent és renovar algunes 446 madrilenyes (canvi de tapisseria, il·luminació, papereres i supressió dels portaequipatges).
Va sortir publicat al diari gratuït "El Nervión" el passat divendres 10.
Jo me'n vaig enterar via Forotrenes
Aquestes que tu dius son les que porten LZB i presten servei a la C5 de Madrid.
També n'han començat a rescatar i tornar a la vida algunes unitats que havien quedat apartades al "corredor de la mort" (Villaseca Mocejón / La Sagra)
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Sigui el que sigui RENFE haurà de comprar més Trens per a Serveis de Rodalies, ja que en l'actualitat van massa justos de Material ja que se estan obrint o pendent d'obrir altres serveis de Rodalies a altres Provincies de la resta d'Espanya, ampliacions de serveis, etc..., com la mala gestió del Material Rodant actual
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Hoy me he subido en la 447 312M reformada a PMR y con asientos de cercanias, y en el coche motor 312M me he fijado que en los asientos fijos con el respaldo tocando la ventana que tienen tres de un lado y tres del otro tienen el tapizado del respaldo naranja, y los demas son como siempre , i me e fijado que los dibujos que tiene la tela naranja es el mismo que el de las 447 con asientos para la R3 pero en este caso son naranjas en vez de azul como son los de la R3
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ayer por la tarde ví al Regional a Reus, con salida de Sants a las 19:06 ( que hasta San Vicente, hace las mismas paradas que un Cercanías, y son válidos los títulos ya bonos de estos dentro del núcleo de Cercanías), hacerse con 470 doble. Este tren normalmente se hace, o se hacía con 447 doble.
470
Oléeeerodalia wrote:Ayer por la tarde ví al Regional a Reus, con salida de Sants a las 19:06 ( que hasta San Vicente, hace las mismas paradas que un Cercanías, y son válidos los títulos ya bonos de estos dentro del núcleo de Cercanías), hacerse con 470 doble. Este tren normalmente se hace, o se hacía con 447 doble.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: 470
Ja fa un temps que ve sent així.Renfe445 wrote:Oléeeerodalia wrote:Ayer por la tarde ví al Regional a Reus, con salida de Sants a las 19:06 ( que hasta San Vicente, hace las mismas paradas que un Cercanías, y son válidos los títulos ya bonos de estos dentro del núcleo de Cercanías), hacerse con 470 doble. Este tren normalmente se hace, o se hacía con 447 doble.
Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya
Abril74 wrote:trenesrenfe123 wrote:Aquest matí el R2 Vilanova - Barcelona Estació de França que ha passat pel Passeig de Gràcia sobre les 08.35h anava amb una doble de 447 PMR amb seients regionals per la R16... si fan aquesta gestió, després és normal que no tinguin material disponible pels trens que toca...
Cal dir que aquesttes 447 reformades amb PMR per a Regionals ja han anat mes d'una cop per la R1, i més d'un cop han fet descans de cap de setmana a Mataró R1, os iguim que a mi ja no en sorprén rés. Per mi RENFE no es que gestioni de manera correcte el Material Rodant que té, fins a Valencia han anat 447 amb seients de Roalies, etc..., en algún cas obligada per la Generalitat de Catalunya (Rodalies Catalunya) que no vol les 470 en el nostre Territori, tot i que en circulin alguna fins que no les treguin de la Circulació una vegada tingui el Materia adaptat amb el PMR
Una pregunta, el Regional Exprès que fa Madrid Chamartin - Barcelona Estaciò de França es fa amb 470 no?
I aleshores que passa amb aquest exemple? Fan vista grossa a que una unitat 470 circuli entre Almacelles i Barcelona cada dia laborable?
I amb motivo d'informació, per què Rodalies de Catalunya no vol veure 470 a casa nostre?
Gràcies.
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya
La Generalitat sí que pot arribar a acords amb Renfe per designar determinades unitats a determinats serveis, però la última paraula la té Renfe, que és l'operadora i no està lligada amb cap contracte que ho especifiqui amb ningú.César wrote:Abril74 wrote:trenesrenfe123 wrote:Aquest matí el R2 Vilanova - Barcelona Estació de França que ha passat pel Passeig de Gràcia sobre les 08.35h anava amb una doble de 447 PMR amb seients regionals per la R16... si fan aquesta gestió, després és normal que no tinguin material disponible pels trens que toca...
Cal dir que aquesttes 447 reformades amb PMR per a Regionals ja han anat mes d'una cop per la R1, i més d'un cop han fet descans de cap de setmana a Mataró R1, os iguim que a mi ja no en sorprén rés. Per mi RENFE no es que gestioni de manera correcte el Material Rodant que té, fins a Valencia han anat 447 amb seients de Roalies, etc..., en algún cas obligada per la Generalitat de Catalunya (Rodalies Catalunya) que no vol les 470 en el nostre Territori, tot i que en circulin alguna fins que no les treguin de la Circulació una vegada tingui el Materia adaptat amb el PMR
Una pregunta, el Regional Exprès que fa Madrid Chamartin - Barcelona Estaciò de França es fa amb 470 no?
I aleshores que passa amb aquest exemple? Fan vista grossa a que una unitat 470 circuli entre Almacelles i Barcelona cada dia laborable?
I amb motivo d'informació, per què Rodalies de Catalunya no vol veure 470 a casa nostre?
Gràcies.
El tema de les 470... és un material antic, que desafortunadament se li ha efectuat molt poc manteniment i en pocs anys desapareixeran de les vies fruit d'això. De fet contínuament estan tenint problemes a les línies regionals. Per evitar-se aquestes incidències, i veient el pèssim manteniment de Renfe, la Gene prefereix estalviar-se-les i tunejar les 447 per regionals. Cosa que tampoc és lògica, perquè les 447 no van ser fabricades per aquesta funció i se les està forçant massa. Amb el poc manteniment de Renfe d'aquí a uns anys acabaran segur com les 470...
Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya
Aquest servei es fa amb una 470 per que a Madrid els Maquinistes de MD nomes tenen el curs o estan autoritzats per portar aquest tipus de Tren.César wrote:
Una pregunta, el Regional Exprès que fa Madrid Chamartin - Barcelona Estaciò de França es fa amb 470 no?
I aleshores que passa amb aquest exemple? Fan vista grossa a que una unitat 470 circuli entre Almacelles i Barcelona cada dia laborable?
I amb motivo d'informació, per què Rodalies de Catalunya no vol veure 470 a casa nostre?
Gràcies.
Salutacions.
-
- N6
- Posts: 293
- Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
- Location: barcelona
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Yo opino que podrian poner las 449 para los R16 que hacen las 447 y las 447 que hagan las demas lineas de regionales, como por ejemplo quitar todas las 448 de la R15 y alli poner 447 y lo mismo hacer con la R11 quitar las 449 y traerlas ala R16 y que hagan algunos tortosa y los valencia y vinaros, y las 447 que hagan las demas compratiendo con 448 excepto la R16 y asi de esta manera yo creo que no se fuerzan tanto
(lo siento si parece una tontería mi comentario, yo e opinado esto ya que no me gustaría que las 447 se peten tan pronto ya que aun son unos trenes jovenes, y son unos buenos trenes, pero para la R16 sinceramente no, son tramos muy rectos y las 447 como bien decis no aguantaran, asi que yo opino que por el bien de estas unidades las quiten de esta linea y las pongan en las demas de regionales, como e mencionado anteriormente ....)
(lo siento si parece una tontería mi comentario, yo e opinado esto ya que no me gustaría que las 447 se peten tan pronto ya que aun son unos trenes jovenes, y son unos buenos trenes, pero para la R16 sinceramente no, son tramos muy rectos y las 447 como bien decis no aguantaran, asi que yo opino que por el bien de estas unidades las quiten de esta linea y las pongan en las demas de regionales, como e mencionado anteriormente ....)
Last edited by David.F.C.M.B.1000 on Wednesday 05/04/2017 20:57, edited 1 time in total.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Las 448 en la R15 y las 449 en la R11 están bien donde están, no veo por qué habría que quitarlas.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.