Creo que son carteles capaces de desplegar más colores que el naranja.adriaesc wrote:Avui he vist el 5401 a la terminal de Virrei Amat de la 34. M'ha extranyat el fet que portava els leds BkB taronges i no blancs. No era aquest el bus de la sèrie 54 amb leds blancs?
Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
en este caso son monocromo. se cambiaron para probar y ahora se han vuelto a cambiar, los de los turisticos nuevos si que son multicolor
-
- N3
- Posts: 37
- Joined: Wednesday 19/04/2017 17:50
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Des d' aquest dilluns hi han diversos Volvo 350x a la H4 i jo he agafat alguns i he de dir que son molt comodes i encara tenen olor a nous i a pintura, a mi personalment m'encanten(encara que no tenen Mou TV com els Solaris 36xx). Tan debo es quedin molt temps a Horta i aguantin molt de temps.
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Potsser queha algun tingui els leds teleindicadors blanca?Arnau 3506 wrote:Des d' aquest dilluns hi han diversos Volvo 350x a la H4 i jo he agafat alguns i he de dir que son molt comodes i encara tenen olor a nous i a pintura, a mi personalment m'encanten(encara que no tenen Mou TV com els Solaris 36xx). Tan debo es quedin molt temps a Horta i aguantin molt de temps.
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
També n'han pujat part dels antics. Prova d'això és que avui he agafat el 3589 a l'H4.Arnau 3506 wrote:Des d' aquest dilluns hi han diversos Volvo 350x a la H4 i jo he agafat alguns i he de dir que son molt comodes i encara tenen olor a nous i a pintura, a mi personalment m'encanten(encara que no tenen Mou TV com els Solaris 36xx). Tant de bo es quedin molt temps a Horta i aguantin molt de temps.
Tant de bo.
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Però què ha reiniciat la sèrie pel 3500 altre cop?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
SíMiquel wrote:Però què ha reiniciat la sèrie pel 3500 altre cop?
No van tenir prou amb la xorrada de fer-la començar pel final un cop estaven els busos enumerats que ara la reinicien.
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
en realidad empiezan en el 3501 ya que el 3500 esta todavía en tmb. eso pasa tambien en las series 22xx y 23xx de los turisticos, que coinciden con series recientes y por algún motivo tecnico o de inventario tienen que canviarse para no coincidir
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Els busos antics encara estaven donats d'alta als sistemes de TMB (SAP, etc). D'aquí a que fessin aquesta xapussa.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Podían haber numerado los nuevos 3500 y 3600 desde el 99 hacia abajo.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Hubiera sido una mejor solución que esta chapuza.Renfe445 wrote:Podían haber numerado los nuevos 3500 y 3600 desde el 99 hacia abajo.
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Sería un sistema similar utilizado en algunos trenes del U-Bahn de Berlín, que empezaba desde la pareja 999-998 y los siguientes hacia abajo.adriaesc wrote:Hubiera sido una mejor solución que esta chapuza.Renfe445 wrote:Podían haber numerado los nuevos 3500 y 3600 desde el 99 hacia abajo.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
O podrien fer servir més numeracions, no se, serà per números
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Doncs sembla comencen a fer proves jaRenfe445 wrote:Perquè els de TMB van amb 50 anys de retard.fgc113 wrote:Un motiu més per eliminar ja l'origen dels teleindicadors dels autobusos. De què et serveix saber que la línia 7 ve de la Zona Universitària si precisament vols anar en el sentit oposat?
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
albert28 wrote:Doncs sembla comencen a fer proves ja
Esto es insólito!!
Aunque esto iría mejor aquí...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Avui diumenge 2 han tornat les proves en buit de Solaris Urbino 18 Hybrid (36XX) a l'H10. Sembla, doncs, quasibé clar que a partir de l'octubre l'H10 estarà servida amb articulats híbrids. Això pot ser degut, també, a la falta d'articulats a Zona Franca que provoca que l'H10 vagi aquests mesos combinada amb estàndards.
El dubte continua sent si els Urbino passaran a Zona Franca, o bé serà l'H10 la que passi a Triangle (que seria el més lògic).
El dubte continua sent si els Urbino passaran a Zona Franca, o bé serà l'H10 la que passi a Triangle (que seria el més lògic).
Salvem l'Estació de França!
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Culebrot bastant lamentable entre TMB, UPC i Ajuntaments per l'estació de càrrega de Fòrum-Campus Besòs. Potser alguns de vosaltres us preguntareu per què no s'ha instal·lat encara el carregador de l'H16 a Fòrum i sí el de Zona Franca.
Doncs bé. Durant l'exposició del Ral·libús BCN-Caldes vaig tenit l'oportunitat de parlar amb el personal de TMB. I vam tractar sobre el tema. Resulta que la UPC es nega a instal·lar el carregador junt al campus per motius estètics. La Politècnica al·lega que "no queda bonic". Per altra banda, TMB s'ha posat en contacte amb els Ajuntaments de BCN i Sant Adrià per buscar una ubicació alternativa. Ambdós ajuntaments s'han negat. BCN diu que no el vol a la seva banda (St. Martí). St. Adrià diu que només s'havia pactat aquéll emplaçament (St. Ramon de Penyafort - Eduard Maristany) junt a la UPC i no en contempla un altre.
I a l'octubre ha d'entrar en servei l'ampliació de l'H16 a Campus Besòs i encara no hi ha acord.
És una absoluta vergonya que una institució universitària com la UPC estigui bloquejant la tecnologia que ensenya i "suposadament" promou, quan hauria d'ésser la primera interessada en tenir-la de manera exemplar. I això demostra, també, que l'ecologia i SmartCity de l'Ajuntament de BCN és tot postureig.
Doncs bé. Durant l'exposició del Ral·libús BCN-Caldes vaig tenit l'oportunitat de parlar amb el personal de TMB. I vam tractar sobre el tema. Resulta que la UPC es nega a instal·lar el carregador junt al campus per motius estètics. La Politècnica al·lega que "no queda bonic". Per altra banda, TMB s'ha posat en contacte amb els Ajuntaments de BCN i Sant Adrià per buscar una ubicació alternativa. Ambdós ajuntaments s'han negat. BCN diu que no el vol a la seva banda (St. Martí). St. Adrià diu que només s'havia pactat aquéll emplaçament (St. Ramon de Penyafort - Eduard Maristany) junt a la UPC i no en contempla un altre.
I a l'octubre ha d'entrar en servei l'ampliació de l'H16 a Campus Besòs i encara no hi ha acord.
És una absoluta vergonya que una institució universitària com la UPC estigui bloquejant la tecnologia que ensenya i "suposadament" promou, quan hauria d'ésser la primera interessada en tenir-la de manera exemplar. I això demostra, també, que l'ecologia i SmartCity de l'Ajuntament de BCN és tot postureig.
Last edited by m.h.t. on Wednesday 05/07/2017 22:45, edited 2 times in total.
Salvem l'Estació de França!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Endarrerits però de bon veure
Això passa quan aquest país només fa polítiques sectorials pensades en inaugurar totxo i fer-se fotos boniques. Així, resulta que les polítiques de mobilitat, educació, recerca, etc. queden supeditades a l'estètica. I el progrés queda impedit perquè "no fa bonic".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
Barcelona y 11 capitales mundiales acuerdan que todos los nuevos autobuses sean eléctricos en 2025
Barcelona ha firmado, juntamente, con otras 11 capitales mundiales su compromiso de que todos los nuevos autobuses sean eléctricos a partir de 2025.
Ayer terminó el encuentro en París entre alcaldes y alcaldesas de varias de las capitales más importantes del mundo para dar un paso más hacia la movilidad sostenible. La “Declaración de calles libres de combustible fósil” dictamina que para 2025 todos los nuevos autobuses deberán ser eléctricos. Barcelona, representada por su alcaldesa Ada Colau, también firmó este acuerdo para descongestionar la contaminación de la ciudad condal.
La propia Colau ha confirmado que este proceso se llevará de forma progresiva comprando varios autobuses eléctricos durante estos años, para que en el 2025 Barcelona cumpla con el pacto firmado. Además de la ciudad condal también se han sumado París, Ciudad del Cabo, Quito, Copenhague, Los Ángeles, Milán, Auckland, Londres, Vancouver, Seattle y Ciudad de México. [...]
FONT: Híbridos y Eléctricos
Barcelona ha firmado, juntamente, con otras 11 capitales mundiales su compromiso de que todos los nuevos autobuses sean eléctricos a partir de 2025.
Ayer terminó el encuentro en París entre alcaldes y alcaldesas de varias de las capitales más importantes del mundo para dar un paso más hacia la movilidad sostenible. La “Declaración de calles libres de combustible fósil” dictamina que para 2025 todos los nuevos autobuses deberán ser eléctricos. Barcelona, representada por su alcaldesa Ada Colau, también firmó este acuerdo para descongestionar la contaminación de la ciudad condal.
La propia Colau ha confirmado que este proceso se llevará de forma progresiva comprando varios autobuses eléctricos durante estos años, para que en el 2025 Barcelona cumpla con el pacto firmado. Además de la ciudad condal también se han sumado París, Ciudad del Cabo, Quito, Copenhague, Los Ángeles, Milán, Auckland, Londres, Vancouver, Seattle y Ciudad de México. [...]
FONT: Híbridos y Eléctricos
Salvem l'Estació de França!
Re: Seguiment d'autobusos híbrids/elèctrics de TMB
I aleshores per a què serveixen les compres de busos híbrids que s'estan fent ara, els quals tenen una vida útil mínima de 15 anys, si d'aquí a 8 anys han de ser elèctrics?