Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Post by trensmat »

Abril74 wrote:
trenesrenfe123 wrote:Aquest matí el R2 Vilanova - Barcelona Estació de França que ha passat pel Passeig de Gràcia sobre les 08.35h anava amb una doble de 447 PMR amb seients regionals per la R16... si fan aquesta gestió, després és normal que no tinguin material disponible pels trens que toca... :martell2

Cal dir que aquesttes 447 reformades amb PMR per a Regionals ja han anat mes d'una cop per la R1, i més d'un cop han fet descans de cap de setmana a Mataró R1, os iguim que a mi ja no en sorprén rés. Per mi RENFE no es que gestioni de manera correcte el Material Rodant que té, fins a Valencia han anat 447 amb seients de Roalies, etc..., en algún cas obligada per la Generalitat de Catalunya (Rodalies Catalunya) que no vol les 470 en el nostre Territori, tot i que en circulin alguna fins que no les treguin de la Circulació una vegada tingui el Materia adaptat amb el PMR
Amb lo fàcil que seria comprar trens nous per les línies de Regionals i no tunnegar trens adaptats per Rodalies.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Vox »

Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Posts: 293
Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
Location: barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by David.F.C.M.B.1000 »

Vox wrote:Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?
yo opino que, renfe podria aprovechar i reformar a PMR las ut 446 igual que hace con las 447, y traerlas a cataluña aunque sean todas para cubrir todos los servicios de cercanias junto con los civia y para regionales las 447, 449 , y si hay opcion de hacerles el PMR tambien las 448 y si para regionales que seguro que sobrarian 447 de regionales pues pàra cercanias.
Last edited by David.F.C.M.B.1000 on Tuesday 14/03/2017 14:44, edited 1 time in total.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Miquel »

Vox wrote:Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?
Això del 2020 els hi corre tanta pressa com respectar qualsevol altre límit marcat per la unió europea. :roll:

D'aquí a 2 anys i 10 mesos tots aquests trens seguiran circulant sense més problemes, poder, a excepció de les 470 a casa nostra, i no serà pas motiu de l'adaptació, si no que el conseller de torn només vol trens comprats de fa quatre dies per a poder pintar-los de taronja.

A Fomento no li interessen les línies de ferrocarril normal, així que encara menys farà gastar una morterada en comprar trens nous. I esperem que això de respectar-ho s'ho prenguin a "broma"** com sempre han fet, ja que encara pot ser la gran excusa per tornar a passar les tisores (o directanent la falç) a moltes línies, amb el pretext de que "estos trenes no pueden prestar servicio y no tenemos más trenes. Ponemos un bus de manera provisional." I ja sabem que aquest provisional equival a per sempre.

** Amb això no vull dir ni molt menys que adaptar sigui una broma, si no que em vinc a referir que poden aprofitar una normativa beneficiosa per un col·lectiu en una escabatxina que afectaria a tots. Òbviament en un país normal els trens ja estarien reformats i se n'haguessin comprat de nous, però malauradament, el currículum que portem durant dècades en aquest país no fa pensar res de bo amb aquest tipus d'ultimatums.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe445 »

David.F.C.M.B.1000 wrote:
Vox wrote:Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?
yo opino que, renfe podria aprovechar i reformar a PMR las ut 446 igual que hace con las 447, y traerlas a cataluña aunque sean todas para cubrir todos los servicios de cercanias junto con los civia y para regionales las 447, 449 , y si hay opcion de hacerles el PMR tambien las 448 y si para regionales que seguro que sobrarian 447 de regionales pues pàra cercanias.
Reformar a PMR e incluir un lavabo a las 446 sería lo correcto. Eso sí, creo que en el núcleo de Cercanías Barcelona estos trenes estarían bastante restringidos a pocos servicios.
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by trensmat »

Si voleu trens adaptats PMR i amb desfriviladors teniu els nous Coradia Liner V160 de Alstom per substituir les 447 tunejades i alguna 470 que estigui espatllada.

http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by albe6 »

De fet, als nuclis amb 446 ja s'ha anunciat que les adapten posant-los-hi plataforma.
Ja només falten els bucs per a trobar-los-hi solució

Amb el tema accessibilitat, són capaços de fer veure a Brussel·les que amb el servei Atendo ja queda sol·lucionat el tema

A Regionals acabaran per posar plataforma a totes les 448 i jubilar les 470, la resta amb 447 PMR
Igual també aprofiten i redistribueixen 449.
No hi ha intenció de comprar material convencional fora del estrictament necessari (Civia AC CM / Electrico Guadarrama)

En els llocs amb materia dièsel, cauran els 592, 592.2 i 596. La resta de sèries (594 i 598) els hi posen plataforma
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by fgc113 »

albe6 wrote:De fet, als nuclis amb 446 ja s'ha anunciat que les adapten posant-los-hi plataforma.
Quan s'ha anunciat? Perquè que jo sàpiga l'únic que estan fent és renovar algunes 446 madrilenyes (canvi de tapisseria, il·luminació, papereres i supressió dels portaequipatges).
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Granolleri

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Granolleri »

Avui he anat al migdia amb una 447 de les destinades als serveis llargs de la R3 (seients tous, sense adaptar a PMR) de Clot a Sant Adrià. El tren anava a Arenys.
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by albe6 »

fgc113 wrote: Quan s'ha anunciat? Perquè que jo sàpiga l'únic que estan fent és renovar algunes 446 madrilenyes (canvi de tapisseria, il·luminació, papereres i supressió dels portaequipatges).
Prova a les unitats de Bilbao aquest estiu i, si convenç, extensió a la resta del parc
Va sortir publicat al diari gratuït "El Nervión" el passat divendres 10.
Jo me'n vaig enterar via Forotrenes

Aquestes que tu dius son les que porten LZB i presten servei a la C5 de Madrid.
També n'han començat a rescatar i tornar a la vida algunes unitats que havien quedat apartades al "corredor de la mort" (Villaseca Mocejón / La Sagra)
Abril74
N3
N3
Posts: 39
Joined: Thursday 26/11/2015 21:07

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Abril74 »

Sigui el que sigui RENFE haurà de comprar més Trens per a Serveis de Rodalies, ja que en l'actualitat van massa justos de Material ja que se estan obrint o pendent d'obrir altres serveis de Rodalies a altres Provincies de la resta d'Espanya, ampliacions de serveis, etc..., com la mala gestió del Material Rodant actual
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Posts: 293
Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
Location: barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by David.F.C.M.B.1000 »

Hoy me he subido en la 447 312M reformada a PMR y con asientos de cercanias, y en el coche motor 312M me he fijado que en los asientos fijos con el respaldo tocando la ventana que tienen tres de un lado y tres del otro tienen el tapizado del respaldo naranja, y los demas son como siempre :nose , i me e fijado que los dibujos que tiene la tela naranja es el mismo que el de las 447 con asientos para la R3 pero en este caso son naranjas en vez de azul como son los de la R3
rodalia
N2
N2
Posts: 15
Joined: Saturday 14/01/2017 10:17

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by rodalia »

Ayer por la tarde ví al Regional a Reus, con salida de Sants a las 19:06 ( que hasta San Vicente, hace las mismas paradas que un Cercanías, y son válidos los títulos ya bonos de estos dentro del núcleo de Cercanías), hacerse con 470 doble. Este tren normalmente se hace, o se hacía con 447 doble.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

470

Post by Renfe445 »

rodalia wrote:Ayer por la tarde ví al Regional a Reus, con salida de Sants a las 19:06 ( que hasta San Vicente, hace las mismas paradas que un Cercanías, y son válidos los títulos ya bonos de estos dentro del núcleo de Cercanías), hacerse con 470 doble. Este tren normalmente se hace, o se hacía con 447 doble.
Oléeee :plas :plas
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: 470

Post by canalcole »

Renfe445 wrote:
rodalia wrote:Ayer por la tarde ví al Regional a Reus, con salida de Sants a las 19:06 ( que hasta San Vicente, hace las mismas paradas que un Cercanías, y son válidos los títulos ya bonos de estos dentro del núcleo de Cercanías), hacerse con 470 doble. Este tren normalmente se hace, o se hacía con 447 doble.
Oléeee :plas :plas
Ja fa un temps que ve sent així.
César
N5
N5
Posts: 152
Joined: Wednesday 31/05/2006 16:42
Location: Flaçà
Contact:

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Post by César »

Abril74 wrote:
trenesrenfe123 wrote:Aquest matí el R2 Vilanova - Barcelona Estació de França que ha passat pel Passeig de Gràcia sobre les 08.35h anava amb una doble de 447 PMR amb seients regionals per la R16... si fan aquesta gestió, després és normal que no tinguin material disponible pels trens que toca... :martell2

Cal dir que aquesttes 447 reformades amb PMR per a Regionals ja han anat mes d'una cop per la R1, i més d'un cop han fet descans de cap de setmana a Mataró R1, os iguim que a mi ja no en sorprén rés. Per mi RENFE no es que gestioni de manera correcte el Material Rodant que té, fins a Valencia han anat 447 amb seients de Roalies, etc..., en algún cas obligada per la Generalitat de Catalunya (Rodalies Catalunya) que no vol les 470 en el nostre Territori, tot i que en circulin alguna fins que no les treguin de la Circulació una vegada tingui el Materia adaptat amb el PMR

Una pregunta, el Regional Exprès que fa Madrid Chamartin - Barcelona Estaciò de França es fa amb 470 no?
I aleshores que passa amb aquest exemple? Fan vista grossa a que una unitat 470 circuli entre Almacelles i Barcelona cada dia laborable?
I amb motivo d'informació, per què Rodalies de Catalunya no vol veure 470 a casa nostre?

Gràcies.
trenesrenfe123
N6
N6
Posts: 183
Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Post by trenesrenfe123 »

César wrote:
Abril74 wrote:
trenesrenfe123 wrote:Aquest matí el R2 Vilanova - Barcelona Estació de França que ha passat pel Passeig de Gràcia sobre les 08.35h anava amb una doble de 447 PMR amb seients regionals per la R16... si fan aquesta gestió, després és normal que no tinguin material disponible pels trens que toca... :martell2

Cal dir que aquesttes 447 reformades amb PMR per a Regionals ja han anat mes d'una cop per la R1, i més d'un cop han fet descans de cap de setmana a Mataró R1, os iguim que a mi ja no en sorprén rés. Per mi RENFE no es que gestioni de manera correcte el Material Rodant que té, fins a Valencia han anat 447 amb seients de Roalies, etc..., en algún cas obligada per la Generalitat de Catalunya (Rodalies Catalunya) que no vol les 470 en el nostre Territori, tot i que en circulin alguna fins que no les treguin de la Circulació una vegada tingui el Materia adaptat amb el PMR

Una pregunta, el Regional Exprès que fa Madrid Chamartin - Barcelona Estaciò de França es fa amb 470 no?
I aleshores que passa amb aquest exemple? Fan vista grossa a que una unitat 470 circuli entre Almacelles i Barcelona cada dia laborable?
I amb motivo d'informació, per què Rodalies de Catalunya no vol veure 470 a casa nostre?

Gràcies.
La Generalitat sí que pot arribar a acords amb Renfe per designar determinades unitats a determinats serveis, però la última paraula la té Renfe, que és l'operadora i no està lligada amb cap contracte que ho especifiqui amb ningú.
El tema de les 470... és un material antic, que desafortunadament se li ha efectuat molt poc manteniment i en pocs anys desapareixeran de les vies fruit d'això. De fet contínuament estan tenint problemes a les línies regionals. Per evitar-se aquestes incidències, i veient el pèssim manteniment de Renfe, la Gene prefereix estalviar-se-les i tunejar les 447 per regionals. Cosa que tampoc és lògica, perquè les 447 no van ser fabricades per aquesta funció i se les està forçant massa. Amb el poc manteniment de Renfe d'aquí a uns anys acabaran segur com les 470...
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

Post by ortegote »

César wrote:

Una pregunta, el Regional Exprès que fa Madrid Chamartin - Barcelona Estaciò de França es fa amb 470 no?
I aleshores que passa amb aquest exemple? Fan vista grossa a que una unitat 470 circuli entre Almacelles i Barcelona cada dia laborable?
I amb motivo d'informació, per què Rodalies de Catalunya no vol veure 470 a casa nostre?

Gràcies.
Aquest servei es fa amb una 470 per que a Madrid els Maquinistes de MD nomes tenen el curs o estan autoritzats per portar aquest tipus de Tren.
Salutacions.
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Posts: 293
Joined: Sunday 11/10/2015 19:57
Location: barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by David.F.C.M.B.1000 »

Yo opino que podrian poner las 449 para los R16 que hacen las 447 y las 447 que hagan las demas lineas de regionales, como por ejemplo quitar todas las 448 de la R15 y alli poner 447 y lo mismo hacer con la R11 quitar las 449 y traerlas ala R16 y que hagan algunos tortosa y los valencia y vinaros, y las 447 que hagan las demas compratiendo con 448 excepto la R16 y asi de esta manera yo creo que no se fuerzan tanto

(lo siento si parece una tontería mi comentario, yo e opinado esto ya que no me gustaría que las 447 se peten tan pronto ya que aun son unos trenes jovenes, y son unos buenos trenes, pero para la R16 sinceramente no, son tramos muy rectos y las 447 como bien decis no aguantaran, asi que yo opino que por el bien de estas unidades las quiten de esta linea y las pongan en las demas de regionales, como e mencionado anteriormente ....)
Last edited by David.F.C.M.B.1000 on Wednesday 05/04/2017 20:57, edited 1 time in total.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by fgc113 »

Las 448 en la R15 y las 449 en la R11 están bien donde están, no veo por qué habría que quitarlas.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”