Qualitat del Twitter TMBinfo

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Qualitat del Twitter TMBinfo

Post by metring »

Darrerament, hem trobat casos en què el servei de twitter de
TMBinfo no respon a preguntes de diversos usuaris, i tot i que alguns cops no sàpiguen respostes, dona mala imatge ignorar els usuaris, sempre que no siguin ofensius. Com a persona que treballa per a biblioteques, sé que és bàsic atendre als usuaris, i que quan no trobes una informació, els has de remetre a algún lloc on si la pugui trobar, per això penso que la política que té TMB amb el seu Twitter és equivocada. Mireu exemples:
El més delirant ha estat la resposta a un usuari que preguntava per què van acabar el servei abans d'hora ahir, cosa que darrerament ha passat alguns cops:
:)
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

Post by metring »

Darrerament ens trobem sovint amb tweets...
:roll: :martell1
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

Post by metring »

De debò, què està passant amb aquest servei? Algú pot fer un d'alternatiu, a l'igual que l'aplicació per a informar-se dels transports de Proper Bus Barcelona és millor que la de TMB?

P. D. : espero amb candeletes l'opinió del Guigui sobre el "ratrass" :)
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Ni saben escriure, ni saben informar

Post by Guigui »

metring wrote:P. D. : espero amb candeletes l'opinió del Guigui sobre el "ratrassi" :)
Permeteu que hi doni una resposta lacònica: d'on no n'hi ha, no en pot rajar.

Entre el sistema educatiu d'aquest país i la desorientació de molts estaments (empreses incloses, tant públiques com privades) que no han entès una cosa tan banal com que un servei d'informació serveix per a informar, és el que tenim, senyores i senyors.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

Post by metring »

Fins i tot ja se'n parla a mitjans com a diaris:
I també s'han disculpat fa un moment:
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

Post by metring »

Algú més s'ha trobat amb un cas així?
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

Post by fgc113 »

metring wrote: I també s'han disculpat fa un moment:
Hauria de ser "dels errors, se n'aprèn", no? Algun lingüista al fòrum?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Ús dels pronoms adverbials

Post by Guigui »

fgc113 wrote:Hauria de ser "dels errors, se n'aprèn", no? Algun lingüista al fòrum?
No, ja és correcte tal com està, perquè el pronom adverbial (en/n') fa referència a un objecte que no figura a la frase, que en aquest cas sí que hi és: "els errors".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
oscsanchez6
N5
N5
Posts: 158
Joined: Sunday 17/11/2013 21:15
Location: Barcelona, Catalunya

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

Post by oscsanchez6 »

fgc113 wrote:
metring wrote: I també s'han disculpat fa un moment:
Hauria de ser "dels errors, se n'aprèn", no? Algun lingüista al fòrum?
Correcte, és així. Tot i que aquest error no és tant "heavy" com el de l'altre dia, el Twitter de TMB està plagat d'errades ortogràfiques i gramaticals. Els he corregit més d'una vegada, amb faltes ortogràfiques importants com mòvil, línea, etc. Els corregiria més sovint, però no vull semblar un repel·lent. :roll:

I perdoneu l'off-topic, però Twitter no és l'únic lloc amb faltes d'ortografia. A la unitat 9001, on hi ha un espai per a carregar el mòbil, en un principi hi deia "batería" (amb accent, i en català no en porta). A més d'un bus hi diu "parada solicitada" (i no sol·licitada), i de ben segur que, si ens hi fixem, trobem més errades. I aquesta falta ja és de campionat: fins fa poc, a la llegenda dels mapes de metro dels trens posava "haigh speed trains" (i no high).

Un altre error que està a tot arreu, tot i que aquest està "acceptat" per la societat, és el següent: no és direcció Zona Universitària, és sentit Zona Universitària!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

Post by metring »

D'avui no ha passat, he reclamat a TMB la mala qualitat del servei d'informació de Twitter. Ahir en van fer aquesta:
I sobretot, que des del compte @transportcat vam demanar informació, de forma correcta (que no puguin al·legar que no vam ser educats, etc.), sobre on han ubicat la parada inici/final de l'H6 a la Meridiana, ja que resta fora de servei degut a unes obres, i la vam enviar dos cops, i avui ja hem avisat de què si no responien, posàvem reclamació. Estan donant una imatge fatal, ho sento, no es pot admetre.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”